Hirdetés
-
Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
it A bankok szerint a nagy AI-népszerűség fokozza majd az amerikai big tech cégektől való függőségüket, ami új kockázatok teremt.
-
Új Philips Evnia monitorok érkeznek a játékosok asztalaira
ph A 180 Hz-es IPS panellel szerelt modellekkel azokat célozzák meg, akik nem akarnak sokat költeni.
-
UbiForward24 - Jön az Anno 117: Pax Romana
gp Folytatódik a híres sorozat, jövőre egy teljesen új epizóddal jelentkeznek a készítők.
-
PROHARDVER!
A topikban az apróhirdetés, csere-bere, és hirdetés linkelés tilos. Hardveraprón a megfelelő kategóriában van erre lehetőség Hardverapró/Drón
Társtopik - Quadkopterek, felső tagozat
Drón, multikopter, quadcopter, hexacopter.. számos kifejezéssel találkozhatnak a hobbi távirányítós repülés rajongói. De pontosan melyik mit jelent, és melyiket érdemes beszerezni?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geller72
veterán
válasz Peaceliker #59438 üzenetére
..sokkal nagyobb baj, amikor nem hozza vissza a gps és 5 házzal arrébb leesik a gyerekekre, akik az udvaron játszanak a homokozóban. . Hasonló az összevetés azzal, amikor az FCC-t itt Eu-ban nem engedik és ezáltal már kis távon is megbízhatatlan lesz a gép, mer' a júzer azt olvasta, hogy a csodamasina 10km-ről 64k-s képet ad és addig el is repül, aztán meg amikor a spark beleesik a Dunába (szerencsés esetben) az ürge meg csak néz, hogy mivammá. Minél hülye biztosabb lesz valami, annál kevesebb baj lesz. A hülye meg akkor is vesz egy racert, ha nem tud vele biztonságosan repülni, - és ami fél kiló és 160-al dönget be a szomszéd udvarba. Én személy szerint eddig kb 3 embernek nem adtam el drónt a közelünkben, mert pontosan tudtam, hogy mit várhatok el tőle. (Vagy éppen mit nem). Természetesen mindenkit nem tudok kiszűrni, de ha a tulaj nem százas, akkor legalább a drónok legyenek egyre okosabbak. Meghagyva a lehetőséget az olyanoknak is, mint te. Aki épít egyet, amit testre szabhat. A degenerált úgysem épít magának, hanem vesz egy készet. Ami lehet már okos. te meg olyat építesz, amilyet akarsz.
-
Geller72
veterán
..szerintem várd meg, míg eloszlik a rózsaszín köd, és kalkulálj újra. Olvass többet, mert ez azért nem olyan csillámpónis dolog. Nem megsérteni akarlak, komolyan mondom. Jó néhány embernek van itt olcsón vett gépe, amit nagy elánnal megvettek valakik, aztán rájöttek, hogy ehhez vagy kevesek, vagy kevés az idejük. Aztán nagy bukóval eladták itt. Ehhez rengetegszer végtelen idődnek kell lennie.
Szerintem aranyszabály, hogy ne akarj építeni semmit. Vegyél egy kicsit, tanulj meg repülni, ismerd meg. Aztán ez mellé vegyél egy kicsit jobbat és dettó. Ezek után építhetsz, ha már tudod mit, minek, miből és miért. De ezt már ezerszer leírtuk szerintem. Persze, mehetsz széllel szemben is, de abból elhiheted, hogy a legkevesebbszer sül ki jó dolog. Sokan pont azért hagyják abba, mert kiábrándulnak a hirtelen sikertelenség miatt az egészből, pedig csak nem jól kezdtek neki a dolognak. Ha máshogy indultak volna el, lehet, hogy elérték volna a céljaikat, amik semmiképpen sem azok lesznek, amiket így elsőre megálmodtál...
(Ez mehetne az egyes hsz-be, annyian írnak ide ilyen jellegű kommentet. )[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
válasz Kaci84 #59458 üzenetére
..ezért kell mini gépet venni. Elsőre. Az nem zavar senkit. Pénzt arra is el tudsz locsolni. . Szemüvegen látod, ahogy repülsz, fasza a feelingje. . Nem mész messze és nem is kell ahhoz elmenned valahova, hogy repülj vele, mert az udvaron, vagy adott esetben a lakásban is tudsz vele menni. Ha szar az idő, akkor is. És lassan vége a nyárnak is, ha még vársz augusztus végéig, gyakorlatilag nem sok alkalmad lesz majd repülni kint. Jönnek az őszi, esős idők. Vagy várj tovább és vedd meg kora tavasszal, vagy addig hagyd hogy beszippantson a mini őrület téged is.
Arról se feledkezz meg, hogy a legtöbb esetben (az elején biztosan) 30 nappal előtte be kell jelentened a repülést és meg kell jelölnöd a légteret, hol akarsz repülni. Aztán vagy engedik, vagy nem. A kis kategóriához nem kell engedély.
[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
Elvileg mindenhol törvény szabályozza, hogy mivel, hol repülhetsz. Németben is repültem, de megkérdeztem néhány arcot előtte, hogy mik a szabályok. Kb jobb, mint otthon most. És ha jobban belegondolsz, egyáltalán nem hülyeség. Amcsiban is fel kell címkézned a géped. Be vagy regisztrálva a repülésügyi hivatalnál, eleve ők adják a címkét is. Nem mellesleg 2 kiló azért nem kevés. Nekem a Phantom 4 is "csak" 1680 gramm. Ennél nagyobb döggel mit akarsz?? Ahogy Teréz is említette, egy long range gép fél kiló körül megáll. +-100g.
Szerintem felesleges 500-550mm-es frame-re építeni ilyet, amikor ezt egy 220-250-280-as vázzal is meg lehet oldani. -
Geller72
veterán
válasz belakiraly #59474 üzenetére
Semmi garancia sincs rá. Ha lejár a határidőd, refund és ennyi. Én legalábbis ezt tenném..
-
Geller72
veterán
válasz vandor01 #59639 üzenetére
Ez a sztori azért is érdekes, mert azok a "kisgépek" szunyogírtó gépek voltak, tehát valszeg volt "légtérhasználatijuk", még akkor is, ha paksi atom, meg minden. És mégis kihívták rájuk a Gripeneket az okos paksiak. . A nagyobb ciki az, hogy ki is mentek, tehát a légtérellenörzés vs. légtérhasználat, légtérfelügyelet nem igazán állt a helyzet magaslatán. Máskülönben ki sem mennek a gripenek, mert eleve van infójuk az engedéllyel permetező ancsákról..(AN-2)
-
Geller72
veterán
válasz Allien #59641 üzenetére
A H501S X4 a BG-n ~200 eur és ott a 12%-os kuponkód a leirásában..
8a4bad
A Pro verzió, fehér-arany színben eu-s raktárból 220 eur, mínusz a 12%.
Ami fontos:"We have upgraded the H501S to H501SS version. The difference between H501S and the upgraded version H501SS pls
H501S Version show in the transmitter: H501S V1.2.X
H501SS Version show in the transmitter : H501S V2.1.X
Difference between Profession version and Standard version is the tranmitter. The transmitter of Pro version has better range than Standard version."[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
válasz Allien #59649 üzenetére
..a maviknál is és úgy általában a dji gépeknél eleve van olyan menüpont, hogy drón keresése... Szal ha leesik, odamész azt felveszed. . Ha annyira összetörik, hogy kikapcsol, akkor is menti az utolsó olyan gps poziciót, amikor még ment, tehát a becsapódás pillanatát. Annak amúgy is van nyoma. . Barátomnak esett már le P3P, igen magasból, könnyen meglett. Nem nézett ki szépen. . Egyébként, ahogy nézegettem ezeket a leeséseket, nem nagyon találtam olyat, ami ne lett maradt volna fesz alatt, miután lezuhant.
-
Geller72
veterán
válasz Allien #59651 üzenetére
Még a M2 sem jött ki. Minek siessenek. Nincs konkurencia ebben az árszegmensben, max saját maguk. . No meg az is igaz, hogy amit ezek tudnak, az legtöbbször elég, Ha ennél több kell, arra is megvannak a gépek, aki ezzel keresi a kenyerét, vesz mást. P2-V2, vagy még feljebb. A Mavic meg már elérhető 700 euró környékén, akcióban legtöbbször. Vagy kicsivel felette.
-
Geller72
veterán
A multis, Jumper T8SG V2.0 Plus most éppen csak 86 euro promóban, ha esetleg valaki eddig arra várt, hogy olcsóbb legyen. .
-
Geller72
veterán
Az iRangeX iRX-IR8M V2 multi is baromi nagy akcióban van, és ahogy látható, ez már a V2-es verzió. Ez most csak 51 euró (!!). A V1-ből kiindulva annyira én nem biztos hogy megvenném, bár gondolom, sokat javítottak a V2-ben. Ennyiért szerintem már megér egy próbát.
-
Geller72
veterán
Reggelt.
Tiny vonalra:
Ha valakinek kicsit kevés a 260-as akku, de a 450 meg sok súlyra, akkor rendelhet 300-as akkut, amit több szempontból is jó vételnek tűnik:
-A 260-as, 45C-s akkuk valamiért elég drágák, gondolom megnőtt irántuk a kereslet. Darabjáért 4 euró felett kérnek.
Kicsit irritálóan soknak tartom. Csomagban persze olcsóbb, de a négyes csomag is 14 euró felett van.
Ennél sokkal jobb vétel a szintén cégen belüli 300/45C-s akkui, amik ötös csomagban kerülnek 13.79-be. Azaz 2.75 euróra jön ki darabja.
A 450-es akkuk is elég húzósak, nem ritka a 6-7 euró/db ár. Itt jön a képbe a GNB kettes csomagszettje, ami elég jó áron van, a két db akku kerül náluk 7.75 euróba, azaz 3.875 euró/db áron elég jó vétel. Ennél jobb áron ilyen akku nincs.
0703-as motor fronton is érdekes dolgok vannak, a legtöbb esetben (pl a racestar is) szettben drágább ugyanaz a motor náluk, mint darabra, erre figyeljetek majd rendelésnél. . Racestar 33.6 euróért adja szettben, de darabra meg 7.85-ért. . 2 euró is pénz. . DYS van 25-ért szettben, bár én lehet, hogy ezt kihagynám. Nem jó emlékeim vannak erről a márkáról..:/
BC-nél ha van, akkor 8.5-ért a 15000kv-s moci, ami jó ár, csak sajnos most éppen out of stock. :/.Ha használ vki BétaFPV mocikat, az megoszthatná a tapasztalatait.
[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
válasz SpydeR3412 #59669 üzenetére
"de gumizik itt valaki rajtam kívül?"
-igen. Én. Az S7 eleve ilyen, azért is írtam ezeket az akkukat, mert ha "gumizol", akkor arra ok. QX90/105 is gumis, szal nekem ami nem az, az max az E011, de abba meg amúgy is max a 260-as 45C-s akkuk mennek, esetleg építek egy másik BC mocis gépet, amin vagy nincs akku tartó, vagy levágom és/vagy eleve a hosszúkás akkutartó van alatta, mert van néhány 220-as Charson akkum a kicsi 1.25-ös JST csatis, ahhoz jók lesznek.
Csatlakozókkal nekem nincs bajom, még a télen rendeltem 100-as csomagban mindhárom csatiból, volt olyan, ami eleve kábelen volt, az FC-re forrasztva ok. 0703-as gép FC-re eleve 2 féle csatit akarok, mert van még két marék JJRC H31/400-as akkum, amik igen jók méretben és nem szívesen mondanék le róluk, maga a gép, a H31 meg már nem repül, nem használom. Bár épp minap nézegettem egy vidit, hogy megflashelték a H31-et és van Acro. . Na jó, igazából az egy JJRC H31 E011 silverware Acro mód. De lehet, hogy kipróbálom. ."- 8.876g! Nagyon sok az egy kis gépnek szerintem"
-Nem sok. A 450-es akkuk ha jól rémlik 13 gramm. A H31-es 400mAh-s JJRC akku 11g. Ennek fényében a 8g nem sok. Főleg nem a 0703-nak. . Kisebb gépen lehet hogy cumi, de ezekre a motorokra nagyon nem. Arról nem beszélve, hogy a 260-as akku 7g, (egész pontosan 6.9g) tehát a 8.8 onnan már szinte semmi. .A csatikra visszatérve én még korábban is és most is a 260-as és egyéb akkukat is csomagban rendelem, tehát 5-6-os kiszerelésben, amihez eleve adnak egy marék konverziós kábelt, aminek az egyik vége JST 2.0 a másik meg a lapos, micro csati.
"A 450est nem tudom mire gondoltad"
-Semmi extra, 0703-ra azt is."Burshed BetaFPV mocikat (720/8520) használok, ha arra vagy kíváncsi."
-Nem. Arra lennék kíváncsi, hogy 0703-as BFPV mocikat használ e valaki? -
Geller72
veterán
válasz SpydeR3412 #59674 üzenetére
A 0703 sem olyan hangos szerintem. Nekem az S7-en ugye azok vannak. Jó, persze nem lesznek 8520 szintűek soha, de kiba messze van egy akár 2s-en üzemelő 2"-os GT-R90-től is. Amúgy én ezért írtam már nagyon régen is azt, hogy beltérbe nem vinnék kefe mentes gépet. Semmilyent. Oda nekem egyrészt bőven elég a 716 szint, de főleg a zaj.
Kérdés. Rémlik valakinek, hogy a hatos töltők automatikusan felismerik e a LiHV/LiPO akkut, vagy valamit kapcsolni kell? Nekem az ultra power van, de soha nem figyeltem. Viszont most felötlött bennem a kérdés. .
-
Geller72
veterán
válasz Peaceliker #59678 üzenetére
Szerintem, ha a 0703-at egy másik vázba bele lehetne rakni, ahol kapna egy nagyobb, de kettes propot, lényegesen halkabbak lennének, mint ezekkel a kávédaráló szerkezetű gyári propokkal. De még egy kisebb szögállású, hármas-nagyobb proppal is sokat halkulna..
-
Geller72
veterán
A TS100 páka most kuponozható, 48 euró helyett 39-ért megvehető. Kupon kód: 62b0f5
-
-
Geller72
veterán
válasz syler123 #59683 üzenetére
Ahogy látszik is, egyáltalán nem tudja mindenki. Sőt, aki nem "belső körös" az egyáltalán nem tudja. És mivel a belső körösök meg nem fogják ide kiírni, így marad ez. :/. És ez is több a semminél. . Amúgy én sem tudom. És facsém sincs. . Van viszont használható kuponkódom, amit ki is lehet írni. . És nem fenekel el rendi érte, ha kiírom.
[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
Nem mellesleg, ha rcgroupson publicba meg kiteszi, akkor egy szót sem szólhat, ha ide berakja valaki a kódot. Szerintem. Ezt a topicot töredéke annyi ember látogatja pl. .
-
Geller72
veterán
Ez a gép most éppen 111 euró. Lehetne ezt még lejjebb is hozni, de maradjunk ennél az árnál. Ennél bőven többe kerül egy GT-R90 mondjuk, de most nézzük meg, mit kapunk a pénzünkért:
Wheelbase: 200mm
Carbon fiber chassis thickness: 4mm
Weight: 270g ( without battery )
Brushless motor: T - MOTOR F40II 2600KV
Brushless ESC: BLHeli - S 20A DShot (40A peak)
Flight control system: AWESOME F3
Propeller: 5042 three-blade
Camera: RunCam Swift 2 600TVL
Lens: 2.3mm 150-degree FOV
Video transmitter: 5.8GHz 40CH 600mWOk, nem egy new generations darab, de ebben az árban nem rossz ennyiért. .
[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
válasz Peaceliker #59693 üzenetére
Sajna....
-
Geller72
veterán
válasz Teréz Atya #59721 üzenetére
-
Geller72
veterán
válasz Teréz Atya #59723 üzenetére
Vmiért nem kezelte appból a linket.
Namégyegyszer. BH 11062306-os emaxok tényleg ki vannak pakolva. Nekem is van pár elrakva kedvencnek, de szinte mind out of stock. :/
Viszont itt van 21.5 euróért az RS2. Ok, ez sem olcsó.
De van itt első szériás 17-ért is. Szettben 66-ért.
A White is 17. Szettben szintén 66-ért.
Van TBS-éknél TBS MASTERPILOT PRO 2400KV, vagy kicsit nagyobb 18 dodóért. Szintén 2306.
[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
Pár hete kezdtem el összerakni fejben egy 5, de inkább 6S-es gépet fejben. Pakolgatom a wishlistbe a cuccokat, de nagyon fájdalmas. Racestarnak is van már 2306-os, 6S-es mocija is, ami elég vicc áron van, de ebben már nem biztos, hogy be mernék vállalni egy ilyet. Komolyabb motorok kb 65-70 eurótól lennének/garnitúra. Egy valamire való 5-6S-es akku még kis kaliberben is (1100-1300mAh) 31 eurónál kezdődik darabáron. Könnyen lehet, hogy én is egy alacsony Kv-s 2306-al kezdenék, egyrészt a fogyi miatt is, másrészt azért pont a melegedés része az, ami aggasztana. Mert anno a 2s-es gépeknél sem dicsekedett el senki azzal, hogy igaz, hogy mennek a gyöszök 4S-en, de leolvad a harang a mociról elég hamar, annyira kibaszottul melegszik. A 6S miatt az akkuk is igen drabálak, biztos, hogy nem kell 1500-as akkukat felpakolni a gépekre, mert nem is az a lényeg, hogy elbírja, hanem hogy milyen dög nehéz lesz tőle az egész gép. A magam részéről nem tettem le a 3"-os 1407-08-as géposztályról, de az is biztos, hogy (Ahogy itt a kolléga vidijeit is elnézem azokkal a BH Tornádó mocis géppel) hogy arra sem kell nekem 3600 Kv-s mocinál nagyobb. Mekkora váz az és/vagy milyen váz, amin már elférnek a 6"-os propok? 230mm már ok, vagy nagyobb kellene?
Visszatérve a 6S-re. nem azért akarok olyan gépet, mert a mostani 5"/4s ne lenne elég, hanem ki akarom próbálni, hogy milyen vele repülni.
-
Geller72
veterán
válasz Peaceliker #59736 üzenetére
Az a helyzet, hogy ha átlépi a hangsebességet, akkor nem lesz propfüggő, hanem a rezonanciától mindegyik prop el fog durranni..330m/sec. A cumi, hogy a vége előbb lépi át, mint mondjuk a tengelyhez közeli része. Ezért szakad le a vége a propnak.
-
Geller72
veterán
válasz Peaceliker #59733 üzenetére
-
Geller72
veterán
válasz Teréz Atya #59742 üzenetére
-
Geller72
veterán
válasz Teréz Atya #59744 üzenetére
Te tényleg nem olvastad el, amit fentebb írtam. Mindegy. Amúgy a becsípődésekről szerintem veled lehetne miről beszélni.. .
"Ja, igen. Az Amp mérőt pontosan be kell kalibrálni, mert csak pár másodperced marad a "még jól megy ez" és a "zutty" között."
-Azon a zuttyon már túlvagyok. .
[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
válasz Teréz Atya #59757 üzenetére
"Ok, ha becsípődés, és van pénzed rá, akkor hajrá! "
-
Geller72
veterán
Ott a 3 pin a GND, fesz és a videó jelé, amiből az utóbbit kihagyhatod, mert csak fesz és gnd kell neki. De azt bárhonnan vehetsz, gyakorlatilag bárhova forraszthatnál, de van 2 csatis szabad része is a boardnak. Ahonnan csak fesz+gnd "jön". Annak az AIO kamnak csak fesz kell, tehát gyakorlatilag simán működne egy külső akkuról is, ha olyan csatit forrasztasz neki. Én raktam már terepautóra is, egy 400-as 1s akkura csatlakoztatva.
-
Geller72
veterán
"Diatónék" csak előjöttek egy 1806-2500Kv (Sunnysky mocik) alapokra épített 5"-os géppel. . (Gemfan 5042x3-as propszett)
195mm wheelbase, 170-180g-s tömeg akku nélkül, 800mW-os VTX. 4S-800mAh körüli akkuval 9 percet mesélnek. .
Legalább a Bugs tartalék mocikat el lehet valahova használni. . A 9 perc amúgy szerintem sem ördögtől való, ha azt nézzük, hogy 2s-en ezek a motorok 1300-as akkuval negyed órát fent vannak sokkal nehezebb vázzal. 3s-en amúgy is sokat javulnak, gondolom,hogy a 4s azért más sokat dob a dolgon. .D. Érdekes project lenne egy 200 körüli vázra összeszórni 3-4s-re egy 1806-os ultra könnyű szettet. . -
Geller72
veterán
JJRC tájcsi. . A vidi mindent visz. . Amúgy altitude hold, meg ilyenek.
-
Geller72
veterán
válasz Peaceliker #59854 üzenetére
1806-ban nem igazán divat (kell?) a nagyobb kv. A lényegesen nehezebb bogarakat a lényegesen kisebb Kv értékű motorok 3s-en úgy viszik, mint a rongyot.
A Bugs 5-nek 1500Kv-s mocijai vannak, de a Hubsan H501S H501A H501C X4 RC stb mocik is csak 1650Kv értékűek. Ebben a kategban az Emaxnak 2250Kv-s az egyik legnagyobb mocija, és úgy általában a piacon én nem láttam 2850Kv-nál nagyobb 1806-os motort. (BH) Ez nem az a kategória. .
A sok repidő relatív. De semmiképpen nem mondanám kevésnek egy 5"-os "racerra" a 9 percet. . Na meg aztán kb 800-as akkuval mérték ezt a repidőt, ami egy 5"-os gépre nem egy nagy akku. Bár 4s-en ha a könnyű súlyt is meg akarod tartani akkor bőven jó, főleg ha ilyen vagy ehhez közeli repidőd maradna. De ha ezt megfelezem a 4-5 perc is csapatós tempóban igen jó érték lenne. Én csupán az árát sokallom.. Valami akcióban 120 euró körül megfontolandó lenne. Ráadásul kétfajta vázzal van. Van egy könnyebb vázzal is ugyanez. Ami unibody, azaz két részből áll az a könnyebb.[ Szerkesztve ]
-
Geller72
veterán
válasz Peaceliker #59856 üzenetére
"200g körüli racerre 3000kv t úgy felteszik mint a rongy, mint ahogy én is tettem "
-De itt nem erről volt szó, hanem a 1806-os motorokról. .
A repidőről annyit, hogy a B3 2s-en dög nehéz vázzal, mindennel felpakolva, Firefly 7s kamerával nettó 12 perc videót csinált. Csak a 7s kamera 70 gramm. Ez kamera, nagy lábak, prop védő nélkül kapásból 20 perc volt. 3s-en AIO kammal, 3-as proppal, rövid lábakkal, prop védő nélkül eléggé veretve negyed óra volt. De majd kiderül, ha már kapható lesz és lesznek review-ek is. Szerintem hihető, de ahogy írtam, ha csak 5 percet tud nyelezve, az sem rossz.
-
Geller72
veterán
válasz Teréz Atya #59859 üzenetére
Ciklonokkal repülök egy ideje, de tervben van az emax propok kipróbálása is. Dalpropból ráadásul több fajtát is tesztelek/tesztelni akarok. A gemfan is jó szerintem, legalábbis kis méretben (2-3") eddig jók a tapasztalataim e téren. Az avant én is nézegettem, de most jó hogy említetted, mert már rendelni akartam abból is egy garnitúrát. Te próbáltad már abból a kétágút? Mondjuk nekem spec a 3 ágú Avan-R 5065 elég agresszívnek tűnik..
-
Geller72
veterán
-
Geller72
veterán
válasz Teréz Atya #59867 üzenetére
A Hawk 5-ön mi van?
-
Geller72
veterán
válasz syler123 #59844 üzenetére
A Jumper is állítható, mint nekem az Irange. Teréz azt mondta, hogy a Flysky i6 tud kb 50-et. A Jumper meg az Irange 150mw-ot tudnak elviekben. És gyakorlatban sem rosszak. Az S7-el azért nem tudok neked tesztelni range-t, mert a snapper vtx-e miatt sokkal előbb eldobja a képet, mint ahogy a táv megtérdelne. Viszont ha hazamentem, csinálok egy LOS tesztet majd, ott kiderül hogy meddig bírja egyik és meddig a másik. Ugyanazzal a géppel.
Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● DJI topic
- Milyen SSD-t vegyek?
- iPad topik
- Marvel Snap
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ukrajnai háború
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Tudományos Pandémia Klub
- Politika
- További aktív témák...
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen