- Fujifilm X
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
Hirdetés
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
A topikban az apróhirdetés, csere-bere, és hirdetés linkelés tilos. Hardveraprón a megfelelő kategóriában van erre lehetőség Hardverapró/Drón
Társtopik - Quadkopterek, felső tagozat
Drón, multikopter, quadcopter, hexacopter.. számos kifejezéssel találkozhatnak a hobbi távirányítós repülés rajongói. De pontosan melyik mit jelent, és melyiket érdemes beszerezni?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jackal2
senior tag
Egymillió dolláros kérdés:
- találtam egy ilyen motort: RCX 1304A poén az, hogy a felfogatása ugyanaz, mint a 11xx motoroknak és súlyra is akkora, 7.5 gramm
Vagyis mikro gépekre is jó. Viszont semmivel sem emel többet, mint egy 1106-os motor, sőt. Kérdésem, honnan tudjuk, hogy ennek a motornak pl. nagyobb a nyomatéka? Megy 2-4 S-sel is, 3025 Rotorx/Gemfan proppal.
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
vandor01
őstag
válasz Jackal2 #54651 üzenetére
linkeld mar be azt a motort? RCX 1304
biztos 7,5g? nalam a 11xx->6g a 1306->12gCSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
-
Jackal2
senior tag
válasz Peaceliker #54653 üzenetére
Na de mi van az állandóan emlegetett nyomatékkal? Az nem számít? nagyobb motor, több nyomaték stb...Vagy ez csak egy mítosz?
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Teréz Atya
senior tag
válasz Jackal2 #54655 üzenetére
Ekkora méretosztályban nemtom mi a helyzet, de:
- a KGB project 4S akkunál kb. 3/4 gáznál már nem gyorsul, csak minimálisan, ellenben a motorok elkezdenek zabálni
- a Lopakodrón 4S-en kb. 2/3 gáznál sem gyorsul lényegesen, csak elkezd zabálniMindez azért, mert a moci nem tudja meghajtani a 6040 propikat. Tehát, az az elméletem, ahol elfogy a 1106 a túl meredek / nagy propoknál, ott jelenthet valamit a nagyobb motor.
Nade RS2205 > RS2205S-nél is hoztak cca 5-10%-ot csak azzal, hogy a híres/hírhedt ívelt mágneseket berakták.
Hogy mit akartam ezzel mondani? Ahol elfogy a kis moci, és csak zabál, ott hoz valamit a nagyobb, ami valszeg nyomatékosabb, kivéve, ha a kicsi nem fejlettebb.[ Szerkesztve ]
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
vandor01
őstag
válasz Jackal2 #54654 üzenetére
kösz... ahhh ez 13-as de az "uj" fajta propellerrel....
nyomaték?
a normal 1306 ra (3000kv) lazan ajanlanak akar 5collos propot is![ Szerkesztve ]
CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
-
Jackal2
senior tag
válasz Teréz Atya #54656 üzenetére
Jaja, én is erre jutottam. Kb. 1-2 A-t lehet spórolni azonos emelőerő mellett. Ahol ez eszik 8A-t, ott a 1106 mondjuk 9-et.
Kb. ennyi, de ugye mi a nagy prop? 1106-nak mondjuk a 3 colos, és 1304-nek?
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
válasz vandor01 #54657 üzenetére
Na de akkor ez azt jelenti, hogy lehet erre tenni 4 colt? Csak mert nincs megadva, egyetlen előnyt látok, azt, hogy megy 4S-sel, viszont 2S-en meg kaki lesz az alacsony KV miatt. A 4000KV még rosszabb, igaz az még -1 A az 5000KV-hoz képest is.
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Teréz Atya
senior tag
válasz varadigabor #54650 üzenetére
Hátő, izé, nemtom. Nekem még nincs, és amíg meg nem sülnek a mostaniak, nem váltok.
Vagy a fene tudja, ezen a héten annyi dolgot kell kipróbálnom, hogy bele sem merek gondolni.Más:
Mivel szoktátok megfogni a motorokat, amikor a szilikonos anyákat húzzátok rájuk? Én először 3X felhúztam őket egy kiégett motorra, hogy lazuljanak, majd vastag befőttesgumival körbetekertem a mocit, de így sem tudtam olyan szorosan felhúzni az anyákat, ahogy szeretem. A nem szilikonos anyák meg nem férnek fel.A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
vandor01
őstag
válasz Jackal2 #54659 üzenetére
persze 1306/4000KV kakibbnak erzodik a 11xx/6000-7000KV hoz képest nem ugrik olyan furgen mint az "ujabb" fejlesztes.... van most nalam mindketto repul repul mind de "lomhabb" a reakcio ido.... es kb egyformán falatozzák az akisikat...
azt ne felejtsuk el... 1 evvel ezelőtt meg csak 13xx-el repultek ezek a kisgépek és persze gyorsan ki is nottek és átálltak a tulajok a 22xx/5collra ugye nem véletlen! de ma mar ezek a 11xx-es gépek gyorsan felettetik a 1306-ost (3000/4000KV-el)! nem egy sulycsoport[ Szerkesztve ]
CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."
-
Teréz Atya
senior tag
válasz david335 #54640 üzenetére
A dynamic filter elvileg folyamatosan figyeli, hogy melyik frekvenciában a legnagyobb a zaj és oda áll.
De ez is eszik a prociból és behoz egy kis delay-t, így csak akkor kell bekattyintani, ha egy frekinél remeg a gép vagy a tengelye körül ugrál vagy melegek az ESC-ek.*csába, már annyit olvastam a szűrőkről, hogy könyvet írhatnék, de kb. annyi a gyakorlati tapasztalatom mint az FPV-zéssel. Túl kevés! GRRRRR!
[ Szerkesztve ]
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
Peaceliker
őstag
válasz Jackal2 #54655 üzenetére
Akkor van több nyomaték ha jó a motor. Nem 1 olyat láttunk már hogy nagyobb moci azt fikabb mint kisebb. Függ mágnestől, tehercs anyag, airgap től. Csak maga a méret semmit nem jelent kb. 4500 1106 hoz képest 3s en kb minden hasonló szal sztem kb annyit tud mint az. Felporgesi sebesség esetleg lehet jobb, bár sztem azt is max akkor ha ugyan olyan proppal kevesebbet eszik, mert ha nem, akkor fejben kb ugyan annyi kakaó van benne (elméletileg). De ha mondjuk 1.5g al nehezebb akkor 6g ekkora gépnél már számít egy picit.
De bárhogy nézem 3025x2 nél feljebb menni 11xx kategóriában menni fölös, kb mást nem is nézek rajtuk (tesztekben)Vandor01
Motor függő is. 1306 ból volt sok alja /olcsó fika motor amik közelében sem voltak az emax félének pl. Amúgy meg 1306 inkább 4s móka.
[ Szerkesztve ]
"Oh my Goa'uld!"
-
Saccco
nagyúr
válasz SpydeR3412 #54645 üzenetére
Az a vicc, hogy törtem össze ilyen forma vázakat, de soha egyetlen propeller sem sérült meg így.
------------------
Gyerekek Silverware FTW!
Már van Whoop forma gép, gyárilag Silverware firmware-rel.
Beta65S Lite Micro Whoop Quadcopter $43Wheelbase: 65mm
Weight: 25g (without battery)
Flight Controller: BETAFPV Lite Brushed Flight Controller
Motor: 7x16mm Coreless Brush Motor, 17500KV
Receiver: Bayang protocol
Camera and 5.8G Tx: AIO 520TVL 1/4 Inch Camera 25mW 40CH
Power connector: JST-PH 2.0 connector, AKA PowerWhoop connector
Batterry: 3.7V 260mAh Lipo battery
Flight time: 3 minuteTeljesen máshogyan viselkedik a SW gép, mint a sima toy grade. Kb. olyan érzésem van közben, mintha zsinóron húznák.
Például, kanyarban yaw+roll-ra mint a NASCAR Bristolban.█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
Jackal2
senior tag
válasz Peaceliker #54663 üzenetére
Most kivételesen egyet értünk
Én inkább abban gondolkodom, hogy vajon a kisebb fogyasztás melletti ugyanolyan teljesítméby hozna e üzemidő növekedést? Talán, de ez nem ér meg 12.000 forintot
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
AMDaZERG_1
senior tag
válasz Teréz Atya #54660 üzenetére
Motorcsónak versenyen tapasztaltam meg egy célszerszám előnyét, amit karbonból áll tervem legyártani, de még egyenlőre nincs annyi időm, de előbb-utóbb megszületik a szerszám, mert ez nekem is gondot szokott okozni, főleg abban az esetben, ha netán egyszer ledarálnék egy propellert. Bár a befőttes gumi helyett mindenképp a gyógyszertárban kapható gumikesztyűt használnám (annak ötletét meg elektromos ciginél osztották meg).
Más: (bocsi, hülye vagyok hozzá) "Huawei P8 Lite 2017" képes rá, hogy rádugjam a drónt programozás szempontjából? (laptopot nem áll tervemben cipelni)Ortus-245 - Ortus-250 - Subvolo-01
-
Peaceliker
őstag
válasz Jackal2 #54665 üzenetére
Nyilván, ha kevesebb a kaja akkor többet repül
De nekem 1105 6000kv val 3025 150g auw 3s,papíron 9.8a az 2p repidő volt... Szal (ettől a példától eltekintve) nem is értem amikor olyan konfig ot rak össze valaki hogy 15a körül eszik egy ilyen kis vacak"Oh my Goa'uld!"
-
david335
tag
válasz Teréz Atya #54660 üzenetére
Nyomtatott nekem munkatársam egy kis kulcsot, amivel megtudom fogni
-
Teréz Atya
senior tag
válasz AMDaZERG_1 #54666 üzenetére
Aztaqvva, gumikesztyű pont van otthon! Na, holnap próba!
P8-am van, eddig SP F3-at, Naze32-őt konfigoltam Ez-Gui-val iNAV és BF alól, eddig semmi gond. De kelleni fog egy OTG kábel.A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
Jackal2
senior tag
válasz Peaceliker #54667 üzenetére
Ok, de akkor felteszem máshogy a kérdést: miért nem gyárt senki más 1304-es motort, 1106 ellen? Egyetlen más motort sem találtam a piacon, ami ennek az ellenfele lenne, ilyen felfogatással. És itt még egy előnyt nyersz: biztosan megy 4S-sel is, igaz 2S-el meg gyakorlatilag nem
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Saccco
nagyúr
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
kriszbon
őstag
Sziasztok!
Ha valakit érdekel, aránylag olcsón [30A ESC] HobbiKyng oldalán.
Igaz most nézem újra, hogy "csak" Oneshot125-ös változat.
Óóó .. 1 éve még ez nagyon jó lett volna, de elszaladt a ló azemberekkkel, de nagyon.[ Szerkesztve ]
Mindörökké az első tökösebb gépem 4S akkuval: https://www.youtube.com/watch?v=ryVAamO5QpI (a többit már magam építettem kicsit jobbra) Netuddki, valahol a térben és időben! Vazze eltévedtem! Valaki?? Segitsééééééég!!
-
Jackal2
senior tag
Elmesélem a tegnapi élményemet: azt hittem, hogy a max kameraszög a Falconon 45 fok, mostanában azzal toltam, és valahogy sikerült úgy mozgatnom a dolgokat, hogy tovább tudtam nyomni olyan 50 fokig. Hát jaj, többet túrtam a földet, mint amennyit repültem, nagy durva volt, teljesen átestem a holtponton, mindennek nekimentem, elég hardcore.
Nem tudom mi ennek az oka, lehet hogy ez a 45 fok ilyen lélektani határ, de érdekes élmény - meg egy vevő csere - volt.
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
ezoltan
tag
válasz Jackal2 #54675 üzenetére
Én ezt a Liftoff-ban tapasztaltam.
Próbaképp sokkal meredekebbre vettem a kameraszöget,és nem voltam képes irányítani.
Pedig gyakorlatilag ugyanazt látom csak kicsit eltolódik a látószög.Mégis valahogy kibillen a térérzékelés a megszokott mederből.Tudod hol éltem át ezt a valóságban?
Síszemüveget megszokni volt nehéz.Mivel kicsit torzít,valahogy teljesen más érzés volt ezt viselve csúszni,főleg annak idején,mikor nem volt rutin és nagyon kellett összpontosítani.
Hülyén hangzik de tényleg így volt.QX7S-R9M/GT Rebel LR/iFlight 8”6S LR-FS/M630 6” LR-FS/2xHawk5 5”FS/X215ProMod5S/X220Modded5”/Beta75X/EV800D
-
molnigee
aktív tag
Két új vidim mára:
- Lizi + sq12 - egy crash után letört a 4in1 escről az egyik jel forrpadja, lehet azzal még kezdeni valamit? Az egész ki kiálló bütyök letört :S- Frog lite DVR - basszus nem érzem hogy erősebb lenne a gép, szóval vagy csak a megszokott lizi miatt, vagy nem húz annyit az RCX, vagy az echine motor is ennyit húzott? vagy hülye vagyok és jó ez? dal5040c van rajta ahogy ajánlottátok...
--> http://dronearena.hu/ <--
-
_X10Dead_
aktív tag
válasz Teréz Atya #54669 üzenetére
Nálam eddig működött, csak nem szabad elhagyni a szines bigyókat...
LiftOff: https://youtu.be/MQknbMvMpGc
-
ezoltan
tag
Nna akkor ötleteket várnék a hozzáértőktől.....
Ez ma nagyjából 10 másodperces lebegés után történt.....Ez hihetetlen...Most így hogy merjem felrakni az új Dys-eket...?
Mit kellene szerintetek ellenőriznem?Látszólag rendben van minden (vezetékek csatlakozások stb)...Tegnap még este lebegtettem egyet a szobában próbaképp.Minden ok volt.Ma eddig bírta.
[ Szerkesztve ]
QX7S-R9M/GT Rebel LR/iFlight 8”6S LR-FS/M630 6” LR-FS/2xHawk5 5”FS/X215ProMod5S/X220Modded5”/Beta75X/EV800D
-
ezoltan
tag
válasz Peaceliker #54683 üzenetére
Igen,a gyári...
Nem mindig ugyanaz,a jobb hátsó cserélve lett,ez meg most a bal hátsó.Firmware teljesen gyári,igazából azt sem tudom hol/hogyan kell frissíteni.
Motor timing-szintén fogalmatlan vagyok e téren,de megnézem.QX7S-R9M/GT Rebel LR/iFlight 8”6S LR-FS/M630 6” LR-FS/2xHawk5 5”FS/X215ProMod5S/X220Modded5”/Beta75X/EV800D
-
-
varadigabor
senior tag
Csináltam videónak előzetest, majd megpróbálok majd valami izgalmas videót csinálni Ha nem sikerül akkor csak előzetes lesz 6 collossal csináltam. Nem repül szerintem rosszul (van egy kis remegés nyél gázon, de lehet a szél miatt ) de nagyon másképpen repül mint a 5 collosok.. KISS FC miatt is lehet.hogy másabb kicsit. Ezt nem dobálja annyira a szél ,de lomhább picit érződik rajta hogy 400 gramm + akku. az 5 collosak nagyon kis fürgék.. de hajigálja őket a szél.
Mai nap eredménye:
Sikerült be tenni 2 vastag ág közé.. aksi is kirepült[ Szerkesztve ]
www.fpvracestore.hu --- FPV alkatrészek hazai raktárkészletről ---
-
Peaceliker
őstag
válasz varadigabor #54686 üzenetére
400g? Akkor enyém elég jó súlyú lett már csak ki kéne próbálni xD mekkora akkuval repulsz vele? Milyen prop?
Az a törés mákos és jó hír hogy kar bírja
"Oh my Goa'uld!"
-
varadigabor
senior tag
válasz Peaceliker #54687 üzenetére
Kis hd Kamerával együtt 418 gramm + akku 180 gramm 140 gramm csak a váz..
Dal 6040c ,1500 Mah. Amiket te mondtál 2306-os furibee budget motorok vannak rajta Ezt a nyél gáz remegést kellene kiszedni valahogy
5 colloson, ez a merevítő elég jól bírja, eddig csak elhajlottak
[ Szerkesztve ]
www.fpvracestore.hu --- FPV alkatrészek hazai raktárkészletről ---
-
Peaceliker
őstag
válasz varadigabor #54688 üzenetére
Igen, mondtad már mi van rajta
Nekem is 365g amúgy
Nekem csak 1300as akku van és 3 ágú prop lesz rajta (6040x3), kivancsi leszek mennyit lesz fent. Neked repido?"Oh my Goa'uld!"
-
varadigabor
senior tag
válasz Peaceliker #54689 üzenetére
Hát olyan 3 perc meg van kb, de nem sípolt még a gép, annyira mondjuk nem is nyeleztem, csak kicsit 3.8V van most az akkuban.
www.fpvracestore.hu --- FPV alkatrészek hazai raktárkészletről ---
-
ezoltan
tag
válasz Peaceliker #54685 üzenetére
Megnézem,rendben,köszi!
5045C Dalprop-okkal repülök.
Felszálló súly? Nem is merem mondani a ti adataitok után...
392g + akksi.... Vagyis olyan 540g környéke. Acro-t tanulgatni,cirkálni nekem iszonyat jó.Nagyon remélem hogy minden rendben lesz vele.... Elvileg holnap jönnek az esc-k.
Viszont ami végre jó hír,hogy talán összeáll a Maxi...
Megjött a gyárilag fos FC helyett az új Omnibus F4 Plus.
Beszereltem,gyors konfig és próba után (mivel 5s-en azonnal leesett) azt mondom,talán rendben lesz.
Holnap ha lesz időm megjáratom kint,hogy viselkedik.QX7S-R9M/GT Rebel LR/iFlight 8”6S LR-FS/M630 6” LR-FS/2xHawk5 5”FS/X215ProMod5S/X220Modded5”/Beta75X/EV800D
-
david335
tag
válasz ezoltan #54693 üzenetére
A Betaflight 3.2.2 verzió flash az egyik az gondolom megy a másik bl heli ugyan olyan configurator mint a BF csak ez a motor vezérlőkre jó. Letöltöd a chrome-ba, akksit rádugot es betudsz lépni a felületbe ott meg jobb oldalon lesz a verzió szám ami két katt és tölti fel rá az újat
-
varadigabor
senior tag
Ez a videó. Kicsit azért látszik hogy nem az igazi a PID tunning rajta.. csak nem úszom meg hogy állítgatni kelljen. Repülésközben ennyire nem tűnt fel.
www.fpvracestore.hu --- FPV alkatrészek hazai raktárkészletről ---
-
ezoltan
tag
válasz Peaceliker #54696 üzenetére
20A-esek igen,gyáriak... 2-4s Lipo felirattal...Eddig működött minden most meg sorban főnek meg...
No holnap megcsinálom amit írtál,kiméregetem a motorokat és ha megjönnek az esc-k,mennek fel.
Aztán ugrik a majom a vízbeQX7S-R9M/GT Rebel LR/iFlight 8”6S LR-FS/M630 6” LR-FS/2xHawk5 5”FS/X215ProMod5S/X220Modded5”/Beta75X/EV800D
-
ezoltan
tag
Na beizzadtam az X6B-t a Darkmax-ba,miután az FC-t kicseréltem,konfiguráltam.
Nem vagyok nagy híve a szöcskecsápoknak,de pillanatnyilag ez volt a legkézenfekvőbb megoldás.
A karokra szerettem volna kivezetni mint a Wizin,de valahogy nem adta ki.Remélhetőleg megbízhatóan fog működni és nem lesz gyakori a failsafe.
QX7S-R9M/GT Rebel LR/iFlight 8”6S LR-FS/M630 6” LR-FS/2xHawk5 5”FS/X215ProMod5S/X220Modded5”/Beta75X/EV800D
-
jilian
addikt
Helló!
Az egyik ismerősöm le fogja cserélni a Mavic Pro -ját. Szeretném tőle majd átvenni.
Igaz sikerült az irányítás de nem merem elsőre bevállalni, komolyabb igénybevételre.Tudnátok ajánlani valami olcsó tanulásra alkalmasat?
Amivel addig elzümmögök itt a kert végében? -
cintula187
addikt
Sziasztok.
Sikeresen kiszakadt az eachine 012 akksijának kábele a csatlakozójából.
Ilyen JST csatit kell rendelnem hozzá?Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● DJI topic
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Fujifilm X
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest