Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FazekasLaci

    aktív tag

    válasz Dr.Jones #2157 üzenetére

    Igen, ez szokásos jelenség, ha valaki sokáig nem használja a tollat. Lehetséges okok és megoldások:
    - a tollhegy és az érzékelő közé por ment: vedd ki a hegyet, fujj bele párszor, majd rakd vissza a hegyet. Általában működni szokott, ha egyéb gond nincs.
    - a tollhegy véletlenül folyamatos nyomás alatt volt a tárolás során, ezért a nyomásérzékelő deformálódott, aminek az eredménye az, hogy folyamatos nyomást érzékel, vagyis kattint folyamatosan. Megoldás a tollcsere, de ez nem olcsó, kb. 35 EUR.
    Fehér színű tollat tudunk rendelni, az ezüst színű változatra várni kellene egy kicsit. Utóbbi a Wireless változatban volt emlékezetem szerint, tehát neked valószínűleg fehér színű a tollad.
    Ellenőrizni úgy tudod, hogy nem-e a táblád romlott el, hogy megfordítod a tollat és a radír végével megnézed, hogy működik-e az érzékelés. Ha működik, akkor OK a dolog, a tollat kell cserélni. Ha nem működik, akkor viszont nehezebb a helyzet, elméletileg behozhatod a táblát és a tollat, megnézzük másik tollal, van egypár régi szériás táblánk, bár graphire4-re nem emlékszem....
    - a tábla hibásodott meg. Ennek a legkisebb a valószínűsége. Ha javítást igényel, akkor mondj le inkább róla, mivel a javítás sokba kerül, abból a pénzből inkább érdemes egy kicsivel többért új táblát venni, ami sokkal többet tud + 2 év garit is adunk rá.
    Persze igény esetén a szervizt el tudjuk intézni neked.

    Laci - Ide is írhatsz nekem: fazekas@grasshopper.hu, vagy hívhatsz: 70/429-3200

Új hozzászólás Aktív témák