Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #44932096

    törölt tag

    válasz DrBubo77 #30176 üzenetére

    Én sem kaptam levelet.

    Hivatalosan csak így mondhatja fel a digi a szolgáltatást:
    2) * Az előfizetői szerződés szolgáltató általi felmondásának felmondási ideje az (1a), a (6)-(7), illetve a (13) bekezdésben meghatározottak kivételével nem lehet kevesebb mint 60 nap.
    (3) * A szolgáltató az előfizetői szerződés felmondását az előfizetővel tartós adathordozó útján köteles közölni azzal, hogy a tartós adathordozó elérhetővé tételéről az előfizetőt igazolható módon külön értesíti, kivéve, ha az alkalmazott tartós adathordozó jellege ez nem indokolja.
    [link] https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=a0300100.tv

    Az sms-t, a telefonhívást mint hivatalos értesítési formának nevezeni.... :F Pláne ha valaki engem hív, és úgy kezdi a mondandóját, hogy a hívást rögzítjük: azonnal közlöm, hogy nem járulok hozzá....
    De ugyanígy nem minősül tartósnak egy reklámcsíkba írt dátum a szolgáltató honlapján, vagy közösségi oldalra kiírt szöveg.

    A digi akkor járt el jogszerűen, ha:
    1. mindenkit könyvelt levélküldeménnyel értesített, és ezt igazolni tudja
    2. ászf szerint végleg lezárja a csomagot és nem csak kivonja a köthető előfizetések közül (ez mind a mai napig nem történt meg).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák