Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • killerjohn

    addikt

    válasz quex #34110 üzenetére

    a DPS-emmel semmi gond és a különböző masszív AOE (cmww, dog sacrifice, stb) buildeknél nullához közelít az esélye, hogy másodpercenként több tucat procból ne jöjjön crites... Pont egy DH-nál érteném meg, hogy ha egymás után 5-6 shotnál kimarad a crit, akkor 2 mp-n keresztül alig van sebzése, de egy cmww, ami másodpercenként több tucatszor tick-el, ott ez teljesen kizárt... (mármint kizárt lenne ha nem a blizzardról beszélnénk)

  • Agro

    senior tag

    válasz quex #34110 üzenetére

    Chackramot használok utolsó rúnával. A skill ha becritel akkor 100-120k sebzést ad le. Alapból kb 20-30k a sebzése. Tehát a crittel visszatöltöltött élet is eléggé elenyésző a többi Millás criteket produkáló skilljeimhez képest, mégis folyamatosan visszatölti az életemet, ha megfelelően használom. Helyes működés mellett, ha beállok 10-20 trash közepére és nem csinálok semmit csak állok egyhelyben akkor is minden másodpercben visszaugrik az életem 80-90%-ra. Ennél a skillnél pl még nem nagyon tapasztaltam kimaradást. Max akkor, ha rossz sorrendben használtam. Ezt egyszer ellövöm és utána 2 percig fent van.

    Egyszer konkrétan tapasztalom, viszont azt, hogy hiába használtam a spike trapet is shadow power után, ami crit nélkül is 200k felett sebez, akkor se ugrott vissza a a HP-m, hanem tovább csökkent mintha semmi nem történt volna. Ebben az esetben viszont nem a gomb nyomkodásával használtam a skillt,mint ahogy szoktam, hanem nyomva tartottam. Elemental arrownál már többször tapasztaltam kihagyást, de mivel azt alacsony mp-n használom így ott nem annyira gáz, ha néha kihagy mert hamar hullanak a trashek és idejük sincs hozzám érni.

    Barb WW esetén viszont máris szembe ötlőbb mert azért ez a skill eléggé univerzális. Alacsony és magas MP-n is használják. Egyszer majd kipróbálom a strafe-t is DH-val, hogy vajon azzal is ugyan ez a helyzet.

Új hozzászólás Aktív témák