- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Azonnali processzoros kérdések órája
- OLED TV topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Gaming notebook topik
- Bluetooth hangszórók
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
Hirdetés
-
Limitált ideig már kipróbálható a The Alters PC-s verziója
gp A 11 bit studios különleges túlélőjátéka konzolokra is megjelenik majd.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
it A Microsoft úgy döntött, hogy biztonsági aggályok miatt elhalasztja a Recall AI funkciót, így azt csak szűkebb körben tesztelik egyelőre.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
bul07
nagyúr
válasz
Papaj x #125289 üzenetére
Nagy méret
És sok csira , már ha jellemezhetem így őket
Megveszik az ilyen olyan nagymotoros nagy öreg autókat amire ilyen nagy gumi való, aztán megy a fillér b@szás mert tankolni alig bírja nem hogy új gumit venni rá
Így nézelődik a használt piacon, nevesebbek közöttHopp hopp
Most látom csak hogy van közte 2013-as gyártás is, na az már nem ér annyit
Azt hitem mind 2015-ös
Képeket néztem csak(örök hiba)
Én a Firestone TZ300 A értettem az előzőt
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
szimeonov
tag
válasz
Papaj x #125289 üzenetére
Köszönöm mindkettőtöknek.
A helyzet az, hogy nincs tolómérőm, megpróbálok szerezni a héten és megmérem.
Nem nyerészkedni akarok vele, ha 20k-t ér akkor annyit, ha nem ér semmit akkor leadom az AKSD-n. Nincs semmi tapasztalatom a témában, ezért nem is nagyon tudom mennyit érdemes kérni érte.
Nem olyan nagy méret a 16" inkább a 215 szélessége ami miatt drágább ez a méret. -
Zola007
veterán
válasz
Papaj x #126020 üzenetére
Az orosz guggolós WC-nek vagy csúszásgátlós a pereme vagy van kapaszkodója, csak a barmok építenek be egy sima angol WC-t
:)Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Papaj x
tag
-
Cs1csó
félisten
válasz
Papaj x #127775 üzenetére
Ebben a topikban kérdezz be: Háztartási gépek
+ érdemes lenne az összefoglalóját is átolvasni és pontosítani mit keresel pl.: új, használt, kombi, alul felül fagyaztós, fagyasztó láda, méret, mekkora a költségkeret stb.
Kiindulásnak az árukeresőt ajánlom. Ott tudsz szűkíteni KIVITELRE és ÁRRA.
Pl. alulfagyasztós, szabadon álló, 95k alatti ársáv: Gorenje RK4171ANX Hűtőszekrény 76k
bobace
Létezik gázüzemű vízmelegítőben is puffertartályos megoldás.
[ Szerkesztve ]
-
Cs1csó
félisten
válasz
Papaj x #127779 üzenetére
Ahogy látod: Gorenje, Whirpool, Zanussi, Indesit, Candy
Mindenképpen ezekből a márkákból választanék + ha szűkíted egy általános méretre: 174-212L, alulfagyasztós, szabadon álló akkor 20(!) termékre szűkítetted a keresést és ezt is tovább tudod szűkíteni ha mondjuk csak fehér kell vagy csak sötét mert a fele szürke, a másik fele fehért tehát ha ezt tovább szűkíted marad 12db ha szűkíted az árat max 90k-ra akkor marad 11db.
+ a helyedben kizárnám azokat a típusokat amiket 5-nél kevesebb helyen forgalmaznak (jellemzően kifutó termék lehet) így marad 7-8 termék
+ ezt is tovább lehet szűkíteni A++ osztályra tehát a sima A+-t kihagyni akkor marad 4 termék.
+ minél több vélemény legyen a termékről.
Ezek után ez maradt: Indesit LR7S2W
Szállítással együtt 90k a MarketWorld-ből, de ha erős vagy van futód akkor 88k-ért rendeled az Auchanba és személyesen átveszed.
Ahogy nézem jellemzően - amit eddig láttam - 2 év garancia van mindegyikre. Természetesen lehet építeni a csordaszellemre és 76k-ért megvenni a Gorenje-ét.
-
bobace
őstag
válasz
Papaj x #127779 üzenetére
Manapság az ökölszabály az (legalábbis szerintem), hogy minél több gari legyen rá. Sokszor vannak akciós plusz garancia feltételek vagy pár ezer forintért lehet venni még pár évet hozzá. Vagy a BEKO ha még adja az 5 évet, szintén megfontolandó.
Nem az a szabadság, hogy azt teheted, amit akarsz, hanem, hogy nem kell megtenned, amit nem akarsz.
-
Cs1csó
félisten
válasz
Papaj x #127783 üzenetére
+1 bobace
Ránéztem de nem adja mindegyikre az 5 év garanciát pl erre adja: Beko RCSA-330K31 W de hát 93-95k
Érdemes az árukeresős szűkítést használni és a maradék 1-2 tucat terméket egyenként átnézni.
-
bobace
őstag
válasz
Papaj x #127785 üzenetére
Az igen, szánalmas.. Tényleg egy kis fenyegetés kell, tapasztalat alapján minden multi kompromisszumkészebb lesz a sajtó főnév említése kapcsán...
Vagy csak felhívni simán másnap és újra beadni az igényed, minden mozdításra vonatkozó információt elhallgatva, főleg ha csak leszereltek és nem is rögzítette az igényt.Nem az a szabadság, hogy azt teheted, amit akarsz, hanem, hogy nem kell megtenned, amit nem akarsz.
-
Zola007
veterán
válasz
Papaj x #128616 üzenetére
köszönöm
privátba írd meg nyugodtan a véleményed konkrét típusról is
átdobok 1-2 hirdetés linket, ha rá tudsz nézni azt megköszönném, neked 100x többet mondanak a képek és a leírásMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Shokkolo
addikt
válasz
Papaj x #128626 üzenetére
Melyik motornak nem horror a javíttatása, arról nem beszélve hogy pont azok a régebbi DCi-k elmennek fél milliót rendes alap szervízzel.
Legendásan jók a DCi-k ha van gazdája.Fel hozhatjuk az összes tipust, mindenhol van gyerekbetegség, de ez a mániákus rettegés a dieseltől kezd nevetségessé válni.
"Ha mégis..." akkor mindegyik felér egy kellemetlen mélytorokkal. Volt dolgom több márka elég vegyes motorpalettájával, sajnos a kellemetlen oldalukkal is.
Ez egy ilyen játék sajnos[ Szerkesztve ]
"A kalapács amelyik összetöri az üveget, az mely megedzi az acélt"
-
Shokkolo
addikt
válasz
Papaj x #128628 üzenetére
Mert a 2.2 sokkal kevésbé megbízható, mint az 1.5 / 1.9. Szintén saját tapasztalat.
Illetve a 2.2 -t tudtommal nem szerelték a kissebb kategóriákba csak pl a lagunába.
Attól viszont kisebb autót keres.Ugyan ez a helyzet a HDi motorokkal is, ott is a 2.0 -t ajánlott venni.
10+ évig volt egy C5 HDi, soha nem kellett a motorhoz nyúlni, viszont a 2.2 -esesek sokat panaszkodnak.Ui.: szintén saját // nagy közeli családi tapasztalatból nyilatkozok
[ Szerkesztve ]
"A kalapács amelyik összetöri az üveget, az mely megedzi az acélt"
-
Zola007
veterán
válasz
Papaj x #128829 üzenetére
Beszéltem elég sok emberrel.
Amire az egyik azt mondta, hogy tuti vétel, a másik azt, hogy eszembe ne jusson.
Aztán ha megveszem a "tutit" és mégis szívás, akkor nekem kell kifizetni, a tanácsadó csak széttárja a kezét, hogy "Használt mindig lutri".Köszönöm neked is a tanácsot, de nem érzem a késztetést, hogy beüljek egy 20 éves 3 literes dízel BMW-be.
Nem szeretek bontóból javíttatni, sok mindent nem is lehet.Kisautók kiesnek, mert gyakran lesz sok cuccom.
Suzukink van, nem megy.
Punto, Clio, 207, 307 kicsi
G Astrat, Focus 1-et nem szeretnék, mert a víz kiver a beltértől és csukott szemmel nem lehet vezetni.
Lacetti keskeny és sok a lelakott
Megane 2 sokak szerint betegágy
i30, Jazz, Auris nincs ennyiértbenzinből 1.6 alatt szinte minden felejtős a pályán klímával
Nepitelet meg egy vicc, ugyanolyan kivitelt az egyik isteníti, a másik szidjaAz a baj, hogy specifikációkból nem lesz autóm
Ha valaki linkel nekem konkrét, megbízható, tiszta belterű eladó autót, ami max 1.2M , jól kezelhető városban és pályán is, jól felszerelt, klímás, 4-6 lufi, kényelmes és néz is ki valahogy 5 csillagos törésteszttel, azt természetesen nagyon szépen megköszönöm.
Évi 20 pályára te azt mondod ne vegyek dízelt, szerelő ismerős meg azt, hogy annyira már mindenképp.
Most akkor kinek higyjen az ember, hogy senki ne sértődjön meg?[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Papaj x
tag
válasz
Papaj x #128832 üzenetére
S visszatérve. A fogyasztói társadalom miatt az autókat már legyártották. Régtől már közlekedő talicskát lehet vásárolni. Nem mást.
Szívesen adok telefonszámot, kb minden tipusú autóra, h ki mennyit költött rá. 20 éves passattól a 3 éves meganig, kb mindent. Pályán, heti 1500 km, s mi a költsége.[ Szerkesztve ]
"A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott." - “Vezess úgy, mintha loptad volna”
-
Zola007
veterán
válasz
Papaj x #128832 üzenetére
Én megértettem a te szempontjaid is, csak nekem van egy félszem a 18-20 éves autóktól, bármilyen jó is legyen az.
Az igényeim szerintem már elég jól kikristályosodtak, egyéb extrák, design, szín és apróbb faceliftek nem vízválasztók számomra.
Mint már többször jeleztem, nem ragaszkodom a dízelhez. Sőt!
Én is benzines szeretnék, csak nem találtam olyat 250 km-en belül, ami megfelelt volna az alábbiaknak és egyúttal nem kapok hányingert a kül/beltér designjától.Tudatos vásárlónak tartom magam, de nem tudnék leülni évi 250-300 órát egy olyan autóban, ami nem tetszik.
Nem szeretem a fehér, illetve a rikító színű autókat, így marad a szürke, fekete, barna, kék, stb.Amiket szeretnék:
- max 8 L vegyes fogyi
- élete nagy részében követhető előélet (nem zárkózom el a behozottól)
- ne legyen rozsdás
- csendes járás 140-es tempónál
- digit/automata klíma
- min. 4 lufi és 5* törésteszt
- tempomat, ABS, ESP, immo, el. ablak, el. tükör
- 6-os váltó nem feltétel, de örülünk ha van
- min. 300-350L csomagtér a jól pakolható fajtából (Swift2-be 1 koffert és egy utazótáskát már nem tudok betenni, hiába 280L papíron, azt csak akkor tudja, ha 280 L vizet öntök bele)
- max 300e km futás
- lehetőleg szövet kárpit, esetleg plüss
- panorámatető és bőr belső kizárt
- jó gumik vagy olyan felni, ami nem túl perest kíván (lehetőleg 16" fölé és /50 alá nem mennék, max 25-30e/db)
- jó rugózás, mert rossz utat látni fog minden nap
- nézzen ki valahogyEzek alapján maradt a zsákban a Megane 3, 407, Astra H, Laguna, Mazda 6
[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Zola007
veterán
válasz
Papaj x #128845 üzenetére
swift 2 van tesómnak, ismerem a márkát, csak az én szememben az SX4 egy kövér Swift2
csomagtér is kicsi és elég nyomott érzésem van benne.
Grande Punto és Bravo is hasonló, bár utóbbi még hagyján.Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
#65675776
törölt tag
válasz
Papaj x #128839 üzenetére
Történelem.
Már az I. vh-ban is messze a BMW motorjai voltak a legmegbízhatatlanabbak (gyakorlatilag minden más nemzet minden gyártója jobb motorokat készített náluk). Ezt a II. vh-ban igen komoly mértékben sikerült tovább rontaniuk. Pedig a világ legmegbízhatóbb csillagmotor-konstrukciójának ( P&W Wasp) licencéből indulhattak. De nem sikerült soha sem megbízhatóvá tenniük a 801C/D-t, ahogy a teljesítményét sem tudták növelni. Szintén nem sikerült egyetlen feltöltőt sem rendesen integrálniuk hozzá, pedig a német feltöltők még ugyancsak jók voltak (ékes bizonyítéka ennek a DB600 és a JuMo21x család). Még a lenézett oroszok is képesek voltak megbízható és erős csillagmotorokat tervezni és tömegesen gyártani. Csak a BMW-nek nem sikerült. A legnagyobb vicc, hogy a csillagomotorokat pont a megbízhatóságuk, igénytelenségük, és túlélőképességük miatt használták előszeretettel a világ minden táján. Mindez elsődlegesen a könnyű és hatékony hűthetőségükből származott. Nos, a BMW-nek sikerült egy karbantartásigényes, hűthetetlen csillagmotort fejlesztenie. Epic fail. (A P&W érdekes módon négy sorral is meg tudta oldani a hűtést, a BMW-nek kettővel sem sikerült. A csillagmotoros Fóka pilóták között jellemző volt a láb megégése. Mivel a BMW nem tudott mit kezdeni a problémával a FW mérnökei kénytelenek voltak 150 mm-rel megnövelni a motorfelfüggesztés hosszát (És ennek ellensúlyozására megnövelni a farok hosszát), hogy a motor távolabb kerüljön a tűzfaltól, és csökkentsék annak a felhevülésést. Az FW 190A/F/G fülkéje még így is a II. vh legmelebbje volt. Legalább nem kellett fűtésre külön energiát pazarolni. Persze ahol számított volna (nagy magasság) nem lehetett szempont, mert a 801C/D 6 km felett drasztikusan vesztett a teljesítményéből, a már említett feltöltési probléma miatt. Végül nem meglepő módon Kurt Tank úgy döntött, hogy nem szivatja magát tovább, és áttervezték az egész gépet a JuMo213-ra (FW 190D). És mindját megszületett korának legjobb magassági vadásza. Amit később a Ta 152-vel sikerült tovább javítani.) Érdemes beleolvasni a Luftwaffe pilóták visszaemlékezéseibe. Vagy pl a JG.26 hadműveleti naplójába (kb hiánytalanul maradt fenn). Utóbbiból kiderül, hogy a csillagmotoros Fókák veszteségeinek döntő többsége motorhiba miatt történt. Végigkísérve a típus teljes szolgálati idejét. Mire elfogytak a jól képzett pilóták, addigra az A-kat már leváltották D-kkel. De a D-k túlélési aránya még a képzetlenebb pilóták ellenére is jobb volt. Mindössze azért, mert nem kellett állandóan fosni a motorhiba miatt.
De érdemes megnézni az utóbbi évek termését is náluk. Pl a V12-es esetén az olajcsöveket ugye a vékonyfalú, könnyen deformálódó olajteknő aljába rakták. Aztán csodálkoztak, hogy egymás után robbantak fel ezek a motorok. Minimális műszaki intellgenciával látnia kellett volna a tervezőknek, hogy az az elrendezés "designed to fail". Kb olyan, mintha egy húsdaráló kapcsolóját a kés mögé terveznéd. Az alulméretezett, könnyen elszakadó vezérműlánc kb az összes láncos vezérlésű motorjukra jellemző.
Mindig csak egy paramétert tartottak szem előtt, tipikusan a teljesítményt. Nem lenne ezzel baj, de mindig rossz helyről veszik el az anyagot (lásd vezérműláncon kell spórolni 50-70 g-ot, max elszakad, mert az adott teljesítményt már nem tudja kezelni). A megbízhatóság soha sem volt tervezési szempont náluk.
Igazából soha sem értettem a nagy hype-ot a BMW körül. Nem tudnak semmit, ami alátámasztaná.
[ Szerkesztve ]
-
Papaj x
tag
válasz
Papaj x #128853 üzenetére
Bár az is lehet, hogy szeretik, ha fáj..
De a benzinesekről nem beszélek, mert jelenleg öcsém havi szinten az e36al, ami 91es 20 benzin, járja német magyart, bár az más összegű autó már. De hibamentesen, motorbontás nélkül..
Azon felül meg nekem mind1, ki mit vesz ilyen használatra, max több munkám lesz.[ Szerkesztve ]
"A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott." - “Vezess úgy, mintha loptad volna”
-
Zola007
veterán
válasz
Papaj x #128853 üzenetére
nekem nincs bajom a BMW-vel
nem is értek hozzá, azért az F10 szóra felkaptam a fejem, mert az nemrég Totalcart olvasva beleégett a retinámba: [link][ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Zola007
veterán
válasz
Papaj x #128856 üzenetére
► arról mi a véleményed, hogy az autóbiztonsági szakértő azt mondta egy pár évvel ezelőtti videóban, hogy 10-12 évesnél idősebb autóban a légzsákok jó eséllyel nem működnek, mikor nagy szükség lenne rá, mert a légzsák anyaga és robbanótöltet, ami felfújná elöregszik?
én elsősorban az ilyen dolgok miatt tartok a 15 évnél idősebb autóktól, nem az zavar hogy kopott a váltógomb vagy CD-s magnó van benne.► illetve úgy emlékszem már a 2002 körüli dízel BMW-kben is volt kettőstömegű
► BMW-ből miért pont hogy nem a benzinest ajánlod?
[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Zola007
veterán
válasz
Papaj x #128859 üzenetére
Én úgy vagyok vele, hogy inkább legyen Peugeot embléma rajta és kelljen havonta szervizbe vinni a kocsit elektronikai hibával, de a légzsák az működjön bármikor
Az is furcsa nekem, hogy egy Grande Punto jobban törik mint egy E46Találtam én is E46-ot ► [link], ami pofás, de aztán arra jutottam, hogy majd ha 3+ M lesz autóra, akkor visszatérünk a témára
[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Zola007
veterán
válasz
Papaj x #128863 üzenetére
jó, de szerinted hány 10+ éves autóban vagy a példa kedvéért 15+ éves BMW-ben cserélték ki már 2x a légzsákvezérlést?
nem vettem úgy, hogy rá akarsz beszélni, de magamtól is látom hogy se szükségem, se rutinom nincs egy 180-220 lovas német prémiumra
[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Zola007
veterán
válasz
Papaj x #128865 üzenetére
utólag már azt sem mondja meg senki, hogy időben lett-e cserélve.
nekünk a Suziban most volt ABS-kocka csere, pedig mindig időben lett cserélve a fékolaj. Ez ilyen.Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
#65675776
törölt tag
válasz
Papaj x #128853 üzenetére
A BMW repülőgépmotorjait pl pont a használók szídták állandóan. Legyen szó dugattyúsról, vagy gázturbináról. De pl az FW 190 harctéri megjelenésekor az angol pilóták nem értették, hogy sok esetben tökéletes lőpozícióból miért váltak ki zuhanva a Fókák. Aztán egy eltévedt példány tesztelése során, illetve fogságba esett pilóták kihallgatásakor megtudták. Konkrétan az eltévedt példány esetén a hibák szinte kivétel nélkül a motorral összefüggésben jelentkeztek. A teljesítményével és a fegyverzetével teljesen meg voltak elégedve, kiemelkedőnek nevezték a saját gépeikkel összevetve. A teljesítmény persze csak akkor volt jó, ha egyáltalán fel tudtak szállni vele, és nem volt éppen megint üzemképtelen a motor. Egy időben meg is lett egyébként tiltva a Luftwaffe pilótáinak, hogy Fókákkal átrepüljenek a Csatorna felett. Ennek oka pedig a motorok megbízhatatlansága volt. A BMW gázturbinákat is csak azért használták, mert nem volt elég JuMo. JuMo-t meg csak abban az esetben lehetett használni, ha volt fölös példány. Azaz ha nem kellett a Schwalbe-kbe. Ezért lett az Ar 234 is módosítva az eredeti kettő JuMo gázturbina helyett négy BMW-re.
Ez pont egy olyan pontja a történelemnek, amelyben minden fél egyetért.
A BMW egyébként minden autóját sportosként aposztrofálja, szóval nem lehet azt mondani, hogy az egyik más használatú, mint a másik.
-
#65675776
törölt tag
válasz
Papaj x #128872 üzenetére
"S a fő, a jó példány."
Na ilyenből létezik nagyon kevés.
A BMW autóipari ága a repülőmérnökökből alakult meg. A jelek szerint a tervezési filozófiájuk azóta sem változott.
De a V12-k esetén sem az volt a probléma, hogy ették az olajat. Az olajcsövek az olajteknő alján, közvetlenül a vékony lemez felett futottak. Azok a vékony lemezek meg azt csinálták ütődés esetén, mint a vékony lemezek általában: elhajlottak, deformálódtak. És ez többnyire az olajcsövek töréséhez vezetett. Onnan már egyenesen következett a többi hiba. Ez elég durva tervezési hiba, nincs mit szépíteni rajta. De ott vezették el, mert ott volt a legrövidebb, így spóroltak pár grammot. Cserébe a motor egy időzített bomba lett.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
- Újszerű Spigen Liquid Air Folio Tok, iPad Pro 12.9, Fekete
- Huion Kamvas Digitalizáló Tábla / Rajztábla / Külső Monitor okos tollal /// ÚJ // Számla + Garancia
- ESR 360 Mágneses Tok és Billentyűzet Ipad Pro /// Air // Bontatlan // Számla + Garancia
- Synology DS223 (2GB) /// Teljesen Új // Számlával és 2 év Garanciával
- Épített szépség - I9-13900K - 3080 Ti - 32GB