- Hobby elektronika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Apple notebookok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Házimozi haladó szinten
Hirdetés
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kickass
őstag
válasz Zola007 #106031 üzenetére
Itt nem az ismerősöd szaváról van szó, hanem mennyire lenne nagy meló és ehhez képest mennyire lenne rentábilis, milyen hatása lenne a közlekedésbiztonságra.
Én spec nem a rendőrségi rutint kérdőjelezem meg hanem az általad felvetett kamerás szűrés létjogosultságát illegális átalakitásokra. Ott se a megvalósithatóság a kérdés, hanem annyira sokváltozós a dolog, hogy mire minden adatot felvinnének kezdhetnék kb. elölről.
Az önvezető AI-t is káéeverni, tárgyakat, táblákat közúti felfestéseket kell felismerni, távolságot mérni stb. Ezeknek nagy része ráadásul szabványos.
De egyetértek, nem nagyon van értelme erre több időt/karaktert/bármit fecsérelni.