- Autóhifi
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Lamborghini – Lian Li együttműködés
- iPad topik
- ASUS blog: hátra a csatlakozókkal!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Halasztja a Recall funkció aktiválását a Microsoft
- ViewSonic VX2779-HD-Pro: megfizethető gamer monitor
- Apple notebookok
- Autós kamerák
Hirdetés
-
Picit erősít a tempón az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5590-es, WHQL aláírással rendelkező csomag két új profilt is kínál.
-
Final Fantasy XIV Online - Befutott a Dawntrail utolsó előzetese
gp Jövő hónap második napján érkezik a kiegészítő, az előrendelők azonban már június végén belevághatnak az új kalandokba.
-
Olyan telefon lett az idei foci EB hivatalos mobilja, ami nem kapható Európában
ma Folytatódik a Vivo és az UEFA együttműködése, a készülékválasztás megkérdőjelezhető.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
BloodRay #2107 üzenetére
Szia , először is gratulálok .
Logan esetében egy 3000-km futásunk esetében volt egy motor olaj csere. Én ezt javaslom , plusz a váltó olaj cserét is ide hoznám fel , mert nem nagy összeg ,3000-Ft körül meg van . Bár Duster esetében nem biztos hogy annyi mert nem ismerem , de nem hinnem hogy 10,000-Ft fölött lenne .
Ugye ezek mind arra szolgálnak hogy friss és ropogós technika ahogyan össze kopik a velejáró finom “részecskék “ le válhatnak és egy új olajjal a következő peridiusig már könnyebb legyen a lelkivilágod. (“Legalábbis nekem”)A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
golyós
őstag
válasz
BloodRay #2107 üzenetére
1 évnél gyakorlatilag csak levegő szűrőt cserélnek meg átnézik. Olajcsere 2 év vagy 30000.km-nél. Amelyik hamarabb megvan.
Ha 1 évnél megvan a km 2/3-a akkor le szokták cserélni az éves szervíznél, egyébként sokan lecserélik otthon, csak arra figyelj, hogy gyári olajszűrőt rakj bele és akkor nem veszik észre.Honor 20 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM
-
kelly416
veterán
válasz
BloodRay #2107 üzenetére
Gratula! Nagyon csini darab.
Én már 2x vittem olajcserére a Lodgy-t, először 3000 magasságában (76.000Ft vagy valami hasonló, itt szerintem megírtam, de balga módon 5w30-ra engedtem rábeszélni magam), másodjára most az éves szervizen (az meg 86.000 magassága 0w20 olajjal), és mostantól marad évente a csere, mert nem megyünk 10.000et egy évben, másképp 10.000-ként cserélném, mert mostanra kikupálódtam, hogy gyári szűrő és hajrá otthon, min. fél ár, de szerintem még olcsóbb. Olajat meg cseréltem már párszor, én legalább tuti leengedem, tuti beleteszem azt, amit én szeretnék. Nem a szervizek ellen szól, de sajna egyre több helyen olvasni, hogy nem is cseréltek ki ezt-azt.
-
-
gyemipapa
senior tag
válasz
BloodRay #2119 üzenetére
"gigyligagyli kijelzős fosli médiarendszer"
Ezt mire alapozod? Én cseppet sem érzem annak, tökéletes a képe, betekintési szöge, felbontása. Nem 4k filmet akarok nézni rajta, navigációnál pedig nem a kijelzőt bámulom.
De valóban ízlések és pofonok. Viszont én nem minősítek olyan terméket, amelyről nincs személyes tapasztalatom.Örökké szeretnék élni! Eddig sikerült...
-
válasz
BloodRay #2135 üzenetére
Ezért csinálta meg a Dacia az új Logan & Sandero esetében hogy úgy is minden felhasználó a saját telefonját használja navigáció rá és zenehallgatásra így most az lehet a középkonzol az autóban .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
válasz
BloodRay #2139 üzenetére
Másra , van egy opció hogy nem kéred a gyári nagy Navis érintő kijelzős egységet , hanem annak a helyére egy telefon tartott ami egy úgynevezett Dacia medianav applikációval tudd kommunikálni az autóval .
Így ugyan úgy láthatsz minden fontos információt az autódról .A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
mirci18
addikt
válasz
BloodRay #2119 üzenetére
Mindenki más autót akar.
Én annó amikor a sajátomat megvettem a meglévő autómból kiindulva azt mondtam klíma tempomat navigációs fejegység és kamera nélkül nem lesz megvéve.
És igazam is lett mert mindegyikre szükségem van.
Az átlagos napokon a fejegység vizuális hatása nekem sokat nyomott lattba. Lásd zenehallgatás közben vannak borítók. Rádió állomások vizuális kijelzése. Telefonkönyv böngészése. Akár navigáció használata telefon nélkül.A start stop kikapcsoltatható. Én ajánlom is öröm és boldogság plusz a hátsó ablaktörlő tolatáskor való elindulását.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
mirci18
addikt
válasz
BloodRay #2157 üzenetére
Megérte már csak a tolató kamera miatt is.
Sokszor hálás jószág nem kell kint állni a kocsi mellett hogy állj gyere állj gyere.
Az ablaktörlővel az a probléma hogyha esik az esik és használod az első szélvédő ablaktörlőjét vagy csak nyomatol rá ablakmosó folyadékot majd nekiállsz tolatni automatikusan elindul a hátsó ablaktörlő.
Ami száraz szélvédőn nem éppen ajánlott.
Míg ki nem kapcsoltam kétszer jártam így.A fogyasztásnak szerinted a folytonos beindítás jót tesz?
Az akkumulátorodnak főleg nem.Bár nekem 3 hengeres 0.9 TCE motor Logan MCv van de szerintem a városban 6.5 l fogyasztás azon kívül 6.3 l nem rossz főleg úgy hogy szeretek nyomatékosan vezetni ha kell előzni nem a fogyasztás az elsődleges. Pályán vagy télen is max 6.8 l. Benzines motorban megpakolva a kocsit szerintem jó adatok.
Ha a fogyasztást nézném vennék dízelt.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
-
-
-
mirci18
addikt
válasz
BloodRay #2159 üzenetére
Sokan írják ezt hogy felesleges.
De sokszor pont olyan dolgot tudsz így elkaszálni ami alatta lehet.
Vagy mehetsz neki padkának vagy bele az árokba.
Plusz látod gyorsabban és pontosabban mi van mögötted mint egy radarral.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
mirci18
addikt
válasz
BloodRay #2169 üzenetére
Az előző autóm amit most is használunk egy Suzuki Wagon r.
Se klíma se elektromos ablak se fólia.
Ezek nagyon hiányoztak.
Kamera nem kellett minek is egy 3.5 méteres autóhoz.
De megfogadtam ha új autót veszek vagy fullos lesz amit akarnék vagy semmi.
A tempomat meg csak hab a tortán sokszor használom bundáson nem pályán hosszú utaknál.Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
kelly416
veterán
válasz
BloodRay #2169 üzenetére
Nekem a kamera azért kell, mert néha állok be megpakolt futó elé, és ott.nem baj, ha centire tudja az ember, hová álljon, ne kelljen azt az 1m³ földet, homokot, sódert, akármit kézzel tologatni a füves udvaron. Egyébként a radar is felesleges. Szerintem szégyen, ha valaki a saját autójával nem tud tolatva beparkolni, de kisvárosi ember létemre ne én legyek a "közvélemény", én csak én vagyok.
-
válasz
BloodRay #2165 üzenetére
Az utolsó saját autómmal is így voltam. Szerettem , dédelgetettem aztán nem volt használva csak állt .
Így eladásra került , de nem ment messze apus haza vitte magával .[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
-
-
golyós
őstag
válasz
BloodRay #2161 üzenetére
Nekem az 1,33 városban 8,7 l .
De ez 99%-ban tényleg város, 11.kerület, rövid távok.
Átlagsebesség 22,7km/h
Meg szoktam kérdezni, hogy mennyi az átlagsebesség, mert olyan adatokat írnak sokan városi használatra amilyet egy diesel is irigyelne.
olyankor mindig kiderül, hogy a 40km/h átlag az nem városi használat.Honor 20 Pro & Samsung GalaxyS23 Ultra & Note 10 lite & Iphone 13PM
-
-
kelly416
veterán
válasz
BloodRay #2267 üzenetére
Persze, hogy maxon kezdi, mert igyekszik teljesíteni kisgazdája parancsát és mihamarabb el akarja érni a beállított 18-22-39 akárhány fokot. Ha nagyjából elérte azt a hőmérsékletet, akkor már nagyon jól tud jönni, finoman szabályozza, fejhez, ablakra fújja és hőfüggönyt csinál, mérsékli a fordulatot is min. közelébe. De gondolj bele, az elején van mit kínlódjon 40+ fokról eljusson mondjuk 25-re. A céges s-cross sem kíméli a fordulatot meg a teljesítményt, a régi fókám sem finomkodott, szerintem minden digit klíma ilyen, max. a prémium autóknak jobb a hangszigetelésük és a befúvás is jobban van megoldva így nincs szélzaj nagy fordulatnál sem.
-
-
válasz
BloodRay #2278 üzenetére
Mikor megjelent a mostani Duster lehetett kérni hozzá EDC-t utánna kivették a listából , de Romániába kérhető továbbra is. Most vissza hozzák az első pár hónapra megint aztán megint kivonják mint a Logan & Sandero esetében a robotizált váltót .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
kelly416
veterán
-
Brekecs
aktív tag
válasz
BloodRay #2282 üzenetére
Sziasztok !
Van egy 2020 - as Dacia lodgy 1,5dci, az a gond vele hogy autópályán, 120-130-as tempónál, bal kanyarokban rázza kormányt, illetve bal kézzel fogva a csuklomon lévő óra is láthatóan remeg, vettem hozzá téli gumi /lemez felni szettet is, azzal is ezt éreztem, most a nyárit már elvittem centiroztatni, mégis fent áll ez a hiba, érdekes hogy pár kilométer után megszűnik majd később újra érezhető, mi lehet a probléma ? 5e km van az autóban,
ÜdvWindows 11 Pro x64 :-) Malwarebytes' Anti-Malware (Lifetime) + AdGuard (lifetime) ! + Wise Care 365 (lifetime) :-)
-
konyi79
addikt
válasz
BloodRay #2278 üzenetére
4x4 TCE150 volt 2019.09 és 2020.01 hónapokban rendelhet .
A CO2 kvóta miatt most sem nagyon hiszem, hogy sokkal tovább tartana, szóval aki olyat akar, le kell rá csapni hamar.Már akkor is a dízellel volt egy árban, most sem lesz ez másképp, sőt. Talán még annál is több lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Dvix
senior tag
válasz
BloodRay #2339 üzenetére
sokat kellett kraftolni, 7,6 Liter. Romániában sok olyan helyzet volt hogy előzéssel hoztam magamat "jobb pozícióba", vagy mások folyamatos elengedésével, hogy ha történik valami ne én szívjam meg. A tempomatomat egyszer kapcsoltam be 30 másodpercre. A másik probléma, hogy ez a 3 henger nem autópályára termett ahol 10,4 Liter/100km-t mutat 130km/h-nál
az átlagomat a hegyekben való lefele "csúszás" tette jobbá ahol csak a féket nyomtam lefelé.
Nagyrészt viszont mikor araszoltam a helyekben fölfelé, akkor 6,4L mutatott a fogyasztásmérő. de az össz 1600 km-en 7,6L
[ Szerkesztve ]
-
Dvix
senior tag
válasz
BloodRay #2341 üzenetére
a későbbi cserén gondolkozva(odébb van az még
) marad a Duster csak én is szeretnék 1.3-ast.
Viszont SX4 S-cross-al van valakinek menetdinamikailag tapasztalata? Ki kell azért próbáljak egy olyat. Én szeretek mindenen átmenni, nem aggódni h az autóm futóműve most kiszakad vagy nem. A Dustert veri vegyes használatban a futómű szerintetek?
Meg az infotainment sem tetszi a Suzukiban de azt most hagyjuk. -
kelly416
veterán
válasz
BloodRay #2358 üzenetére
Én is inkább Veled értek egyet, mi jó napon gyártott autót fogtunk ki.
2 bajom van Vele, a bal hátsó ajtó picit akad becsukáskor, illetve a bal első ablak néha vissza nyit 3 ujjnyit amikor felhúzom. Gyanítom az odacsípésgátló és az utólag (de a Dacia szalon által) felszerelt légterelő miatt lehet. Mindkettővel foglalkoznak majd éves szervizkor, egyik sem vészes.
-
Dvix
senior tag
válasz
BloodRay #2518 üzenetére
Én is így vagyok vele, egy kicsit nehéz szerelem de egyébként nem rossz. Ha kijövünk ebből a szar gazdasági helyzetből akkor viszont, szeretnék egy új Dusterre vagy SSangyong Korando-ra cserélni inkább.
Meg azok a műanyagok még mindig a Suzukiban kicsit...meh...
[ Szerkesztve ]
-
-
válasz
BloodRay #2611 üzenetére
Ez még mindig jobb , mint ahogyan az Astrával jártam , Varta akkumulátor egy éves sem volt mikor szó szerint elnyilt a teteje .
Az üzletből mentünk vissza az autóhoz mikor szóltak hogy folyik valami az autóból, mint kiderült azaz akku folyadék volt és szétmarta, motorháztető belseje , akkutálcát , kábelek , biztosíték doboz fedelet stb -stb.
Anno az Opeles csoportban képeket is tettem fel erről .A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-