Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Qtya123

    őstag

    válasz Lord_Sordi #13264 üzenetére

    Én is még az elején járok. Eddig sajnos nem ragadott még magával, reméljük később ez változik. Mondjuk nekem ezek a neonfényes, szétmódosított emberes dolgok olyan közepesen jönnek be filmek terén is szóval nem tudom mi lesz.

    Ez mondjuk nem biztos, hogy mérvadó lesz, mivel a western filmeket egyáltalán nem szeretem aztán az RDR2 mégis a No. 1. játék lett nálam. Lehet az a baj amúgy, hogy játék közben akaratlanul is ahhoz próbálom hasonlítgatni. Nekem abban "élt" az egész világ. Az NPC-k, a természet, az állatok. Brutál élmény volt. Itt valahogy kicsit lelketlen a világ. Mikor mászkálok az emberek között olyan érzésem van, hogy csak lomnak vannak ott. Mint mondjuk egy random Call of Duty küldetésben, ahol mondjuk egy városban vagy és vannak benne emberek, de csak dísznek. Ott éreztem ilyet a civil NPC-k esetében.

    [ Szerkesztve ]

  • Qtya123

    őstag

    Van kb 10 óra játéktapasztalatom, beszámolnék én is. Eddig a fő történet vonala egész jó, azzal nincs gondom, fenn is tartja az érdeklődésemet.

    Viszont az ezen kívüli dolgokat kiforratlannak és érdektelennek érzem. NPC-k továbbra sem teszik számomra "élővé" a várost. Eleve ha nekik futok senki nem is rinyál. A legnagyobb bajom és nem tudom, hogy lesz-e rá javítás (ha egyáltalán hibának értékeli a fejlesztőbrigád), hogy a rendőrök odateleportálnak. Elütsz véletlenül valakit és azonnal ott a rendőr, de gondolom ez sokakat zavar rajtam kívül.

    Nem érzek késztetést a világ felfedezésére, mert nem "él". Hiányzik, hogy mondjuk a nagyvároson kívül legyen állatvilág (jó háborúk voltak és szárazság, de akkor is...). Az tetszik, hogy rengeteg épületbe be lehet menni, de a mindenféle legyező, meg tűzőgép, meg üvegpohár felvételi lehetősége szerintem túl van tolva.

    Szóval számomra valószínűleg az lesz, hogy letolom a fő küldetés vonalat, esetleg néhány mellékszálat és ennyi. Nem tudom ki hogy van vele, de nekem a Red Dead Redemption 2 sokkal nagyobb élményt adott, pedig a western nem a kedvencem. Sokkal közvetlenebb, élőbb NPC-k és világ. Ott késztetést éreztem, hogy mindent felfedezzek, bejárjak. Sőt ott sokkal jobb volt az, mikor bóklásztál és wattafakk random dolgok történtek, mint például a kígyó megmarta az embert, vagy a rabok gondoltak egyet és letámadták az őreiket, bolond természetfotóst megtámadták az állatok, stb...

    Sokat tettek a CP-ben a fejleszthetőség és a tech dolgok terén, de amivel behypeolták, hogy teljesen korszakalkotó open world... na pont abban nem érzem, hogy odatették magukat. Pont az élő környezet és a fent felsorolt kis pluszok adták meg az RDR2-ben az élő játékkörnyezet érzést és itt ez nekem nem jön át.

    Az eddigiek alapján nagyon túltoltnak érzem ezt a hypeot, hogy új szintre emelt open world játék. Mitől? A droid NPC-k tömegétől?

    [ Szerkesztve ]

  • Qtya123

    őstag

    válasz Jorus #31855 üzenetére

    Nem kell ilyenekkel szórakozni, kicsit sem elegáns és kőbunkó módonoda kell menni és duplacsövű shotgunnal leszakítani a veséjét, ahogy én szoktam. Az nem kerül RAM-ba. :DDD
    Amúgy most vittem végig a PL-t:
    Reed mellé álltam, So Mi-t életben hagytam. Talán ez a legjobb befejezés a PL lehetőségek közül, ahogy utána megnéztem YT-n a többit.
    Viszont ez sem éppen egy teljes happy ending. Oké, hogy V elnyom egy félmosolyt, mielőtt a tömegben eltűnik, de teljesen magányossá vált. Nagyon lehangoló, hogy mindenki lesz@rja, Viktor is más ember lett, Misty lelép, Johnny nincs többé, Panam fel sem veszi...
    Oké, élni fog és talán lesz egy új élete.

    De ilyen téren talán a Panammel lelép és él még fél évig, de azt boldogan, barátok között befejezés a legjobb. Egyik sem best way... de jól is van ez így. Szeretem, ha egy játék érzelmeket vált ki, esetleg agyalsz rajta egy kicsit. A CP ilyen. Az alap és a PL is. Kevés ilyen van. A Red Dead Redemption 2 volt még ilyen számomra. Ott miután minden küldetést és mellékküldetést megcsináltam, mielőtt töröltem a játékot visszamentem a farmra, úgymond még egyszer utoljára megnézni a tájat és elköszönni a lovamtól... Mint valami hülye. :DDD
    De ott annál nagyon azt éreztem, hogy de kár, hogy vége van. A CP is kiváltotta ezt, de valamivel enyhébben.
    Viszont nagyon sok hypeolt játékban semmi ilyen nem volt. Például God of War, Horizon Zero Dawn, stb... Jó játékok, de a végén fele ennyi szomorúságot nem éreztem, hogy vége.

    Amúgy a patchben lévő újítások, hogy tudsz az autóval/autóból lőni, kiugrálni dolgok nekem semmi pluszt nem adtak a játékélményhez. Kipróbálni jó volt, de semmi extra. A játékmenet részét szervesen nem képezte nálam.

    [ Szerkesztve ]

  • Qtya123

    őstag

    válasz Cifu #31860 üzenetére

    Igen, összességében a patch új irányt adott. Ezért is kezdtem el nulláról (előtte kétszer játszottam végig).
    Úgy voltam vele, hogy beékelem kb "középre" a PL küldetéseket és utána végigmegyek megint a régi küldiken és a legvégén választok máshogy.
    Aztán a kezdeti lelkesedés alábbhagyott, miután Dogtownban minden fő, mellék és fixer küldetést megcsináltam. Folytattam volna a régi szálat, de azon kaptam magam, hogy így harmadszor már unalmas lett. Ennél a pontnál már az sem tudott motiválni, hogy fejlesszem a karaktert, mert Dogtownba kb 30-as karakterként mentem, mire végeztem már eléggé top voltam, minden kiberver és használt fegyver ikonikus volt. Szóval a régi fő szál folytatása már fejlődésben sem motivált és azon kaptam magam, hogy a párbeszédeket pörgetem át ezerrel, csak haladjunk.
    Így végül rájöttem, hogy semmi értelme a végéig így elszórakozni a már ismert küldetésekkel, mikor a legvégén úgyis Reed felhívása volt a célom. Így hát megejtettem korábban.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák