Hirdetés
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
- Már várja a startpisztoly eldördülését a Gaudi 3
Hirdetés
-
Mozgásban a Hell is Us
gp Ahogy arról már korábban szó volt, a megjelenést 2025-re halasztották a fejlesztők.
-
Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
ph Külön szoftveres részlegek helyett mostantól mindenki együtt dolgozhat minden hardveren.
-
Felárat fizet az atomenergiáért a Microsoft
it A Jefferies szerint a Microsoft prémium árat fizet a Constellation számára, hogy indítsák be a Three Mile Island-i atomerőművet.
-
PROHARDVER!
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vesa
Topikgazda
válasz freeknight #31410 üzenetére
Játékfejlesztésben ez mindig nehéz ügy. Ha túl nehéz, akkor sok kevésbé hard core játékos nem egy játékélményként fogja megélni a gémet, hanem frusztrációként. Ha túl könnyű, akkor meg a HC-knek nem lesz kihívás. Az egyensúlyt megtalálni nagyon nehéz. Persze erre találták ki a nehézségi szint állítását, de ezzel együtt sem mindig működik jól a rendszer.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
-
Vesa
Topikgazda
válasz Aventador91 #31552 üzenetére
Nexus és rákeresel! Rengeteg mod van, de a 2.0 óta elég sok bedöglött, update nem mindhez jött még.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz anubis6 #31732 üzenetére
Sose értettem ezt egyébként...A töménytelen vér az mehet, de ha látszik egy mell -ráadásul nem is igazi, csak render-, akkor összeomlik a világ. Szerintem sokkal nagyobb kárt okoz egy gyereknek az állandó öldöklést látni, mint egy ilyen kis semmit. Ez is szubjektív természetesen.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz Kylesa #31880 üzenetére
Valójában sose tudták ezt rendesen megcsinálni. Éppen ezért, bár szeretnék autókázni, szinte az összes végigjátszásom alatt motoroztam kényszerből, mert szinte nem tudtam karcolás nélkül megérkezni sehova. Nem tudom, hogy kormánnyal jobb-e a helyzet, de billentyűzettel nem igazán acélos sajnos.
A tudomány a valóság költészete!
-
-
Vesa
Topikgazda
Starfield sajnos nagyon gyenge lett. Első 50-80 óra még elmegy, de ez tipikusan az a játék, ahol az előrehaladással párhuzamosan üresedik ki az egész, és tárul fel a szomorú tény, hogy nagyon gyenge az egész. Számomra az év csalódása, még úgy is, hogy 180 órát tettem bele és éppen ezért úgy érzem, megérte megvenni. De sem a CP, sem a Fallout, sem a Skyrim szériák közelében nincs sajnos.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz nubreed #32506 üzenetére
MInden nagyobb játéknál első dolgom megkeresni, hova menti a fájlokat lokálisan, aztán minden nap amikor játszom, játék végén tolok egy bizt. mentést az egész save könyvtárból. Nincs annál idegtépőbb, amikor sok napnyi, akár több hetes előrehaladás megy a levesbe valami miatt. Erre az egyetlen hatékony és biztos megoldás, a lokális biztonsági mentés. Persze erre a gyakorlatra nekem is pár jó nagy szívás után kellett rájönnöm.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz janos666 #32570 üzenetére
Tehát egy több száz órányi tartalommal megáldott, hatalmas játékban van 2-3 apróság ami nem tetszik, ezért sz*r az egész. Értem.
A grafika pedig ritka részletesen paraméterezhető más játékokhoz képest, ha nincs meg a szükséges hardver a full grafikához, akkor is tökéletesen belőhető gyakorlatilag egy kenyérpirítóhoz is.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz VikMorroHun #32967 üzenetére
Biztos úgy gondolták, hogy Nomádként ennyi jár, úgyis bontósra fogod hajtani a bandaháborúkban.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
Haha
"Added the CrystalCoat feature which allows you to change vehicle paint color. Because this technology was developed exclusively by Rayfield, it is currently only available for Rayfield vehicles you own."
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz proci985 #33009 üzenetére
Igen, szinte biztos, hogy technikai jellegű limit van mögötte. Ez persze ezt is jelentené, hogy a car customization feature már a kezdettől soha nem volt betervezve, mert akkor nem így építették volna fel az autó textúrázásának alapjait.
A részleges színezhetőség mellé körített történeten viszont jót mulattam ("a technológiát kizárólag a Rayfield fejlesztette ki" ). Zseniális, hogy még egy tech limit mellé is képesek adni valami releváns magyarázatot. A legtöbb fejlesztő egyszerűen odaírta volna, hogy részlegesen hozzáadták ezt a képességet aztán kész.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
Szintén zenész...még anno az X-edik végigjátszásnál gondoltam egyet, hogy az egyébként általam kifejezetten utált tisztán vágófegyveres buid-et kipróbálom...életemben először élveztem az ilyet és beletoltam további kb. 120 órát. Lopakodással együtt zseniális![ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz cyberkind #33326 üzenetére
Tényleg nem tudom, mit érezhetsz ennyire rossznak, mert nem történt átfogó grafikai változtatás a játékon. AHogy már íták előttem, reszeltek az RT-n, kiicsit a PT-n, de egyik sem eredményez olyan hatást amit leírsz. Nem tudom mi lehet a probléma nálad.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz BoneDragon #33338 üzenetére
Az igazi a warez verzió lenne, .arj tömörítéssel, ahol az egyik archive hibás, de ez csak akkor derül ki, ha már végig cserélgette mind a 25k lemezt.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz Maelephant #33345 üzenetére
Azt nerfelték. De nem nehéz pénzt szerezni, különösen egy táposabb karakterrel. Tele van a város 2-3-4 fős kis csoportokkal, ezeket könnyen le lehet szedni és a loot -főleg a fegyverek-, eladásából dől a lé. Különösen, amikor már magasabb szinten komolyabb cuccokat dobnak el. Ezek folyamatosan spawnolnak, nem fogynak el soha.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
-
Vesa
Topikgazda
-
Vesa
Topikgazda
válasz mert_csokis #33426 üzenetére
Véleményem szerint ez nem hiba, hanem szándékos. A hibás megjelenítőt akarták így szimulálni, elvégre, NC-ben szinte semmi nem úgy néz ki, mint amit újonnan szereltek fel. Többségében "szakadt" a város. Kvázi pixelhibás kijelzők lehetnek. Ez nekem kb. azt a hatást kelti, mint annó a metróban a világító plakátok amelyekben már kezdett kimúlni a fénycső vagy a gyújtótekercs, és villogtak össze-vissza.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz mert_csokis #33434 üzenetére
Azt feltételezném, hogy ezek a "hibák" a textúrákon vannak. Mivel ezeket random pakolgatja a motor, a hiba is máshol lesz. Ilyen szinten nem hinném, hogy van kapacitás ennek modelezésére, mert akkor az egész városban többezer plakáthelyen el kéne helyezni fix pontokon a hibát jelképező textúrát. Biztos meg lehetne oldani algoritmussal is, de szerintem ilyen mélységekig erre nincs idő megcsinálni.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
-
Vesa
Topikgazda
A Starfield sokkal gázabb, mégsem szedték szét annyira. Pedig...Nálam az év csalódása. És ott alapvető problémák vannak, amiket nem fog orvosolni semmilyen patch a későbbiekben sem (pl. töltőképernyők). CP-t is azért szedték szét szerintem, mert annyira jó volt a marketing, hogy irreális hype lett körülötte, mindenki beleképzelt mindent.
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz CPT.Pirk #33526 üzenetére
Na de nem is arról beszéltem, hogy nem nem volt alapja a kritikáknak, hanem arról, hogy túl volt tolva. Nem volt annyival rosszabb a megjelenéskor -főleg a grandiózus mértékéhez képest-, mint bármelyik más hasonló kat. játék, mégis atomjaira szedték őket, és életveszélyes fenyegetéseket kaptak. A kritika mértéke verte ki nálam a biztosítékot, mert az messze aránytalan volt, főleg a PC-s verziónál.
SF-nél a látvány a legkevesebb, azzal én együtt tudok élni ha jó a játék, de ilyen rosszul megírt, halál unalmas, előre kitalálható sablonos történeteket már régen láttam. Apró stúdiók adnak ilyen olyanokat a kezükből, hogy csak nézek, ezek meg a világ összes kliséjét és sablonját felhasználták, az idejétmúlt működési mechanizmusról nem is beszélve. Kár érte, kiváló ügynök volt, akár még jó is lehetett volna.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz proci985 #33529 üzenetére
+1
Ez egy tipikusan olyan játék, ami az első 30 órában még működik, aztán folyamatosan ürül ki, végül pedig teljesen világossá válik, hogy úgy rossz ahogy van. Még csak nem is a töltőképernyőkre gondolok, ami a legtöbb embernél -jogosan-, kiverte a biztosítékot. Mai napig játszom a Fallout 4-et, tehát megszoktam már a töltögetést, de egy space játékban ez már évekkel ezelőtt meghaladott lett, sajnos a Bethesda semmi mást nem csinált, mint egy Fallout 4-et az űrben. Kicserélték a történetet, reskin a textúrákat, de az egésznek a működési mechanizmusa 1:1 FO4. A történetek unalmasak, előre kitalálhatók, és mintha nem kapcsolódna semmi, semmihez, nincs misztikum, nincs kihívás, nincs grandiózus űr eposz. Az űrhajós résznek konkrétan semmi értelme nincs, emiatt a hajótervezőnek sem, a bázisépítésnek szintén semmi értelme nincs, mert nincs funkciója. A proc.gen pedig konkrétan 8-10db felszíni bázis random cserélgetéséből áll, de úgy, hogy egy idő után már mindet kívülről lehet fújni, és még a megtalálható cuccok is ugyanott vannak mindig. Emiatt az explore része is kuka sajnos. De, hogy mondja pozitívumot is, a kézzel készült városok szerintem jók, azokat élvezetes volt felfedezni. Kivéve New Atlantis-t, mert ahhoz képest, hogy annak kéne lennie a csúcsnak, velemi elképesztően gagyi a grafika. Azok a béna élttelen fák, az ötlettelen, elnagyolt épületek...Nagyon gázul néz ki. CP után ez 20év vissza az időben. Viszont Neon egészen jó lett, ahogy Akila és a Marsi kolónia is [ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
"épp befejeztem sokadszor a FO4-et"
Akkor nem vagyok egyedül! De nem tudom befejezni, mert feltettem rengeteg modot, amivel gyakorlatilag át tudok építeni bármit, úgyhogy az Institute teljes kontrollja alá helyezem az egész kócerájt.
CP-ben is jó lenne valami ilyen szintű építkezési lehetőség, azt kicsit azért hiányolom. Persze ez egy más rendszerű játék, és a map sem alkalmas erre. Talán majd egyszer, egy következő részben lesz ilyen is, bár a CDP nem nagyon szokta ezt erőltetni a játékaiban.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
Vesa
Topikgazda
válasz proci985 #33605 üzenetére
Igen, látszik hogy ez a játék (vagy maga a motor??), nem igazán támogatja az ilyen szintű modolást. Pedig bármilyen jó a CP, nagyban kitolná a játék élettartamát, ha komolyabb modokkal lehetne folyamatosan bővíteni, ahogy a Bethesda játékokat is ez tartja életben. Vagy ha lenne valami olyan rendszer, amivel a sztori kivégzése után is lenne cél a játékban, pl. területeket lehetne elfoglalni majd legalább alapszinten beépíteni, védelmet kialakítani, betelepíteni NPC-kkel, azokat felfegyverezni, vagy hasonlók. Nem is lenne idegen a világtól, mivel eleve bandák uralnak egyes területeket a városban.
A tudomány a valóság költészete!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- Milyen TV-t vegyek?
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Apple notebookok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Titan Army P27GR monitor: hogy tud ilyen olcsó lenni?
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- BestBuy ruhás topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
- Apple MacBook Air 13,3", M1, asztroszürke, 8GB/256GB, MAGYAR bill., eredeti dobozában, ajándék tok
- GAMER Intel i5 11400/ RTX 3060 12GB / 16GB DDR4 / 512GB SSD / Beszámítás / Garancia
- Toshiba KIOXIA XG8 4TB M.2 NVME PCI-E 4.0 x4 - Read-Write 7000-5800 MBs - Eladó!
- GAMER Intel i5 4570/ GTX 970 4GB / 12GB DDR3 / 120GB SSD / 250GB HDD / Beszámítás / Garancia
- ZBook Fury 16 G9 16" FHD+ IPS i7-12850HX RTX A2000 32GB 512GB NVMe ujjolv IR kam gar
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen