Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    Topikgazda

    válasz PuMbA #26237 üzenetére

    Ezt az indokot kb. minden egyes játékmotor váltásnál elmondják a játékfejlesztéssel foglalkozó cég managerei.

    Hányszor, de hányszor derültek ki menet közben, hogy hopp, mégse olyan jó a kiválasztott motor, most hirtelen felemlegethetem a Mechwarrior: Online-t, amely anno a béta közben szembesült vele, hogy a CryEngine gyári netkódja egy kupac hulladék, és végül kvázi nulláról újraírták a kódot. Mikor a fejlesztők kihozták a MechWarrior 5 játékot UE4 motorra, az MW:O fórumai felrobbantak, hogy na, most aztán az MW:O is át fog térni Unreal Engine-re. Aztán a fejlesztők gyorsan lehűtöttek mindenkit, hogy nem, mert a netkód az UE4 esetén sem alkalmas erre a célra, tehát újra nulláról kellene írni egy netkódot. Amit nem terveznek...

    Vannak előnyei az UE5-nek, de egy ekkora stúdiónál a saját motor komolyabb előnyöket jelentene... De hát majd kiderül...

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák