Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    Topikgazda

    válasz proci985 #21905 üzenetére

    Alchemyzni nagyon most se lehet, inventory alapjan van kb 300 fele alapanyag ami kell kb 50fele cucchoz, es minden cuccbol legalabb egy alapanyag hianyzik

    Ezt sokan szóvá is tették a TW3 kapcsán, ezért lett szerintem drasztikusan leegyszerűsítve a CP2077 esetében. Ami egyébként egyfelől játékmechanikailag jó, de ugyanakkor kicsit furcsa, hogy ugyanaz az nyersanyag kell egy bakancshoz, mint egy mini-rakétákat kilövő puskához... :DDD

    Viznel valszeg bughalmaz lehetett, de szerintem tenyleg az lehet a baj, hogy a hatterben ringo viz alacsonyabb CPU magszamnal (teljesen jol parhuzamosithato cucc) konkretan agyonvaghatta az fpst.

    Még egyszer: saját véleményem az, hogy akkor tegyék opcionálissá. Írják mellé, hogy 4 fizikai CPU-nál ne kapcsold be (!!!), vagy eleve szürkítsék ki mondjuk 16 logikai szál alatt. Így a vérpistike-haragtól is megóvják magukat. Konzolokon eleve kikapcsolva.

    De továbbra is úgy vélem, hogy a saját életüket is meg akarták könnyíteni, nyilván ezer és egy bug kötődhet ehhez, aminek orvoslására nem volt idő.

    En kiprobaltam, hogy mi tortenik, ha V total ignoralja Johnnyt es az o szalat. A "default" Arasaka "Where is my mind" ending egy teljesen logikus lezarasa a sztorinak V szubjektiv szemszogebol V tapasztalatait nezve.

    Igen, ezért írtam, hogy ha úgy játszol, hogy Silverhand egyfajta parazita a fejedben, akkor a legkevésbé sem vagy kíváncsi rájuk. Ebből a szempontból teljesen jogos.
    De ha picit is akarsz foglalkozni a háttértörténetével, akkor viszont must have az a két történetszál is...

    Igazából a játék szvsz leggyorsabban amúgy is úgy játszható végig, ha utálod Silverhandet, és az Arasaka-vonalat viszed végig, nem törődve a többivel - mivel csak élni szeretnél. :P

    A neha bugolo AI a Witcher3 oroksege egyebkent, csak ott a kisse atgondolatlan harcrendszer miatt kevesbe feltuno.

    Itt nem bugoló AI-ról beszélek, hanem arról, hogy akkor viselkednek valamennyire értelmezhetően az ellenfelek, ha rommá vannak scriptelve, mit csináljanak. Amikor ott állnak, és harcba kerülnek, vagy rád támadnak, akkor nem működnek együtt (amit pl. egy rendőri vagy katonai szervnél elvárnák), nem használják ki a terepadottságokat, nem használják a környezeti eszközöket (mellettünk lévő robbanó tartályok kilövése pl.). Ilyenekre van egy-egy példa, de éppen ezért látványos, hogy azok előre lescriptelt események...

    A TW3-ban amúgy tényleg ugyan ezt tapasztaljuk, ott anno az volt a magyarázat, hogy szörnyek ellen harcolunk főleg, ők meg nem taktikai zsenik. Amivel önmagában is vitatkoznék (falkában támadó farkasok pl.), de ugye ott vannak mondjuk a városi őrök és királyi testőrök, akik dettó teljesen mellőzik a taktikai fogásokat...

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák