Hirdetés
- Nyomtató topik
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Home server / házi szerver építése
- Mini-ITX
- Akciókamerák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen Android TV boxot vegyek?
Hirdetés
-
Full-size AT formai tényezőjű gépház restaurálása.
lo Már volt egy sikeres gépház felújítás korábban [link] , most egy teljes méretű AT gépház került sorra.Egy IBM klón...
-
Premier előzetesen a God of War: Ragnarök PC-s kiadása
gp Kratos legutóbbi kalandja a mai naptól Steamen és Epic Games Store-ban lesz elérhető.
-
Gyors CUDIMM DDR5 tuningmemóriák a Biwin receptje alapján
ph A 48 GB-os, kétcsatornás pakkban közelgő újdonság 9 GHz fölé tornássza az effektív órajelet.
-
PROHARDVER!
A Crysis egy sci-fi FPS a díjnyertes Crytek fejlesztőcsapattól, a kritikusok által magasztalt Far Cry alkotóitól.
Új hozzászólás Aktív témák
-
fiATHaLON
őstag
Üdv mindenkinek!
Most veselkedtem neki a játéknak.
Feltettem ezt az xp-s very high-osító cfg pakkot, de
ez sem változtatott azon, hogy tőlem 5 méterre rajzol ki csak
némely dolgokat. Lehet ezen változtatni xp alatt, vagy ez csak
vista alatt megy másképp, avagy ez egáltalán sehol nem megy
máshogy? Olyan, mintha kb 4x-es AF lenne rajta... -
fiATHaLON
őstag
Az előző kérdésemre se nagyon aktivizálta magát senki,
de majd erre hátha.
Van-e itt valaki, aki G92 GTS SLI-vel, vagy GTX SLI-vel küldi a
játékot? Ha esetleg akadna, megmondhatná, hogy 1024-ben
hogy muzsikál (kifejezetten ez a felbontás érdekelne) very high-ban,
Vista alatt.
Előre is köszönök egy nem túl valószínű választ... -
fiATHaLON
őstag
2 kérdés.
Gyorsult-e valakinek számottevően az 1.2-es paccstól a játék?
Hogy a francba lehet az elején, delta fokozaton elintézni a 2 tankot,
mert úgy látom 3 rpg lövedék kell egyhez, és nekem összesen annyi
van, amit a benzinkútnál (vettem ) találtam...
Előre is köszönöm. -
fiATHaLON
őstag
Kicsit hosszú, de látható, hogy érdemes-e letölteni...
A 2. javítócsomag változtatásai
Optimalizálás és stabilitás
*Számos memóriaszivárgást kijavítottunk a teljes képernyős élsimítás módoknál.
*Kijavítottunk néhány felbontás-változtatási hibát DX10 alatt.
*Az elpusztított objektumok nyomai immár megfelelően eltűnnek a világból DX10 alatt.
*Számos memóriaszivárgást kijavítottunk a növényzettel és a megsemmisíthető tereptárgyakkal kapcsolatban.
*Kijavítottuk az ablakos mód hibáját, amikor a térkép vagy a fegyvertartozék UI kurzora elhagyja a játékablakot.
*Kijavítottuk a potenciális szerverkiaknázási hibát, mely lefagyasztotta volna a szervereket.
*Kijavítottuk a szerkesztőben az MI háromszögelés fagyását
Általános javítások/hangolások
*Új effektusok a fagyott járművek széteséséhez
*Megáll a játékos mozgása, ha úgy lő, hogy közben kúszik.
*Kijavítottuk a hibát, melyben a játékos kiszáll a VTOL gépből a zárt hátsó fedélen át, függetlenül attól, hol ült.
*A külső nézetben folyamatosan tüzelő VTOL géppuska immár nem készteti süllyedésre a gépet.
*Kijavítottuk a külső nézet hibáját, mely a járműveknél akkor jelentkezett, ha az „ellenőrzött tüzelőállás” játékoszászlóra váltottunk a géppuska használata közben.
*Kijavítottuk a felszíni, víz alatti és különböző irányokba úszás hasonló hangjainak hibáját.
*A felvett békák immár nem zárják el a játékos kilátását.
*Kijavítottuk a fegyvertelen mód hibáját, melynél a játékos karjai hirtelen eltűntek majd újra megjelentek egy tárgy felvételekor és ledobásakor.
*Kijavítottuk az életerő visszatöltődésének hibáját a fulladásos sebzés kalkulálásakor.
*Az álcázott módban történő létramászás immár jobban fogyasztja az energiát, mint amikor egyhelyben állunk.
*Az egérkurzor immár nem tűnik el végleg, ha gamepadet csatlakoztatunk.
*Kijavítottuk a gamepad irányítás visszaállításának hibáját, amikor az Alapértelmezés gombra kattintva nem kapcsolódik be a Force Feedback funkció.
*Kijavítottuk a nem tökéletesen funkcionáló Összes törlése és Vissza gombok hibáját a gamepad profil létrehozásakor.
*Kijavítottuk a „Vissza” gomb hibáját, mely a képernyőn megjelenő billentyűzeten nem törölte az első karaktert a szövegdobozban.
*Kijavítottuk az „Összes törlése” gomb hibáját, mely nem működött a képernyőn megjelenő billentyűzet által bevitt szövegre.
*A vízesések immár a víz alól is láthatók.
*A virtuális billentyűzet immár jól működik csatlakoztatott gamepad esetén.
*Kijavítottuk körülnéző képesség elvesztésének hibáját a jobb oldali kar esetében.
*A játékos már nem kúszik tovább, ha fekvő állásban elengedjük a gombot egy bunker tetején.
*Az egérkurzor immár eltűnik, ha bekapcsoljuk a virtuális billentyűzetet.
*Kijavítottuk billentyűparancsok hibáját, melyek nem kerültek elmentésre, míg a játékos nem folytatta a játékot.
*Kijavítottunk néhány lánckerítést és szögesdrótot, melyeket nem lehetett átlőni.
*Kijavítottuk a villanypózna grafikus hibáját.
*Kijavítottuk a hibát, melynek következtében a játékosnak a rongybabák sérülést okoztak.
*A sebesség mód alapértelmezett mozgási sebességét megváltoztattuk a jelenlegi energiaszint mellett. A sprintelés továbbra is több energiát fogyaszt.
*Kijavítottuk a sörétes puska, precíziós puska és távcsöves nézetű gauss puska elsütésekor nem jelentkező závárzat/felhúzás hang hibáját.
*Kijavítottuk a hibát, mely a járműre telepített MOAR újratöltéshangját az összes játékos számára hallhatóvá tette.
*A szerverböngésző immár támogatja az egér görgetőgombjának használatát.
Fegyverek
*Túlfagyási hangokat adtunk a kézi és járműre telepített MOAR/MOAC fegyverekhez.
*A C4 immár rendesen feltapad az ajtókra.
*A C4 immár nem ragad a víz felületére.
*Kijavítottuk a hibát, melynek következtében a játékos lerövidítheti a MOAR lövésének időtartamát a pálya széleinél.
*Kijavítottuk a két pisztoly használatakor jelentkező hibát: külső nézetre kapcsolva egy pár kar marad a képen dev és szerkesztő módban.
*Kijavítottuk a hibát, melynek következtében a játékos erőltethette a tüzelést újratöltés után, ha közben lenyomva tartotta a tüzelés gombot.
*A robbanólövedék immár nem szakítja át a harckocsis küldetésben a lőszerraktárnál lévő észak-koreai tankok tetejét.
*A jégsugár animációja a MOAR fegyverből már nem megy túl az alagutak falán.
*A gránátvető lövedéke már nem láthatatlan.
*Két SOCOM pisztolyt használó játékos megfagyasztásakor már a második pisztoly is megfelelően megfagy.
*MOAR fegyverrel tüzelő játékos megfagyasztása esetén megáll a MOAR sugara is.
*A nano-diszruptor gránát már nem szakítja meg az újjáéledési sebezhetetlenség effektust.
*Kijavítottuk a nem megfelelően alkalmazott claymore/akna limit hibáját.
*Üres taposóakna animáció hozzáadása.
*A hangtompítós fegyvert használó játékosok immár nem lesznek láthatóak az ellenség kistérképén, ha 5 méternél messzebb vannak az illetőtől.
*A mesterlövészpuska tartozékmenüje nem szakad félbe fekvő módban sem.
*Kijavítottuk a két SOCOM pisztoly alkalmazásának hibáját, amikor a fő kézben lévő fegyver nem töltődik újra, ha üresen váltunk fegyvert.
*A TAC célkeresztje immár nem tűnik el, miután a játékos közelít és távolít hagyományos irányzék módban.
*Hiányzó animációk hozzáadása a FY71 és a géppisztoly számára, ha ellenséget fogva közelharctámadást alkalmazunk.
*Kijavítottuk az utoljára felvett SOCOM pisztoly eldobásának hibáját, merre akkor is sor került, ha ebben volt több lőszer.
*A jobb láthatóság érdekében átméreteztük a gránátvető lövedékét.
*Füstcsíkot adtunk a gránátvető lövedékéhez, hogy láthatóbb legyen.
*Állítottunk a gránátvető lövedékének különös forgási értékein.
*Állítottunk a gránátvető lövedékének robbanási hatókörén, hogy hatásosabb legyen játékosok ellen.
*Csökkentettük a gránátvető repülési sebességét, hogy röppályája kiszámíthatóbb legyen.
*Egy kicsit csökkentettük a gránátvető lövedékének kezdeti láthatósági idejét.
*Javítottunk az irányított rakéták viselkedésén bizonyos célzási körülmények esetén. Ez csökkenti az alkalmanként tévútra kerülő rakéták számát.
*Javítottunk a HUD gránátjelzőjén – a játékosok immár követni tudnak egy baráti és egy ellenséges gránátot. Az ellenséges gránátok vörössel, a barátiak kékkel vannak jelölve.
*Kijavítottunk néhány hibát a többszemélyes játékmódú klienseknél, amikor nem tűnt fel a gránátjelző.
*Új gránátjelző ikon hozzáadása.
*Helyesbítettünk a javítócsomag viselkedésén forgótornyok javítása esetén.
*Frissített feketelyuk-robbanás effektus.
*Kijavítottuk egyes fegyvereffektusok hibáit, melyekből kifolyólag egyes robbanások megjelenítésére nem került sor.
* A rohampuska távcsövét messzebb vittük a kamerától, hogy közelítve is jobb legyen a periférikus látás.
Járművek
*Belső nézetű látótér behatárolása a helikopter, a VTOL és az APC hátsó üléseihez.
*Kijavítottuk a helytelen „baráti tűz” ikont a többszemélyes játékmódban a VTOL gépeknél.
*A helikopter szélzaja immár nem hallható, miután a jármű megsemmisült.
*Kijavítottunk néhány hibát, melyek miatt a járművekből kiszálló játékosok falakban akadtak el.
*Kijavítottuk a bal csőből csak nyomjelzőt tüzelő légelhárító ágyú hibáját.
*Kijavítottuk a jármű-személy ütközéseket nem befolyásoló baráti tűz beállítások hibáját.
*A komponensek immár nem lehetnek 100%-nál sérültebbek.
*Immár megfelelő tüzelési mód látható, ha ülést cserélünk a gauss tankban a többszemélyes játékmódban.
*Fejlesztett járműviselkedés fékezés és gyorsítás közben.
*Hangoltunk a lassú jármű által elütött játékosokat ért káron.
*Csökkentettük az ütközési sebzés szorzóját a többszemélyes játékmód személy-jármű ütközéseinél.
*Finomítottunk a járműnézetek közti váltáson ülésváltás közben.
*Állítottunk a polgári autó falba ütközési sebzésén.
*Csökkentettünk a teherautók lassú ütközés során szerzett sérülésén.
*Új hüvelykivetési effektus légijárművekhez.
*A járművek fényei kialszanak, ha a játékos kiszáll.
*A VTOL ágyújának immár megfelelő a felpörgési és lelassulási hangja.
*Kijavítottuk a hibát, mely miatt a kétéltű APC sokkal lassabban volt javítható, mint a többi jármű.
*Kijavítottuk a tank tornyának néha előforduló hibáját, amikor egy második játékos vezeti a járművet, és a torony szinkronja megszűnik szerver és kliens között.
*A VTOL sebezhetősége más repülőgépek ágyúival szemben megnőtt.
*A teherautó vezetőfülkéjének tetejére új beülési pontot adtunk a lövész helyére.
*Kijavítottuk az érvényes vásárlási zónában lévő járművekhez való lőszer kiszürkülésének hibáját.
*Háromszor jobban látható baráti névlapok a járművekben.
*Kijavítottuk a légpárnás hajó vezetésekor a kormányművet rosszul fogó kezek hibáját.
*Kikapcsoltuk a jármű felrobbanását bizonyos sebességküszöb felett, amikor nincs játékos a járműben.
*Rögzített kamera külső nézetben, amikor a játékos járműre telepített fegyvert használ olyan nehézségi fokozaton, amely lehetővé teszi, hogy a vezető használja a jármű fegyvereit.
*Kijavítottuk a VTOL gépet és helikoptereket érő robbanások hanghibáját.
*Túlmelegedési hangokat adtunk a VTOL és a helikopter géppuskáihoz.
*Kijavítottuk a VTOL fegyvereinek nem megfelelő túlmelegedését.
*A légvédelmi fegyver jóval nagyobb sérülést okoz a VTOL gépnek és a helikopternek.
*Finomítottunk a rakéták által a légvédelemnek okozott sérülést.
*Kijavítottuk a csapattagok és ellenséges játékosok kilövéséért adott és elvett presztízspontok hibás számításának hibáját.
Egyszemélyes játékmód
*Kijavítottuk a 'Kísérd ki Prophet-et a gömbből' küldetés újratöltési hibáját.
*A játékos immár fekve kezdi a fekve elmentett pályákat.
*Kijavítottuk a katonák hiányzó pajzseffektusát, amikor a játékos tartja őket elmentett szint betöltése esetén.
*Kijavítottuk a játék manuális elmentése után késve bővülő mentéslista hibáját.
*A játékos immár nem rendelkezik gránátirányítási képességgel az átvezető jelenetek során.
*A játékos immár nem tudnak ellenfeleket bevinni az átvezető jelenetekbe.
*Kijavítottuk a játékos fegyverének betöltött mentéskor eltűnő árnyékának hibáját.
*Kijavítottuk a játékos látószögének a horizonthoz viszonyított hibás állását betöltéskor.
*A leszállófedélzeten tartózkodó haditengerészeti személyzet immár fejére illő sisakot hord.
*Hozzáadtunk egy hiányzó textúrát az iskola lépcsőjéről a tetejére vezető ajtó küszöbéhez a faluban.
*A flottánál található jegyzettáblákon lévő papírok immár nem fejjel lefelé látszanak.
*Fejlesztettük az MI géppuskakezelését (a telepített és a járműveken lévő géppuskáknál egyaránt)-
*Növeltük a játékos kézitusasebzését, és csökkentettük az MI kézitusasebzését.
*A játékos által használt fegyverek nagy részének megnöveltük, az MI által használtaknak pedig csökkentettük a tűzerejét.
*A sisakokról többé nem pattannak le a lövedékek, amikor a játékos az irányzékkal célozva találja el őket.
*Immár feleannyi energia szükséges az erő módban történő ütéshez, mint korábban.
*Állítottunk az MI járművek forgatható lövegeinek mozgáshatárait.
Többszemélyes játékmód
*Kijavítottuk a csak távoli játékosokon látható haláleffektusok hibáját.
*A szerveradminisztrátorok immár eltávolíthatják a szerverjelszót a 'sv_password 0' paranccsal.
*A beállított jelszóval rendelkező kliensek immár megfelelően csatlakozhatnak a nem jelszóvédett szerverekhez.
*Kijavítottuk egyes játékállapotok nem megfelelő visszaállítását a játék újraindítása után.
*Kijavítottuk a klienseknél nem feltűnő gyári járműjelző hibáját. A megvásárolt járművet immár látható kék ikon jelzi.
*Kijavítottuk a játék végetérte után megváltozó pontszámok hibáját.
*Kijavítottuk a nem megfelelően bejelentett lefokozások problémáját.
*A rádióparancsok immár megfelelő hangként hallhatók.
*Kijavítottuk a szemlélő mód hibáját, amikor a játékosnézet belelóg az objektumok tetejébe.
*Kijavítottuk a klienseken nem lejátszódó járműzúzódási effektusok problémáját.
*Kijavítottuk a hibát, mely miatt a guggoló csapattagra való ráállás a modellek összemosódását eredményezi.
*Kijavítottuk a hibát, melynek következtében a játékos nem tudott további aknákat vagy claymore-okat venni a felszerelésmenüben, ha már volt egy a leltárában.
*Kijavítottuk a PowerStruggle oktatópálya hiányzó feliratainak problémáját a francia verzióban.
*A játékos immár nem képes megvásárolhatatlan egyéni felszerelés-kiosztások elmentésére sok felszerelés felhalmozásával.
*A játékos immár nem hozhat létre olyan egyéni felszereléskiosztásokat, melyekben több fegyver van, mint amennyit a játékos elbír.
*Kijavítottuk a szemlélő módra kapcsoló játékos automatikusan páncélzat módra váltásának hibáját.
*Kijavítottuk a játékost az ellenséges bázisra túl későn figyelmeztető oktató hangüzenet hibáját.
*Kijavítottuk a játékost a repülőgépgyárnál túl hamar figyelmeztető oktató hangüzenet hibáját.
*A játékos immár nem jut hozzá egy ingyen gránáthoz, ha gránátvetője összes lőszerét elhasználja, majd vásárol egy másik fegyvert.
*Kijavítottunk egy potenciális negatív lőszerhurrikán hibáját.
*Kijavítottuk a hibát, amikor a játékos két claymore letétele után felvesz egy claymore-t, és a felvevéskor a játékos fegyvere nem vált át claymore-ra.
*A játékos holtan már nem tud öngyilkosságot elkövetni.
*A felszerelésmenü immár nem vált át a fegyverek menüre, ha figyelmeztetés érkezik a játékban.
*PDA használatakor ha egy játékos elfoglal egy helyszínt, az nem tér vissza magától a PDA első oldalára.
*A játékosok immár nem kapnak csapattag megöléséért járó büntetést a játék előtti periódusban.
*A játékosok immár képesek felvenni újjáéledt MOAR tartozékot.
*Kijavítottuk a játék eredményjelzőjének végén található nevek léptetési hibáját.
*Kijavítottuk a hibát, mely miatt a karakter kezei nyomban eltűnnek, ha megpróbál két SOCOM-mal felszerelve gránátot dobni.
*Ha két SOCOMMAL felszerelve megragadunk egy ellenfelet, a jobb oldali SOCOM immár nem tűnik el.
*Kijavítottuk a Powerstruggle módban nem látható ejtőernyő hibáját.
*Kijavítottuk a nem dedikált szervereken nem megfelelően működő VOIP hibáját.
*Állítottunk a szemlélő kameráján, hogy vízszintesebb legyen.
*Késleltettük a manuálisan történő szemlélő módba váltást a halál után.
*Kijavítottuk a hibát, mely miatt a szemlélők nem látták a játékosok neveit IA módban.
*A játékos immár nem írhat be végtelen számú karaktert a Pályaszűrő ablakba.
*Immár nem lehet kijelölni játékosokat az azonnali akciómód eredményjelzőjén.
*Kijavítottuk a hibát, mely miatt a játékos pontszáma nem volt alapértelmezésben látható a 'Tab' gomb lenyomásakor többszemélyes játékmódban.
*Kijavítottuk a lövedékek klienseken nem lejátszódó robbanáseffektusainak és hangjainak hibáit.
*Az ölés/meghalás üzenetekhez csapatszíneket adtunk.
*SMG és SCAR lőszer vásárlása esetén immár minden tárban a megfelelő mennyiségű lőszer van.
*Valamivel növeltük az FY71 gyújtólövedék sebzését.
*A saját csapatból megölt játékosok immár nem ejtik el fegyverüket.
*Kijavítottuk az ellenséges főhadiszállás eltűnő ikonjának hibáját.
*Némi további védelmet és szigorítást eszközöltünk olyan konzolváltozókon, melyek csalásként használhatók.
*Néhány figyelmeztetést adtunk a hibás pályaverzióhoz és a hiányzó pályákhoz a szerverhez való csatlakozáskor.
*A hálózati ütemezőhöz néhány hiányzó további entitást adtunk.
*Kijavítottuk a hibát, mely miatt a játékosokat meg lehetett ölni járművek fölé helyezett, de a járművel nem érintkező AV aknákkal.
*Az ellenséges játékosok TAC ikonjai immár eltűnnek, amikor a TAC vetőt hordozó játékos álcázza magát.
Új szolgáltatások
*Automatikus csapatkiegyensúlyozás. Kiegyenlítetlen játékosszám esetén a teljes létszámú csapatokban levő játékosok haláluk után átkerülnek a kisebb csapatba.
*További textúraszűrés az árnyékokhoz.
*További járműspecifikus zúzódáseffektusok a fagyott járművekhez.
*Immár a Logitech G15 képernyő is teljes mértékben támogatott.
*További szabadon elforgatható nézet a szemlélő kamerához.
*Zoomolási támogatás a szemlélő kamerához.
*Modbetöltő hozzáadása a főmenühöz. A felhasználók által létrehozott tartalmak immár betölthetők vagy eltávolíthatók ebben a menüben.
*További becsapódási hangok hozzáadása a lövedékek találatához. A fejlövések hallható effektussal járnak a többszemélyes játékban.
*Fejlesztett vörös halálközeli HUD effektus és vizuális visszajelzés a találatról.
*További hangvisszajelzés az eltalált ellenfelekről. Ez letiltható a 'g_useHitSoundFeedback 0' paranccsal.
*Egyszemélyes játékban az MI katona immár fellökhető, ha sebesség módban belerohanunk.
*Számok kerültek az energiajelzőre a Hatalmi Harc (Power Struggle) játékmódban, a gyorsabb tájékozódáshoz
*Lehetővé tettük a testreszabott objectives.xml file-ok betöltését a pályák megfelelő mappáiból
[ Szerkesztve ]
-
fiATHaLON
őstag
Viszont ezt nem tudom, hogy a paccsnak köszönhetem, vagy kínlódásaim
során egy alapvető bugba sikerült belesétálnom.
Ha felugrom egy tankra, és a motorházára dobok egy gránátot,
akkor leugorva róla láthatom, amint 3-4 szaltót és dugóhúzót csinál a levegőben
elég nagy magasságban, ezután fejjel leérkezik, prüszköl kicsit a géppuskából (fejjel lefelé!!!!),
majd ha ennyivel elintézettnek veszi a dolgot talpraugrik!!!!!!
és megy minden tovább, de ha igazán mókás hangulatában érem, ezt 4x-5x
megismétli. Találkozott már más is ilyen bohókás kedvű páncélosokkal?(Ezekután remélem az a minimum, hogy a helikopterek majd a rotorlapátjaikon
kóricálnak a tengerparton...) -
fiATHaLON
őstag
Kissé nálam gyorsult Vista alatt.
Eddig 800-ban nyomtam, hogy very high-on ne legyen röcögés egyáltalán,
és az 1.2-es felrakása után 1024-ben produkálja közel ugyanezt...De itt valaki ajánlotta az 1.3-as ultra high paccsot.
Hát át is tértem XP-re vissza...
1.2-es nélkül ezzel az ultra moddal gyorsabb, mint Vistán, ráadásul 2x szebb!
Hihetetlen...Most már tényleg úgy fest, mint a kiadás előtti anyagokon. -
fiATHaLON
őstag
válasz (Darkwood) #13795 üzenetére
Ezért csinálom én úgy, hogy akár 800X600-ra is hajlandó vagyok
lealacsonyodni, de minden legyen rajta feltupírozva af-fel, cserébe
nem rakok rá aa-t. -
fiATHaLON
őstag
Ezt mondja a teszt, ezzel az ultra beállítással, 1024-ben, XP alatt.
1.2-es paccs nincs fenn.
Nem tudom mennyire valós, mert elég jó számok. A játékban
még nem néztem, de nagy akadások nincsenek eddig.
Persze még csak a dzsungeles első résznél járok...(Első teszt alap kártyával, másik húzottan. ((Sokat nem adott pluszba. ))
[ Szerkesztve ]
-
fiATHaLON
őstag
Még azt nem tudom, hogy az melyik opció bütykölését
igényli, hogy itt az egyik linkelt videóban látható mérvű
legyen a napfény betűzése a fák között.
(Vagyis brutális mérvű )
A "sunshaft" sajnos nem az, azt csak engedélyezni lehet,
hogy egyáltalán legyen ilyen hatás.
Ha valaki rájött, szóljon, legyen kedves. -
fiATHaLON
őstag
-
fiATHaLON
őstag
válasz (Darkwood) #13824 üzenetére
Elnézést, ezt most nem értem...
Mikor váltott vissza? -
fiATHaLON
őstag
válasz (Darkwood) #13850 üzenetére
Jaaaa, persze az teljesen normális!
Sőt, nekem elég beazonosíthatatlan, hogy milyen elv szerint
írogatja, mert van, hogy high-on marad, van hogy kiszürkül
egyedire...De akármit is ír, eddig még megmaradtak
a játékban a látványosságok.[ Szerkesztve ]
-
fiATHaLON
őstag
válasz rucinho #13853 üzenetére
Tényleg az...
Amúgy nem értem, hogy miért fáj beletenni a legkomolyabb grafikájú játékoknál
ezeket a legmagasabb beállításokat...
Az Oblivionnal ugye ugyanez volt, csak ott nem volt elég
némi cfg matatás, hanem az 5 gigás játékinstall mellett
ott figyelt a 10 gigás textúra, meg firlefranc mod pakk. -
fiATHaLON
őstag
válasz (Darkwood) #13854 üzenetére
Hát ha most azt mondod, hogy miután megcsináltad a cfg,
meg autoexec másolgatást, ne.
Onnantól úgy vettem észre, hogy teljesen öntörvényű a kijelzése
a beálításoknak, de lényeg, hogy a játékban funkcionál. -
fiATHaLON
őstag
válasz (Darkwood) #13857 üzenetére
De ha jól sejtem, minden maradt a játékban pont ugyanolyan...
(Mármint ultra)[ Szerkesztve ]
-
fiATHaLON
őstag
válasz (Darkwood) #13861 üzenetére
Ne viccelj, nincs mit!
(Már csodálkoztam, hát mondom mit nézhet ez a
Darkwood srác, hogy nem lát különbséget... ) -
fiATHaLON
őstag
Árnyékbugzás alatt azt értitek, hogy úgy zizegnek
pl. a levelek árnyékai, mintha századmásodpercenként
váltakozó irányú szél fújná őket? -
fiATHaLON
őstag
válasz //Crouch// #13891 üzenetére
Valamit valamiért...
-
fiATHaLON
őstag
válasz //Crouch// #13893 üzenetére
Pont így vagyok vele magam is.
A fákat meg egyszerűen rezgőnyárnak képzelem... -
fiATHaLON
őstag
válasz //Crouch// #13902 üzenetére
Milyen fordulatszám?
-
fiATHaLON
őstag
válasz feka007 #13908 üzenetére
Én azért nem tettem fel, mert rémlik valami kép
a crysis mod oldalról, ahova feltették a szokásos
előtte-utána képeket, hogy néhány pályán érthetetlen megoldásokat
alkalmaz. Volt egy, ahol teljesen szürke volt minden, míg az eredetiben
volt egy-két eltalált tónus, ami megmaradt a szürkületben.
Annyival meg nem jobb az egész összhatás, így azt kihagytam. -
fiATHaLON
őstag
válasz //Crouch// #13909 üzenetére
Hát akkor az egy szuper megoldás, nem kell rivatunerrel
babrálni az értékeket... -
fiATHaLON
őstag
válasz Foglalt név #13915 üzenetére
Arról nem beszélve, hogy "ultra"-n 18 fps-t tol,
very high-on meg 7-9-et 1680ban.Ez legyen a legnagyobb probléma egy Crysis kapcsán,
hisz a legkukacosabb ember is annyit el kell ismerjen, hogy
nem lesz CSÚNYÁBB az ultra modtól. Ha még
gyorsít is, hát az csak nem árt nálad sem... -
fiATHaLON
őstag
Ami viszont roppantmód meglep, hogy eredeti játékkal
fel szeretném tenni az 1.2-est xp alá, de kéri a Crysis dvd-t,
majd mikor berakom, szintén kéri.
Tapasztalt már valaki ilyet? -
fiATHaLON
őstag
válasz feka007 #13949 üzenetére
Pontosan ezt kérdeztem én is valakitől itt, hogy azt hogy
lehet megcsinálni, mert ugye a youtube-on van ilyen video,
tehát valakinél már megy...
Én is azt vártam leginkább az ultra beállítástól.
Na meg talán, hogy megoldják tisztességesen a távoli
látkép kérdést, mert néha azért elég otromba a semmiből előszökkenő
fa/bokor/hordó... -
fiATHaLON
őstag
Ünnep ez a mai nap számomra!
Végre az 1.2-es paccs nem tünteti el a dzsipek hátsókerekeit, ahogy eddig tette.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Archívum I. - [link]
- T14s Gen1 27% 14" FHD IPS Ryzen 7 PRO 4750U 16GB 512GB NVMe magyar vbill ujjlolv IR kam gar
- 4MP 4G Solar Power Network PT Camera
- DJI Air 2s drón (Fly More Combo)++ FMC - 5,4k video, 1" SONY CMOS - 4 akku
- HP EliteBook x360 1030 G4 i5-8365U 16GB RAM 512GB SSD világító MAGYAR bill érintő képernyő LTE modul
- AKCIÓS áron Dobozos ÚJ Asus Tuf FX506LHB /I5-10300H/16GB/512 GB SSD/GTX1650 4GB/FHD/IPS/144Hz/Gari
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen