- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- Így építsd a billentyűzeted!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali processzoros kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Egérpad topik
Hirdetés
-
Lopják az LG akkutitkait
it Inkább licenceli ezentúl az akkumulátoros szabadalmait az LG Energy Solution, mert túl sok a jogsértés. Az LGES mellett az UMC is az autóipar egyre lassuló keresletére figyelmeztet.
-
Baladins - Megjelenési dátumot kapott a PC-s kiadás
gp A jövő hónapban esedékes premiert az év folyamán a konzolos verziók követik majd.
-
Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
ma Nagy az aksi, gyenge a hardver, amiből hosszú üzemidőre lehetne következtetni. Tényleg így van?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Löncsi #18440 üzenetére
Az FXAA fejlesztése leállt. Nem fog megjelenni a 4-es verzió. Szóval nem lenne jó, ha terjedne, ugyanis azért állt le a fejlesztés, mert a post-process AA-k közül ez adja a legrosszabb minőséget. Hiába kicsi az erőforrásigénye, ha ennyire elmossa a textúrákat: - [link]
A 4-es verzió javított volna rengeteg hiányosságot, illetve az FXAA-t kifejezetten érintő temporális zavarokat jelentősen csökkentette volna, de már sosem fog megjelenni. Az újabb verziójú MLAA algoritmusok elhúztak a minőség szempontjából. Lehet, hogy többet igényelnek a teljesítményben, de kevésbé mossák a képet és a temporális zavar is jóval barátibb szinten marad.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Steelmanus #18470 üzenetére
Néha lesz, amit elküldenek aláírásra. A Win 8-hoz készülőt biztos, de nem hiszem, hogy az AMD erre pénzt akar költeni. Inkább letesztelik maguk és kész.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz gergobaby #18476 üzenetére
Például várd meg, amíg kész lesz a Windows 8, és akkor úgy fog működni, ahogy kell, és az AMD is engedélyezi a telepítést, mert garantálni tudják a hibátlan működést. Az OS jelenleg béta és az update szolgáltatások zöme nem működik.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz gergobaby #18480 üzenetére
Ha fejlesztő vagy, akkor vedd fel a kapcsolatot az AMD-vel, mert ebben az esetben adnak drivert. Majd megírják, hogy milyen iratok kellenek a cégedtől. Ellenben addig nem tesznek publikussá egy legacy termékhez drivert, amíg nem lesz az OS legalább RTM fázisban. Túl régi a hardver ahhoz, hogy ezzel törődjenek, amikor sokkal újabb hardverekre kell teljes támogatás a startra.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ezért mondtam, hogy add hozzá a kivételekhez. Ezért kerülnek ezek a funkciók a driverbe, hogy te el tudd dönteni, min szeretnéd futtatni és min nem. Helyetted a gyártó nem fogja eldönteni. Ők csak a funkciót kínálják fel. Az már rajtad áll, hogy mire használod.
A hardveres gyorsítás a böngészőre fontos, mert egy notebookon jóval jobb üzemidő érhető el, mintha nincs gyorsítás. Az AMD egy korábbi konferenciáján kimért adatokkal jött elő. Két órával is tovább bírta egy notebook aktív hardveres gyorsítással a webet.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Löncsi #18573 üzenetére
Ha nincs UVD, vagy stage 3D terhelés, akkor 2D módban megy a VGA. Radeonon legalábbis így van. UVD-nél megy köztesen, és stage 3D/WebGL-n megy 3D-ben. De a stage 3D is kérdéses. Az AMD már profilozza a facebook alkalmazásokat. Például az Angry Birds esetében 2D-re visszaáll.
A szétkenést nem értem. Ha a képminőségre gondolsz, akkor az megfelelő DirectDraw és Direct2D használat mellett megegyezik CPU-s és GPU-s módban. Arról nem a gyártók tehetnek, hogy csak az IE csinálja ezt tökéletesen. De minőségben a Firefox és az Opera is elég jó. A böngésző fejlesztője felel a gyorsítás beépítésért. Bármikor megtudják úgy csinálni, ahogy az MS teszi az IE esetében.
Fermi mellett egyébként lehet, hogy low-3D az alapértelmezett. Ott nagyon alacsony a 2D órajel, így nagyon magas lesz a DPC latency. A Keplernél ez már nem lehet probléma.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Löncsi #18579 üzenetére
Az NV számára a webes GPU-s gyorsítás nem a legkedveltebb terület, mert ez inkább az IGP-knek kedvez. A Tegránál például nagyon gyúrnak rá. PC-n később érdekelni fogja őket, amint lesz APU-juk.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz ALONSO11 #18631 üzenetére
Igen is, meg nem is. A Fuel.Service.exe az AODDriver4.1 processzormodulért felel, ami a CPU paraméterezését teszi lehetővé a Catalyst Overdrive menüben.
A gond az lehet, hogy fent maradt a 4.01-es driver, de nincs meg a támogatás hozzá. Ezt az eszközkezelőben tudod letörölni a legkönnyebben. A nézetben kérj rejtett eszközmegjelenítést, majd a nem plug&play menüben lesz AODDriver4.01 meghajtó. Azt kell letörölni, de a 4.1 maradjon! Még ne indítsd újra gépet. Ugyanis a registry-ből is ki kell venni. A HKEY LOCAL MACHINE/SYSTEM/Controlset001/services résznél kell törölni a teljes AODdriver4.01 bejegyzést. Asszem a Controlset002/services részben is van egy. Ezután újra lehet indítani a gépet, és meg fogja találni a 4.1-es processzordrivert. Persze a Phenomhoz nem fogja az összes funkcióját betölteni, de nem zargat majd.Persze a művelet előtt érdemes egy rendszer-visszaállítási pontot csinálni.
Egyébként ezt a legújabb 12.7-es driver is megoldja. Ha azt telepíted, az aktuális törlése után, akkor azzal is jó lesz. Ez már csak 4.1-es drivert aktivál.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez természetes. A driver a Windows 7 óta nem avatkozhat be a Direct3D programok felülvezérlésébe. A Catalystnek ez a beállítása csak OpenGL-re vonatkozik.
(#18675) hackeeeee: Igen, javítja.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az NVIDIA megkerüli az MS korlátozását. Ezért is csinálták az adaptív vsync-et, mert megkerülve a WDDM-et lehetnek nagyon durva akadások is egy-egy programban. Az AMD betartja az MS követelményeit, és sosem kerülik meg azokat.
Igazából a fő cél az, hogy a vertikális szinkront a fejlesztők írják meg, mert azzal lesz jó az élmény.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz InfiniteReality #18977 üzenetére
A 12.6-os legacy WHQL drivernek tök mindegy, hogy AGP-s vagy PCI Express-es a kártyád.
Írja is, hogy van benne AGP support. [link][ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz MasterMark #18979 üzenetére
[link] - ide, vagy a Gigabyte supportre kell írni, hogy nézzék meg, miért nem települ. De amúgy flash gyorsításod amúgy sem lesz a 12.6-os driverrel, mert a legacy-ban számos szolgáltatást tilt az AMD AGP-n, amit a PCI Express-es hardverek megkapnak. Szóval, ha flash gyorsítást akarsz, akkor valami régebbi drivert szerválj, de nem hiszem, hogy tökéletes lesz, nem véletlen a 12.6-ban a tiltás.
Egyébként itt vannak régebbi AGP hotfix driverek:
10.12
11.1
11.2
11.3
11.4
11.5
11.6
11.7
11.8
11.9
11.10
11.11
11.12
12.1
12.2
12.3
12.4Mind újabb, mint a gigáé.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz jano_77 #19030 üzenetére
Ez akkor jön elő, ha instabil valami a gépben. Akár a VGA, de lehet memória, proci és alaplap is. Vagy csak instabil a tuning. Ha van, akkor vedd vissza. Ha nincs tuning, akkor a VGA-val kezd a vizsgálódást. Annak az órajelét csökkentsd a CCC Overdriver alatt. Ha megszűnik a gond, akkor rossz a VGA-d, és nem bírja a gyári órajeleket.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz jano_77 #19033 üzenetére
Akkor kezd el visszavenni az alapórajelet a CCC overdrive menüjében. Ez a legegyszerűbb módja a hibakeresésnek. Lehet, hogy a termék nem bírja a gyári tuningot.
Hagyd a GPU tweak-et. Az csak egy újabb tényező, ami hibákat okozhat, most ezeket ki kell zárni, mert a hardverre koncentrálunk. Ott a CCC Overdrive. Ne sokat vegyél vissza. Az alapórajel 1000 MHz. Azt állítsd be. A memóriát 1250-re, azaz 4,5 GHz-re.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz szasanyi #19393 üzenetére
Dobd fel a gyári drivert a chipsethez. Arra nem kell sok extra.
A CCC-t és a többit frissítsd külön. [link]Semmi extra nem kell hozzá. A dual graphics az automatikus. Sosem kell hozzányúlni, mert mindig jól dönt. Persze felülbírálhatod, de attól nem lesz jobb.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz vaakuum #19840 üzenetére
Nem csodálom, hogy így hibázik. Egy csomó olyan dolgoz állítasz egy csúszkával, amit a program esetleg nem is támogat.
Használj egyedi beállításokat, vagy ne nyúlj a CCC-hez, ha nem tudod, hogy melyik funkcióval nem kompatibilis a programkód.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz szasanyi #19952 üzenetére
Ha nem kapcsolják maxra a tesztekben, akkor nehéz lesz a compute shaderből előnyt kovácsolni. Valószínű, hogy még nem olvasták el a review guide-ot, hogy a GCN-nek a grafika maxra kapcsolása jobb,, mintha néhány effektet csak simán high-on hagynának. A többi architektúrán nyilván a sebességvesztés érezhető. A GCN-en ez fordított. Ott a compute shader gyorsít, de ez semmit sem ér, ha kikapcsolják.
Az is lehet, hogy észrevették azt, hogy ami más VGA-n lassulás az a GCN-en gyorsulás, és hibának értékelik. Ezért logikus feltételezés, ha nem ismerik az architektúra különbségeit. Ilyenkor szokás a hibásnak vélt beállítást mellőzni. Nyilván ezzel az AMD nem jár jól, mert pont gyorsulást akartak elérni a compute shaderek beépítésével.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz laca000 #19956 üzenetére
Az AMD a Far Cry 3-ra optimalizált driverét november közepén adta ki (november 16-én). Ebből a szempontból naprakészebbek, mint az NVIDIA, hiszen a GeForce-hoz két napja érkezett FC3-ra optimalizált driver.
Egyébként mindkét cég dolgozik az 1.01-es patchez optimalizált drivereken, de ezek időbe kerülnek, mert két hete kapták meg azokat módosításokat, amelyeket a day0 patch tartalmaz. Ezt a kódot ki kell elemezni, és ez időbe kerül. Az aktuális driverek az 1.00-s verzióhoz készültek.
Ha nagyobb sebességre vágysz, akkor azt elsősorban két GPU-s konfiggal kaphatod meg. Sajnos így tervezték a játékot, hogy minél sűrűbb váltásra kényszerítsék a piacot.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz laca000 #19958 üzenetére
A HD 7970 maxon a GTX 670 és 680 között van teljesítményben. Ez a review guide-ból van, ahol tényleg felrakták a grafikát maxra. A Guru 3D-n, ha megnézed a beállításokat, akkor kikapcsolták a játékból az összes compute shadert. Ezzel nem is volt maxon a grafika.
(#19961) szasanyi: Nézd meg a beállításokat. Szinte mindegyik paraméteren lehet még legalább egyet emelni. A Guru3D ügyelt arra, hogy kikapcsolja az összes compute shadert a játékból. Nyilván te is tudod az okot, hogy miért.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz laca000 #19963 üzenetére
Persze. Az erősorrend függ attól, hogy maxon teszteled, vagy minden beállításból egyel visszább veszel. A GameGPU.ru maxon tesztelt, míg a Guru3D nem. Ezek hoznak simán ilyen különbségeket.
Mindig meg kell nézni a részleteket.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz laca000 #19966 üzenetére
Ez a te dolgod, én nem erre reflektáltam.
(#19968) szasanyi: Egyelőre egyik teszt sem mért maxon és az 1.01-es patch-csel egyszerre. A Guru3D az egyetlen, aki feltelepítette a legújabb patch-et, de ők pont visszavették a grafikai beállításokat. Egyébként compute shadert az ambient lighting high, a water very high, a shadow ultra és a post fx ultra beállítás használ, illetve a HDAO. Ezeket a Guru3D kikapcsolta. Nem tudom, hogy szándékosan, vagy csak nem értették, hogy amitől a GCN gyorsul attól a Kepler miért nem, vagy esetleg nem vették észre, hogy az a grafika, amit beállítottak nem a max. Ezernyi oka lehet ennek.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Muerte #19973 üzenetére
Például az, hogy a megvilágítás valós időben módosítva van a napszaknak megfelelően. Ez nem kevés számítás. Ebből kiindulva a gépigény indokolt. A processzor oldaláról mindenképpen, míg a GPU-k esetében az 1.01-es patch sokat változtatott, így nyilván itt még várható extra mindkét gyártónál. Két hét alatt nem lehet drivert optimalizálni egy módosított kódra. Márpedig az 1.01-es kód tesztelésére ennél több idő nem volt.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz szasanyi #19982 üzenetére
Ha kikapcsolod a compute shadert, akkor mi az amiből a GCN-ek előnyt kovácsoljanak?
A másik, hogy összekeverjük a marketinget a gyakorlattal. A Batman: Arkham City is TWIMTBP, és jobban fut Radeonon.
Az valóban problémás, hogy nem az számít az eladásoknál, hogy mi van a tesztekben, hanem, hogy kinek a logója bukkan fel a játék elején, de ha ez számít, akkor erre kell vinni a marketinget. Ezen innen nem lehet változtatni. Bele kell törődni, hogy az emberek többnyire a marketingre helyezik a döntésüket egy vásárlás során.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Muerte #20028 üzenetére
A Hyper-Threading miatt akad. - Itt egy nem hivatalos orvoslás az akadásra, amíg nem lesz patch.
Az 1.01-es patch fent van? Mert az javít megjelenítéssel kapcsolatos hibákat.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az asztali driverben kizárt, hogy működni fog. Ebben csak az Enduro és a PowerXpress 4.0+ van benne. A többi átváltásos technikához nem csak a VGA oldali támogatás szükséges, hanem az IGP felül is friss driver kell.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz szasanyi #20072 üzenetére
A GCN nagyjából 15-20%-kal jobban teljesít FC3-ban, mint a vele azonos áru, vagy valamivel drágább Kepler. Mi az amit itt elvárnál? Nem elég a 20%?
Nem hiszem, hogy lesz WHQL driver már idén. Még mindig sok a teendők listája. Úgy döntöttek, hogy addig nem küldik el a drivert, amíg nem pakolnak bele minden új funkciót. Szóval szerintem 13.1-es WHQL driver lesz. Addig béták fognak jönni. A 12.11 beta 11-et el lehetne küldeni WHQL-re, mert átmenne, de három hét, mire az MS aláírja.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz szasanyi #20075 üzenetére
Már méregettem. De van frissített bench is, ami a legújabb patch-csel és driverekkel készült. [link]
Igen. A Far Cry 3 nagyon gépigényes, de azon kevés játékok egyike, ami globális illuminációt számol valós időben. Ráadásul az egyetlen program, amiben ez kikapcsolhatatlan része a rendernek. Ilyet a Far Cry 3 előtt senki sem vállalt még be.(#20076) SzlobiG: Az SSAO és a HDAO a GCN-nél nem csinál nagy sebességkülönbséget. Persze gyorsabb az SSAO, de közel sem lehet vele annyit nyerni, mint Kepleren, mert a HDAO-t a GCN nagyon gyorsan csinálja.
Van egy megoldás a DX11-es kód MSAA melletti akadozására. Próbáld ki. De egyébként a fejlesztők észrevették, és dolgoznak rajta.
Addig is. C:\user\[username]\mydocuments\mygames\farcry3\gamerprofile.xml - ebbe kell beírni a MaxFps="45" parancsot. A fájlt írásvédetté kell tenni, és utána nem fog akadozni MSAA mellett sem. Esetleg próbálhatod más paraméterrel is.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz bozont #20079 üzenetére
Az Alpha to coverage az átlátszó textúrák élsimítása. Gyakorlatilag egy TrSSAA.
A GPU frame buffer az az, hogy maximum hány képet számíthat előre a motor. Minél több memória van a VGA-n annál nagyobb számot érdemes megadni. De ezt egyénileg kell megnézni, hogy melyiknél a legjobb a teljesítmény.
2 frame jobb, mint 1 frame. Gyakorlatilag ez a tripla pufferelés dupla pufferelés helyett. Ha sok VRAM van akkor érdemes azt használni.A HDAO nyilván általánosan lassabb, mint az SSAO, mert jobb a minősége is. GCN mellett a compute hatékonyság miatt érdemes megnézni HDAO-val is a sebességet, mert messze nem lassul annyit, mint a Kepler architektúrával. Röpke méréseim szerint Kepleren -10-15 fps-be kerül a váltás, míg GCN-en -4-6 fps-be.
(#20080) Eleven82: A béta 11 csak név. Csak a 3, 4, 5, 6, 8, 11 volt publikus. A többi belsőleg volt elérhető.
Azért adnak ki manapság bétákat, mert a Windows 8 sok módosítást igényel. Ezt valószínűleg mindkét cég meg szeretné oldani, mire elküldenek egy drivert WHQL tesztre. Azért ez nem csak sokba kerül, de sokáig is tart.
A Far Cry 3-hoz azért érkezett day0 patch, mert még szeptemberben az AMD segítségét kérte az Ubi, hogy rakják rendbe a compute shadereket. Nyilván volt rá egy hónapjuk, ami nem sok idő. Nyilván nem ismerem a pontos részleteket, de ez a játék szeptemberben még TWIMTBP cím volt, vagyis az NV reklámozta. Utána kell Gaming Evolved cím. Valamin összekülönböztek. Ez sosem tesz jót egy játék fejlesztésének.(#20081) TwentySix: A 12.11 béta 11 a hozzá tartozó CAP-pel. Ha nincs .net 4 a gépen, akkor nyilván a .net4 verziót töltsd le.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz szasanyi #20091 üzenetére
A TrSSAA az paraméterezhető. Valszeg a standard a 2x, míg az Enhanced a 4x.
A max frame buffer bármi lehet. Igazából itt az a legjobb, ha végigpróbálsz minden opciót. Sajna nem általános, hogy melyik a legjobb. Elméletben természetesen a legnagyobb szám az, de a gyakorlatban nem biztos, hogy van annyi VRAM a VGA-n, hogy jó legyen a sebesség. Ezt mindenkinek egyénileg kell megnézni. Az 1 vagy a 2 nagyjából minden gépen jó eredményt kell, hogy adjon.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz beldeczki #20156 üzenetére
Pont ez a három összetevő nem kötődik se OS-hez, se hardverhez. A többi összetevő a driverekben eltérő. Nézd meg jobban, hogy biztos jó OS-hez tartozó drivert szedtél-e le. Az egész az analizálásnál bukik meg. Azzal ellenőrzi a driver, hogy a gép megfelel-e a komponenseknek. Ha nem felel meg, akkor a nem kompatibilis komponenseket nem ajánlja fel.
Esetleg még annyi lehet, hogy a hardvert nem találja. Ilyenkor is csak ezek a komponensek települnek.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz whiteman0524 #20163 üzenetére
Béta lesz. WHQL majd valamikor januárban vagy februárban.
(#20164) huskydog17: Rakd fel a 12.11 beta 11-et, vagy a 12.8 WHQL-t.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz eladohardver #20293 üzenetére
Mindig írja a napló, hogy melyik modul nem ment fel. Vagy succeed, vagy fail lesz a modul mellett.
(#20300) Sanyi19: Az eszközkezelőben betallózható, de akkor már nem biztos, hogy jól fog működni. A driverpucoló betett neki teljesen. Azokat nem szabad használni, olyan dolgot is eltávolíthat, amit nem szabad. A sima uninstall nem viccből hagy meg bejegyzéseket. Ha most már mindent nem távolít el kézzel, amit a pucoló nem tett meg, akkor innentől a rendszer csak egy visszaállítási ponttal menthető, de akkor is necces.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Milka 78 #20305 üzenetére
Láttam már naplót. Kiírja az installra kijelölt komponenseket, illetve azt, hogy azok feltelepültek-e (Success), vagy nem (Fail). Emellett kiírja, hogy milyen hardvereket talált.
A Fail esetében, ha a telepítés az install manager hibájából nem történt meg, akkor leírást is kapsz a miértekről, míg ha külső tényező okozta, akkor természetesen a telepítő nem tud neked tájékoztatást adni, hogy miért nem történt meg a telepítés, ilyenkor üres a hibaleírás bejegyzése.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #20507 üzenetére
Persze. Ez a vertikális szinkron miatt van. Az implementáció függvényében frame duplázást csinálhat, mert ha nincs kész időre az új frame, akkor kirakja újból az előzőt. Alapvetően ezzel előzi meg a képtörést. Ilyenkor ne használj vertikális szinkront.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #20520 üzenetére
A Windows Vista és 7 megjelenése óta a játék fejlesztője írja a vertikális szinkront, így nyilván nem mindegyik játék használ ugyanolyan megoldást. A tripla pufferelés egyébként nem mindig jelent jót. Annak kikapcsolásával is érdemes megpróbálkozni.
(#20521) Taposo: A Dynamic Vsync az csak bizonyos esetekben működik. Az azért biztosít smooth élményt, mert ha a frissítés alá esik a képszámítás, akkor kikapcsolja a vertikális szinkront, vagyis a kép ismét megtörhet. A vertikális szinkron működéséből ered, hogy vagy törik a kép, vagy ismétlődik. Ami ennek a továbbfejlesztése az a virtuális vertikális szinkron, ami az ultimate megoldás, de ehhez kép grafikus processzorra van szükség, így egyik driverben sincs implementálva.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #20528 üzenetére
A Tripla pufferelés azért problémás, mert pár motor nem szereti. Ezért érdemes az alapértelmezett beállítást használni. Amelyik motornak nincs vele gondja ott úgyis beállítható az options menüben.
Tulajdonképpen a dinamikus vertikális szinkron csak félmegoldás. Valójában azt csinálja, hogy ha olyan helyzetbe kerül a rendszer, hogy nem lesz meg a képkocka a következő frissítési fázisra, akkor kikapcsolja a vertikális szinkront, vagyis meg fog törni a kép. Persze ez megszünteti az apróbb akadásokat, hiszen elkerüli a frame duplázását, de a törés árán.
A Far Cry 2-nek a motorja használ pár effektet, amelyek nem teljesen kompatibilisek az AF-fel. Maga az AF működik, csak látható eredménye nincs, ha inkompatibilis eljárásba ütközik.
Annak a gyereknek sem az AF segített, hanem a LOD-ot változtatta meg, az értékeknél kisebb számot írt be. Ettől az AF-nek ugyanúgy nincs hatása, ha inkompatibilitás lép fel. Ennek megfelelően ne is olyan hatást várj, mint az AF bekapcsolásánál, mert szimplán a LOD paraméterei módosulnak.(#20529) Tomix24: Amcsiban még alszanak, szóval inkább este lesz driver.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Attól függ melyik. A muxless természetesen igen, ha fel van telepítve a legfrissebb driver az IGP-hez is.
A muxed az a gyári driverekben sosincs benne, mert az speciális működést igényel, és ahhoz a notebook gyártójának kell összedolgoznia az IGP és a dGPU driverét.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az AMD csinált egy saját pucolót. [link] - Egyelőre csak Win 7-re, de majd később jó lesz Win 8-ra is.
Ha jól működnek a dolgok, akkor továbbra is a driver uninstallerjét kell használni. Ez csak arra való, ha esetleg probléma merülne fel.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE RX 460 2GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- GIGABYTE RX 6700 XT 12GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 102.000.-
- PowerColor RX 6700 XT 12GB GDDR6 RED DEVIL Eladó! 105.000.-