Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz bozont #20079 üzenetére

    Az Alpha to coverage az átlátszó textúrák élsimítása. Gyakorlatilag egy TrSSAA.
    A GPU frame buffer az az, hogy maximum hány képet számíthat előre a motor. Minél több memória van a VGA-n annál nagyobb számot érdemes megadni. De ezt egyénileg kell megnézni, hogy melyiknél a legjobb a teljesítmény.
    2 frame jobb, mint 1 frame. Gyakorlatilag ez a tripla pufferelés dupla pufferelés helyett. Ha sok VRAM van akkor érdemes azt használni.

    A HDAO nyilván általánosan lassabb, mint az SSAO, mert jobb a minősége is. GCN mellett a compute hatékonyság miatt érdemes megnézni HDAO-val is a sebességet, mert messze nem lassul annyit, mint a Kepler architektúrával. Röpke méréseim szerint Kepleren -10-15 fps-be kerül a váltás, míg GCN-en -4-6 fps-be.

    (#20080) Eleven82: A béta 11 csak név. Csak a 3, 4, 5, 6, 8, 11 volt publikus. A többi belsőleg volt elérhető.
    Azért adnak ki manapság bétákat, mert a Windows 8 sok módosítást igényel. Ezt valószínűleg mindkét cég meg szeretné oldani, mire elküldenek egy drivert WHQL tesztre. Azért ez nem csak sokba kerül, de sokáig is tart.
    A Far Cry 3-hoz azért érkezett day0 patch, mert még szeptemberben az AMD segítségét kérte az Ubi, hogy rakják rendbe a compute shadereket. Nyilván volt rá egy hónapjuk, ami nem sok idő. Nyilván nem ismerem a pontos részleteket, de ez a játék szeptemberben még TWIMTBP cím volt, vagyis az NV reklámozta. Utána kell Gaming Evolved cím. Valamin összekülönböztek. Ez sosem tesz jót egy játék fejlesztésének.

    (#20081) TwentySix: A 12.11 béta 11 a hozzá tartozó CAP-pel. Ha nincs .net 4 a gépen, akkor nyilván a .net4 verziót töltsd le.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák