- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Steam Deck
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- Milyen videókártyát?
- Azonnali fotós kérdések órája
- Melyik hordozható audiolejátszót (DAP, MP3, stb.) vegyem?
- Intel Core i3 / i5 / i7 8xxx "Coffee Lake" és i5 / i7 / i9 9xxx “Coffee Lake Refresh” (LGA1151)
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
it Könnyűsúlyú AI-megoldással újított a Microsoft, hogy költséghatékony opciókat kínálva még szélesebb ügyfélbázist építsen ki. Eközben az AI és az adatközpontok miatt óriási lesz a kereslet a földgázra.
-
Kulisszák mögötti videón a hamarosan megjelenő Stellar Blade
gp A kizárólag PlayStation 5-re szánt akciójáték alig két nap múlva debütál.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz bozont #20079 üzenetére
Az Alpha to coverage az átlátszó textúrák élsimítása. Gyakorlatilag egy TrSSAA.
A GPU frame buffer az az, hogy maximum hány képet számíthat előre a motor. Minél több memória van a VGA-n annál nagyobb számot érdemes megadni. De ezt egyénileg kell megnézni, hogy melyiknél a legjobb a teljesítmény.
2 frame jobb, mint 1 frame. Gyakorlatilag ez a tripla pufferelés dupla pufferelés helyett. Ha sok VRAM van akkor érdemes azt használni.A HDAO nyilván általánosan lassabb, mint az SSAO, mert jobb a minősége is. GCN mellett a compute hatékonyság miatt érdemes megnézni HDAO-val is a sebességet, mert messze nem lassul annyit, mint a Kepler architektúrával. Röpke méréseim szerint Kepleren -10-15 fps-be kerül a váltás, míg GCN-en -4-6 fps-be.
(#20080) Eleven82: A béta 11 csak név. Csak a 3, 4, 5, 6, 8, 11 volt publikus. A többi belsőleg volt elérhető.
Azért adnak ki manapság bétákat, mert a Windows 8 sok módosítást igényel. Ezt valószínűleg mindkét cég meg szeretné oldani, mire elküldenek egy drivert WHQL tesztre. Azért ez nem csak sokba kerül, de sokáig is tart.
A Far Cry 3-hoz azért érkezett day0 patch, mert még szeptemberben az AMD segítségét kérte az Ubi, hogy rakják rendbe a compute shadereket. Nyilván volt rá egy hónapjuk, ami nem sok idő. Nyilván nem ismerem a pontos részleteket, de ez a játék szeptemberben még TWIMTBP cím volt, vagyis az NV reklámozta. Utána kell Gaming Evolved cím. Valamin összekülönböztek. Ez sosem tesz jót egy játék fejlesztésének.(#20081) TwentySix: A 12.11 béta 11 a hozzá tartozó CAP-pel. Ha nincs .net 4 a gépen, akkor nyilván a .net4 verziót töltsd le.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Steam Deck
- Opel topik
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Milyen autót vegyek?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- További aktív témák...
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- 4070 Ti Aorus Master //KERESEM!!//
- Sziasztok! Eladó az alábbi videokártya, nagyobbra váltás miatt: - Zotac márka - nVidia GeForce RTX
- eMag GARANCIA! ZOTAC Trinity RTX 3080 10GB OC GDDR6X Videokártya! BeszámítOK
- GARANCIÁLIS! ASUS TuF RTX 3090 24GB DDR6X OC Videokártya! BeszámítOK