- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
PROHARDVER!
Üdvözlünk a Call of Duty: Modern Warfare (2019) topikban! Olvasd el a téma összefoglalót hozzászólásod megírása előtt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz Hzoltan969 #12396 üzenetére
Ez az 50%-os render scale azért zavar engem sokszor. Elindítom a játékot, feltolom maxra a grafikát, játszok rendesen, másnap elindítom, render scale 50%-on, visszarakom 100-ra, erre DirectX errorral elszáll a játék. Restart, visszaállítom 100-ra és megy rendesen. Szóval nem értem. Imádom a játékot, de ezek a random fagyások azért felcsesznek, arról nem is beszélve, hogy vannak napok, amikor mintha menstruálna a játék és makacs módon minden ALT-TAB-ra kifagy... Máskor meg napokig jó.
Live-Die-Respawn
-
shotika
őstag
válasz Hzoltan969 #12396 üzenetére
Én az alábbi beállításokra hangoltam az elmúlt időszakban a játékot, egészséges kompromisszumot kötve a látvány és a sebesség között.
Textúra Res és Anis - mozgás közben nincs akkora lényege a túlontúl részteles grafikának, viszont nagy kihatása van a teljesítményre.
Custom Frame Limit - ezt elfelejtettem lenyitni, amikor fotóztam, de a monitorom 144hz-hez lőttem be a maximálisat, hogy legalább felfele ne ugorjon ki.
Particle/Bullet Impact/ - egyik sincs kifejezetten hatással a gépre, pusztán látványelem, opcionális.
Shadow - egyértelmű, minél részletesebb az árnyék, annál többet eszik a cucc.
2 Cache opció - alap hogy bekapcs, ezekkel előre betölti az opción belül megadott értékeket a játék, hogy meccs közben ne szórakozzon ilyenekkel.
Particle Lighting - látvány miatt, de magasabbra húzva lehet, hogy eszik valamennyit, nem foglalkoztam vele túlzottan.
Ambient Occ - a környezetnek (tárgyak, fák, épületek minden) mélységérzet adó beállítás, enélkül már szinte egy játékot se vagyok hajlandó játszani.
Screen Space - tükröződés effektek, elvileg magasabbra húzva már eszegeti a gépet, viszont ha teljesen kilövöm, akkor soványabb lesz a látvány.
Élsimitás - hm, ez tesztelés alatt továbbra is. Nagyot dob a látványon, pontosabban is lehet távolra látni, zavarosabb részeken, viszont "érzem", amikor dolgozik, és ez hatással van a játékomra. Meglátjuk.
Filmic Strengt / Gain - egy kevéske hozzátesz, de inkább szubjektív.
Depth of Field - szintén tesztelés alatt, mert néha szemcséssé teszi a fegyvert, ami zoomolásnál baromi idegesítő. Elvileg nem így kéne működnie, hanem finoman elhomályosítja a környezetet célzásnál, de nálam gebaszos.
World/ Weapon Blur - részben látványelem, részben pedig fluidabb lesz tőle a játékmenet.
Olyan játékban amit a gépemen maximális vagy, aközeli részletesség mellett is 144fpsen vagy nagyobb ingadozások nélkül tudok játszani, ott ki szoktam lőni, de ebben a játékban a reflexjátékokhoz szokott szemeim és a néha nagyobb ingadozások miatt, jobb érzés mozogni és lőni.[ Szerkesztve ]
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- DIGI internet
- Escape from Tarkov
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Sorozatok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- 3D nyomtatás
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...