Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • oriic

    HÁZIGAZDA

    válasz Hzoltan969 #12396 üzenetére

    Ez az 50%-os render scale azért zavar engem sokszor. Elindítom a játékot, feltolom maxra a grafikát, játszok rendesen, másnap elindítom, render scale 50%-on, visszarakom 100-ra, erre DirectX errorral elszáll a játék. :D Restart, visszaállítom 100-ra és megy rendesen. Szóval nem értem. Imádom a játékot, de ezek a random fagyások azért felcsesznek, arról nem is beszélve, hogy vannak napok, amikor mintha menstruálna a játék és makacs módon minden ALT-TAB-ra kifagy... Máskor meg napokig jó. :DDD

    Live-Die-Respawn

  • shotika

    őstag

    válasz Hzoltan969 #12396 üzenetére

    Én az alábbi beállításokra hangoltam az elmúlt időszakban a játékot, egészséges kompromisszumot kötve a látvány és a sebesség között.

    Textúra Res és Anis - mozgás közben nincs akkora lényege a túlontúl részteles grafikának, viszont nagy kihatása van a teljesítményre.
    Custom Frame Limit - ezt elfelejtettem lenyitni, amikor fotóztam, de a monitorom 144hz-hez lőttem be a maximálisat, hogy legalább felfele ne ugorjon ki.
    Particle/Bullet Impact/ - egyik sincs kifejezetten hatással a gépre, pusztán látványelem, opcionális.
    Shadow - egyértelmű, minél részletesebb az árnyék, annál többet eszik a cucc.
    2 Cache opció - alap hogy bekapcs, ezekkel előre betölti az opción belül megadott értékeket a játék, hogy meccs közben ne szórakozzon ilyenekkel.
    Particle Lighting - látvány miatt, de magasabbra húzva lehet, hogy eszik valamennyit, nem foglalkoztam vele túlzottan.
    Ambient Occ - a környezetnek (tárgyak, fák, épületek minden) mélységérzet adó beállítás, enélkül már szinte egy játékot se vagyok hajlandó játszani.
    Screen Space - tükröződés effektek, elvileg magasabbra húzva már eszegeti a gépet, viszont ha teljesen kilövöm, akkor soványabb lesz a látvány.
    Élsimitás - hm, ez tesztelés alatt továbbra is. Nagyot dob a látványon, pontosabban is lehet távolra látni, zavarosabb részeken, viszont "érzem", amikor dolgozik, és ez hatással van a játékomra. Meglátjuk.
    Filmic Strengt / Gain - egy kevéske hozzátesz, de inkább szubjektív.
    Depth of Field - szintén tesztelés alatt, mert néha szemcséssé teszi a fegyvert, ami zoomolásnál baromi idegesítő. Elvileg nem így kéne működnie, hanem finoman elhomályosítja a környezetet célzásnál, de nálam gebaszos.
    World/ Weapon Blur - részben látványelem, részben pedig fluidabb lesz tőle a játékmenet.
    Olyan játékban amit a gépemen maximális vagy, aközeli részletesség mellett is 144fpsen vagy nagyobb ingadozások nélkül tudok játszani, ott ki szoktam lőni, de ebben a játékban a reflexjátékokhoz szokott szemeim és a néha nagyobb ingadozások miatt, jobb érzés mozogni és lőni.

    [ Szerkesztve ]

    Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ

Új hozzászólás Aktív témák