Hirdetés
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- TCL LCD és LED TV-k
- RAM topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Apple asztali gépek
Hirdetés
-
Hosszabb előzetesen a Tomb Raider animációs sorozat
gp A Netflix-re szánt széria a tervek szerint jövő hónap elején debütál.
-
Színpadon a hardverzenekar
ph A hangeszközöké és monitoroké a rivaldafény, de asztali gépekről, komponensekről, notebookról és egérpadról is szó esik.
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
aktív tag
válasz Phobion #26223 üzenetére
500eFt-tól 5 milló Ft-ig lehet találni E46-ot.
Nyilván az egyik jobbkormányos bontószökevény a másik meg bejáratós M3-as.
Tehát az ár attól függ, hogy:
Milyen kivitel (szedán, kupé, kabrió, kombi vagy kompakt)
Milyen felszereltség (motor, belső, stb)
ÉvjáratÉs majd utána lehet az állapotról beszélni...
-
aktív tag
válasz Phobion #26226 üzenetére
2 literes kupét már 1.2-től lehet venni az prefacelift-et. A ráncfelvarrottak inkább 1.5-től indulnak.
Szóval 2000-es evjárat körüli 1.5 millióból már szépeket (jókat) ki lehet fogni, 2003 utánit pedig 2 millából.Az, hogy melyik évjárat, Neked kell tudni. Ugye mindig mondják, hogy: Állapotot veszünk, nem kilómétert (évjárat).
Szerintem az évjárat inkább annyiból fontos, hogy facelift-es vagy sem.(#26227) -KP-
Napi 90km-nél már megérné dízelt venni.Sajnos én fórumokon azt látom, hogy a dízellel szinte mindig van valami. Nem annyi, hogy polcról leveszik a turbót, beleteszik, aztán 2 évig a szervíz közelébe se mész.
Rengeteg kérdést látok, hogy cseréltek valamit, de még nem szünt meg a probléma. Rángat, erőtlen a kocsi, stb..Illetve én nem azt mondom, hogy nem hiszek a csodákban, de azért kételkedve veszem ezeket a hirdetéseket, ahol eladják a teljesen felújított autókat.
De mégegyszer mondom: ugyanúgy lehet szerencséd egy dízellel és lehet, hogy semmit nem kell rákölteni.Mielőtt bárki félreérti: Én nem azt akarom mondani, hogy a dízel milyen rossz! Csak a dízelnek az az előnye, hogy kevesebbet fogyaszt. Ezt nyilván azzal lehet kihasználni, ha valaki sokat megy vele.
Nekem meg "élményautó"-nak van, más felhasználásra.
-
zsolt1225
aktív tag
válasz Phobion #26597 üzenetére
Köszi!
Melyik oldalon? Használtautón. Vasárnap este vagy hétfő reggel tette fel a csávó és hétfő reggel már hívtuk is. Tegnap elmentünk és tényleg annyira patent, hogy hozzuk is majd. Garanciát is vállal a munkájára, meg mondta, hogy későbbiekben is kereshetjük majd, télre tud hozatni németből téli gumit olcsóbban.Még előtte kértem tőle képeket, de olyan szar fotókat csinált, rossz fényviszonyok mellett, fakó volt minden, de reménykedtem, hogy csak a képek rosszak. És tényleg érdemes volt megnézni, belülről is szép minden.
[ Szerkesztve ]
-
zsolt1225
aktív tag
válasz Phobion #26942 üzenetére
Hátőőő. Mikor már hoztam haza akkor nem stimmelt valami. Nem ment úgy ahogy kellett volna, gyorsításkor rángatott és nem igazán gyorsult, meg 14L-t fogyasztott. Egy ideig csak tudtam így használni, mert mennem kellett, de gáz volt néha, hogy alig tudtam elindulni. Vezérműtengely, főtengely jeladót kellett cserélni és jó lett, aztán elmentem csapatni még aznap és pár henger néha kihagyott, de mondták, hogy lehet cserés lesz 2 trafó azt mutatta az olvasó. Aznap este meghalt a szervószivattyú. Rendeltünk unixból felújítottat, de nem volt jó bele, majd másikat, az jó lett volna, de gyári hibás. Végül netről rendeltünk egyet ami most benne van, meg 2 trafót vettünk még. 1-1,5 hétig a szerelőnél állt mozgásképtelenül. A szivattyú megy fel pestre, bevizsgálják és utána adják vissza a pénzt, benne áll 42 ezrem és most semmi pénzem...
DE!
Most egyelőre jól működik a kicsike és mosolyt csal az arcomra ahányszor beülök és megbúgatom a 6 hengert
Nem jól kezdődött a kettőnk kapcsolata, 3 hétig szinte nem is tudtam használni, de remélem a folytatás jobb lesz
60LE-s cordobából ültem át ebbe a 170-es állatba, szóval nekem ez nagyon nagy előrelépés, nameg a hátsó kerék. Nagyon tetszik most
Ablak sötétítésért kiált még meg hasonló apróbb kinézeti javításokra, de az még ráér, majd idővel. -
zsolt1225
aktív tag
válasz Phobion #26948 üzenetére
Nekem el kellett adnom, mert az a pénz kellett a bmw vásárláshoz, szóval majdnem 3 hétig szoptam kocsi nélkül. Persze ebben a 3 hétben kaptam az ívet, hogy nem kellett volna eladnom, a régire nem költöttem ennyit stb...
Igen, a cordobára kb amíg nálam volt nem költöttem annyit (és patika állapotba adtam el), mint most erre 1 hónap alatt, de azért nem egy kategória a kettő, és még most is azt mondom megérte a cserét. Persze remélem a jövőben nem nagyon lesz vele probléma, mert sok embertől hallottam milyen jó konstrukció ez. -
-KP-
addikt
-
zsolt1225
aktív tag
válasz Phobion #28440 üzenetére
Most jó minden és öröm bódottá van. Rá ment kb ~200 vásárlás után, pont olyan dolgokra amik nem kopó alkatrészek. Szóval reménykedem, hogy ezután nem lesz gond sokáig vele. Persze a pénzt lehet mindig locsolni valamire a kocsiba. Nyárra majd kell szerezni egy 17-es szettet. Majd valami jó kis hangcucc, mindig van mire költeni De egyelőre nem akarok, jó ez így most.
-
ADAM1337
nagyúr
válasz Phobion #30969 üzenetére
Szerintem írhatod ide is nyugodtan legalább ha következőre valaki megkérdezi nyoma lesz, ezért forum.
Én most az E39 touringon a csomagtartó üvegével játszok, illetve van egy kis dőlése és feszül ezt nem tudom, hogy lehet-e beállítani vagy totál szétbontás az egész, mert ha 2 csavar akkor megoldom, viszont a feszülést nem tudom akkor szerelő, kicsit ázok onnan, és a rolómnak se tesz jót.
Valamint, hátsó féket mit javasoltok ? (tárcsa és betét)
Én brembo-ra gondoltam mind a 2-ből, jó vétel lehet ?
Fékbetét hátra touring: árban 15/db a textar,brembo,bosch igazából nem az ár a választás oka
Féktárcsa hátra touring: textart találtam hirtelen bárdin 19 körül, de máshonnan szoktam vásárolni, szakálnál itt brembo is ekörül van, plusz minusz 1-2 ezer.jővőre meg majd az elsők is csere érettek lesznek, oda meg ebc-t gondoltam tárcsa és betétből is, meg lehet valami díszes nyerget akkor hátulra is felrakok.
[ Szerkesztve ]
-
CharlieDrop
veterán
válasz Phobion #30974 üzenetére
1-2 év múlva nézd meg a piacot lesz-e eladó értelmes verzió, ezt senki sem mondja meg előre
a leginkább kerülendő motorok:
2001-2003/4-ig a 16i-18i-k, 4/5-ből egy fokkal jobbak
2001 előttről 20d és 2003 előttről a 18d-kmire oda eljut hozzád bármelyik BMW is a gyerekbetegségei már rég ki lesznek javítva, szóval tudni fogod, hogy karban volt-e tartva
amitől félhetsz az a rozsdásodás lesz, a futóműe és a kormányműve kényes jószág...
inkább azt mondom, hogy akkor térj rá pontosan, amikor látod vab pénzed, sokat fordulhat addig a világ, e36-ot ami nem egy adag rozsdakupac lesz, kb. aranyáron vehetsz majd csak (de nem szent írás)
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- iPhone topik
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- World of Tanks - MMO
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Automobilista 2
- TCL LCD és LED TV-k
- RAM topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Magisk
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen