Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MPowerPH

    félisten

    válasz MPowerPH #45024 üzenetére

    Jah, es egyebkent rohadt jo autok, leirtam mar, imadtam az F10 -et. Majd ha itthon 1 millio folott keresek, es lesz zsebpenz is, akkor biztos azt vennem, de akkor is hasznaltan, vagy akkor mar lizing...(bar az A6 BiTDi elpicsazza a 35D -t, lehet most megis bekockaztatnam azt a Quattroval, Avantban. :) ) G30 nekem egyebkent nem gyerebe, igy ha sikerul bekerulnom a korokbe, es en is sogor, koma, jobarat leszek, akkor annyiert egy A6, vagy E Klasse valahogy modernebb. De erre keves esely van, szoval en is megyek Vityam, takarodj -ot kiabalni.

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

  • H.Ezredes

    őstag

    válasz MPowerPH #45024 üzenetére

    [link]

    1 éve még azt írtad senkinek semmi baja ma már mindenkinek mindene szétesik...... Javítottam azért pár F-es autót és igazából nem szoktak lerohadva állni legalább is amik hozzánk járnak nem szarok főleg nem annyira mint amennyire te beállítod.... Azt is aláírom amik hozzánk jönnek azt mi rendesen megcsináljuk.... Tessék akkor F10 535XD most megy 1 éve a tulaj aminek tavaly csináltuk a motorját azóta eltelt 1 év és elment több mint 25E Km-t Januárra lehet 30E is meglesz... Tehát az adott autó 2012-es a karosszériába mindenben ~ 350E Km ( valós Km van ) Ennyi idő alatt olajak voltak cserélve most lett hátsó tárcsa betét cserélve illetve 2 darab első féltengely is... ( azok elkoptak 350E Km után ) Nyáron volt 2 hátsó kerékagycsapágy cserélve. illetve a jobb első kilincsnek volt nyűgje ,hogy nem lehetett onnan 1 érintéssel bejutni. Azért ez nem a világ vége egy ekkora futásteljesítményű autón... Másik F01 pl 220E Km körül volt és most adta el az ügyfél és ült át G11-be Ami problémája volt az izzítás.... Szívósor lett takarítva fékek cserélve váltóolaj meg bekönyököltek a bal első combtámaszra és eltörött azt kellett megjavítanom.... ( rettentő nagy hibalista... ) F30 olajcserékre / fékcserére jöttek Régebben F01-en F07-en kellett diffi szilenteket cserélni mert azokat megnyírta vagy gátlót mert elfáradt vízpumpa görgők szíjak stb... Rengeteg szívósor tisztítás izzítás stb.... Komoly problémák egyáltalán nem voltak... A legutóbbi F11 amibe ugye 230E Km volt az úgy lett megvéve,hogy egy DPF hőmérséklet szenzor hibája volt ugye vezérlés cserekor az is ki lett cserélve azóta nincs hiba a hibatárolóban.... De ő is most megy vele rendesen majd kiderül következő olajcserekor,hogy mi van vele... Ilyen extra széthulló szétfosott kocsikat nem csináltam :) Valahogy nem hívogatnak széthullott F-es kocsikkal meg lerobbanva se szoktak hívni ezekkel.... De apámat is felhívtam náluk mi a helyzet. A lényeg egyáltalán nincs komolyabb baj velük. Eléggé felfújod a dolgokat meg megy a sírás... Német F10 fórumon fent vagyok és nincsenek meghalva tulajok.... Bármelyik szervizes ismerősömet megkérdezem nem mondják,hogy annyira fúúú de komoly probléma lenne a kocsikkal... Ráadásul szentül magyarázod,hogy szarok miközben F10-ed volt és semmi bajod nem volt és az új tulajnak se :U ;] Tulajdonképpen annyira szar,hogy a tiednek sincs semmi baja.... :C Tudod ha egy autót rendesen szervizelnek mint ahogy te tetted az sokáig jó lesz... Ha csak leélik az más... :)

    [ Szerkesztve ]

    ►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄

Új hozzászólás Aktív témák