- Olcsó sportkamerák (GoPro alternatívák)
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Apple notebookok
- Androidos tablet topic
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Samsung LCD és LED TV-k
- Dell Precision munkaállomások
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hogy is néznek ki a gépeink?
Hirdetés
-
Akciófigyelő: OneSport OT05 bringát lehet nyerni
ma Két kerékpárt is sorsol a gyártó, ebből az egyik kifejezetten a Mobilarena olvasóinak szól.
-
2026-ban jön a következő Lords of the Fallen játék
gp Részleteket nem kaptunk, a készítők csak elárulták, hogy már készül az új epizód.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
urban racer
senior tag
válasz H.Ezredes #26469 üzenetére
kartergáz: Jaja, arra gondoltam: vortexes szűrő a lecsapató nélküli szűrőnek a neve. Én olyant hallottam, hogy 100 ezer előtt nem érdemes cserélni max tisztítani, de az sem kötelező Te miért esküszöl a betétes szűrőre?-megjegyzem te vagy az első.
DPF-remap, stb: Ezzel a remapos dologgal nem vagyok kibékülve még mindig. Főleg ha DPF offolva van, utálom, mikor kormol a kocsi. Pár embernél kibasztam a biztit, mikor a fehér zsepi alig színeződött el egy gázfröccsnél Nekem konkrétan az a bajom, hogy a vegyes fogyim 7,5-8 között szokott lenni. Másnak DPF nélkül 6 liter. A turbónak is kellemesebb érzés, hogy nincs akkora akadály. Nem vagyok fillérbaszó, de azért 2 liter fogyikülönbséget én is megéreznék. A másik pedig az, hogy 1 hónappal ezelőtt volt olyan, hogy kicsit melegebb volt az idő, és elfogyott a kocsi ereje. Emelkedő, kocsi pörög, de nincs ereje. Fogyimérő 18 literen megáll, régebben felment szépen maxra. Mire dugtam volna az inpát, eltűnt a tünet... Gyanakszom mindenre, most épp jó-tünetmentes, de vizsgaidőszak után pucolok egr-t, szívósort, IC-t, hátha valami olyan baja volt. De gondolkozok azon is, hogy kihúzom a 6 porlasztót, hátha már becsöpögnek az a baj. Termosztátos bajom biztos nincs, fél éve cseréltem. Légtömegmérő? Passz, hibát nem dob rá. Te mit tennél a helyemben? Próbálj meg rábeszélni a remapra, nem vagyok semmi jó ellen Nomeg az EGR-t miért hagynád meg?
Powerdisc: nekem bejött. Amikor elkezd melegedni, akkor morog, és nő is ugyanakkora pedálerőnél a fékerő. A kerámia betétről nem is beszélek, inkább átkozom a napot, hogy eddig nem próbáltam ki.(viszont a hátsó kerék annál porosabb -még)
Fékolaj: Egyszer szánok rá időt. Már itt van a fémkannás ate, csak mostanában nem voltunk többen a légtelenítés miatt. Én nem vettem észre változást soha-csere előtt és után, ennek ellenére meg szoktam csinálni, még a kuplungban is.
turbó-failure: teljesen úgy sem lehet egyből elnyomni semmivel a beáramló levegő útját-najó lehet, de nem tenyérrel vagy ronggyal. Amúgy az az 5000 szerintem jó lesz 8 ezernek is A műhelyes 39ről meg csak annyit: nem hiába mondom mekkora istenkirály az M57
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
Új hozzászólás Aktív témák
- Olcsó sportkamerák (GoPro alternatívák)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Háztartási gépek
- Motoros topic
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Politika
- Mozilla Firefox
- Vezetékes FÜLhallgatók
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Macska topik
- További aktív témák...
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Mitsubishi Pajero mk2 gyári felnigarnitúra
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!