- Gaming notebook topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Melyik tápegységet vegyem?
- Száguldozáshoz való az új GeForce driver
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Milyen TV-t vegyek?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
Hirdetés
-
[SoP] Mobilok után végre konzolokra tart a Nikki sorozat
gp Az Infinity Nikki néven érkező új játék egyelőre nem kapott megjelenési dátumot, a publikus tesztek az év végén érkeznek.
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
Jah, az. De nem érdekelne, hangja majdnem egyáltalán nincs, legalábbis már nehéz megállapítani, hogy diesel.
Én elégedett lennék vele, bár inkább egy 3 -assal tudnám elképzelni.Csak egy idézet:
"Egy ilyen ikerturbós motor már 1500-as fordulaton is nagyon él, és szívesen forog akár 5000-et is, így karakterisztikájában sokkal jobban hasonlít egy nagyobb benzines motorhoz, mint az igen szűk tartományban használható kihegyezett turbódízelek."[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Ma láttam egy gyöngyház fekete M6 -ot. Gyönyörű króm felnikkel, de őszintén megmondva nekem egyáltalán nem tetszik. Az 5 -ös sokkal szebb, legalábbis számomra. Viszont az M6 sokkal rövidebb és alacsonyabb is, olyan kis sportkocsinak néz ki.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #5454 üzenetére
Jah, de most gondolj bele, ha az M3 -ba is kerül csak 1db Turbo.
De egy 35D azért jóval kevesebbet fogyaszt mint a 35i, és bizony -én ezt nagy sajnálattal mondom- a benzin megint sokkal drágább lesz mint a gázolaj.Így félő, hogy a köv. kocsim diesel lesz.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Aljon a menet. Azok nem 2.3 -as motorok, hanem 2.5 -ösök. És igen, kerülendők. Többet fogyaszt mint a 2.8 -as motor, gyengébb is sokkal, és kényesebb. Ha sor hatost veszel, és van annyi pénzed nem érdemes 2.0 -ást és 2.5 -öst venni, 2.8 kell, vagy ha sok a zsé 3.0.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
525i is jó, bár az kihegyezett motor, ezért ott is van többlet fogyi, és nem a legnyomatékosabb erőforrás. 525i annyi mint az 528i. Jah, nem beszélve róla, hogy a 25i nehezebb motor mint a 28i.
Ha E46, akkor jó választás hozzá a 2.0 -ás motor. Ott két véglet van, amibe érdemes befektetni. a 2.0 -ás és a 2.8 -as, vagy a 3.0 -ás. Köztes erőforrások felejtősek.
E39 -ből 528i -nél kisebbet nem is vennék, 2.0 -ás oda nagyon kevés, többiről meg elmondtam a véleményem.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Fogyasztásban nem jobb, emisszióban igen. És nehezebb is...
Ismerősnek van 525i -je, és 9l fölött járkál vele, bármit csinál nem megy neki kevesebb. Én csak nevetek rajta, mert ő is azért vette, hogy majd kevesebbet eszik, mint a 2.8 -as. Az ok pedig az, hogy jobban ki van már hegyezve a motor, és nem tud vele nyomatékból autózni, ergó jobban kell nyomnia, jobban kell pörgetnie. Egyenes szakaszon meg lemértük, 50 -nél, 90 -nél és 130 -nál is detto ugyan annyit evett mint a 28i -m, 150 fölött viszont már 1 litert vertem rá. És ez mind tempomatos eredmény.
Ilyen téren az 530D brutál szintúgy E39 -ből, mert 90 -nél ilyen 5 litert mutat, 130 -nál meg 6,5 -öt.
Amúgy egyáltalán nem modernebb mint a 20i vagy a 23i vagy a 28i, egyszerűen jobban kihegyezték a bajorok a 2.5 -öst. A 30i se modernebb, csak ki lett az is hegyezve, szerkezetben nincs változás.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Annyi, hogy M54 -es a blokk, pontosan B25 -ös. Ebből a szériából a B30 -as lett a legjobb, igazából azzal váltották ki a 28i -t, és az a motor abban az évben a legjobb erőforrás volt a kategóriájában, asszem 2001 -ben. És követte azt a hagyományt és nyomvonalat, ami a BMW elkezdett, mert 95/96 -ben ugyan ebben a kategóriában az M52 B28 lett a legjobb motornak választva.
És természetesen az E60 3.0 -ásai se maradtak ki a sorból.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Hidd el, hogy az a 25i nem egy nagy was ist das... 2 utcával odébb lévő srác sincs elragadtatva tőle. Amúgy ez az euro2 euro3 egy faszság a javából. Ha belepakolsz az autóba egy direktszűrőt, már sokkal rosszabb az emisszió, nem beszélve egy sportkipufogó rendszerről.
"A 25i modernebb, mert 2,5 literből tud 192 lovat EURO3 norma teljesítésével"
Amúgy ezt megcáfolandó, az E34 -ekbe rakott 2.5 -ös motor is 192 lovas, nyomatéka az 250nm, és mégis elavultabb motor, mint az ami az E39 -ekben van.
A 2.8 -as és a 2.5 -ös tök ugyan az, ez az euros dolog egy hülyeség... A 2.8 azért annyi, hogy kiegyensúlyozottabb legyen az autó teljesítménye, azért is van az, hogy úgy lehet vele nyomatékból autózni, mint egy diesellel. Ez az 525i -ről egyáltalán nem mondható el. Magas fordulaton az 525i is megy úgy mint egy 528i, de mivel egyáltalán nem rugalmas, a lóerő csúcs is magasabban van, így ez még inkább érezhető, mert ott kezd el menni, ahol a 28i -t már el lehet váltani nyugodt szívvel.Az 525i -t vagy automatával, vagy manuállal adták ki, úgy ahogy a 28i -t. Semmi különbség nincs a kettő között.
Ellenben a 30i, amihez már jár a fasza 6 gangos manual váltó, amit az M5 -ökbe is tettek. Az nagyon korrekt szerkezet, annál soha nem kéne jobb.
E39 -ből próbáltam már az összes létező modellt, még az 520D -t is. Az összes közül az 520i volt a legnagyobb csalódás, azt követte az 535i.
És 2.5 literből a 192 ló akkoriban jónak számított, a riválisok 170 lovat hoztak ki össz-vissz. És a 2.8 -asnál is a 193 ló is jónak számított, nézd csak az Audi 2.8 -asát, pedig ott hengerenként 5 szelep van, nem 4, óriási fogyasztás, vagy ott a Merci 2.8 -asa, ott meg a hengerenkénti szelepszám 3, az autó mégis 204 lovas, de megeszi a gatyádat is. Bár ott az E -s kaszni számlájára is lehet fogni, elég böszme.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Persze, de attól hogy egy motor euro x, attól még jó. Egy tulaj szerintem szarja le az euro szabványt, nem beszélve az amcsikról, mert az ottani autók euro -2 -ben lennének, ha mérnék.
Ez is ilyen faszság, ami most kezd fontos lenni, pár éve kezdődött ez az őrület. De engem pl. az rohadtul nem érdekel, meg szerintem téged se. Ott vannak a faja kis dieselek, mind euro 5 -ös már, meg euro 6 -os. De ne mond már nekem, hogy azok nem szennyezik úgy a környezetet, nem beszélve arról, hogy hulladék motorok. Sok új buszra is rá van írva, hogy euro 3. Azt mikor elindul, koromrengeteg mögötte. Na ne már, hogy az nem szennyezi a környezetet.
Engem ez a környezetvédelmi osztályba besorolás egy alkalommal fog érdekelni, ha külföldről hozok be autót. Ott számít, amúgy nem érdekel.Nem úgy beszélek arról a motorról, mintha egy 600 -as trabi lenne, de ha próbáltad volna már E39 -be, megváltozna a véleményed. Az 530i az tényleg nagyon ott van. Az M54 egy finomított változata az amúgy is tökéletes M52 -nek. Nem véletlen lett mindegyik az év motorja 2 egymást követő évben is.
És azt se szabad elfelejteni, hogy a 28i -t is modernizálták egyszer, méghozzá 98 -ban voltak módosítások a motoron. Az egyetlen M52 -es motor, amit módosítottak és finomítottak. És igazából a 98, és az utáni 28i -k jók, az az előttiek minimálisan gyengébbek, főleg nyomaték terén, és sokkal többet fogyasztanak.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Bizony, ahogy mondod. 98 előtt 275nm volt a nyomaték, utána 280nm, bár ez minimális, sokkal kulturáltabban adja le, mint a régebbi. Én vezettem 96 -os 528i -t, de az egészen más volt mint az ami nekem van. És igen, a dual vanos, aminek köszönhetően a fogyi is normális lett. Többet eszik, pedig a gyerek se nagyon száguldozik. De pl. haver 520i -jében is 9,2 -őn áll a fedélzeti mutatója.
Jah, hát ha minden összejön, 530i vagy 330i lesz ez helyett, nem kell nagyobb, elég az is mindenre.Viszont nekem akadt egy kis gondom. Ugye mondtam azt az aksis ügyet. Ma akarom beindítani, 4 nap után, és feltűnt, hogy a lámpák halványabban világítanak. Gyújtás ok, indítózok, csak kattok. Kétszer elfordítottam, aztán már a gyújtás se volt stabil. Mikor a csomagtartót kinyitottam, már full le volt merülve, az se nyílt ki automatán, és a lámpák is kialudtak. Feltöltöttem az előző aksit, amire rámondtuk, hogy selejt. Most azzal megint jó. Generátor tuti jó, megnéztem a titkos menüt, nincs hibajelzés. 4 napja használtam utoljára, elég sokat. Tehát majdnem 100%, hogy valami szívja az aksit.
Mit lehet ilyenkor csinálni? Ezt be lehet mérni? Holnap reggel ülök az autóba, és viszem ide a BMW -shez Paksra. Mit mondjak neki, mit nézzen meg? Gondolom van egy szál, amin meg lehet állapítani, hogy hol szívja az autó az áramot ilyen nagy hévvel.Mi szívhatja amúgy? Költséges lehet a dolog? Vagy lehet generátor probléma is attól függetlenül, hogy nincs semmilyen hibaüzenet?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Önindító rendben van, az meg lett nézve. De mondom, indítás előtt már feltűnt, hogy gyenge a belső tér világítás. Nézegettem E39 fórumot, ott azt olvastam, ha gond van, akkor az autó minden szart kiír a titkos menübe is, kódok formájában. Nekem az tök üres volt, azért feltételeztem. De megnézetem holnap, először a szerelőnél. Azt majd max. átviszem autó villamosságira, mert nagyon idegesít a dolog.
E-Max: Múlt héten több mint 1000km -et tettem meg vele, utána állt 4 napot. Nagybátyám autója, egy 2.2 -es C Vectra 3 hetet állt folyamatosan, és nem volt ilyen gond. Meg régebben is volt olyan, hogy 7 napot állt az autó, mert nem voltam itthon.
Itt tuti valami nagy gond van, mert ez nem normális. Ilyen gyorsan még alapjáraton se merülhet le az aku. Kiskönyvben is azt írják, 2 hét állásnál érdemes lehúzni az aksit, de hát ez csak 4 nap volt.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Áh, nem örülök. Akk holnap elviszem csak a generátort bevizsgálni, ha az ok akkor hétfőn viszem föl Bp. -re a szerelőmhöz, az majd elrendezi a villamosságissal.
De a tököm is tele van...
Jah, hát van benne egy utólagos riasztó, ami inkább immobiliser, mert egy négy számjegyű kódot kell belökni indítás és nyitás után, különben letilt. Meg ugye gyárilag is dupla védelemmel van ellátva, van belső téri egység is, meg olyan, ami a rongálást figyeli kívül.
Mennyi idő végignézni minden kis szarságot? Azt gondolom egyből meg lehet állapítani, hogy valami szívja az áramot, nem?[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Ok, járó motornál mindjárt mérek egyet, akkor 13v fölött kell kapjak?
Gyújtás nélkül mit mérjek az aksin, mit kellene látnom?(bocsánat a hülye kérdésért, itt a multiméter, de már olyan régen használtam...meg nem éppen szoktam ilyenekkel foglalkozni. )
Gyok2: Akkor miért nem 199 lovas lett?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz God Vazzeg #5492 üzenetére
Pozitív sarut kapjam le? Aztán aksira pozitívra toljam rá a pozitívat, a negatív sarura meg a negatívat?
Én így emléxem még elektronika óráról asszem. Áh, tudtam, hogy jobban kellett volna figyelnem.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Ez a szar ilyen multiméter. Nem is tudok választani, hogy egyen áram... Vagy lehet tudok. Kiskönyv előkeres.
Jah, az elsőt azt értem, azt szoktam anno mérni, mert már volt ezzel problem a MOndeo -nál is. A második nehézkes. De nagyjából megértettem. Tehát a plussz ágon kell megnéznem sorosan, hogy az aksiból mennyi áram megy. Oks, mindjárt meg is lesem.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Nah, készen vagyok.
Járó motornál 14,18 V -t mértem.Sorba kötve álló motornál kétféleképpen mértem, mivel nem tudtam mit is kell kapnom és hogy müxik a készülék.
Az első eredmény -2,4 lett, a második 0,022 és 0,192 között ugrált köztes értékeken.
Ebből mit tudtok leszűrni? A generátor ezek szerint ok, nem?
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz God Vazzeg #5501 üzenetére
Nem, nem volt fordítva. Úgy raktam rá, ahogy mondtátok. Két funkció van a gépen, mindkét változattal kipróbáltam A állásban. A 2. mérési eredmény alatt volt egy AC felirat, gondolom az jelöl valami funkciót.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #5503 üzenetére
Generátor tökéletesen tölt, hála az égnek. Itt valami sunyi gyors fogyasztó van...
Azért most elviszem gyorsban megnézetni, hátha az okosok tudnak valami jobbat is mondani. Ettől még most úgy néz ki amíg nem leszek biztos a dologban, lekapom az aksit, a biztonság kedvéért, ha hosszabb ideig áll.
Aksi tuti jó bele, 74Ah -ás. Az előző ami volt benne, még az előző tulaj által betett 48Ah -s volt. Elvileg csak dieselekhez kell ilyen batár aksi.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Viszont egy probléma van. A csomagtartóban égett a 2 kis lámpa, az gondolom szívja az áramot. Most próbálkoztam, de nem tudom kikapcsolni sehogy. Van valami ötletetek erre?
A csomagtartó zárat kellene bekattintanom, de nem tudom azt se benyomni. Mert így viszont a mérés se hiteles. Azt se tudom mennyit esznek a lámpák, nincs ráírva.
Kivenni bajos, múltkor mikor a szervízbe kivették, eltörték a rögzítőjét.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Nah, megvan a pontos mérés. A lámpa nálam nem kapcsolható, be kéne nyomni a csomagtér zárat hozzá, de azt nem akartam bántani. Nyílt állapotban kb. 15 perc után lekapcsolja az autó az összes létező lámpát, szóval itt teljesen automatikus, csak a kabinban kapcsolható manuálisan.
De megoldottam, és közben rájöttem másra is. A CD tár is szívja az aksit, mert az elején mikor rádugom végigzongorázza az összes levelet. Azt is kiszedtem, szal az is kilőve.
Bemásztam a csomagtartóba lámpával, és magamra zárattam. Így a lámpák se égtek.
A mérés pedig:Lámpák +CD tár= 2,4A
Csak CD tár= 1,1A
Minden kilőve= 0,55ANekem ez az érték még mindig soknak tűnik, de már minden zavaró tényező ki lett iktatva.
Ez kb. 5,6 nap, és csontig lemerül az aku. Persze 74Ah -s aksi esetében...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Az aksi amit megkajált 72Ah -s volt, a másik 74Ah -s. Amit vettünk 72Ah -s lehet nem volt maxra töltve, nem tudom, raktárból lett kihozva.
És ebből kiszámolható, hogy teljes töltöttség alatt közel 5,5 napig bírja az aksi. És nem biztos, hogy tele volt. Auto váltó nincs, plusz riasztó van.
Ez így érdekes lesz akkor, most érdemes megnézetni, vagy nem érdemes?!Dragon, le is kapcsol normálisan az égő a csomagtartóban is, bent voltam, megtapasztalhattam.
CD tár csak addig aktív, amíg végigpróbálja mind a hat levelet, hogy van -e benne lemez. Utána lekapcsol, és csak akkor lesz aktív, ha CD -t nyomok a rádión. És ahogy rádugod az aksit, már végig is zongorázza az összeset, és nem volt időm megvárni, mert a készüléket se lehet sokáig bekötve hagyni.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Okés. Hát köszönöm szépen a sok segítséget, majd írok hogy mi lett a dolog vége. De érzem, hogy az lesz a vége, elmegyek, és veszek egy bazi nagy aksit, olyat amit nagy dieselekbe szoktak pakolni.
Meg ma megyünk főzni haverral, neki van az E39 520i -je. Majd megnézem nála, hogy ott mennyi a nyugalmi fogyasztás, persze ha megengedi.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Az létezhet, hogy egy autó motorja a folyamatos állat/kemény használat mellett elgyengül?
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Ma a céges Audival mehettem Pécsre. Kicsit sajnáltam a bömit, hogy nem azt vittem megkergetni, de ezt a lehetőséget nem hagyhattam ki.
Azért egy szép TDi Seat Leon most is bekóstolt, meg egy Octavia RS személygépjármű. Bár nem tudom mit gondoltak.
Szvsz, eszméletlen az Audi, még ha automata is. Kényelmes, elegáns, és bivaly erős. Ha meg megnyomod a mágikus sportgombot, egy vadállat lesz. És ennek tetejében keveset fogyaszt. Nagyon megtetszett.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Most olvasom God milyen merényletet csinált... Atya isten. Értem én, hogy válság van, spórolni kell amin lehet. Ez a HDi biztos 5 lityiket eszik, de akkor is.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz MPowerPH #5617 üzenetére
Jah, és nehogy félreértsétek, az autóm jobban megy mint az Audi. Bár jó érzés volt, hogy előzéshez csak a nyomatékot használtam. Egy 530i már nagyon elkenyné ezeket a 3.0TDi -et. A hétvégén kapaszkodón én is elkenytem egy E320CDi -t, igaz nyögve nyelősen, pedig az is nagyon erőlködött. Utána Pécsen a lámpánál néztek is, hogy vajon milyen motor lehet ebben az öreg BMW -ben. Még akkor lett volna meglepetés, ha megtudták volna, hogy csak egy szaros 2.8 -as moci volt a ludas.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Áh, ennyi zséért már szép ferkát kapok.
Am, ma beindítottam a gépet, 8 nap után újra. És láss csodát, indult is rendesen, gond nélkül. De jobban örültem volna, ha nem teszi meg, akkor elvihettem volna villamoságishoz. Így viszont tanácstalan vagyok, hogy mitől kapta le az akut 4 nap alatt.
Most annyit csináltam, hogy kinyomtam a belső világítást, és a rádiót is.
Az számíthatott valamit?Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #5633 üzenetére
Azért ebben nincs igazad. Nézd meg ezt. F430 megalázza a sima M6 -ot, de ugye a ferrari erre is lett tervezve. Kanyargós pályán egy ilyen F430 még a Gpower -es M6 -ot is agyon verné, gond nélkül. Azért egy F430 F1 forma 1 -ből átvett technikákkal rendelkezik, elég komoly gép. Árban meg még jobb is, nem kóstál annyit. Egy ferrari azért kuriózum, bárki bármit mond. Sok lenne a zsé, én is azzal járnák, már csak a hangja miatt is.
Én ezért imádom a ferkákat. A hangjuk utánozhatatlan.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
No, meg ugye ezt nem is kell bemutatni. És nincs turbo, csak a nyers erő. Azért a világ legjobb autói onnan kerülnek ki.
És ezek tényleg igazán csak versenypályán érvényesülnek, a váltó, a difi, a motor, a brutális leszorító erő. Áh, egy álom lehet.No, de azért egy BMW -t nem lehet Ferrarihoz hasonlítani, mert nem egy kategória. És nem is szabad, nem sportszerű.
Am, csak gondolj bele, mi van, ha csak a "kis" F430 -ba beletolsz 2db turbo -t?! Azt megmondom, hogy felszaggatná az aszfaltot.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz DeadMeat #5642 üzenetére
Nem tudom, nekem ez az etalon. Számomra itt kezdődik, a szép, nyers motorhang. Ez tipikus F1 -es autó hang, akiknek nem tetszik, azoknak azért mert félelmetes, az ember bele borzong. Legalábbis én így is libabőrös lettem a gép előtt.
SpeedR: Ezt mondtam én is, értelmetlen hasonlítgatni. Csak Dragon -nak válaszoltam, hogy egy ilyen "kis" ferka is elgyepálja az M6 -ot is, akármilyen útszakaszon.
És igen, nem kényelmes, nem is arra lett tervezve. Ez nem luxus sportkupé, hanem vérbeli hardcore sportkocsi, ami egy etalon. Bárhova mész vele, nem tudod eldugni a kíváncsi szemek elől. Még az öreg mamák is megbámulják.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Hát, én az alap M6 -ra gondoltam. Ferkának is van ám tuningműhelye, 2db turbo -val mit művelne egy F430? Így alapon egyenes úton nincs esélye(ez triviális, +260 ló az nem mind1 ), de körpályán valszeg így is megütné. 2db Turbo -val lehet a Veyron is megfeküdne ellene, bár az meg csak egyenes úton használható. Úgy hallottam, nem a legjobb a kanyarsebessége.
DeadMeat: Akárhogy is nézed, pont mint az F1 -es autók. Onnan örökölte ezt a brutális "visítást", ami amúgy Ferrari védjegy. Nincs még egy ilyen F1 -esekhez hasonlóan muzsikáló motorú közúti szörny.
így van, valaki az Amcsi style -t szereti, az egészen máshogy szól.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #5651 üzenetére
Dragon, pályaversenyre gondoltam. Egyenesben esélyes se lenne.
Hát, szerintem megerősítették a motort kicsit, a 12 órás versenyen már szépen helyt állt. Viszont az a 20l/100km versenykörülmények között nagyon jó, szerintem. Egy ilyen benyás, mondjuk 2.0 Turbo a 40 -et is lehet benyakalná.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #5663 üzenetére
Hidd el Dragon, Ferkának sokkal jobb a futóműve is, és a váltója is, mint akármelyik BMW -jé. Nem beszélve arról a leszorító erőről, amivel az auto odapréseli magát az úthoz. Nézd csak meg egy F430 300 -nál mennyire tapad az útra, és nézd meg, hogy egy ilyen tuningolt M6 mit generál. Meg fogsz lepődni, mert a Ferka lehet dupla annyit tud.
A futómű az nem csak attól lesz jobb, hogy ültetve van. Sok más dolog is közrejátszik.
Na és a váltó...Hát egyik utcai autóban sincs olyan, mint az új Ferrarikban
Tényleg nem összehasonlítható a 2db autó, nincs is értelme. Főleg, hogy ez a tuningolt M6, sokszor drágább mint egy F430.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
2db pollenszűrő mennyibe fájna, és hol tudnám a leggyorsabban megrendelni? Sajnos nekem már nullásak, és tegnap vettem észre.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Am, szerintetek normális az ilyen? Szerintem hányadék az egész...
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #5673 üzenetére
Nekem nem gond a szűrő. Felnyitom a motorháztetőt, és a két oldalt van a pollenszűrők helye. Kipattintom a műanyag fedelet, és kiszedem a 2db pollenszűrőt.
Hát, Ferka váltó már rég az SMG meg DSG váltók fölött jár. Ezek mind sehol nincsenek ahhoz képest, amit az tud. Nézd meg csak a váltási sebességet. Mint az F1 -es autókban, mert ugye onnan származik az a technika is.
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest