- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- Androidos tablet topic
- Milyen asztali médialejátszót?
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
Fürge M.2 2230-as SSD-vel jelentkezett az IRDM
ph A lengyel cég 6 GB/s-os írásra képes újdonsága 2 TB-ig nyújt alternatívákat mobilgépeink tárkapacitásának bővítéséhez.
-
Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
it Hamarosan sokkal szigorúbb szabályozás alá esik az EU-ban a Telegram, mivel egyre több a helyi felhasználója.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
Az M54 motorok jobbak mint az újabbak (megbízhatóság) !!! Az LCI kinézetileg tartalmilag jobb választás főleg a 2008/09 hó utániak.
(#33177) Möhe
fék , futómű , hajtáslánc ilyesmi az horror Nem olcsó mulatság Ezt is nem megvenni a legnehezebb hanem fenntartani. főleg egy olyan szinten amilyenen illik lennie.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #33431 üzenetére
E60 mondjuk legalább 2,5 től kezdődik egy normálisabbnak mondható és mindegyikre kell költeni gazdagon....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MaDDoXX #34009 üzenetére
Maga az M57TUD30 megbízható jó motor. Ha karban van tartva akkor nagyon jó kis motor. Természetesen nem olcsó mulatság ezeket a kocsikat megfelelő állapotban tartani de abszolút nem lehetetlen
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz bigbadforty #34528 üzenetére
Ha eltörik a tengely 2-3 dolog szokott történni.
1. Eltörik és simán füstöl nem megy hallod érzed a problémát leállítod megállsz..
2. Eltörik a tengely ömlök a motorolaj fölszívja a motor és nem tudod megállítani szépen öngyulladással megy a motorolajjal addig pörög a motor extrém fordulaton amíg el nem égeti az összes olajat és besül vagy amíg szét nem megy.... ( Esetleg ha időben észreveszed és megtudod szüntetni a levegő beszívást intecooler csövet elnyomni akkor megállíatható a folyamat egyébként nem 1 kocsi esett áldozatául ennek.
3. Eltörik a tengely apró fék részt beszív összeveri a dugók hengerfalat hengerfejetIgazából lehet ezt húzni halasztani. Leget még kibírja simán de az is lehet következő héten széthullik.... A kérdés,hogy megéri-e ?!?!?!
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #34546 üzenetére
NEM !!! Öngyulladással megy a motor. A saját motorolaját égeti el.... Így nem tudod megállítani... Csak ha a levegő motorolaj keverék útját megszünteted... Csak ha lefolytja valaki a motort akkor áll meg a folyamat... Jártam műhelybe már így E39-el de az más körülmény ,hogy szerelő vagyok és ahogy hallottam,hogy fölpörög a motor én rohantam oda és összenyomtam az intercooler csövet és szépen meg is állt.... Mondjuk olyan magas fordulaton dízel motort még nem hallottam forogni és ami füst kijött hátul olyat se De semmi baja nem lett a motornak
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz sirszevenap #34548 üzenetére
Pontosabb infó a kocsiról ? Évjárat ilyesmi esetleg link hozzá ?
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz sirszevenap #34550 üzenetére
Egyes BMW-t maximum LCI-ből vennék és egy jól felszereltet... De ilyen itthon nem nagyon van. Elég gagyik benne a műanyagok igazából. 2,5-3M környékén inkább egy 3-as BMW-t nézegetnék vagy esetleg 5-öst. Ezek a motorok nyűgösebbek gyengék a fogyasztás se lesz alacsony.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Hahahaha Ügyfelünk.... Mi csináltuk ezt is végig... Aut váltót is javítottunk rajta futómű görgők vízpumpa vízcső stb stb stb Jó kocsi szeretem.... Az M3 felnivel brutál. Közlekedni vele nem annyira jó de olyan kiállása van a kocsinak meg az összképe iszonyat jó
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz runner 125 #34947 üzenetére
N43-as ilyen Km-nél még nem problémás egyébként meg kell egy gondos gazda úgy nem lesz hatalmas probléma vele az elkövetkezendő időkben
(#34949) aero.
Azért 60-70E Km alatt is tud kokszolódni szépen.... 100E fölött érdemes vele foglalkozni mindenképp
(#34953) CharlieDrop
Azért van még nyűgje... a vezérlést ugyan úgy el kell dobni belőle meg ilyenek
(#34936) CharlieDrop
Az N47-től meg miért félsz ? dobok egy vezérlés cserét neked és nem problémásabb a többinél onnantól
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #34978 üzenetére
Efficient Dynamics semmi más.... mindegyik egyforma vezérlés téren.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #35037 üzenetére
Gratulálok !!
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz szőröscica #35088 üzenetére
Igazából az a baj,hogy félig melós kocsi sokszor koszos ruhával ülnek be azért is ilyen meg persze azért a kor is benne van. Km-t most meg nem mondom viszont. nagyon látványos lett a különbség a belső kárpitokra szőnyegre is ki volt öntve trutyi. Későn jutott eszembe,hogy kellett volna rendes előtte utána fotókat csinálni. De az ülések kaptak egy nagytakarítást meg bőrápolást. Írok majd csak nincs sok időm azért megy nehézkesen a válaszolás már kiírtam inkább a telefonszámom ,hogy úgy könnyebb tartani a kontaktot vagy ami a legjobb még ha viberen írtok
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Én kinézek a ház elé és minden nap láthatom az E38-at 8-ast meg eleget láttam a tavalyi évben is főleg a motorgenerál meg gátló felújítás meg komplett belseje bőrözés összerakás stb után elegem van belőle
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #35134 üzenetére
A szervíz miatt is írhatsz
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #35168 üzenetére
Izzó szokott eltérni. Igazából kellene bele 2 új és lehet látni
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Szarakodhat igen a jeladó de közrejátszhat még más is. Így látatlanba elég nehéz. igazából kell hozzá a kocsi,hogy lehessen javítani / vizsgálni
(#35194) Skimaster
A touring mind légrugós hátul. A légrugók ritkán fáradnak el a kompresszor viszont szokott elfáradni. ( eddig tapasztalatok alapján )
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz szőröscica #35207 üzenetére
Neeem E39-nél csak opcionális volt. E60 ba nem volt rendelhető extra sem... szimtszabályzás sem volt. dinamic drive volt rendelhető csak még az EDC is csak M5 be volt... érdekesség,hogy E39 be rendelhető volt EDC
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz szőröscica #35211 üzenetére
E61-nél igen mivel légrugósak de E39-be ami spirál rugós az nem szintszabályzós. Csak a légrugós.
(#35210) CharlieDrop
Igen az :/
(#35215) Skimaster
xDrive felesleges itthon ha nem használod ki. Drágábbak az alkatrészek hozzá más a futómű és egyéb dolgok.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Skimaster #35219 üzenetére
Én nem vennék X3-at... Nagy a karosszéria nehéz összkerék kis motor.... Ráadásul ebben az árkategóriában lehet E90-et nézni az érdekesebb véleményem szerint. Amit linkeltél E90 érdemes lenne megnézni de én most így hirtelen ezt találtam [link] Én ezt nézném meg legalább is hívnám föl telefonon. ( A motorja igényel egy kis foglalkozást ezt fejtse ki persze de érdemes lenne megnézni ilyen 1,65 - 1,7 be jó lehetne ,hogy ha a motor nincs széthullva.) Igazából mindegyikre kell költeni olyan nem lesz ennyi pénzért amire ne lehetne / ne kellene. De ez jól felszerelt az ára is jó lehet. És azért mert kell vele foglalkozni nem feltétlen jössz ki rosszabbul mint egy másikkal ráadásul ha le van szervizelve akkor nyugodtabban is tudsz vele közlekedni. De az az igazság 2M körül NORMÁLIS E90 -et vagy X3-at vagy E60-at találni nagyon nehéz.... Mindegyikre kell költeni ennyi pénzért nem kapsz olyan autót ezek közül amire nem kell költeni.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #35227 üzenetére
Na majd kiderül párásodás lehet a fedéltől amit írtak.
(#35233) CharlieDrop
Jövőhét szerdán kérdezd meg...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #35289 üzenetére
Muhahaha
(#35291) CharlieDrop
Jól van meg is érdemli....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz [HUN]-Kisa #35361 üzenetére
Írj rám.
(#35366) CharlieDrop
Látod-látod mert nem jöttél hozzám Az a szervó hajtásáért felel.
(#35374) joamilestoné
Ajánlatos cserélni a csöveket. E60 tágulási tartály nem szokott lerobbanni E46-okon típusbetegség.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #35470 üzenetére
2007 után minden motoron kell de meg is lehet várni amíg elszakad.......
De volt,hogy 180E Km-nél szakadt LCI 30D-be és volt olyan,hogy LCI 25D be 400E Km-nél szakadt.... Nem lehet kiszámítani.... Láncot kell cserélni mindenével együtt és nincs gond.... Az összesen 2007 utánin.... Igazából nem kell félni se az N47 től se Az M57 TU2 motortól sem vezérlést kell cserélni ennyi a titka. De akinek már az nem fér bele a keretbe,hogy egy ilyen kocsin vezérlést cseréljen véleményem szerint ne is vegye meg mert többi dologra is ugyan úgy kell költeni gondolok itt pl vízpumpa termosztát görgők lengőkarok fékek stb... Természetesen azt is megértem,hogy aki megveszi az új kocsiját nem akar egyből lánccserével kezdeni mert nem olcsó de sajnos ezzel számolni kell. Viszont ha belefér akkor nincs gond. Ha megvan csinálva akkor kimegy a világból mindegyik megfelelő karbantartás mellett természetesen. Szóval nem kell félni ezektől a motoroktól. egyébként 2010 Közepéig az N57 is ugyan azt kapta mivel a pl a felső lánc 114D-től kezdve a 740D-n át mindegyiken ugyan az....
Az N57 korszerűbb erősebb nyomatékosabb újabb konstrukció nem rossz. Ráadásul pl 325D-be ugyan az a 30D motor van mint pl a 730D-be csak szoftveresen butított....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #35478 üzenetére
Mi a lifetime ? Ugyan már mindenki tudja nincs olyan,hogy lifetime Se olajból se másból... Az,hogy a fórumon mit írnak vagy mit nem azt ne haragudj de nagyon nem érdekel. Rengeteg embernek akinek elszakadt nem fórumozik.... Nem ez az életük,hogy leírják vezérlést cseréltek a kocsimban mert ez időszakos karbantartás egyébként. Itt Magyarországon nem csinálnak semmit Wallis-ból tolták át a kocsit láncszakadás után nem csinálták garanciába. Én ezeket csinálom minden nap. Látom hallom és tapasztalom,hogy igen is elszakadnak.... saját tapasztalatból több 20D szakadt több 6 hengeres dízel M57.... és igen N57 is szakad ismerős szervíznek. Meg amikor hívnak az emberek alkatrészért,hogy kell ilyen olyan hengerfej mert elszakadt a lánc a kocsijukba.... Én nem a levegőbe beszélek nem a fórumot olvasom én a saját tapasztalataimat írom le ami van nap mint nap... Nem viccből adunk el hengerfejeket lánc szakadt motorokba.... Nem véletlen írom le ide is és mondom el mindenkinek aki érintett. Szerintem én azért több ilyet láttam illetve több szerelővel állok kapcsolatban azok is ugyan úgy viszik az alkatrészeket és mesélik a saját tapasztalataikat. De én erről nem akarok beszélni se többet mert teljesen felesleges... Te kb azt bizonygatod,hogy ez a hiba nem áll fönt mert a fórumon hülyének néznek meg hát lifetime és külföldön kicserélik itt nem cserélik és szakadnak a láncok sajnos ez a szomorú valóság és tény.... És nem egyedi esetek mert nem 1-2 kocsiról beszélünk és minden ismerős szerelő ugyan erről számol be.... És az,hogy hívnak alkatrészért hengerfejért szelepekért stb az sem azt bizonyítja,hogy ezek egyedi esetek... Nem azért írom le és mondom ezeket mert unatkozok és kitalálok ilyeneket
(#35482) Möhe
Nem fogsz röhögni Én most számolgatok és sírok....
(#35484) CharlieDrop
Remélem holnap...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
A katalizátorral jön teljesítmény + nyomaték is én csak azt azért mondtam... A chip után dobna még rajta ( persze az le lenne írva róla még.... ) Egyébként cut out-ot mondtam én Most chip el elég baba Azért volt mit szerelni rajta és lesz is még Nem szívesen adtam vissza.... Még most is hiányzik Összesen 1200-1300 Km-t mentem vele de örök emlék lesz Plusz a hazaút is Berlinből pöpec volt Lehetne tartani élménybeszámolót elég nagy kaland volt az elejétől a végéig és örülök ,hogy részese voltam az egésznek az elejétől a végéig
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz szőröscica #35595 üzenetére
Valamit lehet érezni de csodát nem lehet várni. M5-nél mondjuk brutális lett előtte utána Dízeleknél szintén nagyon érezhető szívó benzinnél kevésbé érezhető de számít.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz szőröscica #35646 üzenetére
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Pótolhatod simán Holnap nyomj pár csíkot + karikát
Köszönöm mindenkinek
Azért csalóka mert a karosszériával és a fényezéssel rengeteget kell foglalkozni + egy kis futómű javítás de az már folyamatban meg a motorban kellett még porlasztót cserélni nyomásszabályzót elfáradt szakadt csavart kivadászni légtömegmérő tisztítás és stb...
(#35652) Skimaster
30D Kedves fórumtárunké volt
(#35653) joamilestoné
Mert nekem nem a halálom a benzin.... Ennél az M57-nél nincs jobb motor E60 turbóval porlasztó okosítással katalizátor nélküli rendszerrel 300Le+ , 600Nm+ és mellette normálisan fogyaszt és normálisan lehet vele közlekedni de ha kell megy mint a távirat. Möhe ex kocsija volt én szervizeltem. Sok mindent megcsináltam rajta anno.Tudom mik lettek cserélve és mire. Tudom milyen a kocsi tudom,hogy mik a bajai még. Kell küszöböket cserélni lakatolni rozsdát eltüntetni elemeket cserélni fényezni futóművet kicsit még javítani mert a jó Magyar utak azért adtak neki. Képen lehet nem látszik de lesz mit szerelni rajta
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz szőröscica #35655 üzenetére
Imádja szereti Nagybátyám touring 30D-je E60 turbóval csak hátsó dobbal jelenleg ilyen ~260Le 600Nm és semmi baja a váltónak. Indulásból nem tolja el csak ha már legalább gurul ennyi.....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz lali81 #35658 üzenetére
A vasblokkos az elpusztíthatatlan Tuningban és amúgy mindent bír... Ha van benne olaj és víz örök élet természetesen olajcsere és egyéb megfelelő karbantartás mellett !!!
(#35660) BMW001
Sokba kerül ráfaragni a 6-os váltót. Gyárilag nem is volt.
(#35663) CharlieDrop
De csak az EU3 vákuumos jó rá. intercooler csövet kell összehozni még mert más a csatlakozás. Egyenlőre Katalizátort le valami hasonlóan vagy pedig marad a gyári csak belül lesz kipucolva. Érezhetően hoz rajta alulról is jobban megindul erősebb jobban megy tőle nem fojtja úgy a motort
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Ma lerepítettük a katalizátort a kocsimról. Az egyik kati már sérült volt benne a másik épnek nézett ki. Eredmény jelentősen erősebb és nyomatékosabb lett. Alulról is sokkal jobban megindul és összességében is minden tartományban sokkal erősebb. Nagyjából így 10-15%-ot erősödött a kocsi. Nem szépségdíjas de abszolút hatásos egyébként meg senki nem nézi....
(#35783) joamilestoné
E39 30D-nél nincs szükség programozásra simán lejön és kész EGR-t is OFF-ba teszek következő lépcső az E60 turbo remap és nyitott rendszer. utána már injektorokat kell még cserélni ha még nagyobb teljesítményt akarok.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz FET-MEN #35791 üzenetére
2 katis nem 4 az enyém. Így mindet csak a középdob meg a végdob van még rajta. A hangja nem változott meg csak a turbót lehet így hallani,hogy dolgozik de azt is csak kb lehúzott ablaknál és ha nem szól a zene. 2 lépcsőbe lesz csinálva a kocsi most fog még egy remap-ot is kapni és majd ha rajta lesz a nagy turbo akkor is fog ahhoz is egyet.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz fasirTTT #35867 üzenetére
Szia !
Szoftverfrissítés miatt írj rám meg minden miatt kereshetsz
(#35859) m4rekb
Természetesen tudok. Bármiben
(#35860) lali81
Az patika nincs baj vele
(#35868) whitezo88
Befecsik turbó szoftver. inkább a 30D egyébként de nincs olyan,hogy megbízhatóbb ugyan olyan de erősebb nyomatékosabb teljesítménynövelésnél is jobb én azt venném inkább
(#35869) aero.
A kuplung az E39 M5 ön elég gyenge ha csúsztatod szétmegy.... nem bírja.... Simán 1 kör alatt le lehet rúgni róla a kuplungot.....
(#35870) Möhe
Egyszer lesz lista ígérem Magamat sem értem utol De a fényképek azért önmagukért beszélnek nem ?
Bármi lehet a végén hozzám kerül ténylegMás: Ma kapott remapot is 1.4 bar-on dolgozik a turbó 0,8-1 helyett + a 2 katalizátor sincs alatta jobb jobb de ezzel a gyári turbóval stabilan többet nem igen bír.... szedi a lábát de kell a nagy turbó meg a nyitott rendszer alá ZF6HP-t akarnék alá a GM helyett a kézi 5 sebesség felejtős mert a végsebesség alacsony 230-nál vége és a difi is a kéziváltó alatt a leghosszabb :/ 3 személlyel ki is próbáltam délután pályán 245-nél többet jelenleg nem akar menni valahogy kell még az erő. A Videó alatt pont 245-nél állt az óra 277777 Km-en
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz szőröscica #35876 üzenetére
A csere ajánlott természetesen. szelep probléma meg kikopnak a perselyek és azért üt
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- PlayStation 1 / 2
- Milyen SSD-t vegyek?
- Bittorrent topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Filmgyűjtés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- A választási tévinformációk ellen küzd a Meta
- További aktív témák...
- Nem használt, de bontott dobozos Ariete függőleges grillsütő - 1 hét próbagarival! -
- Black&Decker ASI200-XJ autós kompresszor - Még 1,5 év Alza bolti garanciás!
- Új, bontatlan Siguro RC-R301W Rice Master digitális rizsfőző pároló kosárral - Még 2,5 év Alza gari!
- Új, nem használt LUX Testboy TB Profi III LED+ fázisceruza - 1 hét próbagarival!
- Új bontatlan Brother eredeti laminált 24mm szalag TZE-251 fekete alapon fehér felirat
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen