- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- OLED TV topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- iPad topik
- Milyen egeret válasszak?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
[SoP] Mozgásban a Concord, a Firewalk új játéka
gp A program a tervek szerint egy 5v5 felállású aréna shooternek készül továbbra is.
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz Shadowbull #22193 üzenetére
Kicsit tobb kormanyfordulat, hirtelen kover gaz. Ebben az esetben ugye ki kellett volna tornie a faranak(ugy ahogy azt a felig inaktiv DSC-vel megtette). Helyette mintha ra sem leptem volna a gazra, nem reagalt. Masik eshetoseg, hogy tul nagy volt a belepise tempo...
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #22197 üzenetére
Szerintem veszelyes, elveszi toleg a lehetoseget, hogy a kifele sodrodo autot visszarakd az ivre, igy megkockaztatva azt, hogy keresztbe lecsuszol az utrol.
Mikor Mogyorodon voltam vezetestechnikai oktatason, ez volt az egyik alap gyakorlat, ami kivitelezni kellett.Na persze ha tudod elore, hogy az auto igy fog reagalni, akkor lelepsz a gazrol meg idoben, es szepen magahoz ter. Csak ugye az ember egy BMW-ben nem pont erre szamit, all a gazon, mint en, de nem tortenik semmi, akkor pedig mar kell a fekkel is operalni, mert hirtelen keskeny lesz az ut.
No mind1, innentol ha ilyen lesz, elotte nyomok egyet a DSC-n.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Balupapa #22206 üzenetére
Ajjaj... Hatalmasat szol. Belulrol meg annyira nem is, ott inkabb szepen teszi a dolgat, nem csak a ducc-ducc-ot hallod, mint a takolt hifiknel. Ellenben mikor beallok a haz ele az autoval, akkor mindig kapom az osztast, hogy miert hallgatom ilyen hangosan a zenet. Kozben pedig eppen csak kozepes a hangero. Meghallgattam en is, frangos remegnek az ablakok, es csak a duburges az, ami kihallatszik.
Ahogy mondod, "must have extra".
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Most ezekre hajtok.... Targyalok a csokaval, latszolag erdekli a beszamitas. Mennyi itthon egy ilyen garnituranak az erteke mostan?
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
válasz whitezo88 #22228 üzenetére
Nem akarom megvarni, hogy kioregedjen alolam... Amikor megvettem, akkor is max. 2 evre terveztem. Azert barhogy nezem, egy 7 eves auto mar ez is. Elvalik mi lesz nyarig, akkor meglatom. Vettem volna fiatalabbat, de mar nagyon kellett az auto, es ennyi volt a keretem.
De ez meg csak a jovo, egyenlore van sok mas magasabb prioritast elvezo dolog, tehat per pill orulok annak, ami van. Mai napig hihetetlen, hogy ott all a haz elott.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Erdekesek ezek az adatok. 335D coupe-ra eddig ezeket talaltam: min. 1570kg(gondolom alapon, extrak nelkul, pl. csak a napfenyteto valami plusz 45kg?!), 1590kg es 1645kg.
6-os azert jott szoba, mert technika teren az all legkozelebb az 5er hez. De mondtam, hogy ez meg messze van, nem is akarok errol beszelni. Annyi biztos, hogy ha valtok, akkor csak diesel, es csak a 35d. Mert miutan kiprobaltam a 30d-t(is), tudom mi a kulonbseg a ketto kozott. Azota mentem a szomszed 330i -jevel is.... Szvsz, hatalmas csalodas a benzin, meg a 30d-hez kepest is. Ezt o is megerositette, termeszetesen ment az enyemmel.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz ignorant #22239 üzenetére
35i-35D... Rugalmassagban van hatalmas kulonbseg... Miutan 6.-ba rakom, tobbet ki se kell szednem a NM miatt. A masik.... Fele annyit eszik a majd ugyan annyi lo. Mostanra beallt a csak varosi fogyim, 9l. 340 loerorol beszelunk...khm... A szep benne, hogy akarhogy taposom, kozuton nem megy 7.5l fole. Igaz, a chip ota sporolosra veve a figurat kb. 0.5l a tobblet fogyi, ami erthetetlen. Cserebe taposva ennyivel kevesebbet ker, ahogy mar irtam is.
100-ra a mostani gumikkal 5.5s(uj garnituraval jobb lesz, itt 2.-ban indultam, de vegig kapart, meg 3.-ban is), vegseb GPS szerint 292km/h. 100-240 19s.
Esetleg tudnal errol merest csinalni?Versenypalyan lehet jobb a 35i, sot biztos. Kozuton mar nem... Lasd 30i, ami hiaba 272 lovas, a 330d a 231 loerejevel foldbe dongoli. Mert kozuton sokkal hasznalhatobb.
Hangja... Na igen. 35i csodas, hallottam mar, mennyei. De nalunk hang helyett van nyomatek, ami nekem mara sokkal tobbet er. Szerencsere a sor 6 hangja messze nem olyan szornyu, mint egy S4-e.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz ignorant #22248 üzenetére
Azt nem tudom levideozni, foleg most... Otthon is vagyok 2 hetre, de most repulovel, allandoan vizes ut, 8 fok, kopott nyari gumi. Mult heten probaltam, de eselytelen, meg egybol 2.-bol indulva is. Talan tavasszal. 100-240 van meg egyedul.
Kocce, kivancsi vagyok. Tied egyebkent hany kg?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Ezeket talaltam. Kompatibilis lesz az autommal? Ahogy anno probaltam, a M ulesek kenyelmesebbek a sima sportnal.
Felnirol lemondtam, nem er annyit a dolog. Inkabb ha megis megmarad, akkor veszek teli gumit is.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz whitezo88 #22293 üzenetére
A tesztek alapjan vegyesben 1.2l/100km kulonbseg van a ket eroforras kozott. Ertelemszeruen autopalyan kicsivel kevesebb, kozuton kb. ennyi, varosban tobb.
Szoval csak azt kell eldonteni, hogy szamit e ez a kulonbseg. Ha nem, akkor 120D, meg egy lanc hozza.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz KINKY_007 #22314 üzenetére
Ez szornyo, ahogy kinez...Lehet tul odivatu vagyok, de nekem nagyon nem bejovos.
Megjegyzem, az e90 -ben hasznalt belsok 2005-os fejlesztesek, tehat 9 eves.
Audi masban van lemaradva... A5 elvileg sportcoupe, de a vezetesi elmeny egy nulla. Orrnehez, semleges szemetdomb.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Hikvision #22321 üzenetére
Az E36-A4 viszonyaban egyet ertek. Ellenben utana(2000-2005, sot, E39 1996-tol mar odavert az A6-nak egeszen a szeria vegeig) megfordult a dolog egeszen mostanaig. Nekunk A6 van cegesen, es egy lapat sz@r, mar bocsanat, pedig full-full. Igenytelen anyaghasznalat, kenyelmetlen, megszokhatatlan formak. Khm... A Bangle 5er se egy csoda belul, de 100x tobbet er.
A mostani design-rol pedig annyit, hogy az uj 4er, 5er, 6er uti az osszes azonos katos Audi-Mercedes duot. 1er, 3er, 7er pedig pont az ellenkezoje, egyik sem sikerult tokeletesre.(belsoben pedig abszolut best az osszes jelenlegi szeria, meg a 1er-3er is, nagyon eltalaltak most minden teren.)
En igy latom.
Gézengúz: Ez egy E46. Google -rol kapartam ossze ket ugyan olyan szinosszeallitasu interior-t.
KINKY_007: Arra nem gondoltal, hogy nem HUN billentyuzete van? Nekem is beszoltak mar, hogy miert nem irok ekezeteket, pedig a valasz tok logikus.
Am meg lehet ezt nyugodtan is beszelni, nem kell egymas torkanak ugrani.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #22379 üzenetére
Szerintem az van Neki most fent... Valamikor irta, hogy sok a szelesseg, visszabb akarja venni.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Kint is megkerik az arat... Alatta mar kapni 2 evvel fiatalabb E92-ot 1300-al dragabban.
Itt meg egy gyonyoru 35i... Benzines BMW-k nem tartjak az arukat. Legalabbis a diesel verziok sokkal dragabbak igy hasznaltan.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
En specko fekete parti vagyok. Direktbe olyat is kerestem. Ami meg szoba johetne, az a gyongy feher es fekete kombinalva. A tobbi nalam nem jatszik. Ez izlesek es pofonok kerdese. Vajbelsot en is szeretnem, de tul kenyes, hogy megerje.
"Pár német fórumot már bújtam, de ott versenypályázik mindenki..."
Mert az arra is valo... Nemetek tudjak is. Azert nevetek, amikor ilyen mezei emberek ilyennel furikaznak a varosban, es feszitenek mint a pok a lucernasban. Aztan akinek csak penze van ra, tudasa nincs egy ilyen autohoz, ugyis osszetori a Nordschleifen.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz DroneZ^ #22543 üzenetére
Ohm... Akkor nalam a 6, majdnem 7 eves, gyarilag is hegyezett diesel autonak mostanra esedekes a szetesese?
Vannak idegesito dolgok, persze... Neha meg a mar gyarilag attervezett, javitott alkatreszek is pont ugyan olyan sz@rok(lasd intercooler cso, fel eves de mar ereszti az olajat, egyszeruen nem tudom, mi olyan nehez egy rendes tomites megtervezesen. Raadasban kulon nem kapni a filleres sealt, csak a meregdraga csovel egyutt), de azert ez a tervezett elavulas eleg bullshit. Mindenhol vannak problemak, ez normalis. A regi autokrol pedig mint mondtam, tudnek meselni e39 viszonyban, jelenleg mi es mennyibe kerul hozza. Mert azok bizony lassacskan szepen szethullanak.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Eyesis #22565 üzenetére
Muha Attila. Egyebkent E60-as tulaj, ismeri kivul-belul.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Eyesis #22567 üzenetére
E39 klubbrol ismerem. O ott az elo hibamegoldo kulcs. Onnan is sokan hozza viszik, legutobb en is ott voltam Nala.
Van meg egy valaki, akihez regen folyamat vittem az autot. O is inkabb BMW-el foglalkozik, leven 10 evet lehuzott Munchenben. O egy kicsivel komolyabb, 4 beallos garazs, eros muszerezettseg. Tulajdonkeppen nincs olyan, amit ne tudna megcsinalni. Csak jelenleg a szamat nem talalom...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Ma eszrevettem, hogy az auto jobb oldalan ket helyen is egy ranyitas nyom ektelenkedik. Mini horpadas, kicsit a festes is serult. Egyszeruen nem ertem azt, hogy miert nem figyelnek oda az emberek erre.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
E90/E60 tulajoktol kerdeznem. Lehet tok evidens, es marhasag de megis... Most esett le a dolog, mikor csekkoltam az aksit a csomiban.(meg eredeti gyari, szal lassan valszeg lejar az ideje) Ha hirtelen egy cella zarlatos lesz, es full lemerul, tehat a kozponti zarnak se jut eleg aram, akkor hogy a fenebe jutok be az autoba? Mert a 'kulcsokkal' ugye nem tudom manual nyitni az ajtokat/csomit.
(elobb kerdeztem, most azert utananezek google-n, meg a user manualban is... )Mas: az ilyen ranyitasbol eredo mini horpadasokat tudjak javitani erdemlegesen? Ha igen, akkor kb. mennyibe fajhat? A fenyezest neztem, azt egy rendes polirral ki lehet javitani hal az egnek.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #22608 üzenetére
Kulcs? Szerintem ez nem megy bele abba a nyilasba... Vagy szetszedhetos a kulcs, es elovarazsolhato belole valami fizikailag hasznalhato dolog is?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz Shadowbull #22613 üzenetére
Manual kint van a kocsiban, lusta voltam kimenni erte. Igazabol mint irtam, valszeg tok evidens. Es az is, csak nem akartam feszegetni foloslegesen a kulcsot, elobb megneztem googleben, hogy tenyleg igy van e. Egyebkent tiszta muszerolaj belul...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen