Hirdetés
-
Olimpia: az AI majd törli a sértő bejegyzéseket
it AI-t alkalmaznak, hogy a közösségi médiában kiszűrjék a sértő tartalmakat, amik a versenyzőkre és szervezőkre irányulnak.
-
Still Wakes The Deep - Befutottak az első értékelések
gp Alig egy nap múlva érkezik a játék, amely egyből elérhető lesz a Game Pass rendszerében.
-
700 dolláron kezdhet a Galaxy Watch Ultra
ma Újabb képeken a Samsung Ultra órája, a pletykák már az árát is tudni vélik.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hikvision
senior tag
válasz whitezo88 #23483 üzenetére
Sztem óracsoport csere lesz, bár ha úgyis szeded majd ki, érdemes megnézni mögötte a stekkereket. Nálam januárba hasonló volt, ott még valamennyire működött, de pl csak a felét mutatta a fordulatszámnak, stb. Vettem egy bontott óracsoportot 8000Ft-ért átraktam bele a másiknak a "km" chip-jét ami hátul van és pattintós, pont az ilyen esetekre, és már ment is.( ha nem rakod át akkor is megy, csak világítani fog pirosan a "tamper" lámpa, mert elvileg a karosszéria vezérlő modul is tárolja a kilométert, és ha nagy a különbség akkor bejelez. A Durva az volt, h műszerfal nélkül még az autó is simán beindult és jött ment, olyan 1xüek ezek a BMW-k mint a faék. Korabeli Audi űrtechnika hozzá képest.
20 éve a PH-n.
-
Xmodule
őstag
válasz whitezo88 #23516 üzenetére
igen. 09/2002 e46 318i. szoval akkor ez normalis? gondolkoztam az IVC tisztitasan. Mert alapjarat is mintha kicsit egyenetlen lenne amugy
Lenne még egy olyan kérdésem, hogy az egész motorteret belul mivel lehetne szépen letisztitani? Tiszta por. De ugy hogy a felekete elemeket is meg ugy cakkum pakk az egeszet. Ilyenek hogy magas nyomasu moso mint a kasztit nem gondolkoztam mert szerintem az ott nem tenne jot neki. De akkor mivel lenne erdemes?
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
-
MPowerPH
félisten
válasz whitezo88 #23548 üzenetére
Anyagi megfontolas. Most meg alig bukok rajta. Akkoriban egy ilyenre volt eleg fedezet, es nem volt valasztasom, a modellhez meg ragaszkodtam. Jobb lett volna egy 2009-est venni, de arra nem futotta. Igy van ez, amit 1.5 ev mulva ugyis el kell majd adnom, mert nagyon beesik az ara, ha kozeledik a 10. eletevehez.
Egyebkent neztem A5 3.0TDi-t is, de az felejtos, pedig tenyleg tetszik, csak nagyon gyenge az a motor.Don't Tread On Me
-
Xmodule
őstag
válasz whitezo88 #23637 üzenetére
Nekem is van csattogas rukvercbe rakasnal. Sőt az enyém meg rángat is kicsit ha nem pörgetem fel a motort. Bő gázzal kell tolatni is. Másik 320i nal kicsit jobb a tolatas. De amúgy el lehet indulni nálam is egyesben csak ez a karakterisztika nekem nagyon nem tetszik. De ezt már korábban is írtam hogy nem jön be nekem ez a fajta BMW manuális váltó. Ez van. Van itt a környéken (50km) egy BMW szaki majd elviszem hozzá lássuk mit mond.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
roomi
tag
válasz whitezo88 #23658 üzenetére
Hi. Tulképpen van itthon egy 3 éves turbosbenzines is. De még véletlen sem akarom a kettot osszehasonlitani. Miert ez lett a ,,teljesitmeny,, rovasara? 1.Pénz. 2.1 tulajtol, M.o-i, idős urtol, az auto vegig szervizelt igazoltan. 130.000 km rel vettuk. Belül patika állapot. 3.Szarházi emberek akarnak szar autókat eladni. És teljesen hülyenek neznek. Persze 1-2 aprósag van volt. Lakhelyemen van egy hosszabb emelkedo. A turbossal van hogy 6.bol 5.be kell visszavaltani. Ezzel a legkisebb bmw vel nem kell 5 bol visszavaltani. Elkezdem nyomni a gazpedalt es 100 folott egyszeruen elkezd huzni.
Ahogy neztem kb.10% ot lehetne tuninggal hozni a loeron es nyomatekon. Legkozelebb egy 320i 184 le
Lehet, h ezt nem is nagyon erezne az ember. -
CharlieDrop
veterán
válasz whitezo88 #23749 üzenetére
Hm, ez LL04 és 5W30
az 5W40 olcsóbb
Meg ne a hamisított Castrolt nézzük, amúgy mondtam, hogy annyiból van Liqui Moly
A szűrő, gyári, nyilván utángyártott olcsóbb, de rákeresve e-bayen is 10 és 18 ezer közt dob egy ilyen szűrőt
na ahhoz képest nem drágaNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Xmodule
őstag
válasz whitezo88 #23890 üzenetére
itt svédben van egy magyar gyerek az 120ezerert megcsinalja azt mondta. svéd cég meg fényezés nélkul 300ezer. nem viccelek! amugy én is ezt mondtam a bnömnek hogy ehhez én egyáltalán nem értek és csak csunyább lesz.
Meg most inditott vállalkozást és ezért a sporolás.
[ Szerkesztve ]
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Cxgrav
senior tag
válasz whitezo88 #23929 üzenetére
Fagyálló, ahogy FET-MEN kolléga is mondja.
Kúton kapni 1 littyós kiszerelésben de koncentrátumot!
Azt 1:1-be keverd be desztillált (ioncserélt) vízzel! - tarcsiba is marad
Szintjelzőt figyelni, ne töltsd túl, az sem egészséges.[ Szerkesztve ]
Picture me Rollin' by 2pac
-
-
Gézengúz
addikt
válasz whitezo88 #25237 üzenetére
Akkoriban ilyen nem volt, ez biztos, hogy mókolva van...De hát nincs is sok különbség az M40B16 és M40B18 közt..
Engine Displacement Power Torque Redline Year
M40B16 (E30 version) 1,596 cc 102 hp at 5,500 143 Nm at 4,250 6200 1987
M40B16 (E36 version) 1,596 cc 100 hp at 5,500 141 Nm at 4,250 6200 1991
M40B18 (E30 version) 1,796 cc 113 hp at 5,500 162 Nm at 4,250 6200 1987
M40B18 (E36 version) 1,796 cc 113 hp at 5,500 162 Nm at 4,250 6200 1991[ Szerkesztve ]
-
BeZol
őstag
válasz whitezo88 #25495 üzenetére
Nem tudom, de 1 éve ilyenkor rendesen beremegett a -10 fok körüli időben az egész kocsi minden egyes elinduláskor, és nagyobb hidegben most is ez van garázsból elinduláskor, mert egyből felfele kell menni, és gondolom hidegen kap nagy terhelést, aztán semmi baja ha már meleg, de 1 éve 1 alkalommal egész nap ilyen fura volt, úgyhogy a hideghez köze van, az tuti Még annyi szokott lenni, hogy többszöri padlógázas 130ról gyorsításkor néha túlpörög a fordulatszám, de most ez is megszűnt egy ideje, gondolom nem kellett annyiszor lefékeznem mostanság és nem akadt kimondott konkurencia. 130 alatt 6osban gyorsítva pedig ilyen daráló hang jön hátulról, de 5ösben semmi baja, biztos nagy a teher és kicsi a fordulat.
Ami most zavar, hogy múltkor 20 perc alatt legalább 9 madár szarta le a kocsit, és minuszfokok voltak, 1 héttel később mikor leszedtem, a festékkel együtt jött fel egyik résznél, úgyhogy most picit olyan elől, mint a fényszórómosó, mert az ilyen vacak alapból. Mondjuk én voltam a hülye, szivaccsal nem lett volna para, 15centiről forró magasnyomás nyamm.
Aztán már csak a zavaró nyekergés nem tetszik, amit a kerekek felől hallok minden egyes fekvőrendőrnél vagy nagyobb kátyúnál, ill. mikor "nehéz" emberek szállnak be
Na jó, talán a turbó sípol hangosan, de ez már 112ezredik km óta feltűnt, és most vagyok 167ezernél -
MPowerPH
félisten
válasz whitezo88 #26907 üzenetére
Nekem is mar kezd a tokom tele lenni... Elmentem gumishoz, mert nemetben atmentem egy nagy keresztbordan, es gyorsitasnal razott az auto. Kicentiroztak, cserelni kellett a szelepeket is, mert repedtek voltak, kapott extra rovidet, meg rendes szelepsapikat. Gondoltam kb. 7k. Ahha... 13k. Madarnak neznek, mert havernak magyar autonal 5k volt 17"-on. Kifizettem, de mondtam a sracnak, hogy attol, hogy angol a rendszam, nem kellene kulon arlistat szabni. Utana futomuves. Lezeres allitas 18k. LOL... Mondtam neki, hogy kint a tablan 10k. Erre a valasz, hogy az mar regi, volt egy 'kis' aremeles. Persze eljottem, mert tudom, hogy baratom mult heten pont annyiert allittatott, o javasolta a helyet. Nincs ezzel problema, en egyszer kifizetem a felarat, ahol kikell. De tobbet nem megyek arra, es akit tudok, lebeszelek rola. Ha ez nekik jo.....
Szoval no offens, de tenyleg kezd elegem lenni.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
Viszlát
addikt
válasz whitezo88 #26921 üzenetére
És még a BMW-re kell sokat költeni, bullshit.
Igaz Audim még nem volt, de a BMW-vel kapcsolatosan adódó költségek egyszerűen vérlázítóak. És az enyémnek még komoly baja nem is volt, csak elrepedő felnik, meg pár hete hibás programozásból adódó akkumulátor hiba. Amiben az a durva, hogy elmondják, hogy ja igen, az akksinak nincs baja, szoftverhiba, hibásan állították be a figyelő szofter határértékeit, majd közlik, hogy akkor 400 fontért megcsinálják. De mondom most mondták, hogy gyári hiba, akkor miért kell érte fizetnem? Jött a gügyögés, hogy nem garanciális probléma, próbáltam elmagyarázni, hogy a garancia arra vonatkozik ami elromlik, nem arra ami eleve hibás volt, mindhiába.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Henry1990
tag
Új hozzászólás Aktív témák
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA