- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Mini-ITX
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
- Vezetékes FEJhallgatók
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
it Miközben az EU elkezdte osztani a chipszektornak a nagy támogatásokat, az ASML és az Imec olyan labort nyitottak az EU-ban, amelyben a legújabb chipgyártó eszközöket tesztelik.
-
Ősszel jön a Metal Slug Tactics teljes kiadása
gp Kezdetben PC-re és Switch-er szánták a játékot, végül kiderült hogy PlayStationre és Xbox-ra is megkapjuk.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #55845 üzenetére
Másik meg sokszor ezek a papíron dolgok az életben valahogy nem úgy vannak... Pl papíron sokkal erősebb jobban gyorsuló autót hagytam le a kotla 35D-vel lámpától ( amin én is meglepődök sokszor ) ami elvileg nem lehetséges... Pl X4 M40i 0-100 4,9s összes lámpánál lemaradt..... Kia Stinger 3,3 Twin-Turbo 0-100 4,9s az is lemaradt az összes lámpánál mondjuk utána nem akart úgy lemaradni mint az M40i de az összes lámpánál legyorsultam pedig papíron mindkét autónak le kellett volna hagynia. És még számtalan ilyen eset volt,hogy a papíron jobb autó mégsem volt olyan / mégse ment úgy...
De nézd
Lambo
Persze a lambo 150 után se fárad meg meg 200 felett se úgy
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #55848 üzenetére
Nagyjából ezeket tudja. A végsebesség meg simán több lenne csak szerintem ott volt a tiltás.... fordulatszámból és áttételből kiszámolva óra szerint 300-301 km/h a GPS meg valós 290... De miért hihetetlen ez ?????? Erre építettem az E39-et meg az E60-at is,hogy gyors legyen egyenesbe és kanyarba is... kb 380-400Le / 750Nm... hogy kellene mennie ??????????????
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #55848 üzenetére
Ma volt nálunk egy M4 cabrio
Kimentünk vele egy karikára megmértük,hogy megy gyáriba
2 személy.
80-120 3s
100-150 5s
110-200 13s Egyedül 12sDe tudom ez se lehetséges Szóval menetbe lazán megy úgy a kocsi mint egy gyári M4 cabrio ( sőt...... ) a coupe persze jobban megy az gyárilag 10-11s között futja a 100-200-at... És természetesen a tulaj vezetett
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Highend55 #55907 üzenetére
Ez így ebben a formában nem igaz... Rengeteg DPF es gyári kocsiból olyan penetras ótvar szag jön ahogy állok mellette / mögötte... Ez a fust dolog meg nevetséges... Azert mert látod az rossz de ha nem látod a füstöt az már fasza és jó... Az, hogy a papíron X mértékben szennyező motorok jelentősen több szennyező anyagot nyomnak ki az le van szarva... Meg hogy olyan kicsi részecskéktavoznak ami szépen vemegy a szervezetébe sejt szintén nem. Problema a nagy köröm szemcsés korommal van a baj amit látsz.... A"lathatatlan" részecskék sokkal sokkal nagyobb probléma hosszútávon... Főleg, hogy egyik autó se teljesíti a gyári értéket csak a legujabb autók.... Hagyják az alszentkedest...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Egy gyors mentést kellett ma csinálni egy Osztrák E60-on. Szerencséje volt,hogy még Pesten szakadt le nem pedig hazafelé a pályán....
És egy másik E60-nál pedig a futómű javítása / felújítása folyik
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Én nem találkoztam még ilyen Km-nél ilyen hibával. Egyik ügyfelemnek F11-en 2013-as ilyen 140E Km-nél állítottam a kormánymű feszességén és hibátlanul megy azóta is most már 180E Km környékén jár. De ez sima kormánymű.... 80E Km-nél nem jellemző,hogy a felső lengőkarok kihulljanak. Elöl a kitámasztó karnak a szilentje tönkre tud menni akár 30E Km alatt is ha olyan terheléseket kap. Igazából látatlanba nehéz megmondani,hogy mi a rossz.
Nem alu házasak.
Én is olyat raknék amit chess001 linkelt. A többi nagyon oda nem illő. Szar kezelni mert folyamatosan le kell nézni. Egyszerűen nem oda való..... A legélhetőbb a fenti tabletes megoldás mint ahogy az új autókba is így van. És az még ki is néz valahogy.
E65 745i N62B44
2012/12-be csináltuk a motorjavítást / felújítást. Motor szét darabokra hengerfej felújít dugattyúk ki tömítések lánc stb.... Iszonyat nagy olajfogyasztása volt füstölt minden baja volt.
A javítás óta eltelt ~8év és ~140E Km. 10 ezrenként kapja szigorúan az olajcseréket Motul 5W40 és hiábtlan a mai napig a motor. Erős / jól fogyaszt nem füstöl nem eszi az olajat. Olajcserétől olajcseréig nem kell nem kell rátölteni plusz olajat...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Chrys_ #55953 üzenetére
Azt ne felejtsük el azért,hogy neked már tavaly májusba el volt durranva az EGR hűtőd amire lépni kellett nem lehetett várni,hogy majd 1x lesz visszahívás vagy sem.... :/ Na de ezért is beszéltük,hogy jó a bontott úgy se fog menni az EGR meg hát az árkülönbség is jelentős volt... Megnéztem az AOS-be jelenleg tényleg van a tiedre ellenőrzés / csere ha szükséges
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Highend55 #55957 üzenetére
Egy kipuról küldtél 2 képet... A féktárcsánál / nyeregnél meg alvázszám alapján meg tudom nézni a gyári programba ( nem a netes szarokba mert azok f@szságokat mutatnak ) ,hogy mi van rajta és mivel egyezik meg. A gyári programba látom alvázszám szerint,hogy mivel volt konkrétan szerelve az adott autó és csak azt mutatja.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz FIREBLADE78 #55987 üzenetére
Az a tény dőlt meg,hogy a kis motor keveset eszik..... Mivel egy "erőtlen szar" ezért annyit eszik mint egy nagy motor... F15 X5-be ügyfélnek eszik 8-9L-t úgy,hogy pályán rendszeres a 200 körüli tempó. ( Az igaz,hogy rengeteget pályázik és remap-os a kocsi) Szóval nem a nagy motor eszik annyit mint a kis motor hanem a kis motor eszik annyit mint a nagy....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz grizlisandor #56017 üzenetére
Egy M47-es motornak az a 350E Km kb olyan mint az újabb motoroknak az 50-100E Km..... Nem tartom indokoltnak a vezérlés cserét !!!!!!!!!!!!!!! Nem magával a motorral van / lehet probléma hanem a segédberendezésekkel. Turbó befecskendezők vízpumpa futómű fék lengéscsillapítók stb. Tényleg a kérdés az állapot. Ha jó az állapot akkor abban az árkategóriában mozog amit kérnek érte +/- 2-300K. ( persz ha valami extra jó a felszereltsége ennél is magasabb lehet azt ára ) Izzításnál elég kis esélyt látok arra,hogy mind a 4 izzítógyertya rossz legyen persze extrém esetben elképzelhető. De illik így számolni,hogy izzítás vezérlő + gyertyák. Maga a turbó biztosan hordja az olajat. Turbót biztosan ellenőrizném,hogy van-e lógása. Cooler csöveket / coolert / vízhűtőt biztosan kivenném ennyi km után takarításra cooler csövekben tömítéseket cserélni. Görgőket vízpumpát stb lehet ellenőrizni. Kiegészítő vízpumpának akkor van szerepe ha télen leállított motornál te még fűteni akarsz. Egyébként valószínűleg van DPF az autóban nagyon ritka a gyárilag nem DPF-es. De önmagában ha jó a DPF és a kocsi nem lesz baja normál használat mellett....
(#56006) Highend55
Azért a Turbo S egy nagy kedvenc
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #56034 üzenetére
Köszi
20D igen
Köszi
A képek nem adják vissza de szépet kapott... Kb mindent rátolt a motorra. Ha nem 4 hengere szerintem a motor is sérült volna. Volt vele munka rengetek. A hézagokat is mi állítottuk be azzal is pepecseltünk elég sokat de szerintem is jó lett A tulaj benézett egy kereszteződést. 1 pillanatra nem figyelt és még a tempó se volt nagy gurult gyakorlatilag és légzsák se nyílt...
F30 20D N47N
A turbó szabályzó tönkre ment és túltöltött a turbó. Ledurrantotta a coolert. De ha már csere akkor kapott egy nagyobb 30D coolert
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz snorbi82 #56207 üzenetére
Ilyen értékű autót átvizsgálás nélkül semmiképp nem vennék. Te magad nem igen tudod kiszűrni a problémákat. Persze próbaúton ha üt a váltó nem húz az autó vagy ráz a fék észre tudod venni de ez kevés. Kellene hibatárolót olvasni élő adatokat nézni futóművet alját ellenőrizni stb. Amiket Drago1 is ír azokat meg kell csinálni ilyen Km után. Rengeteg ilyen autót csinálunk pl itt is meg tud nézni,hogy néz ki egy ilyen:
Vásárlás előtti átvizsgálásban is tudunk segíteni. Javításban is online szervizkönyv vezetéssel is
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Chrys_ #56276 üzenetére
A 390Le szerintem teljesen széria... Éppen készül egy paripa ugyan azzal a motorral ami neked van kap egy downpipe-ot is mellé. Cooler upgrade is tervbe van de most a gyári coolerrel kapja meg a STAGE 2-őt. Szokásos kör persze előbb meglesz. váltó olaj csere szívósor tisztítás hengerfej koksztalanítás hűtőkazetta takarítás sőt klímahűtőből újat kap mert az se volt 100-as.Ha minden jól megy 420Le környékén lesz.
(#56280) Drago1
Nála nem tud kigyulladni így az autó. Tavaly mikor csináltuk el volt durranva az EGR így azonnal kellett a megoldás egy jó bontott lett felrakva. ( visszahívás ekkor még nem volt az autóra ) Ekkora ki lett takarítva a szívósor is hűtőkazetta stb és kapott egy STAGE 1-et megy egy EGR OFF-ot. Mivel azóta lett visszahívás a kocsira bejelentkezett és gond nélkül kicserélték neki egy újra
(#56268) Beerwolf
4 hengeres N47-es motorokon ~150E Km környékén ajánlott a vezérlést cserélni de 200E Km felett minden méter ajándék. Fapaddal 2,4 nekem nem hangzik olcsónak.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #56308 üzenetére
Elofordulhat ha extremen sok van huzva rajta es minden biztonsagi limitet kiirnak beloluk es folyamatosan taposva vannak de regeneralni se tud szerencsetlen,de en szemelyesen ilyennel nem talalkoztam. Tobb kerdes is felmerul. Mennyi km van a kocsikban? Mennyi km-t tettek meg amiota program van rajtuk illetve mikor kerultek ra? Hol vannak hasznalva a kocsik es milyen tavokon? Milyen terhelest kapnak? Folyamatos sportos vezetes? Ha a korom megjelenik akkor azt feltetlezem, hogy serult a DPF ( osszeomlott, kilyukadt, ategett) mivel ha benne van nem lehet semmifele korom benne. Ki irta a programot? Nalunk a G-s 7-es megvan irva olyan 1-1,5 eve ezalatt belerakott 20-30E km kozott es minden rendben van sot az kapott szivosor dugozast ugye mert szethullott es meg mindig hibatlanul uzemel.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #56314 üzenetére
De a többi kérdésre is jó lenne választ kapni mert úgy lehetne pontos képet kapni. Bár tudom senki nem nyomja.... ( Mikor kiolvasod a hibatárolóból,hogy elmenti a fordulatszámot és látod,hogy dízelen ez 4578-as fordulatszám amikor beírta vagy épp 234 Km/h-nál de az illető mondja ő nem nyomja ) Mindentől függetlenül nem szabadna ilyen jellegű problémának lennie ilyen Km-nél. Mindenképpen jó lenne egy hibatároló olvasás / élő adatok nézése. Ez lenne az első.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Ne aggodj 1M csillag garazs alatt all ( tudom meltatlan mert 1M meg igy ugy) es telen nyaron 10W60 van benne 2012 ota. Mai napig mukodik jon megy es huzva is van raadasul!!! Telen is megy a - 15C ba!!! Nem lett se csapagyas se motorhibas!!!!
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz whitezo88 #56376 üzenetére
Van olyan ember aki ért hozzá és meg is tudja írni jól az M43-at is. Pl chippesünk régebben csinált sok ilyet. neki volt 16i belőle 102Le gyárilag és egy programot kapott meg a bili rendszeren ki lett véve a fojtás és padon tudott több mint 122Le-t. Azért ez egy nagyobb motor. Persze buta faék de ha jó a motor és ért hozzá aki csinálja akkor ebből a motorhoz önmagához képest egész jókat ki lehet hozni. De amúgy ha lejjebb lapozol az oldalon ott van egy 911 Carrera ( fehér Martini-s matricával ) azzal találkoztam még nyaralás előtt kifelé külső vácin elnyomta én is de mellette voltam nem maradtam le de ő azt hitte,hogy na odapörkölt mert át akart jönni az én sávomba meglepődött,hogy mellette haladok... Utána meg mentem mögötte elnyomtuk beértem mellé az első ajtóig és utána kezdett csak elnyúlni a lehajtóig egy ~2 autót ha egymás mellől indulunk nem mögött egy 1-1,5 autónyi távolságból kb fejet megyünk vagy egy fél egy autót kapok max. Előtte meg az M0-án találkoztam egy M2-vel utolértem elkezdtük tolni és mentem rá gyakorlatilag el kellett vennem a gázt mert már kb 1m-re se voltam a seggébe. Utána visszalassított nem akart menni gurul gurul és a semmiből lepadlózta akkor nyilván én már később nyomtam le utána így tudott akkor elnyúlni emiatt egy ~2 autót... Ment is a lehajtóra én mellé értem és mosolyogtam át de az emberen látszott,hogy nagyon nem tetszett neki,hogy így mentem mögötte Nyaralás előtt szintén pályán mentem és egy SL55 AMG ment előttem mondom ha rúgja nézzük. Eltoltuk és mentem rá el kellett vennem a gázt úgy mögötte voltam utána ahogy egy kicsit távolodott megint padló de akkor már nem közeledtem hanem nagyon kicsit távolodott de azt folyamatosan. Utána még 1x ezt eljátszottuk. elgurulok mellette és ismerősöm ült benne ( nem tudtam,hogy van ilyen autója a BMW-k mellett ) Felhívtam mondja jól jöttél mögöttem. mondta ha jó gumi van van rajta 0-100 4,5s 0-200 14s ( 100-200 9,5s ) Nekem meg 11s ugye. Ezt,hogy így toltam és mentem vele annak tudom be,hogy ketten ültek benne ami nyilván ront a menetteljesítményen meg,hogy szélárnyékba mentem. De ma viszem a nagy turbót hibridelésre . Ha minden jó 2-3hét és fel is rakom majd ahogy időm engedi. 440-450Le-t várok tőle meg 100-200-on egy 9,5s körüli időt de mindenképp 10s alattit.Gyári F82 M4 tud 9,2-9,5s között ( egy programmal persze brutálisat megy ) egy E92 M3 10,5s
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Anaren91 #56390 üzenetére
Először is mindenféleképpen ajánlott és kell is ezeken a motorokon vezérlést / csapágyakat cserélni mert elszakad / lecsapágyasodnak. Ha ez megvan nincs akadálya tuningnak. Maga a motor 500Le-t is tud de oda kell egyéb módosítás is pl szeleprugó vezérműtengely. ~460Le-ig magához a motorhoz nem igazán kell hozzányúlni semmihez.
Ami viszont kell egy 440-450Le körüli teljesítményhez azok ezek:
- Downpipe
- Intercooler
- R90 üzemanyag pumpa
- Hibrid nagy turbóÉs persze nem árt ha a futómű hozzá van igazítva.
De igazából egy sima program után is melegszik a cooler ( de alapból sem acélos ) szóval a cooler / downpipe alap egy teljesítmény növeléshez....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Így van erre jön még a vám + áfa.
(#56397) kovbandi82
10W60-as olajjal semmi baja nem lesz.(#56398) Anaren91
Wagner jó termékeket gyárt de iszonyat drága. Raktunk be én is más is ugyan ilyen coolereket csak kínai nem wagner és ugyan olyan jók voltak.... Nekem mondjuk egy 600X300X76-os cooler van felrakva.►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Chrys_ #56415 üzenetére
Kérdeztem apum ő meg pont az ellenkezőjét mondta. Még azt is igazolnod kell,hogy valóban annyiért vetted a terméket amennyiért hirdetve volt és azt is kérdezik,hogy mi van a csomagban pontosan milyen anyagokat tartalmaz. Pl a váltómhoz lévő lamella készletnél is ez volt. Érdekes...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
-
H.Ezredes
őstag
válasz Anaren91 #56422 üzenetére
Valamiert az volt bennem, hogy LCI-d van... De a lenyegen nem valtoztat. Semmi ertelme kulfildrr kikuldeni a turboidat majd visszapostaztatni mikor itthon olcsobban megcsinaljak es nincs ez kuldozgetos kinlodas kulfoldre
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz FERA88 #56434 üzenetére
Rengeteg N47 motort csináltam már és igazából nem rosszak ha megkapják a megfelelő karbantartást. Sokat is írtam ezekről az N-es motorokról keress vissza rám.
Az övén megcsináltunk minden ilyen jellegű dolgot. Vezérlés csere hűtőkazetta takarítás szívósor takarítás stb. Az EGR nem volt rossz amikor néztük és akkor még visszahívás se volt rá.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Szoktunk csinálni vásárlás előtti átvizsgálást de az az igazság inkább lebeszélnélek róla én is ha csak nem hobbi autó lenne amire nem gond ha locsolni kell a pénzt.... Sok 45i motort csináltunk és ahhoz,hogy jó legyen motort teljesen szét kell szedni... Rengeteg pénz ilyet csak a legfanatikusabbak szoktak kérni tőlünk mivel manapság a kocsi árát egy ilyen motor felújítás / javításra kb rátolod....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz FIREBLADE78 #56492 üzenetére
Az a baj,hogy nem ismered az adott típust ezért írsz ilyen butaságot. Ezek az autók kimennek a világból megfelelő karbantartás mellett. Ennek a motornak a 370E Km a semmi de a váltónak sem.... Volt nem 1 olyan példány amiben 1M Km volt és milliónyiba bőven 500E Km felett és mennek.... De apám se rettegett elindulni az elmúlt 25 évben velük bárhová. Lehet nem is véletlen és esetleg nem rosszak... A motor gyakorlatilag elpusztíthatatlan 1 dolgot kivéve ha nincs megfelelő hűtése hengerfejes lesz pl ha eldurran egy cső és te tovább mész azt nem tolerálja de ezek nyilván ritka esetek....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz bitpork #56499 üzenetére
Nekünk eddig semmiféle probléma nem volt LED lámpákkal. Tartósságra még tartósabb is mint a xenon. ott ugye az izzó fárad és a foncsor is. Hivatalosan egyik lámpa se javítható de vannak akik ezzel foglalkoznak.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #56524 üzenetére
Nem is értem,hogy csinálod..... Mi az E60-ba alig férünk el ha megyünk a gyerekkel hétvégére / nyaralni
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Tamas1982.1 #56597 üzenetére
Motul motorolaj mehet bele. Fékfolyfékból ATE DOT4 SL.6 . Elég nagy butaságot mondott kell üzemanyagszűrőt cserélni. Ajánlott minden harmadik olajcserekor ( 30-40E Km )
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Teljes vezérlés csere
Váltóolaj / tömítések / mechatronic átvezetők cseréje visszaváltáskori ütés megszüntetése
Hűtőkazetta takarítás
Teljes szíjhajtás cseréje főtengely szíjtárcsa görgők feszítő elem vízpumpa
Műanyag vízcsövek cseréje
Szívósor dugózás
Hajtómű olajak cseréje
Egyéb karbantartások►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
E81 116i N43B20
Hengerfej szívócsatorna koksztalanítás + fojtószelep takarítás
Visszatérő motorerő / jobb gázreakció / Egyenletes alapjárat(#56618) eliterob
Valamivel több mint 1M
(#56616) malacka87
Ha valaki rendesen gyáriba szeretné bekötni nagyon nem csak 1 kábel és cső.
Nah igen egy jó 30i manapság nem kevés pénz ez pl barátom / ügyfelem autója [link] 6 leömlő / egyedi épített rendszer / Mishimoto Cold Air Intake / bilstein gátlók Eibach sportline rugók körbe szilentezve / elöl-hátul toronymerevítő / Remap. Most kapott tőlünk egy jó programot 7200-őt beforog és alul felül most jól megy
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Ebben 200E Km volt de már nagyon-nagyon ráfért a takarítás.Minden szívócsatornában/szelepen nagy lerakódás volt. Alap esetben benzinesen 100-150E Km között illene megcsinálni. Gyakorlatilag aki nem csinálja meg csak magával b@szik ki hosszútávon
Egyenetlen alapjárat / bedadogó motor
Teljesítmény csökkenés minden fordulatszám tartományban
Fogyasztásnövekedés►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Skimaster #56637 üzenetére
Par hozzaszolassal feljebb irtam. Egyszerubb kivenni a a motort. Ha nem xdrive os lenne akkor nem vennem ki de igy mindenkeppen jobb raadasul mivel SUV ha bent lenne iszonyat szar lenne a helyen szerelni
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Kis érdekesség. F10 535XD 2,5 éve cseréltünk vezérlést rajta illetve egyéb karbantartásokat is ekkor csináltuk meg pl szívósor takarítás teljes hűtőkazetta takarítás. Most 2,5év illetve ~60E Km megtétele után melegedést tapasztalt a tulaj. Szétszedtük a hűtőkazettát és ez a látvány fogadott... Ahogy látható nem kell sokszor 150E Km-se,hogy alaposan elkoszolódjon a hűtő. Persze ez extrém koszolódás de ilyen is van.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gabesz25 #56645 üzenetére
F széria jobban gyűjti elve a retket mint a többi széria. Láttam azért sok E szériás autót is retkes vízhűtővel. Anno mikor nagy sláger volt az E39 ott is kellett hűtőkazettát takarítani melegedés miatt... Másik meg E60 / E90 nincs óra így nem látja senki emiatt sokan nem is foglalkoznak vele / észre se veszik csak ha már nagyon gáz....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Új hozzászólás Aktív témák
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ingatlanos topic!
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Macska topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Nyaralás topik
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- Hivatalos, hogy Game Pass-be jön a Call of Duty: Black Ops 6
- További aktív témák...
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs