- Vezeték nélküli fejhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Ulefone Armor Pad 3 Pro - akkumulátor, lámpa, (tablet)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Androidos fejegységek
- Notebook hibák
- Computex 2024: Itt az új ROG Ally
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kedvező árú Loewe WOLED TV érkezik
Hirdetés
-
Megtévesztő AI-kampányok ellen küzd az OpenAI
it Egyre több a megtévesztő tevékenység és kampány, ami az AI segítségével készül – néhányat már elkapott az OpenAI.
-
Mégsem lesz Oppo tábla?
ma Alig pár nappal az Oppo Pad 3-ról érkező információk után úgy tűnik, nem érdemes új csúcstabletre számítani egyhamar.
-
Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
ph A Samsung idei kiadású, Mini LED háttérvilágítású okostévéje járt nálunk.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
madkiller
őstag
válasz KAMELOT #66826 üzenetére
Sziasztok!
Nekem az MK2 Tiguanomban nagyon jól működik a távtartó acc. Főleg pályán, ahol még a vonalat is jól látja a sávtartó, ott ügyesen vezeti magát. Persze folyamat résen vagyok, mert bármi lehet. Most veszek egy X3 G01-et. Kíváncsi vagyok ott milyen, mert BMW-m még nem volt, de szerelem első látásra a kocsi. -
Chrys_
addikt
válasz KAMELOT #66826 üzenetére
Én még lakott területen is használom az ACC-t, 99%-ban jól működik. Ott inkább a falsch fékezéssel lehet gond (bokros rész az út mellett, esetleg bal kanyarív jobb oldalon közeli sávban /járdán kerékpáros/gyalogos). Valamint amire figyelni kell, amikor az előttem haladó jármű átsorol egy másik sávba lámpa előtt, ahol már áll egy másik jármű. Néha ott valamiért túl későn akar az autó fékezni, inkább rálépek a pedálra.
-
Shadowbull
addikt
-
cOxeR
Ármester
válasz KAMELOT #66855 üzenetére
Miért nem egy átlagos értékkel számolsz? 70kwh több mint sok, rengeteg embernek elég lenne 20-30kwh-is, az máris 2,5x annyi autó.
Nem tudom pontosan mennyi, de kb 1,2mrd auto van forgalomba, ebbe van kamion teherautó minden is, ezeket levonod, már egészen komoly 50%-os állomány leváltás körül is lehetünk. (a meglévő mennyiséget nem is számolva)[ Szerkesztve ]
-
chess001
aktív tag
válasz KAMELOT #66859 üzenetére
A mennyiséget általában az adott technológiával gazdaságosan kinyerhetőnek értik. De ha más az ára, akkor már a gazdaságosság miatt máshova kerül a határ. Plusz még vannak azok készletek, amiket majd még felfedeznek, meg a visszaforgatott aksik, a drága fémeket kinyerik majd úgyis.
A szennyezett levegő-víz nem téma, mindenre van megoldás(technológia), ha van rá pénz, akarat. Általában persze ezt szeretik megspórolni...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
b.daviid
csendes tag
válasz KAMELOT #66864 üzenetére
Ez jó lehet az enyémbe?
LL04 kell nekem úgy tudom.De olvastam olyat is, hogy Castrol Edge 5W30 C3 való a 2014 előtti motorokba, ami elvileg korábban LL04 minősítést is tudta, csak 2019 környékén levették róla az LL04 -et, mert az új szabványoknak már nem felelt meg, de magán az olaj összetételén elvileg nem változtattak.
Tud erről valaki valamit?Egyébként ha a fentebb linkelt olajat nem sikerül beszereznem sehonnan, akkor valószínű a Castrol Edge 5W30 M ([link]) megy majd bele.
[ Szerkesztve ]
-
-
chess001
aktív tag
válasz KAMELOT #66905 üzenetére
Persze, tök hülyeség azzal összehasonlítani, 2 perc töltés, vagy 2 óra, ha nincs nagyon messze a legközelebbi villámtöltő, de általában messzebb van...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
Shadowbull
addikt
válasz KAMELOT #66905 üzenetére
Ma már egy M3 Competition is 1,8 tonna. Sajna a súly nő, és a BEV ezen nyilván nem segít. De remény van arra hogy az akkuk fejlődésével egy idő után könnyebbek lesznek az autók.
A Tesla 2030ban 20 millió autót akar gyártani évente.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shamat
aktív tag
válasz KAMELOT #66950 üzenetére
@ADAM1337 Valóban fapad, de a motor meg a váltó kárpótol.
Nem mondom, hogy egy mekafull belsőnek nem örültem volna jobban, de én is úgy vagyok vele, hogy hűt-fűt, teszi a dolgát. Az ülésekkel sincs bajom (még) főleg, hogy teljesen hibátlan állapotban vannak, de jövőre valamilyen full bőr szettet kap majd szerintem.
A 128-as kerekek nagyon disznók, de az áruk is. Nekem a Style 172 tetszik nagyon, egyik barátom E60-ja alatt is azok vannak, élőben nagyon jól néz ki... Amúgy az övé is egy 30i manual.DEAD LIKE ME
-
Shamat
aktív tag
válasz KAMELOT #66968 üzenetére
Valamit biztos veszek alá jövő nyárra, ezek maradnak télinek.
A belső tényleg meglepően szép, mondjuk nem csodálom, 17 évig egy gazdája volt.
Tegnap beálltam vele aknára, alulról is korrekt de azért lesz mit csinálnom vele. Első körben jövő héten olaj csere a motorban, váltóban, difiben.Jaja, volt egy 65-öm, egy 30D.
DEAD LIKE ME
-
Shamat
aktív tag
válasz KAMELOT #66975 üzenetére
Volt egy E46 328i-m utána lett az E65. Jó gép volt, de valamiért nem tudtam megszeretni. Dízeleket egyszerűen nem bírom, de gondoltam teszek egy próbát. Az E60 az ideális méretben nekem, a 46 kicsi volt, viszont a 65-öt így utólag nem érzem, hogy sokkal nagyobb lett volna mint az ötös.
Egyébként szerintem egy E65 után ez nem down, hanem upgrade, de lehet, hogy csak én vagyok rosszul összerakva, hogy így érzem. Valószínűleg az is közre játszhat, hogy (legyünk őszinték) az a hetes nem egy világ szépe, főleg egy ilyen ötöshöz képest.DEAD LIKE ME
-
madkiller
őstag
válasz KAMELOT #67045 üzenetére
Annyira nem akartam kraftot csak mondta egy ismerősöm megcsinálja a stage1et 80ért, lesz egykis plusz ló meg nyomaték, amit amúgyis tud a gép csak le van butítva. Először lenne egy félórás teszt milyen állapotban van a motor mit lehet belőle kihozni. Utána chippelés és utána még egy teszt. Gyári szoftvert meg előtte lementik és egy pendriveon odaadják, ha visszaakarom állítani mondjuk eladás előtt vagy ha nem tetszik.
[ Szerkesztve ]
-
ArthurShelby
addikt
válasz KAMELOT #67738 üzenetére
Jelenleg 2.5, de nem sietek, és remélem h télen lejjebb megy a kocsik ára (mert télen alapból lejjebb megy, illetve most a rezsi árak is magasak lesznek)
Egyáltalán nem sietek, csak félek, hogy már kevés jó kasztnis van.
Amit linkeltél kívülről nem tetszik (sima világos szürke, illetve már túl jampis)
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz KAMELOT #67746 üzenetére
Beszéltem a tulajjal is. A kocsit nagyon dicsérte, hogy tökéletes, elmondta, hogy milyen hibái vannak (két rányitás a kilincseknél [kép] [kép] , illetve a lökhárító [kép] , de ezeket egy jégkáros 100ezerért megcsinálja , illetve az első lámpákat polírozni kell, a belső tükör megfolyt).
A kocsi facelift 2-es (az valamikor 2002 szeptember körül volt szerinte), ez látszik a hátsó csomagtérajtón, a kmórán (króm keret), illetve a bőr belsőn (2 varráscsík van az ülésen).
Dicsérte az m54b30-as motort, hogy milyen jó (nincs turbó, nincs kettőstömegű...), az olajat nem eszi, 10ezrenként mindig cserélte az olajat.
2015-6-ban hozta be németből 6ezer euro-ért (az 400ezres honosítással együtt 350-es euróval számolva még mindig 2,5millió ft...), az elején sokat ment vele (ezt láttam a jszp-n is), de mostanában már alig, 1 héten csak egyszer (hogy átmozgassa olajjal). A kereskedést onnan ismeri, hogy innen vett egy hyundai ioniq-ot és ekkor lett jóban a kereskedéssel, később rájött, hogy túl sok autó áll otthon fölöslegesen, így a kereskedésen keresztül árulja.
Mutatta nekem, hogy mobile.de-n ezek sokkal drágábbak...A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz KAMELOT #67746 üzenetére
Elmentem megnézni a kocsit.
Azért élőben teljesen más volt, mint képekről. Összefoglalva jó alap, de rengeteg kis hibája van, és szerintem nem ér meg 2,5milliót, csak 1,5-t (ezért vissza sem hívom). Van egy enyhe lelakottság érzésem a sok kis hiba miatt, illetve az igazmondásukban sem hiszek (azt érzem, hogy a tulaj hülyének nézett a telefonban)
A hely ami árulja (de nem ők a tulaj) a cooper-car hybrid centrum, ők autókozmetikával is foglalkoznak (takarítás, polírozás...)Külső:
A kocsi tele van apróbb sérülésekkel. Lökhárítón kisebb karcolások, a bal első ajtónál egy kis horpadás, jobb első ajtó mögött 2 kis horpadás. A jobb hátsó sárvédő a legcsúnyább (sajnos gagyi lett a fénykép), az végig van húzva, ott van komolyabb horpadás is, és ott már kevés lesz a polírozás (néhol látszik a fehér rész már). Elöl a vonószem takaró valamiért nincs jól a helyén. A fixpontos tetőcsomagtartónál gyöngyödzik.
Rozsda kívülről nem nagyon látszódott, a hátsó sárvédőnél még nagyon nagyon kezdetlegesen elkezdett hólyagosodni (de tényleg keresni kell, hogy észre vedd, bár az is igaz, hogyha már hólyagosodik, ott baj van...).
(Ami furcsa volt, hogy a hátsó ajtónál a díszléc így egymás alá bújt be és nem szintben vannak, de ez gondolom normális [kép] [kép] )Belső:
A tetőablaknál kis fekete zsírfolt a világos tetőkárpiton (nem életveszélyes, csak megemlítem), a bal hátsó ajtónál a belépő körül lévő gumi már kemény és töredezett (már nagyon csere érett, de nem lényeges alkatrész), illetve itt hiányzik az ajtókárpitból a világítás alul (a bal első ajtózsebben megtaláltam a foglalat párját, a lámpa tetejét). A belső tükör megfolyt, de az filléres tétel (gyakorlatilag szóra sem érdemes), az autó telefon nincs a helyén. Ez a csavar sem tudom mennyire gyári ott [link] .
Összességében nem tökéletes, de szép a belseje, jól összerakottnak tűnt (nem recseg-ropog), az extrák működtek (bár most így utólag volt pár, amit elfelejtettem kipróbálni, mert alapnak vettem: klíma, esőérzékelő, bc).Motortér: (itt még nagyobb noob vagyok)
Első amit észrevettem, hogy egy tartály elég durván olajsáros, talán az automata váltóhoz tartozott[kép]. Aztán az ablakmosó tartály csöve eltörött, a motornak a műanyag háza is megrepedt már. [kép]
A féktárcsák elöl-hátul vállasak.Élmény:
A kocsiban alig volt benzin (8km-t írt ki), ott a telepen mentem vele pár kört. A váltó ránt, ha P-ből D-be, vagy ha D-ből R-be teszem, sőt valami recsegő hang is volt (a srác azt mondta a fékek miatt van, én a wandler-re gyanakszom). Amennyit mentem vele (azt a keveset), ott a fokozatok között nem volt rántás.
Én a szervót gyengének éreztem (elvileg ezeknek alapból gyengébb, illetve én egy elektromos szervósból ültem át érkezés után), sőt szerintem nem is volt kormányszervó. A srác szerint, ha a kormányműnek lenne baja, akkor recsegne, mikor elfordítom.A szélvédő aljánál levelek voltak (a kocsit fedett részen néztem meg). A tulaj azt mondta, azért nem csináltatta meg a kis hibákat a kocsin, mert így őszinte. Közben azért a kocsit egy autókozmetika árulja, a szilikon is látszott a kerék oldalán...
Nekem az az érzésem, hogy a tulaj egy ideje már nem költött rá (vállas tárcsák, rossz ablakmosó...)A futómű talán jó, de nem nagyon tudtam kipróbálni. A motorhoz sem értek (annyit tudok, hogy az m54b30-at dicsérni szokták, hogy nem rossz, de tudja enni az olajat).
A tulaj szerint a kocsi műszakilag költségmentes...hát nem rossz, de annyira nem jó, és biztos nem ér annyit, mint amennyiért árulja.A kocsiról pár infó még: [kép] [kép]
Nem sietek a vásárlással, Bp-en nincs szükségem kocsira, ha meg kell, kölcsön kérem valamelyiket a szüleimtől. Ez a bmw is csak hobby-ból/szerelemből lenne (birtoklási vágy, legyen saját), első saját kocsi lenne...(de nem szeretném végigsz*pni a létrát, egyből jót szeretnék ).
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
tasiadam
veterán
válasz KAMELOT #67787 üzenetére
Egyébként a képeken látható problémák olyan apróságok (ideértem az ablakmosót is), amik kb 1 nap altt javíthatóak, vagy filléres dolgok, mint a vontatóhorog takarója, a csipás csomagtartó, ami asszem műanyag, nem is fém, stb. Ugyan ilyenek az enyémmel is voltak, amint megcsináltam fillérekért, felment az ára kb azonnal. Rengeteg kis apróságon múlik. Ennél az autónál nem tudni a motort, milyen, de a cserélt ATF már pozitív, főleg ha még nem állt meg. A wandler megint olyan 100-150k cseréje, plusz ATF/szűrő (ha új, csak ATF), azaz kb 300e ft. A motor megint olyan, hogy ha csapágyazni kell, meg gyűrű, pár száz ezer ft. Viszont ha rákölt erre az autóra 1 millát, lesz 10 évre egy jó autója. Láthatóan nem rohad, szóval kasztnizni nem biztos, hogy kell rajta, csak a festést javítani, ah kihúzzák belőle. Egyáltalán nem tűnik rossz alapnak.
[ Szerkesztve ]
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz KAMELOT #67793 üzenetére
"Motor / váltó. Ezt nem tudja senki."
Egen. És ebből már mind a 2 csak anyagárban kiteszi az 1 millár, munkadíj nélkül. A sok használt prémiumnál kb ez áll fent, ritka az, amirek öltenek is. Inkább használják, feszítenek vele, de nem költenek, amikor kell, csakk ozmetikázzák a problémát.Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
Chris0321
addikt
válasz KAMELOT #67797 üzenetére
Nem mindenkinek telik 2010+-os autóra és nem mindenkinek tetszenek az újabbak. Ha valaki régebbit akar, akkor azt akar venni és kész. Jól meg kell nézni mit vesz és kell legyen tartalékba pénze. Én is megvettem az e46-ot 2019-ben, ráköltöttem azóta az árát de most van egy jó autóm amire alig kell költeni jelenleg és az ára sem lefele halad.
-
tasiadam
veterán
válasz KAMELOT #67797 üzenetére
Azert egy e46 320d (csak pelda) es egy e46 g power m3 kozott eg es fold a kulonbseg. Soha nem lesz 1 liga, es meg ujkoraban sem volt az. Egyik kvazi versenyauto, masik napi hasznalati targy. E39bol is a patika v8 a draga, sor6 nem lesz az, ha csak nem n54 kerult bele valahogy. Fullosan felujitott m54b30 sem lesz draga, hacsak nem kovacsolt beles es turbos. De az mar megint nem napi hasznalati targy
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz KAMELOT #67827 üzenetére
6HP-s 540i-t? tudtommal nem megy rá, ahogy a 25d-re sem megy rá a 6hp. A gyári automata, GM és ZF5HP meg hát, hagy némi kívánnivalót maga után.
Plusz a tény, hogy 27 évesen nem feltétlen ez a prio, de attól még 540i jöhetne, csak rákölteném az életem mire rendbe rakom De kövi projekt lehente az is[ Szerkesztve ]
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Ulefone Armor Pad 3 Pro - akkumulátor, lámpa, (tablet)
- Politika
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Marvel Snap
- További aktív témák...
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen