- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Lamborghini – Lian Li együttműködés
- iPad topik
- ASUS blog: hátra a csatlakozókkal!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Halasztja a Recall funkció aktiválását a Microsoft
- ViewSonic VX2779-HD-Pro: megfizethető gamer monitor
- Apple notebookok
- Autós kamerák
- Apple asztali gépek
Hirdetés
-
Spanyolországban kezd a Vivo V40 5G és V40 Lite 5G
ma A V40 az első középkategóriás telefon, mely a Zeiss-szel való együttműködés keretein belül fejlesztett kamerákkal szereltek fel.
-
Befellegzett az Alone in the Dark rebootját fejlesztő csapatnak
gp A játék vegyes értékeléseket kapott, de nem gondoltuk azt, hogy ez lesz a sztori vége.
-
Nagy fordulat jöhet az OpenAI-n belül
it Profitorientált céggé válhat az OpenAI, erősítette meg Sam Altman.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
orvil
tag
válasz
whitezo88 #18373 üzenetére
ja, mar rakerestem, eleg vicces.
van az E46 meg az E46 facelift. Tehat a sima kis E46 mar E46 pre-facelift, mivel a facelift az egy annyira eget rengeto dolog volt, hogy mar az etelon kiadast is pre-faceliftnek hivjak.
lattam ma egy gyonyoru pre-facelift F10 M5-ot, nagyon szep hangja volt :-D
-
KINKY_007
aktív tag
válasz
whitezo88 #18482 üzenetére
Aki azért rákölt ennyit egy kocsira, nem valószínű, hogy nulla vezetői tudással rendelkezik, mert akkor jó eséllyel nem is ismerné ezeket az alkatrészeket. A gyaníthatóan a gépben lévő szinterkuplunggal el sem tudna indulni...
A 70-es évek bmwi meg egy e36-os vezetése fényévekre van egymásról. Első autónak én biztos inkább e36-ot vennék (alkatrész, biztonság, légkondi, stb...)A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
orvil
tag
válasz
whitezo88 #18503 üzenetére
ja, az apost mar emlitetted regebben, de ok szeretnek "segiteni", az enyem is ilyen, de o a sikeresebb (gazdag) fajta, ezert mindenben szeret "tanacsokat" adni, en inkabb maradok "fuggetlen" igy a tanacsok itt be itt ki ...
olaj az gane dolog, nalam 525ben a gumi tomites faradt el a szurohaz aljan, olyan volt, mint a ropi, folyamat eresztette az olajat ra a talcara, es mivel nem naponta ellenoriztem (mert minek) igy csak szerencsen mulott hogy eszrevettem, esett es par csepp olaj ami a talcan lecsoppent kimosodott a vizzel, az persze egybol felfekudt a vizre es ugy tunt mintha omlene az olaj, vicces latvany volt .... aztan jottek a fotengely szimeringek, az mar mocskosabb dolog volt .... sajna ez ilyen, nem 2 eves a kocsi
sokat kell nezni a kocsit hogy tudd, hogy hova erdemes nezni, ez a rutin, amig nincs meg addig meg szerencse, ezek utan rutinosabban nezelodtem szivargas utan, mondanom sem kell,hogy a hatso fotengely szimering eresztett, azt pedig nem sok eselyed van lecsekkolni csak ugy, mert miert is ne?
-
orvil
tag
válasz
whitezo88 #18509 üzenetére
jah, en is, ha mar pici zaj van valahonnan akkor addig le nem allok, amig ki nem derul es pont nincs teve a vegere.
premium utcai benzin temat nem szoktam feszegetni, de most bogarat ultettel a fulembe, lehet kiprobalom a poen kedveert, bar lehet majd a placebo miatt is erezni fogok javulast, neha csak ugy egyik pillanatrol a masikra ugy erzem, mintha jobbna menne/rosszabbul menne a kocsi, mint tegnap, es nagyjabol UA kuton tankolok, na par napon belul kiderultisztito kepesseg nem lenne rossza, foleg ha eljutna a hidrotokehalakig (persze nem fog amig nem figyelnek tepsiben) mert azok reggel csunyan zorognek reggel ugy fel percig, lehet az uj olaj az oka (100%), nem lesz hosszu eletu ugy latom.
casanova:
oszinten?
neked biztos jobban megeri a virtualis autovasarlas sikjan, nekem mint foldi halando aki ebben a valosagban el, es nem a trend hatarozza meg az igenyeit, szoval nekem lehet eleg lenne az a gyenge, lomha 100 lo kozlekedni, aztan majd kesobb kiderul, kell e tobb, aztan ha neadjisten szetszalad a menes akkor a 100 lo is tud csunya dolgot csinalni.
poton 1.2 milla, mi az, mindenki zsebeben ott lapul 1.2 milla, veszunk belole valami csilli-villi kocsit, aztan jo lesz 10 evig. vagy nem? nemhany lovas a jelenlegi kocsid, azert azt meg oszd meg legyszi, kivancsi vagyok mihez kepest gyenge a 100LE/1250KG arany.
-
Casanova*
veterán
válasz
whitezo88 #18518 üzenetére
1.6-os sutyukim volt.
most E48 318Ci-t nézek 2002 évjárattól. vezettem E36 316i-t,meg 318is-t. nem keveset. ha nem találok jó E46-t jó áron. lehet E36 318is-t veszem meg,ha még nem kelt el. nagyon szép tuti állapotba van.
[ Szerkesztve ]
"Ha bírálnak téged,akkor valamit jól csinálsz. Hiszen csak azt támadják,akinél a labda van." ( BRUCE LEE ) ヅ ҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳҳ̸Ҳ̸ҳ
-
-
KINKY_007
aktív tag
válasz
whitezo88 #18562 üzenetére
Én sem veszek észre semmi szokatlant (2,5 benzin), még ha lenne is néhány plusz paci, azt se nagyon venném észre, mert nem stopperrel megyek. Csaknem szeretném hogy a belseje megbolonduljon a jó magyar valóságtól, és úgy tudom, hogy csak a shell hoz magának saját forrásból anyagot, a többieknek a mol szállít. Az étvágya lábfüggő, mondjuk 10 felett még nem jött ki átlag, de tartósan kergetve sem volt. Egy jó szoftveren még gondolkozom, de előbb rendes kerekeket akarok alá, meg a kormányt lecserélni, mert a gyári bőr már kezd viseletes lenni.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz
whitezo88 #18567 üzenetére
Úgyis a kormányt fogja az ember a legtöbbet, sokat dob a beltéren. A másik remek extra, a sportülés is nagyon jó, jobban támaszt-combot is, mint az alap, meg szép is...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
-
hdman
őstag
válasz
whitezo88 #18630 üzenetére
Hogy lenne egy GYÁRI tükör sufintuning??? Már irtam, hogy nekem sem tetszik, de nézz meg egy e36 m3-at, milyen sufnituning tükör van rajta
Utólagos AE-nél sokan a trafóra panaszkodnak, van aki fél évente cseréli. Szerintem egy minőségibb, kicsit drágább szettel nincs/kevesebb probléma van.
Nekem a tükrön kivül teljesen rendben van az összkép, ha meg azt nézzük, hogy milyen volt és milyen lett, akkor megérdemel a srác egy gratuálciót
Sopron city :)
-
whitezo88
nagyúr
válasz
whitezo88 #18641 üzenetére
*légzsák nélkül
srác korábbi autója: igazi gyönyörűség kép mellé másikhoz írva, 12,5 mp gyorsulás. igazi bika drag kocsi.
[ Szerkesztve ]
-
KINKY_007
aktív tag
-
orvil
tag
válasz
whitezo88 #18645 üzenetére
ha a lyukakat hazilag barkacsolja bele, akkor meg penzt is sporolhat, pont ugy, mint a 4 pontos bizt.ovet rogzitsuk az elso uleshez, hogy tobol kiszakadjon utkozesnel vele egyutt, mert ugy meg befer hatra valaki :-D
es sajnos ilyen autokkal futkaroznak meg jo szivvel sem nevezheto amator pilotanak figurak az uton ... inkabb hivnam oket onjelolt pilotanak, mert az amator mar kategoria -
Zewa
senior tag
válasz
whitezo88 #18682 üzenetére
Pont ezt akartam írni. Dragon egyetlen "szerencséje" hogy alig megy me' drága a nyál, télen meg még kevesebbet.
Ezt hogy hozták össze? Kamion mögött 70km/h tempomat?
Jó látni ahogy fejlődik a technika és csordogál lefelé a fogyasztás. Nagy kár hogy a technika ami ezt biztosítja engem már kissé aggaszt..
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
-
Zewa
senior tag
válasz
whitezo88 #18726 üzenetére
Sokan a hátsó biztonsági övek csatának rögzítésénél oldják meg valahogy. Hibásan!
Az öv felső rögzítési pontjának nem szabad a váll vonala alatt lennie.Még totalcarban is volt eccő de hirtelen nem találom.Mod: Meg van.
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
-
h1ght3chzor
őstag
válasz
whitezo88 #18768 üzenetére
Ez azt hiszem egy szürke színű kis műanyag vmi... Kivették kocsiból, ugye, hogy ne lopják el, és mégis elindult az autó, csak ha mennek vele, akkor csipog... Azt hitték, hogy csak 5m-en belül jó kb, de több km-re is mentek vele. Vkinek vmi ötlet?
Kérlek tisztelj meg azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetre.
-
MPowerPH
félisten
válasz
whitezo88 #18775 üzenetére
Amit hallasz, az a kompi hangja, teljesen normális.
A 3. -on meg simán low a driver, az nem az autó hibája. Sajna az a 360 lóerő, amit el lehet érni egy kompresszor beiktatásával ezeknél, könnyedén elérhető egy gyári 5 hengeres turboval is(azzal határ a csillagos ég kb.), és még a fogyasztás is emberi marad.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS