- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen egeret válasszak?
- Hivatalosan is elkészült az NVIDIA App
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi belépő szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Milyen TV-t vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dragon3000
veterán
Nem írtam semmilyen kikapcsolásról, de a pagefile mindenkinél más, ki mit szeret, valaki auton hagyja valaki nagyon minimálisat állít be, valaki annyit, mint a ram, van aki meg dupla annyit.... ezért szoktam pagefile nélkül írni. De ő azt állította, hogy csak a windows frissen 22GB és ez szépen felhízik 30ig is akár, miközben nekem a nason a programokkal csak 20GB míg az asztalin a friss telepítés minden programmal csak 22GB és nem csak a rendszer. A nason a telepítés óta kb semmi hízás nem történt.
-
Kezdő vagyok
őstag
Sziasztok!
Utorrentet mennyire biztonságos most használni?
Jelen pillanatban a 3.5.5 build 45311 van.
A reklámok egyáltalán nem zavarnak. -
Cs1csó
félisten
válasz Kezdő vagyok #30652 üzenetére
Értelmetlen a kérdés, a Qbittorrent-ből van natív 64 bites verzió, teljesen ingyenes, átlátható fejlesztésekkel, de ha szívatni akarod magad akkor használd az μTorrent akármelyik verzióját.
-
Cs1csó
félisten
válasz Kezdő vagyok #30654 üzenetére
Értem a kérdést, nem tudom most épp azon kívül:
- hogy folyton reklámozza a PRO-t hogy fizess elő rá
- hogy nincs érdemi fejlesztés
- hogy nincs natív 64 bites verzió
- hogy pár korábbi verzió már kompromittálódott
- hogy van tökéletes alternatívamiért kell még ezen rágódni? Windows 10-re a legajánlottabb a Qbittorrent. Windows 7-en még el lehet bohóckodni a μTorrent 2.2.1-es verziójával más oprendszeren pedig van számos alternatíva.
-
TeeJay
félisten
válasz Kezdő vagyok #30652 üzenetére
az a baj nem csak reklám van hanem fut a kliens mellett egy finom utorrentie.exe folyamat is...
meg elég tré mikor néztem SSD-re hogy tölt nagyon gáz volt