Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ANOka

    őstag

    Javaslato(ka)t kérek:

    Rendeltem a BG-ről Dremel géphez gyémánt szerszámokat. 2017.09.10-én leadtam 5 db rendelést (külön-külön fizetve), amiből 3 azóta sikeresen megérkezett. Mindegyiket - 1 kacat kivételével - TN-nel és a biztosítást kifizetve rendeltem.
    Kettő viszont "belesett" a "pudingi" fekete lyukba: a 60 nap letelt és a királyi postán oldalán még semmi érdemi bejegyzés nincs róla. (RU769832767CN; RU769837089CN).

    Ezt jeleztem a BG felé, amire válaszoltak. Írtam nekik hogy még várhatok 2 hetet, - "Pudingot" ismerve - hátha megjön, de akkor kérdeztem, hogy mi lesz a vásárlói védelmemmel. De az ügyintézők "write only" üzemmódban működnek: a javaslatomat figyelembe sem véve csak annyit kérdeznek, hogy visszatérítést vagy újraküldést szeretnék.

    Én viszont most nem tudom, hogy mit válasszak. :F
    "Pudingon" keresztül - az éppen Ali-s volt - kaptam már meg csomagot ~65 napra. Akkor visszatérítést kértem, amit meg kaptam, mielőtt a csomag megjött. Rendeltem ugyanattól az eladótól még egy terméket helyette (ami azóta is "Pudingon" keresztül utazik :D). A késve megkapott csomagot jeleztem az eladó felé és visszafizettem az árát. Az ~5 USD kacat (kábel) volt: lesz@rom.
    Ezeknél BG-s a termékeknél viszont ezt az "ismétlést" nem szeretném eljátszani, mivel a csomagok értéke ~17 USD/csomag. A termékekre szükségem lenne, viszont csak 1-1 db mennyiségben és csak ennyit szeretnék kifizetni.

    Mit csináljak? :F :U :O
    ("Trükközés" nem játszik: korrekt akarok maradni és ennél sokkal többet ér a saját lelkiismeretem/becsületem!)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák