Hirdetés
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
- Már várja a startpisztoly eldördülését a Gaudi 3
Hirdetés
-
Billentyűzettel autóznék újra, van még ilyen gém?
lo Régebben voltak billentyűzettel jól irányítható "árkád" autós játékok, most csak két ilyet ismerek:...
-
Mozgásban a Hell is Us
gp Ahogy arról már korábban szó volt, a megjelenést 2025-re halasztották a fejlesztők.
-
Újabb Redmi Watch 5 érkezett
ma A Lite modell AMOLED panelt, BT hívást és GPS-t kínál fillérekért.
Új hozzászólás Aktív témák
-
JóGéza
aktív tag
válasz Anubis_9 #5066 üzenetére
Árammérésre állítottad a műszert és úgy mértél vele? Kötöttél vele sorba valami ellenállást vagy csak a műszert? Így azt az áramot mérnéd amit akkor ad le az akku, ha rövidre zárod. 20 mA állásban 2.5 az 2.5 mA. Ha ennyi az akku zárlati árama, akkor nem igazán van feltöltve.
Ha feszültségmérésre állítod a műszert, akkor az akku kapocsfeszültségét tudod mérni, de terhelés nélkül ez se mond túl sokat. -
JóGéza
aktív tag
válasz Anubis_9 #5069 üzenetére
Ha a műszeren és az akkun kívül mást nem kötöttél az áramkörbe, akkor így a zárlati áramot mérted. Ha rögtön ennyit mutatott a műszer, akkor az akku nincs feltöltve. Az akksira rákötsz egy ellenállást, mondjuk 10 Ohm körülit, és méred a rajta eső feszültséget, ha ez nem esik le néhány másodperc alatt nagyon, akkor az akku feltöltött( terhelő villa).
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen