Hirdetés
-
Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
ma A hivatalos kedvcsináló megnyerő, csak nem hivatalos forrásból érkezett.
-
Továbbra is roppant népszerű a Resident Evil 2 Remake
gp Jelenleg több mint 13,9 millió példányt adtak el a játékból és még mindig sokan érdeklődnek a felújítás iránt.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
chopin42
őstag
válasz
Jamby18 #50175 üzenetére
Szia! Én eléggé kezdő vagyok itt pár tapasztalt motoroshoz képest, de egy biztos: mióta kemény waxot kap a kocsi (nálam BH double speed), azóta egy eső után "retkesebb". Illetve ha este esik, mire reggelre mindenkié megszárad, az enyém vígan vízcseppes még.
Valamiért nem folyik le az összes víz, hanem apró cseppekben összeáll. Ez azt okozza, hogy ha poros az autó (kint áll nálam) akkor apró sárcseppek lesznek. Mások azt mondták ez ilyen. Cserébe könnyebb lemosni és valamennyire védi is az autót.Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
Petyyyyy
addikt
válasz
Jamby18 #50175 üzenetére
Próbálom rövidre fogni.
Ha van fent védelem és a hazaút végére a menetszél nem vitte le a maradék vízcseppeket, akkor következő nagy mosásnál próbáld meg rétegezni a megoldást ha tudod. Kötési időt lehetőleg betartva.
Szárazolást csak érintéses mosás után javasolnám, amihez a kitalált metódus teljesen jó, egyedüli kieg. hogy a samponos mosás elé beszúrnék egy habot és hagynám amíg lehet, hogy lazítsa a koszt.Kétvödrös mosásnál az minimalizálja a karcokat hogy mennyi koszt sikerült leoldanod/csapatnod mielőtt nekilátsz és milyen sűrűn öblíted ki a kesztyűt a tiszta vizes vödörben.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star