- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
Hirdetés
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
ph Az amerikai cég legfrissebb szériája kétféle méretben választható, és fél évtizedes jótállással kecsegteti leendő gazdáit.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
polimorf
tag
válasz Batman2 #6935 üzenetére
Ha a mercidnek 730 a színszáma akkor bemész egy autó fényezőhöz és gond nélkül kikeveri neked. De amint írtam is a fényező mutat neked színmintákat amiből te kiválaszthatod azt ami neked tetszik ez a legegyszerűbb módja. "hogy milyen festékból milyen mértékben keverendő össze" azt nem lehet megmondani mert minden festékmárka más receptúra szerint állítja össze ugyanazt a szint. Az összetevői lehet, hogy ugyan azok de a hozzá adandó mennyiség tutira más minden márkánál.
Az autófesték boltban nem tudtak neked színmintákat mutatni? Érdekes.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
válasz Batman2 #6948 üzenetére
Aki keveri a színedet az beüti a gépbe, hogy mercédes 737 és kiadja neki a gép a pontos receptúrát,arra a fehérre, hogy milyen színekből mennyi gramm kell. A szinszám nem típuokra vonatkozik, csak márkára. A mercinek a 737 számon fut ez bizonyos fehér esetleg variánsai lehetnek (világosabb, sötétebb, kékebb, sárgább stb.), De azok is ugyan ahhoz a fehérhez tartoznak csak árnyalat beli különbségek vannak.
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Highend55
tag
-
polimorf
tag
válasz Batman2 #6949 üzenetére
Nem árt ha mindenütt meg csiszolgatod mert idővel lepöröghet a festék ha nincs aládolgozva.
A csiszolás több okból is fontos, többek közt a fényezés szépsége is múlhat rajta de a kissebb karcok és egyenetlenségek kiigazítására is szolgál stb. stb.
Azt szeretném kérdezni, hogy a fújást is magad fogod csinálni, vagy azt már szakemberre bízod? Ugyanis kellő gyakorlat nélkül érhet pár kellemetlen meglepetés...Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
MunezXBK
nagyúr
Jó cucc, az tény. De fél évig kibírja egy kezeléssel, egy cuccos pedig 30-40 kezelésre elég.
Alsó hangon is 15 évig elég, tehát vagy összekapsz sok-sok spant, vagy nézegeted a polcon.
Zainoval egy cimbivel is kb. a felét kell befektetni és -szerintem- szebb a hatás.
Ezen 2 ok miatt döntöttem a Zaino mellett.
-
#00809728
törölt tag
-
Batman2
őstag
válasz polimorf #6954 üzenetére
Az az érdekes, hogy a boltban, ahol jártam, ott a fickó nem tudta megmondani, hogy a járgány színkódja alapján ki tudják e keverni, mert úgy értettem, hogy nem biztos, hogy ismerik a mercedes színkódókat !
Lehet, hogy az ő programjuk a mercedes kódját nem ismeri ?De nem volt teljesen világos az ürge szövege számomra.
Annyi volt világos belőle, hogy úgy, hogy "klasszikus fehér" nem tudják kikeverni, mert hogy minden márka más árnyalatot ért alatta, kell a kód, de hogy milyen jó nekik...Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
válasz polimorf #6957 üzenetére
Igen, a fújást és mindent magam szeretnék csinálni !
Azért is szereztem be kompresszort és szórót.
Festék nélkül már kipróbáltam, bár kevesebb levegőt szolgáltat a kompresszor, mint amit maximum megeszik a szóró, de egy-egy elem festése alatt elég amit produkál a kompresszor folyamatosan + amit eltárolt a tartályban.
A szórónak még nem ismerem minden állítási lehetőségét, lehet, hogy a max. levegő mennyiséget is be lehet állítani valamelyik csavarral.Eddig csak spray flakonnal és kicsi szóróval volt gyakorlatom, mindkettővel egész jól ment már a szórás, pedig a flakon nyomása és porlasztási minősége is gagyi.
Előbb természetesen kipróbálom a rendszert egy kis próbafestékkel (1K Neolux) a régi ajtóm lapján, aztán ha már ott jól tudok fényezni, akkor esek neki a járgánynak vele.Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
Batman2
őstag
Akkor előszőr egy vékonyabb réteg kell, épphogy befogja a felületet,
majd egy vastag
és mégegy vékony, meghígított festékkel, hogy szép, sima, csillogó legyen a felülete, ha jól értettem az első hsz.-ből ?Közben mennyi időt kell várni, gondolom nem kell engedni, hogy megszáradjon, nedves-a nedvesre elven kell dolgozni ?
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
#00809728
törölt tag
Te autódat:
autoglym finom polírral az egész autót majdZ-5 Pro Szintetikus Wax (pókhálós vagy enyhén karcos fényezésre)
Cikkszám: Z-5
Ár (bruttó): 7 990,-
+
ZFX Kötés-gyorsító Adalék
Cikkszám: ZFX
Ár (bruttó): 9 530,-és végül
Z-6 Fényesség-fokozó és Gyorsápoló Spray
Cikkszám: Z-6
Ár (bruttó): 4 760,-Oké igy elsőre sok de nagyon sokszor le tudod vele kezelni a kocsidat.
Szivacsok: 3M tojástartó fajtájuakat kék,zöld,sárga és egy hűvös garázs
alkoholt amivel párszor átmosod mielőtt felviszed a zainot. -
Highend55
tag
válasz MunezXBK #6958 üzenetére
Tisztában vagyok,hogy nagyon jó,viszont nem csak az létezik,angol [link]) fórumot szoktam olvasgatni,és itt rengeteg ember megosztja a tapasztalatát(képpel,leírással,videoval).Nagyon sokan használják pl. ezt a márkát mások is elégedetten,árban kb Autoglym-be sorolnám,Zaino-tól viszont minimálisan olcsóbb.Az ár annyira nem játszik szerepet mivel,nagyon sokáig elég..
Shamponom,Glazem is tőlük van emiatt nem vettem meg a Zaino-t..Ha megkaptad a termékeid kiváncsian várom a véleményed !
-
polimorf
tag
válasz Batman2 #6968 üzenetére
Neoluxból nincs készen mercire kevert szín tudtommal, csak bekeverni lehet.
Az a gond a kompresszoroddal, hogy folyamatosan kellene tartania legalább 2 - 2,5 bár nyomást az nem megoldható egy komplett autó fujásánál, hogy elemenként megállsz míg feltölt a kompresszor mert mire a végére érsz az eleje már meghúz és nem fog összeolvadni túl aprónarancsos lesz. Arra is nagyon figyelj oda, hogy a kompreszor ne nyomjon a pisztolyhoz se vizet se olajat (FONTOS). És mielőtt elkezded fújni zsírtalanítsd át az egész autót. Az üzletben tudnak adni neked zsírtalanítót is. Ha nem kemencében fogod festeni akkor mindenképp locsolj fel, és portalanítsd a helységet is és az autót is.
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
MunezXBK
nagyúr
válasz #00809728 #6975 üzenetére
Nna...ma tesztelésre került a Super Resin Polish, hála Dodinak. 2 verdán is, egy fekete metál II-es Clio-n, meg az Én s.kék vasamon is.
Hát mit mondjak? Röviden:
Enyém tavasszal lett áttolva 3M-es pasztákkal, de az eredményen még így is meglepődtem!
A Clio-ról meg nem is beszélve, az egyenesen gyönyörű lett!
-
MunezXBK
nagyúr
-
csinturi
tag
Melyiket ajánljátok?
Sonax Xtreme brill viasz, ez folyékony , vagy a paszta Sonax Xtreme vasz 1?
Illetve, sötétszürke metálfényezésre mehet-e fekete polírpaszta? -
Batman2
őstag
válasz polimorf #6977 üzenetére
A Neoluxot csak a próbákhoz szándékszom használni, nem azzal akarom festeni, hanem valami jobb anyaggal.
A kompresszor tartályán alul van egy leengedő csavar, elvileg ott kell leengedni az összegyült vizet, az olajról nem tudok nyilatkozni, remélem, hogy azt nem nyom kifelé, vagy a vízzel együtt akkor az is lecsapódik !
A tartályban valami csörög, mintha homok lenne az aljában, valszeg szilikagél, a levegő párátlanításához.Mindenképpen elemenként terveztem festeni a járgányt, nem igen lesz időm és ernergiám egyszerre megcsinálni az egészet, végigcsiszolni (bár ezt meg lehet előre csinálni), végigmaszkolni, aztán a szóró kittet felvinni, száradni hagyni, majd megint csiszolni, portalanítani, majd festeni.
Az egybefüggő elemek esetében is több helyen van valamilyen dísz elem, ami kitakar egy részt, ott meg tudok állni a műveletekkel, így nem gond a részenként való festés. Az eleve hézaggal egymástól elkülönülő elemek esetében pedig adott, hogy mennyit csináljak egyhuzamban, mint pl. motorháztető, vagy ajtók és csomagtartó tető.
A tető és a hátsó sárvádő a legnagyobb összefüggő egység, de köztük is van egy dísz elem a C oszlopon, ami alatt meg lehet szakítani a munkát.
Erre van csak lehetőségem, ezért így vagyok kénytelen megcsinálni.Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
tomcsi23
veterán
válasz #00809728 #6964 üzenetére
Dodi!
Pörög a totyik ezerrel, nem győzök olvasni.
Amúgy Z6 az, no meg a sampon. Ja, és ki lettem oktatva inasként, nem emlékszel?
(#6965) MunezXBK: köszi. A bambit megdumáltuk.
No meg ezt a benzinkutas témát sem hagyom szó nélkül: pont egyik kiglancolás után gurulok be a kútra a taligával (kívül-belül lekezelve, fél napos progi volt). Épp állítom le a verdát, nyitom az ajtót, amikor megpillantom emberünket. Kezében a vödörből kivett, szétszakadt szivacsú, ám annál jobban a sáros víztől tocsogó célszerszám. S már lendítené a taliga felé. Olyat ráordibáltam, hogy ijedtében kiesett a kezéből.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
Nordik
őstag
Linkeljetek nekem légyszíves az Autoglym márkából valami jó kis polírcuccot. Olyan kellene ami nem csak olyasmi hatást ad mintha polírozott volna, hanem ténylegesen eltünteti a kisebb karcokat, elmattult felületeket stb.