- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Házimozi belépő szinten
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- SSD kibeszélő
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen videókártyát?
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fujifilm X
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
Aktív témák
-
TomBoy1986
veterán
Ennyire nem emelt, mint az én Galaxym, mivel ez 600/1600-on megy.
Itt összehasonlítottam: [link]
''Az nvidia menüjét jobban szeretem...''
Pedig nem jó De te megszoktad és megtetszett.AMD FX-6300 ; MSI 970A-G46 ; XFX RX-460 4GB ; CSX DDR3-1600 2x8GB ; WD 1TB ; CoolerMaster RealPower RS-520W
-
TomBoy1986
veterán
Ez pontosan így van. Nem véletlenül linkeltem a 67K-ba kerülő Socket 754*es Athlon64 3400+ -t. Szóval az is a bolt nyakán marad, ha így kitartják az árát. Komplett platformot is lehet cserélni ennyiért.
AMD FX-6300 ; MSI 970A-G46 ; XFX RX-460 4GB ; CSX DDR3-1600 2x8GB ; WD 1TB ; CoolerMaster RealPower RS-520W
-
pisti
őstag
HDR=high dinamyc range. Magyarul a shader model 3.0
A két dolog marhára nem ugyanaz, annyi közük van egymáshoz, hogy sm3.0 kódokkal volt már annyira ''egyszerű'' lekódolni a HDR renderelést, hogy elkezdték széleskörben alkalmazni.
A Valve megcsinálta speciel sm2.0-val is, ezért megy az ATI 9xxx sorozaton is a HL2 féle HDR.
[Szerkesztve] -
pisti
őstag
Gondolj bele egy 400-as ram ára majd másfélszerese a 800-asnak, holott nem vitás melyik a jobb.
Prohardveres tesztek alapján a 800-as DDR2 a 400-as DDR szintjén van sebességben, főleg a magas időzítései miatt.
Persze lehet, hogy a mai tuning ramokkal amik alacsony időzítések mellett tudják a DDR2 800 sebességet, már vmivel nagyobb sebesség érhető el, de azok jó eséllyel drágábbak még a DDR1-nél is.
[Szerkesztve] -
#31757056
törölt tag
Nekem az a véleményem hogy a single channel miatt és a gyengébb időzítés miatt (2T) kapod ezt az eredményt, ami egyébként önmagában egyátalán nem rossz így, mondjuk ezzel a proci órajellel 10000 környékét kell súrolnia, de végülis mit számít az a pár pont? Itt egy régebbi eredményem viszonyítási alapnak: [link]
-
MODERÁTOR
-
#31757056
törölt tag
05-ben jó ez, de 06-ban sokat veszítek az egy mag miatt, meg a 2 magot használó játékokban is sokat vesztenék. Én majd beszerzek még egy 939-es x2-őt valahogy, vagy leváltom am2-re a cuccot valamikor, de lehet inkább kivárom a ddr3-mat, azzal jobban fognak majd menni a dolgok.
-
Lacpac
őstag
Most fog egy két dolog változni hardware szinten, a feleségemnek van fent egy-két progi, elég sűrűn változnak az elmentett dolgok benne, és csak a rendszerpartícióra lehet telepíteni. A mentett dolgait meg elég kellemetlen visszaállítani, a progi beállításait meg csak kézzel lehet elintézni. már gondolkodtam egy 40 gigás vinyóban, ami az övé lenne, saját winnel.
[Szerkesztve] -
Silenzio
addikt
A kollégának 1 Gbyte ramja van akácsak nekem ráadásul a processzor sem bővelkedik teljesítményben ami a STALKER-hez kell. Próbáld ki a játékot 2 giga rammal, 0 swapfile-lal, és meg fogsz lepődni mennyire szaggat... 2 giga ram édeskevés egy ilyen játékhoz ha nincs swapfile. Tudom mert a topikban rengetegen paanszkodtak a játék ramigénye miatt.
https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
Silenzio
addikt
Viszont lehet hogy az 512-es kártya miatt megy nekem relative simán a játék 1 giga rammal.
Más.
Az tény hogy a STALKER futás közben elférhet 1.4 giga memóriában pagefile nélkül, viszont az adatokat össze-vissza rakosgatja a memóriában. Nem zárom ki hogy van olyan időpillanat amikor kifut a 2 gigából, (valószínűleg) ezért a nem peccselt változat gyakran ki is fagyott, ha nem volt -vagy kicsi volt- a pagefile. Ezt a STALKER topikban kitárgyaltuk, szoptunk is vele rendesen. Átlag 4 giga pagefile-lal futott jól a játék minden konfigon. A tapasztalat azt mutatja hogy KELL a pagefile. És nem ram fizikai mennyiségének túllépése, hanem a folyamatok dinamizmusa miatt (ha érthető mire gondolok).https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR
-
brd
nagyúr
Azért, mert a STALKER sok VGA RAM-ot zabál, ha jól emlékszem, simán megzabált úgy ~4xx MB-ot (minden max-on, 1024-es felbontással). Ha elfogy a VGA RAM-ja, akkor meg a központi memóriát használja a VGA helyett/mellett, így abból is többet fogyaszt.
The only real valuable thing is intuition.
-
MODERÁTOR
A textúrák mérete nem a képernyőfelbontástól függ, semmi köze hozzá.
Nézd meg pl a Doom3-at, ultra grafikai beállításoknál 512MB-s videokari kell, még akkor is, ha 800x600-on játszol.
A textúra felbontása azt jelenti, hogy mekkora felbontású textúrákat húz a program az objektumokra. (hülye mondat, de így van)***
-
MODERÁTOR
Pont rossz tesztet választottál ki. A HL2 nem használ több mint 256MB-nyi textúrát, ezért tök mindegy, hogy 256-os, vagy 512-es kártyával tesztelik. A következő oldalon viszont ott van a Quake4, ott már sokkal többet számít (a Doom3 motor a max beállítással több mint 256MB textúrát használ).
Itt van, hogy a Q4 mennyi videomemóriát használ ultra és high módban:
[Szerkesztve]***
-
MODERÁTOR
Jelen esetben senkit sem érdekel a magasabb felbontás, épp ti bizonygattátok, hogy a legtöbben 1024-ben játszanak (ez egyébként szerinte már nem igaz, elterjedtebb az 1280). A tesztből viszont gyönyörűen látszuk, hogy 1024/1280-ban is rengeteget számít a plusz videomemória, amennyiben a textúrák mennyisége öbb, mint 256MB. És megtippelem, hogy idén már az összes játék ilyen lesz.
***
-
MODERÁTOR
Azért, mert csak 1 olyan játék van a tesztben, ami több mint 256MB textúrát is használ, még felesleges ilyen következtetéseket levonni. Nézz körűl, hogy milyen sok játék használ már ennyi textúrát, meg fogsz lepődni.
Csak néhány: Oblivion, Company of Heroes, Doom 3, Prey, Quake 4, Delta Force Xtreme (ez csak néhány ,ami eszembe jutott)
Persze mindegyiknál feltétel, hogy maxra tedd a grafikai részletességet. Ezek után még 1024-ben is elég nagy lesz a különbség 256-os és 512-es kártya között.***
-
juhi07
senior tag
ÉS timely procit ajánlanátok ehez a konfig alá am sokal jobb?
Hány % nyomja meg a géptellyesitményét egy uj proci ha lecserélem?AMD X2 5000 BLACK EDITION |AC Freezer64 Pro | 2 x 1GB DDR800 KINGMAX |GIGABYTE HD4850 512MB| MSI K9N SLI | 250GB SATA2 16MB Buffer | Hitachi 1 TB Winchester | 400W Chieftec | Samsung SyncMaster 940nw (19'' TFT)