- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Elveszítette az egyik legnagyobb kínai partnerét az Intel és a Qualcomm
- Házimozi haladó szinten
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Androidos fejegységek
- Milyen monitort vegyek?
Hirdetés
-
Ghost of Tsushima - A PC-s kiadás több mint 170 régióban elérhetetlen lesz
gp Hasonlóan a Helldivers II-höz, ahol nincs PSN regisztrációra lehetőség, ott nem lehet megvenni a programot.
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
-
Akciófigyelő: kedvezményekkel indít az Ulefone Armor tablet/telefon páros
ma Az Armor Pad 3 Pro és az Armor 26 Ultra árából sokat enged a gyártó.
Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Alapvetően nem a nagy terekkkel van a baj, hanem az azon elhelyezkedő objektumokkal. A CryEngine 2 rendelkezik jelenleg a legjobb LOD kezelő lagoritmussal, ez a CryEngine első változatánál is kimagaslóan hatékony volt. A fejlett LOD kezelés alapból garantálja, hogy a távoli objektumok kevés erőforrást pazarolnak. A tesszalátor annyiban segítene, hogy a Parallax Occlusion Mapping-ot tulajdonképpen feleslegessé tenné. Amíg a Tesszalátor nem támogatott az API-ban addig nagyon kicsi a valószínűsége, hogy egy nem xBox360-as játék támogatni fogja. Egyszerűen nem éri meg a befektetett energiát. A xBox360 Xenos tesszalátora tulajdonképpen tök ugyanaz, mint az R600 és az arra épülő rendszereké, így ha Box-os a játék akkor a PC-n való tasszalálás minimális változtatásokat követelne, így a játék átírásánál érdemes egy kis energiát beleadni, hogy PC-n is használható legyen a fícsőr.
A Shader Modell szabványok alkalmazásában nem teljes az egyetértés az AMD és az nV között. A prog guide alapján az nV azt javasolja, hogy a Shader programot ha lehetsgées akkor mindig írjuk a lehető legkisebb Modell-re. Az AMD úgygondolja, hogy egyes esetekben az SM2-es kód felesleges, mert egy SM2-es hardver már túl lassú egy mai komplex program futtatására. Így ők azt javasolják, hogy olyan Shader modell-t használjanak, ahol az adott kód a leggyorsabban fut.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Elfelejtettem a film címét
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Xbox tulajok OFF topicja
- Vicces képek
- Cipő topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- nVidia tulajok OFF topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest