- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Nikon DSLR topik
- Házimozi haladó szinten
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Projektor topic
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Dell notebook topic
- Hogy is néznek ki a gépeink?
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Géjza
őstag
TrackIR-t használ valaki? Érdemes? Engem zavar, hogy nem látom a tükröket és az autókat körülöttem, radar persze mutatja őket, de az nem túl realistic. Sisakos nézetben a FOV-om 60 fokra van állítva, így nagyrészt látom a bal tükrömet és a belső visszapillantó nagy részét. De a jobb oldalamon nem látom mi történik. FOV kalkulátor ( [link] ) nekem 29 fokot javasol, ennél esélyem nincs bármelyik tükröt is nézni, sima 1db 16:9-es 1440p-s monitoron teljesen kiesnek a látószögből.
TrackIR ACC-vel: [link]
Vagy ha már trackir, akkor inkább vr? Már ha bírja az ember gyomra (még nem próbáltam).
-
Géjza
őstag
Eddig AI ellen lehetett feljebb húzni könnyen, gyorsan SA-t, most meg kapcsoljuk ki? Ez így érdekes lesz, mert online jóval nehezebb feltornászni azt a sok harcos között.
Minap Monza 1. sokán, első valagában mentem már pár kör óta, sikánban orrom előtt befordul, erre valamelyik nagyokos fékezés nélkül, 270-nel oldalról úgy telibeverte, hogy az pörgött vagy 20-at a levegőben. Centikkel az én orrom előtt. Aztán lazán megnyertem a futamot.
Ilyenek ellen nem tudsz semmit sem csinálni, kivédeni és ha téged kap el, lök meg egy ilyen, akkor viszi a te SA-dat is.
Most, hogy vga kártyát teszteltem ACC alatt gyenge AI-kkal, felment a CC-m 100-ra, de ügye csak 2 digiten tudja kiírni az értékét és azt hittem valami bug miatt lenullázta azt.
-
Géjza
őstag
BH-t utálom én is.
De Misano idegel ki, egyszerűen nem tudok olyan setupot összehozni, hogy a hosszú egyenes végefelé lévő törésnél kezdődő féktávon ne szálljon el jó eséllyel a porka segge. Ott majdnem mindig megforgok (kivéve, ha sokkal hosszabb féktávot veszek, ami meg nem túl jó a lap time-nak). Mi a trükk ott?
-
-
Géjza
őstag
200 kört? Én még 50 alatt járok csak Tegnap mentem rajta vagy 25-30-at, így sikerült éppen levinnem 1:28 alá 1:30-ról. De akkor még van bő 1s, amit találnom kell az idődhöz képest. Pontos szektoridőket tudsz mondani? Majd nézek track guide-ot, hogy hol, mennyire érdemes/lehet vágni.
Aggressive setup nekem annyira nem fekszik itt, pl. első kanyart nem tudtam gyorsan, következetesen bevenni vele, sok időt buktam vele csak ott. Kicsit tuningolttal (felkeményített futóművel) magamhoz képest egész jól, érzésre gyorsan, pontosan tudom azt már abszolválni. Aztán lehet ezzel is benne hagyok hozzád képest jópár tizedet.
Majd nyomatom még.
-
Géjza
őstag
Köszi!
Jó kis edzés.
Szektoridőket timetables-ben szoktam nézni, mert az biztosan mutatja, hogy legalább szektor szinten hol és mennyi maradt benne vagy mi mennyit javult. Persze az ember is nagyjából érzi ezt, főleg ha beleront picit. Online is szoktam nézni az alien időket, hogy ők milyen szektorokat nyomnak, melyikben mennyit bukok.
Telemetry lenne az ultimate, az mindent pontosan megmutatna.
-
Géjza
őstag
Jópárszor előfordul, hogy xarrá zúznak, hogy csak vánszorog az autó, javítás boxban 2 perc, lesz 1-2 kör minuszod. Gyakorlatilag túl sok értelme már nincs a versenynek ekkor.
Inkább kilép, keres másik szervert és újrapróbálkozik.
Kérdés: Ferrarinál mi a kb jó BB érték hot lapozásnál?
-
Géjza
őstag
Mostanában elkezdtem Ferrarival menni Porsche helyett. Eddig Spa-ban talán 1x mentem be 2:20 alá (2:19.98x) porkával. Tegnap gondoltam hotlapozok egyet Ferrarival ott, hogy legyen egy jó setupom a versenyekre hozzá. Yt-n megnéztem egy videót, aminek a végén mutatták az autó beállításait.
Bepötyögtem őket 1:1-ben, 2:20.4-et mentem vele első körben össze-vissza csúszkálva pár nagyot belehibázva. Kicsit belenyúltam a setup-ba, hogy stabilabb legyen, utána első körben 2:18.9, 2. körben 2:18.3, 3-ban 2:18.5 lett (2:17-es kör simán benne van, ami porséval abszolút űridőnek tűnt). Ennyivel gyorsabb a Ferrari, mint a porka?
Órúzsban porkával nem tudok átmenni full gázon, minimálisan bele kellett emelnem, ferkával hajolhat a taposó, simán átmegy +10km/h-val maxigázon. Vagy csak xar volt a setupom porschéhez?
Monzában is pár kör után 48 aljában vagyok (ami kb a legjobb időm volt porkával), miközben xarnak érzem még a setupot.
-
Géjza
őstag
1.7.6 kint van, majd este később tesztelem.
Amúgy azt hittem tegnap elkaptam Tusi "vírusát" Feltettem az új radeon drivert, erre elkezdett szaggatni a hang (mondjuk nem csak ACC-ben, de yt videókban is), 0.1% fps béka segge alatt ACC-ben microstutterelt a game (más játékkal nem próbáltam, de yt alapján rendszerszintű issue volt). Mondjuk közben volt egy nagy win frissítésem is a napokban, no mondom itt a vég, xophatok én is, mint Tusi.
DDU-val újraraktam vga drivert, ugyanaz. Letoltam DDU-val a hangkártya driverét is, azzal szerencsére megszűnt az issue és folyik minden ismét.
Hogy hogyan és mivel akad össze az integrált audio drivere, az rejtély...
Becsületes Nepperrel találkoztatok már valamelyik szerón? Tényleg ő az, vagy csak valaki lenyúlta a nevét?
-
Géjza
őstag
Jobbulást!
AC: eddig nem vettem meg, csak ACC van meg jelenleg, de véletlen belebotlottam La Canyons videókba, az a mod valami eszméletlen cool. Meg a zöld pokolban is lehetne akkor már picit tekeregni. Hamarosan beszerzem én is AC-t.
Szaggatás: maradjunk annyiban, hogy semmiben nem befolyásol, ha van is, mert annál bénább vagyok (még). Sok évig nyomtam fps-t picit komolyabban is, észrevenném, ha bármi zavaró stutter, akadás, lagg lenne. Nálam csak akkor akad, ha onlány versenyen ki/be lépegetnek, egyébként semmi jelét nem tapasztalom. Vagy a szemem romlott ennyit az évek alatt.
-
Géjza
őstag
Néztem most 1-2 videóját és tényleg sokszor akad neki (régebbiek is). Nálam ilyen akadások nincsenek egyáltalán (meg semmilyen sem).
GT4-est is megnéztem, az brutál akadás volt a fenti sikánnál. Nálam szerencsére zéró. Ha nem így lenne nem mondanám.
Lehet imádja a 1.5 éves win installomat, ami alatt már alaplap, processzorok, jópár vga ki volt csereberélve abban a 1.5 évben és nem díjazná a friss wint ACC-t sem raktam újra soha. No mind1, kivétel erősíti a szabályt.
Rárepülök AC-ra.
-
Géjza
őstag
Jobbulást!
Bezzeg ha egy ilyet tekergetnél a fana helyett, akkor nem lennének ilyen gondjait...
Viszont ennek néha nagy hasznát tudnám én is venni online versenyeken faxparasztok ellen:
"- Pontos digitális vezérkereszt, 12 tüzelő gomb."
(Szlovákok mintha gugli tr-t használtak volna a szöveg fordításánál )
-
Géjza
őstag
Bármilyennel. Qualy-n úgyis az aktuális tudásodnak megfelelő emberek lesznek körülötted, akik hasonló tempót tudnak. Mindenhol vannak qrvagyors és lassabb emberkék is. Csak egy dologra figyelj: lehetőleg ne zúzd le a fél mezőnyt az első féktávon a rajt után. Offline gyakorolhatod AI-k ellen a szoros szitukat, igazából a rajt ami igazán veszélyes szokott lenni, ahol egymás hegyén-hátán vannak az autók.
Ha még nem sokat online-oztál, akkor inkább óvatos módba told, inkább engedd el a gyorsabbakat, aztán ahogy fejlődsz, kezdődhetnek a pozicsaták (támadás, védekezés).
És még valami: sokak szerint a setup nem nagyon számít, a default "aggressive" setuppal is jókat lehet menni. Szerintem vezetéstechnika mellett (én is inkább kezdőnek sorolnám be magam) a rád igazított setup is nagyon sokat számít, ha másban nem, akkor abban, hogy stabilabb köridőket tudj menni és ne folyamatosan az autóval harcolj kanyarról kanyarra, körről körre.
Pl. monzában elég lágy futóművel próbálkoztam korábban, örültem, ha 49 alá be tudtam menni, pl lesmo-kban qrvaxar (lassú) voltam így. Felkeményített futóművel hotlap-on sorozatos 47 közepe környéki köridőket, versenyen 48 alja, 47 tetejét tudok menni már, ami elég nagy előrelépés volt. Lágy setuppal (kerékvetők miatt volt inkább lágyabbra hangolva) erre esélytelen voltam, hiába mentem határon.
Ahogy javasolták kezdj egy jobb autóval (AMG, Aston, Bentley, Ferrari, amik általánosságban könyebben, gyorsabban vezethető autók, pl Porsche az szenvedős - porkával kezdtem, de "átigazolt" a ferrari ). Nézz yt videókat és sokszor mutatják a videó végén a setupot is. Kipróbálhatod azokat, sokat segíthetnek (persze előfordul, hogy neked nem fog feküdni).
Egy ilyen yt-s videóról elcsent setuppal spa-ban 2:18 alját tudok, míg korábban örültem ha 20 alá be tudtam nézni.
A lényeg, hogy te élvezd a vezetést és ne kenődj el, ha lassabbnak tűnnél másoknál, ha űridőket látsz (bele lehet szaladni alienekbe sűrűn, de ők valószínű nem heti 4 órát kenik, hanem legalább naponta ennyit és nem 2 hete kezdték).
Féktávok: valóban inkább pálya melleti statikus tárgyakat nézz ki (bár ez sem segített rajtam az egyik tegnapi monzai futamon rajt után, mikor 3 autó között, egymás seggében kb minden referenciapontot kitakartak jobbról-balról-elölről, mögöttem is jöttek ezerrel és csak érzésre fékeztem, de természetesen elmértem picikét a féktávot és lett belőle apróbb csetepaté T1-ben - van ilyen is).
Hány órát raktál eddig bele ACC-be? 220 körül járok éppen, kb 1 éve nyúltam bele.
-
Géjza
őstag
Alientempó? Tegnap kb 1mp-t kaptam körönként versenyen egy igazi alientől (így lettem 2. a futamon - igaz a 3. is kapott tőlem 15s-t 11 kör alatt). Ő 47 alját tudott menni versenytempóban, mindegyik köre 47-es volt (lehet volt egy 46 végi is neki). Csak lestem. Én meg majdnem szégyeltem a pofámat 48 alja köridőkkel. Szóval elvileg még lenne benne, de hát...
-
Géjza
őstag
yt-n mindig ezen csodálkozom, hogy hogy az Istenbe lassítják le fele akkora féktávon az autót és még úgy elfordulnak, hogy a kigyorsításon is odavernek nekem.
Mondjuk az biztos, hogy jelenleg nagyrészt csak beleugrok a fékbe (kanyarokban igyekszem trail brake-elni), ABS-re bízom magam. Rendes technikával (-> minimális ABS beavatkozás legyen) biztos jobban le lehet rövidíteni a féktávokat. De ezt még qrvasokat kellene gyakorolnom. Meg azt is, hogy minimális TC beavatkozás legyen. Cup-os autókkal kellene sokat menni, azok megtanítanák, hogyan kell használni a féket, gázt Csak hát ACC-ben ez a vezethetetlen kategória nekem.
-
Géjza
őstag
Szia,
No para, ha óvatos vagy és nem akarod túlautózni az aktuális tudásod, akkor nem lesz probléma.
Előtte tolj 20AI-val pár versenyt (AI szintjét magadhoz lődd be, de egyből 100-as AI-val kezdj el csatázni) , ott kaphatsz ízelítőt a versenyekből, lehet gyakorolni a rajtokat. Ha már megy, akkor mehetsz nyugodtan online.
És tolj sok free practice-t, hot lapot a kiválasztott autóval, pályával és ezekhez próbáld alakítgatni a setupodat (kiindulásnak az aggressive jó).
Ami nálam probléma volt online versenyeken az elején, hogy xarul volt beállítva a BB-m (brake balance) és irtózatosan hosszú fégtávokat tudtam csak venni (pl Monzában már a 200-asnál el kellett kezdenem fékezni, hogy meg is tudjak állni, míg egy közepes másik versenyzőnek mondjuk elég volt 150-170m körül elkezdeni fékezni és az az 30-50m difi qrvasok volt. Emiatt nagyon sűrűn vagy eltaláltak hátulról vagy ki kellett rántaniuk mögülem az autójukat a többieknek (adott esetben pályaelhagyásra, törésre kényszerítve őket). Emiatt sokan szóltak anno, hogy minek fékezek annyira korán. Hát bammeg azért, mert én csak így tudok megállni.
Porkához (sokáig ezzel mentem) 58%-os BB volt a default aggressive setup-ban, ami qrvarossz érték a 911-hez, valamint BP-ből (brake pad) is nem a leghatékonyabb 1-essel mentem anno, hanem talán a 2-essel vagy 4-essel (4-es szimulálja az elkopott betéteket, én meg csodálkoztam, hogy 2 kör után qrvára nem akar megállni az autó és csak egyre xarabb lesz körről körre ).
Engine MAP is megkevert anno porsénál, noobként a franc se gondolta, hogy a 8-as a legerősebb MAP beállítás hozzá, gondoltam az 1-es lesz az, és így mentem vele egy darabig.
Csomó ilyen és ehhez hasonló nagyon kezdő malőröm volt , most már azért ennél talán picit jobban mennek már a dolgok.
-
Géjza
őstag
Jaja, de az a baj, hogy nincs türelmem szenvedni a CUP-osokkal (pedig nagyon meg kellene tanulni rendesen fékezni, kigyorsítani), inkább kenem onlány. Nagyon bejön, főleg ha pár hasonló tudású verődik össze.
Régen majd befostam, dobogott a szívem, mikor 1s-re jöttek a seggemben vagy én követtem valakit. Most már 0.1s sem hat meg, szépen megyek a seggében vagy védekezek. Persze ehhez kell a másik is, aki korrekt és nem akar vagy kilökni vagy kiszorítani.
Mostanában nagyon jó tapasztalataim vannak, sok jó, izgi meccset sikerült tolni. Minap egész versenyen 0.5s-en belül zakatoltunk egy arccal. Verseny első felében (mikor még hidegebb volt a gumi/fék) ő volt a gyorsabb, meg is előzött. Verseny felétől meg én voltam már a gyorsabb, de jól és korrektül védekezett, így bár nagyon sokszor centikre voltam tőle, néha félig mellette is voltam (nem is értünk soha egymáshoz), de mégis meg tudta tartani a poziját, nem tudtam visszaelőzni.
Nem csak agyament kamikázék vannak (persze van bőven belőlük is, jellemzően a középmezőnyből kerülnek ki ezek), elég sokszor sikerül tiszta, izgi versenyeket is tolni (főleg mióta sikerül nagyrészt a középmezőny elé kvalizni).
-
Géjza
őstag
97-99 körül billeg folyamatosan az SA-m. Persze néha van 1-2 kocc, de a sok test-test elleni korrekt csata segít fent tartani. Középmezőny elég veszélyes vidék SA-ra nézve. Akkor már inkább indulok leghátulról, mint pl. a 15. helyről.
CN-em szokott xar lenni, de most már az is alakulgat, hogy picit jobban megyek már és stabilabb köridőket tudok vágások, nagyobb hibák nélkül. CC-m szokott még lefittyeni néha, ha túleröltetem a gépet, de azt gyorsan vissza lehet dolgozni.
[ Szerkesztve ]
-
Géjza
őstag
Ahogy írták a többiek is.
Ha sokat ütközöl, sok "buliban" vagy benne, akkor csökken az SA-d (akkor is, ha önhibádon kívül más belédmegy - ez a dühítő része a dolognak). És szerverek nagy részén van egy minimum SA érték, ami alatt nem mehetsz be (TR ugyanez -> ne online versenyen akard megtanulni a pályát). SA az AI-k ellen is tud csökkeni (meg növekedni is). Offline versenyen se akard nagyon zúzni a többi autót. Másik autóval való ütközés csökkenti az SA-t, növelni úgy tudod, ha sokat mész egy másik autó mellett (radarod piros sávjában van a másik autó).
Onlány versenyzés minőségét próbálják így óvni, de ez sem garancia semmire, idióták bárhol előfordulhatnak (még magasabb SA-val is).
-
Géjza
őstag
válasz papirzsepi93 #2644 üzenetére
Ellenfél nem árt (igazi vagy AI), ha SA-t akarsz növelni
-
Géjza
őstag
Nem is tudom mikor próbáltam ki először a karrier módot, de az tuti nem az elején.
Nem azzal kezdenék. Ha kb tiszta a játék, meg vannak az alapok, már be tudtad jól lőni AI erősségét magadhoz, én csak ekkor próbálnám ki a karrier módot. Belekezdtem, de pár után beleuntam, izgibbek az igazi versenyek.
-
Géjza
őstag
Tortellinii videói között megtaláltam a T300-as beállításait, no meg a LUT-ját (eddig ACC alap ffb-jével mentem). Újabb 2-3s gyorsulást várok tőlük.
Este tesztelés lesz, kiváncsi vagyok miben lesz más/jobb.
-
Géjza
őstag
Kunos akciózik, ACC még 3 napig ingyenesen játszható, aki ki akarja prószálni, az igyekezzen.
Most vettem meg sima AC ultimate editiont kemény 8 juróért. Kemény összegek pörögnek.
-
Géjza
őstag
Kérdésem lenne setupolással kapcsolatban. Mostanában hosszú, max etapokat megyek (telelöttyintem a tankot, ami kb 70-75 perces etapokra elég). Etap első fele egész jól megy hozzám képest (Hungaroring, 36-38 fokos aszfalt, 29 fokos levegő, optimum asztfalt), 1:45 alja-közepe megy folyamatosan, felétől ez felmegy 46-ig, aztán az utolsó 7-8 körben 47-ig felkúszik.
Setup gond lehet, hogy megeszi a gumikat és nagyon elfogynak a végére vagy egyszerűen ez ilyen és ez a természetes, hogy hosszú etap végére 1-1.5s-et romlik a köridő?
-
Géjza
őstag
túl vagyok életem első CP futamán misano éjjel, 45 perc, még jó, hogy nem esett a nem DLC pályák közül ezen mentem a legkevesebbet, azt is csak azért, hogy megkapjam érte a 3 csillagot a TR-ben. És azt se mostanában csináltam. Gondoltam próbának jó lesz, max majd szörvájvor módban közlekedek.
8. helyre bekvaliztam magam, teljesen meglepődtem, kellemes csalódás volt, úgy néz ki mások is hanyagolják ezt a tracket. Rajt után buktam 2 helyet, inkább óvatos voltam, mint aggresszív, de előttem kipörögtek páran, így a 6. helyen voltam a második körben, de toltak lefelé, béna, korai féktávjaim miatt sokszor majdnem telibevertek hátulról. Fogalmam sem volt, hogy megtankolt autóval, hideg gumikkal mégis hol kéne elkezdeni fékezni, meg egyáltalán merre van a pálya.
Azt a pár kört túléltem, gumik bemelegetek, kezdtem kiismerni a pályát, féktávokat, kanyarsebességeket, elkezdtem leszakítani a mögöttem jövőket és mentem rá az 5-re, amit pár kör után el is kaptam. Dobogó pár mp-re volt előttem és majd 1s-sel gyorsabb is voltam mint ők, így gyorsan felzárkóztam. Közben gyűjtögettem szorgalmasan a track limiteket, 25 perc után már zsebbe is volt 3 belőle. Közben a 3-4. nagyon vívott egymással és összeakadtak, így már a 3. helyen robogtam. Mögöttem 3 mp-vel jött a negyedik, ezt tartottuk is kb a verseny végéig.
1 cél maradt, hogy ne legyen 4. track limit, mert akkor jön a DT. És hát meg is jött az uccsó elötti körben beadta a gép, hogy baxxa meg, qrva mérges voltam. Persze nem töltöttem le és 3-nak intettek le. Így kaptam +30s-et a nyakamba, amivel még így is a 7. helyre rangsoroltak a 20ból.
Qrvajó volt na, 45 perces futam is kellően hosszú volt (20 percesek kezdenek rövidnek tűnni), setupot is sikerült úgy kikalapálni, hogy végig jó volt az autó, a guminyomások, jó köröket lehetett menni vele a végén is. Csak az a qrva 4. TL ne lett volna 2 perccel a vége előtt... Majd legközelebb.
CP-re hogy adja a pontokat? Futamonként ad 1-et? Mert most éppen 1 a CP-m, de lehet csak puszta véletlen egybeesés Meg egyáltalán a regisztráltak közül mi alapján rakják össze a népeket 1 szerverre? Lehet bedobott a vakok közé és a fél szememmel én voltam a király és lettem elsőre (erkölcsi) dobogós.
CP/SA/CN alapján vagy ezek egyvelege alapján válogatja össze az emberkéket?
[ Szerkesztve ]
-
Géjza
őstag
Igyekszem nem csikorogva fordulni. De egyébként épp azt írtam, hogy a verseny végére is egész jó állapotban voltak még a gumik, nem nagyon esett vissza a köridőm, 36 aljákat tudtam velük menni végig. Csak az első volt gyorsabb nálam (igaz, az majdnem 1mp-vel per kör), a másodikra is közelítettem. Szóval a gumik okésak voltak és a setup sem volt túlságosan elbaxva. Mondjuk nem tudom hogy a 45-60 perces etap alatt az átlag 36 alja /36.5 misánóban az jó vagy közepes vagy xar. Nem tudom milyen kvalitású népeket sorsolt össze tegnap a szerver.
Igazából minden jó volt, csak én voltam balfax, hogy 2 perccel a vége előtt benyaltam a 4. TL-t (a 2. és 3. TL-t meg két egymás követő kanyarban sikerült megszereznem remek teljesítménnyel ). Precizitásra még gyúrnom kell, 45 perc alatt 4 TL-t összeszedni az kicsit sok.
[ Szerkesztve ]
-
Géjza
őstag
Persze, az egy állat. futamok közben csetet olvas, válaszolgat, pofázik, közben meg tolja egymás után az alien köröket.
Nem az ő vagy a többi menő űridejei a cél, csak tudni akarom hogy hol, miért bukok sokat. Misanoban futam elött fogalmam sem volt, hogy hol vannak a határok, mit enged és miért büntet már, így nem csodálkoztam a büntimen. A fő cél az volt, hogy se magamat, de másokat ne zúzzam le, ez meg is volt. A többi az már bónusz volt. És jah, körröl körre, másokat figyelve jöttem rá, hogy a pirosak is a pálya része, ki hol és mennyit vág.
Setupokat próbálom baxtatni, tesztelgetni. És ezek miatt autót sem nagyon akarok váltani, mert akkor lehet kezdeni elölről az egészet pályánként. Ferrarihoz minden pályára meg van egy nekem jó alap setup, amivel jól tudok menni. A többi kocsinal meg csak a presetek vannak, ami sokszor nem annyira fekszik nekem (porkához még lehet van pár, mert anno azzal kezdtem, aztán látva a nagy tehetséget bennem leigazolt a Ferrari ).
-
Géjza
őstag
Verseny elött ajánlatos belőni a stinteket. Másik gumiszett legyen és a lényeg, hogy megfelelően be legyen állítva a guminyomása minden használni tervezett szettnek. Ha túl alacsony, szívni fogsz, főleg az új stint elején, amikor még hidegek is.
És minden boxkiállás elött jóval csekkold le a hudon, hogy melyik szett és milyen guminyomással fog felmenni. Még ekkor is tudsz korrrigálni a guminyomásokon, ha kellene.
Ha xar a guminyomásod, akkor véged van. 27.5-28 között kell lennie. Teletankolva 28ra kell rámenni, mert ahogy fogy a benya és könnyül az autó, úgy kezd el szépen lefelé kúszni a guminyomás is. Az nem túl ideális, ha hosszú stint elején csak 27.5 a guminyomás, mert a végére bemehet 27 alá és ott már küzdős, tapadás egyre inkább elmegy és nem csak a gumikopás miatt.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Ubuntu Linux
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Nikon DSLR topik
- Fallout 76
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- LEGO klub
- Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
- További aktív témák...
- 1 NAPOS AKCIÓ:Ryzen7-Asus TUF Tervező & Gaming FX505DA Laptop-Kitünő állapot-Legolcsóbban!!!
- Xiaomi Mi Max 3 64 GB-os
- 1 NAPOS AKCIÓ: Exkluziv,12.Generációs-Core i5-Érintős Dell Latitude 5430-2026-ig Világgaris-Mesés Ár
- Két laptop alkalmi áron! (Mindkettő Intel cpu - SSD - ddr3 - HDMI - USB 3.0 - jó akku)
- Ps5 Slim 1Tb közel 2 év Media Markt garancia