Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • callmeakos

    veterán

    LOGOUT blog

    válasz Alvin_ti4200 #34252 üzenetére

    Valahogy pont így képzelem el a tipikus corporate bullshitelést.

    instantwater
    Szép történet. Jól tetted hogy reklamáltál, lehet nekem is kompenzációt kellett volna reklamálnom a több órányi liftzenéért. De a vége fele már csak annyit akartam hogy vége legyen ennek a történetnek. De én is hajlok arra hogy isten mentsen hogy costumer service-t kelljen felhívni, mert az már eleve rossz.

    Abban is igazat adok hogy nem csak a nagy szolgáltatók léteznek, és valószínüleg amint lejár a contractom, valahol arrafele fogok körülnézni, csak a számhordozást kell kibulizni.

    A TV-re meg csak annyit, hogy egy hirtelen problémára volt gyors megoldás anélkül hogy egy talicska pénzt ki kellett volna adni hirtelen. De amúgy sem egy rossz deal, mert a legtöbb esetben nincs, vagy csak nagyon minimális az APR, 11 hónapra szétosztva, és a végösszeg is az MSRP környékén van. (persze olcsóbban kijön ha valahol kifogsz egy akciót de az megint más szitu).

    sh4d0w
    Ezt inkább emberileg kérdőjelezehető meg, mert én nem ilyen vagyok. Pont ellenkezőleg, mert sokszor sokkal több a türelmem mint ami ideális, és a végletegben sem bonyolódok konfliktusba, pláne nem megyek át állatba. Nem az a szerencsétlen a hibás amiért más balfaszkodik, de közben pedig azért mégiscsak felelős, mert ő dolgozik annak a cégnek, és valamilyen szinten ő is a felelős azért hogy meg legyen oldva az ügy, hiszen azért kapja a pénzét, nem pedig a gépiesített sajnálkozásért.

    All→M8

Új hozzászólás Aktív témák