- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen monitort vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Belsős dokumentum az Intel CPU-k stabilitási gondjairól
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- Canon MILC: EOS R és M topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Hisense LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Hosszabb bemutatón a Warhammer 40k: Space Marine 2
gp A sokak által várt folytatás premierje már nincs messze, szeptember elején debütál az új rész.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Élet az Egyesült Királyságban…
Új hozzászólás Aktív témák
-
alibaba78
őstag
válasz
MPowerPH #15416 üzenetére
Noormalis?!
Mindenkinek, aki autoval kozlekedik az orszagok kozott: Nagyon jo tanacs: Mindig koss breakdown covert. Roviden elmeselem, mi tortent velem. Fel eve vettem egy autot. Termeszetesen a kotelezo szerviz megvolt (vezermuszij, feszitogorgok, vizpumpa, motorolaj, valtoolaj, szurok cserelve), es atnezettem a szerelommel, aki megallapitotta, hogy ezzel az autoval nyugodtan lehet hosszabb utra menni. Hazajottem. Itthon hasznaltam az autot hiba nelkul. Mult heten, a tervezettek szerint elindultam vissza Angliaba. Epp atertem Nemetorszagba, amikoris az egyik pihenobol hajtottam ki, es kivillant a dashboardon a kovetkezo uzenet: "Engine oil pressure off STOP now". Azonnal felrealltam, leallitottam a motort. A palyaszeli vesztelefonrol segitseget hivtam. 1.5 ora mulva erkezett egy trailer, aki 200 euroert bevitt a legkozelebbi vw szervizbe (5 km). Ott megallapitottak, hogy az olajpumpa, es a turbo elszallt, 2550 euroert megszerelik 2-3 heten belul. Meg ha lett is volna ennyi penzem, akkor sem tudtam volna ott megvarni, mig beszerzik az alkatreszt, ezert hivtam egyik jobaratomat, aki szerzett egy trailert, amivel hazahoztak 120.000 forintert. Most szervizben van az auto itthon, de mar mondtak, hogy csak a turbot kell cserelni, mert nem kapott kenest, es az olajpumpanal kell vmi tengelyt cserelni, ami par ezer forint, igy osszesen 150.000 forintbol meguszom. Mindezt elkerulhettem volna, ha kotok egy 2 napos breakdown covert par fontert, vagy legalabb csak a toredekebe kerult volna.
Veszteseg: durvan 200k magyar forint + kompjegy + palyamatricak + 150k szervizkoltseg itthon + az ido, amit nem munkaval toltok + 12 ora komfort nelkuli varakozas, amig a magyar traileres megerkezett.
A biztositas 17 font lett volna a 2 napra.
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vicces képek
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen monitort vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Synology NAS
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Háztartási gépek
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkStation P720 Workstation: 2db Xeon proci + 128GB RAM + Quadro RTX4000 8GB + 512GB SSD
- Lenovo ThinkStation P720 Workstation: 2db Xeon proci + 64GB RAM + Quadro P4000 8GB + 512GB SSD + Win
- HP Pavilion x360 14-ek Convertible - ÚJ - 14" TOUCH notebook - i5-1235U, 16GB, 512SSD, Win11
- DJI AVATA Pro-View Combo drón (DJI goggles 2) - 2 akku, Motion Controller 2 - 1 év garancia
- LETISZTULT PC ÁTLAG FELADATOKRA - AMD R5 5600G - 16GB DDR4 RAM - 500GB NVME SSD