Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • joeperry85

    csendes tag

    Kétszer futottam neki eddig, kétszer hagytam félbe, pedig korábban az összes Frictional játékot imádtam, különösen a SOMA és a Penumbra fogott meg. De itt valahogy végig az az érzésem, hogy ez a játék direkt időt akar húzni és megkötni a kezem főhősként. Ahogy szabadon enged az úgymond "bunkerben", az egész áll két folyosóból, mert ugye nem nyílnak az ajtók. Értem én, hogy kellenek a lezárt területek, de mégis miféle bunker az, ahol egyáltalán nem lehet közlekedni? Hogyan funkcionált ez, mielőtt kiürítették? Ott a generátor, amibe beletöltöm az összes naftát, amit a pályán össze lehet szedni, a kijelző szerint meg is telt, erre alig bóklászom kicsit, visszatérve már majdnem üres a tank. Oké, szóval korábban hordószám zabálta az üzemanyagot minden egyes nap, teljesen életszerű, ahogy nagyüzemben töltik bele a cuccot; bár hogy hogyan töltenek újra vagy cserélnek ki ennyi hordót nap mint nap egy ennyire szűk helyen, annak semmi jele sincsen. A pisztoly látszólag tökjó újítás, szétlövi a lakatot, de a sima ajtózárat már nem, ahhoz gránát kell. Miért? Amikor töltényt veszek fel a játékban, az látszólag egy teljes doboz, mégis minden alkalommal csak egyetlen darabot kapok, miért? Csak nem azért, hogy ezzel is a játékidőt húzzuk? Nem is folytatom, korábban tökjó élmény volt minden játékuk, ez meg olyan, mint egy nagyon szűk és nagyon idegesítő labirintus, amiből csak egyféle kiút van, de azt marhára nincs türelmem megkeresni.

Új hozzászólás Aktív témák