Hirdetés
-
Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
ph A Vision Pro még többet tudó, még drágább Pro 2 utóda helyett inkább valami olcsóbb variánst tervez piacra dobni az Apple.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Ilyen lesz a Morbid Metal
gp A Unity-vel készülő rogue-lite PC-re készül és még idén megkapjuk elvileg.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ezen a képen világosan látszik, hogy minek indult:
Na most végül nem ilyen lett. Az RTX IO a DirectStorage-et akarta optimálisabban megoldani, mert amúgy tényleg be lehet ám olvasni közvetlenül az NVMe meghajtóról az adatot, és akkor nem kell tenni kitérőt a rendszermemóriáig, de ahhoz, hogy ezt megtegyék a gyártók, szükségük van egy olyan CPU mikrokódra, ami támogatja azt, hogy a GPU a CPU mellett NVMe parancsokat hív meg. Erre kell egy szinkronizáció, mert szar dolog, ha a CPU és a GPU nem tud egymásról, miközben ugyanazt az adattárolót kezelik. Erre CPU mikrokódot az AMD és az Intel tud kiadni egy új BIOS formájában, de ezt nem tudta elérni az NV, mert nem érdeke egyik cégnek sem az, hogy az NV-nek az egyedi igényeivel foglalkozzon. Valószínűleg amúgy maguknak meg fogják csinálni, és ha az NV akar, akkor ahhoz a mikrokódhoz alkalmazkodhat, ahogy például a ReBAR implementációjuk is alkalmazkodik az AMD és az Intel mikrokódjához. Csak úgy nem is olyan hatékony, mint amilyen implementációval házon belül elő lehet állni.
Ha meg a GDelfate-re gondolsz, az csak egy formátum, amit a Microsoft alapértelmezetten beépített. De nem kötelező azt használni. Sőt, az első DirectStorage játék egyedi formátumot fog használni. A GDeflate-hez hozzá sem nyúl. Ez azért van, mert a Microsoft lehetővé tette azt is, hogy a fejlesztők egyéni formátumot is definiálhassanak. Nem egyet, hanem akármennyit.
Ez a DirectStorage formátumkezelése:
enum DSTORAGE_COMPRESSION_FORMAT {
DSTORAGE_COMPRESSION_FORMAT_NONE = 0,
DSTORAGE_COMPRESSION_FORMAT_GDEFLATE = 1,
DSTORAGE_CUSTOM_COMPRESSION_0 = 0x80
} ;Ebből a DSTORAGE_CUSTOM_COMPRESSION_0 teszi lehetővé egy egyedi formátum használatát. És ahány egyedi formátum van, annyiszor kell ezt definiálni, tehát így: DSTORAGE_CUSTOM_COMPRESSION_0, DSTORAGE_CUSTOM_COMPRESSION_0 + 1, DSTORAGE_CUSTOM_COMPRESSION_0 + 2, stb.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.