Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Petykemano

    veterán

    válasz Abu85 #44187 üzenetére

    "Ha az RDNA-nak ez a képessége szempont"
    Ez csak akkor történne meg, ha az AMD tényező lenne a PC GPU piacon.
    Sokáig abban reménykedtünk - többek között te is ezt tolmácsoltad -, hogy a teljes GPU piacon(ideértve a konzolokat) valójában az AMD a tényező és ennek lesz jótékony hatása a PC GPU piacra is - bármilyen törpe minoritás is az.
    De végülis ez nem történt meg, vagy legalábbis nem hozott sorsfordító előnyökat az AMD-nek. Tehát az, hogy mit tud az RDNA az új konzolok jövőre történő megjelenésével sem lesz hatással arra, hogy hogy alakul a PC GPU piac.

    Tehát sem a PC piacon megjelenő RDNA, sem a konzolok nem fogják elöregíteni a GCN-t és a Turingot. Előbbi azért nem, mert nem tud tényezővé válni, utóbbi azért, nem, mert eddig se volt sorsfordító hatása.

    Amíg ez a sors piaci részesedés fordítás nem történik meg, addig - legalábbis PC-n - az RDNA képességei is akkor lesznek kihasználva, ha az nvidia megjelentet egy olyan architektúrát, ami ebben az RDNA-hoz hasonlatos.
    Ez nem jelenti azt, hogy ne jelenhetne meg olyan játék, ami az RDNA ebbéli képességeit kihasználja és tényleg lényegesen jobb teljesítményt ér el, mint a GCN, vagy a Turing, de ha az nvidia nem hoz ilyen képességet/jelleget, akkor ez az átmenet hosszú évekre elnyúló lesz.

    Sorsot nem fordít majd, tehát nem valószínű, hogy egy ma vásárolt Polaris és egy ma vásárolt Navi14 közül utóbbi 1 éven belül lényegesen lehagyja az előbbit, de az lehetséges, hogy 2-3 év múlva már igen.

    Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..

  • Tyrel

    őstag

    válasz Abu85 #44187 üzenetére

    De jó, még egy feature amivel az egekbe lehet magasztalni őket, de gyakorlati haszna sosem lesz... Mikor fogja ezt a képességét kihasználni bármi is?

    A világon semmit nem érnek a fejlesztéseik ha csak bedobják őket "na ilyen is van!" alapon, de nincsenek alkalmazva. Korábban is mindig ez volt, bármi API-t kiadtak, vagy bármi architekturális előrelépést csináltak (pl. Vega compute ereje) az sosem volt kamatoztatva. (max. 1 játékban demó jelleggel)

    nVidia+Microsoft 1. generációs DXR implementációja (tehát az RTX-ek) egy vacak, túl korán jött, túl buta az API, túl kötött és gyenge a hardver alá, szimplán kevés. Mégis használva van, termékeket ad el, van piaci értéke, vannak elégedett felhasználók. Mindez a jó marketing miatt. Ezt így kell csinálni.

    AMD mikor fog itt tartani?

    [ Szerkesztve ]

    Turenkarn

Új hozzászólás Aktív témák