- Milyen egeret válasszak?
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Vezetékes FEJhallgatók
- Gaming notebook topik
- HTPC (házimozi PC) topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
- Azonnali alaplapos kérdések órája
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mozgásban az Industria II
gp A PC-re készülő folytatásról egyelőre nem tudjuk, hogy pontosan mikor érkezik.
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Crytek #31953 üzenetére
Akkor bekajáltam az NV marketingbullshitjét. Az ő előadásukon volt erről szó. Van ez így. Elnézést.
(#31954) gbors: Ezektől nem kell rettegni. Az a lényeg, hogy amikor a Pascalt tervezték, akkor még nem számított ez a kérdés. Simán jó volt az akkori megoldás, mert igazából már a shader nyelv egy rendkívül szar dispatch-re kényszerít, így eléggé el lehet lenni a statikus allokációjú hardverrel. Kivéve akkor, ha valami böszme regiszter/LDS-igényé shadert futtatsz. Ezt a konzolon tök jól lehet kezelni, de PC-n annyira eltérők a hardverek, hogy majd itt részben hardveres hátterű megoldás kell, amellett persze, hogy jönnek a jobb shader nyelvek. A Vega és a Volta már efelé lépdel. A Pascal és a Polaris beleütköznek majd a limitjeikbe, de ez nem gond. Sose voltak úgy tervezve, hogy a 2018-as igényeket is ki kell bírniuk.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
kriszpontaz
veterán
válasz
Crytek #31953 üzenetére
Valamint ha az AMD hardvere tudna valamit gyorsabban, már csak azért sem építik be, vagy butítják nehogy az NV-nek (meg a tulajoknak) fájjon. Bezzeg az NV zárt csomagjait örömmel építik be a játékokba, ami miatt az AMD eleve hátrányból indul. Vicces a piac meg a gondolkodásmód is.
-
füles_
őstag
válasz
Crytek #31953 üzenetére
Te meg ennek örülsz, hogy az Nvidia kvázi monopolhelyzetben van, és az órajelemelésen meg a fogyasztáson kívül nem fókuszálnak semmire, csak brute force módban mennek előre amíg az AMD le nem marad úgy, mint CPU fronton maradt le. Aztán bekövetkezik ugyanaz, mint amit az Intel csinált a CPU piaccal.
A brute force csak ideiglenesen jó megoldás, hosszútávon nem fogja megoldani a problémát.[ Szerkesztve ]
-
-Solt-
veterán
válasz
Crytek #31953 üzenetére
Én meg azt nem értem, hogy miért olyan nehéz megérteni, hogy az innováción kívül nincs más lehetőségük. Minden tekintetben hátrányban vannak, az egyetlen esélyük az, hogy 1-1 fejlesztésük, "jövőbe mutató" elképzelésük érvényesül.
Értem én a nagyobbhoz, győzteshez, "mencibhez" húzás pszichológiáját, de azért ha rajtam múlna akkor titeket csak egy olyan alternatív valóságban engednélek vásárolni ahol kizárólag az NV és az Intel létezik, természetesen úgy, hogy az egyik csak CPU-t, a másik csak GPU-t fejleszt... bőven megérdemelnétek ezzel korlátolt világlátással.
www.smart-bus.hu
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.