Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • stratova

    veterán

    válasz Petykemano #23648 üzenetére

    A ROP blokkoknak a compute teljesítményhez nincs köze (az összteljesítményt befolyásolhatja a viszonyuk és az adott játékmotor):

    Teljesítménymutatók 1120/1266 MHz-re vetítve:

    Compute (sigle precision):
    ALU [2304] -> 5,161/5,833 TFlops

    Texture fillrate:
    TMU [144] -> 161,3/182,3 GT/s

    Pixel fillrate:
    ROP [32] -> 35,8/40,5 GP/s
    -----------------------------------------------------------------------
    Memory Bandwidth:
    eff. 8 GHz 256 bit -> 256 GB/s

    [ Szerkesztve ]

  • stratova

    veterán

    válasz Petykemano #23648 üzenetére

    Azt tudom esetleg elképzelni (ha helyes a 32/64 ROP-os teóriánk), hogy a kártya ilyen mértékű megvágásával, picit a régebbi széria kifuttatását szeretnék megkönnyíteni. Ha ezt kihozzák 64 ROP-pal, akkor az R9 300 és Fury széria kb. eladhatatlanná válik (így is komolyan meg kellett vágni az árát, de ez közvetetten a Pascalnak köszönhető, amely megjelenése után a Maxwellek ára szenvedett el egy nagy zakót és nyilván ehhez kell igazítani az AMD-s árakat is a boltokban, ha nem akarják, hogy rajtuk maradjon a készlet).
    Másrészt ha nem a ha arányaiban nem a Compute teljesítményt fokoznák, akkor egy kicsit a saját maguk által támogatott/forzírozott Async compute és compute based primitive culling eljárásaiknak tennének keresztbe, vagy jelentene részben hátra arcot. Ha pl. RX 485-ben feloldanák egész faramuci helyzet állna elő, lehet ilyen döntéssel megvárják GTX 1060 szereplését, ami papíron már most [lényegesen] erősebb blendingben, de alacsonyabb a compute és texture teljesítménye valamint a memória sávszélessége, de valószínűleg utóbbit még kompenzálni tudja a hatékonyabb DCC-vel.

    gbors ott a pont, jobban mutatja a valós teljesítményt. Várjuk szeretettel. :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák