Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz Ren Hoek #21270 üzenetére

    VR-nél a lényeg, hogy nem kell feltétlen meghajtani az egészet tökéletes pontossággal, csak kell valami kép, ami nem az előző... Ezért fontos a preempció, hogy ha nem lesz kész a kép, akkor kell valami köztes dolog, amit gyorsan kiszámol, betesz. Aki jobban belemerült, jobban el tudná magyarázni, de kb. ez a lényeg.

    A neten amiről olvasni lehetett, hogy lényegesen többen szédülnek/hánynak a GF-okon, mint a Radeonokon. Nem az igazi azokon. De nyilván motorfüggő is, milyen rajzolási parancsok vannak.

    A Pascal tud finomszemcsés preempciót? Érdekes, sehol nem olvastam, hogy tudná... :N
    PH azt írja, ez még mindig durvaszemcsés, bár ez már elég jó lehet, még ha a közelében sincs a GCN3 képességeinek. [link]

    [ Szerkesztve ]

  • Venyera7

    senior tag

    válasz Ren Hoek #21270 üzenetére

    "Pascaltól lesz jó, ahol már van finomszemcsés preempció."

    NVIDIA a fenti problémára reagálva a Pascalban bevezet egy finomabb szemcsézettségű preempciós modellt, amely a vállalat elmondása szerint pixel- és utasításszinten teszi lehetővé az üzemmódváltást. Ez még mindig egyfajta durvaszemcsés preempciós modellhez hasonlítható, mivel a már megkezdett pixelt és utasítást be kell fejezni a váltás előtt, de az NVDIA szerint a grafikából compute módba való átváltás 100 mikromásodperc alatti időegységen belül megtörténik, ami nagy átlagban több százszor, kiugró esetekben pedig akár több ezerszer gyorsabb, mint amit a korábbi GeForce architektúrák kínáltak.

    Ezt majd a tesztek eldöntik, hogy mennyire működik valóságban.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák