- Vezetékes FEJhallgatók
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Gaming notebook topik
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Apple notebookok
- Philips LCD és LED TV-k
- Házi hangfal építés
Hirdetés
-
100 eurónak megfelelő összegen nyit a Tecno Pop 9 5G
ma Ennyi pénzért meglehetősen korrektnek mondható az eszköz, csak nyilván drágább lesz, mire ideér.
-
Jövőre érkezik a Ghost of Yōtei (PS5)
gp A Sucker Punch csapata a Tsushima folytatásán dolgozik, a premier valamikor jövőre várható.
-
Legújabb retró beszerzésem - 3Dfx Voodoo4 4500 32Mb
lo Kezdenek fogyi ezek a kártyák, pontosabban a 4 és 5 széria kártyái már lassacskán igen ritkának számítanak. A korábbi...
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #15181 üzenetére
Nem. A víz az jó a Witcher 3-ban. Egyrészt paraméterezhető. High és very high között a 32x és 64x tesszellálás a különbség. Tehát nem kell kikapcsolnod az effektet, hanem elég visszavenni, ha nem 8K-s felbontáson futtatod.
Másrészt a probléma nem a tesszellálás alkalmazása, hanem a feleslegessége a HairWorks esetében. Egy ilyen rendszernél a hajszálnak elég maximum 64 szakaszból állnia. Ez rendkívül kevés memóriahasználatot jelent még úgy is, hogy nem tesszellálod le a 64 szakaszt több szakaszból. A HairWorks 5 szakaszt használ a hajra, amiből lesz 320 szakasz. Amiért nem látod a különbséget a 16x és a 64x tesszellálás között az az, hogy 16x tesszellálással is 80 szakaszod van és az több, mint a 64, ami szükséges egy hosszú hajszálnál. Rövid hajszálaknál elég még kevesebb is, de azok is 5 szakaszból állnak a HairWorksnél, és abból lesz 320 szakasz. Esetenként egy rövid hajszál mindössze négy pixelt foglal el, és ilyenkor hosszávetőleg 100 szakasz jut egy pixelre, ami azt jelenti, hogy raszterizálás során a munka 99%-a szükségtelen, de meg kell csinálni, mert nem tudod előre, hogy melyik szakaszra van szükséged.
A tesszellálás miatt a HairWorks egy olyan problémával is szembesül, hogy az 5 ms-os időkeretből. 3-4 ms-ot csak a tesszellálással tölt, így az olyan fontos dolgokra, mint az analitikai élsimítás, az önárnyék és az átlátszóság kezelése nem marad idő. Márpedig ezek sokkal nagyobb szerephez jutnak a minőség tekintetében, hiszen mindegyik szükséges ahhoz, hogy a haj ne spagettiszerű recés valami legyen, hanem látszódjon, hogy itt vékony szálakról van szó. És ez teljesen kivégzi a HairWorks minőségét, tehát jelen helyzetben ronda és lassú is. Ez a gond, és nem az, hogy 64x tesszellálást használ. Ha szükséges, akkor használjon, de nem szükséges.A tesszellálásra még kitérve, meglepő lesz amit írni fogok, de nagyon sok játék használ ma már 64x tesszellálást. Tehát ezzel igazából nincs semmi baj. Még a Gaming Evolved játékok is használják 64x-es mértékben, mint például a Sniper Elite 3 és a Thief. Azért van benne az API-ban is, mert van olyan helyzet, ahol hasznos, és látható előnyt ad. A gond itt az, amikor olyan helyre van használva ahol nem ad előnyt, vagy egyáltalán nem is szükséges. És itt nem is a túltesszellálásról van szó, mert a Sniper Elite 3 és a Thief esetében is a phong tesszellálás ott van minden karaktermodellen és számos felületen is, tehát ennél durvábban nem is lehetne alkalmazni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Star Wars Outlaws teszt
- Vezetékes FEJhallgatók
- PlayStation 5
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Gaming notebook topik
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Drón topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen