- Versenybe hozta magát az új Xeonnal az Intel
- Titan Army P27GR monitor: hogy tud ilyen olcsó lenni?
- ATX 3.1-es Seasonic tápok a picit pénztárcabarátabb szegmensben
- Boldog-boldogtalan kézikonzolt akar kiadni, de egyelőre nincs meg a felvevőpiac
- Megszellőztették az MSI Unify-X alaplapsorozat visszatérését
- Autós kamerák
- Házimozi haladó szinten
- Rengeteg memóriával kínálható meg az AMD érkező csúcs-IGP-je
- Melyik tápegységet vegyem?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen videókártyát?
- Milyen notebookot vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- RAM topik
Hirdetés
-
Ismét a vietnámi OLED-gyártásba fektet a Samsung
it További 1,8 milliárd dollárt fektet be Vietnámban a Samsung az OLED-kijelzők gyártása kapcsán.
-
GreedFall 2: The Dying World - Elindult a PC-s korai kiadás
gp A premierrel együtt kaptunk egy új rövid előzetest a játékhoz, valamint a készítők megosztották velünk a roadmapet.
-
Akciófigyelő: Kedvezménnyel indít az új e-rolleres márka
ma Az Ausom GX1 szeptember 24-től október 7-ig kuponozható.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nkmedve
őstag
Tehát ez akkor már hivatalos?
Az a 192 bit jól jönne bele, ami azt illeti.
Én arra tippelnék, hogy az 5770 800SP-vel jön, az 5750 pedig 640SP-vel. Esetleg az 5670 lesz a 640SP-s? Kétlem, hogy kissebb hiba esetén egy ilyen "közepes" méretű chipet dobnának teljesen.
Aztán, hogy mi hány utas lesz azt már találják ki maguktól. -
zuchy
őstag
Az elképzelhető, hogy bele van integrálva a bridge a két GPU-ba? Mert nem sok hely jut neki a két GPU közöt, mert ezzel több centimétert rövidülne a kártya.
De ahogy látom ezzel is csak kettő 5870X2-t lehet CFX-ben használni, akkor a 8 utas CF támogatást kihagyták? Elvileg augusztusban jött, vagy jött volna.
És mért lenne jobb, ha a PLX helyett Hydra lenn?
[ Szerkesztve ]
PC-STYLE.hu
-
nagyúr
na igen, az meg a másik véglet - a 4850 pont eléggé ROP-limites, nem hiányzik egy ilyen kártyának a -4 ROP. persze tudom, DX11 rulez, meg minden, de így DX9-ben esetleg lassabb lesz, mint az RV770. jó az?
memória: az én gépemben jelenleg 4GB RAM van, és egy 1GB-os VGA, és a windows xp x86 sp2 3.5GB RAM-ot mutat (most néztem meg, biztos ami biztos ). de ha nem nagyon rossz a memóriám, akkor a 4870X2-vel is ennyi RAM-ról regélt nekem, nem bukjuk el a VRAM teljes méretét a címzési korlátok miatt.
a 192-bit amúgy teljesen reális, de hacsak nem gDDR3 lesz rajta, akkor a 12 ROP mellé feleslegesen sok lesz a sávszélesség. úgyhogy inkább 24 ROP. de akkor meg nem 800SP. olyan beszorított feelingem van
"... and with your wicked wishes we will rise again"
-
leviske
veterán
Letiltják a tesszellációt a régebbi kártyákon? Ez már tényleg határozottan felhasználóellenes lépés volna... Főként, hogy még sok értelme sem volna, főként hogy feltételezem a HD48/38/29-esek teljesítménye így is betolható mesterségesen a HD5700-asok szintje alá, mivel senki nem mondta, hogy a Xenos tesszellátora van annyira kifinomult/gyors, mint a DX11-ben szereplő ránc felvarrott (?) változat.
Jut eszembe! Tesszelláció alatt a HD4800-asok mennyire gyorsulják le a HD3800-asokat és mennyire a HD2900-asokat? Vagy erről nincsenek még pletyka szintű információk sem?
-
leviske
veterán
Innentől akkor csak a Tessellation SDK-t nem értem. Ha jól emlékszem, pont az volt a lényeg, hogy így a fejlesztők egyszerre tudnak a Xenos és a DX11 tesszellátorára is fejleszteni. Vagy ez inkább az X360 és DX11 szempontjából volt fontos?
(#85) D1Rect: Ha arra gondolsz, akkor várhatóan a Juniper-re épülő kártyák (HD5700, vagy 5600 széria) lesznek a HD4800-asok teljesítménye körül és 100-200 dollár közé várhatóak jelenleg.
Eddigi pletykák alapján 800(+?)SP/192bit/GDDR5 várható alap koncepciónak.
(#13) Bluegene: Hova szaladsz? Új Radeon szériát én nem várnék 2011 előtt... Maximum 2010Q4-et tudom elképzelni, de az a HD4000-esek élettartalmából következtetve elég rövid idő volna. Főként, hogy a HD5-ösök még monopol helyzetben is lesznek. Első saccra 2011 Q2, így elég korai róluk beszélni.
[ Szerkesztve ]
-
rocket
nagyúr
Szerintem elirtak, es a NV kartyak kapcsan gondoljak a 6 honapot, egyebkent a nagy magabiztossag a GPU-k vilagaban meg sose vezetett jora
#133: Jol feltetelezed, ezen kivul RGSSAA mod, es a jobb minosegu AF ami a HD57xx mellett fog szolni a HD48xx kartyakkal szemben.
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
Ha valoban 14SIMD/192bit a Juniper akkor nem nehez kitalalni mi lapul a Cypress-ben, de ha papirforma lesz es a 10SIMD/128bit valik valora HD5870 orajelein akkor az AMD mondjon le
Az a baj, hogy tobb egymastol fuggetlen forras is irt mar 14SIMD-rol, de aki a 10SIMD-et irta az kepet is rakott be az asztalan fekvo ES kartyarol B3D-n, ami mondjuk nem egyenlo azzal, hogy igaza van mert a kartyara ranezve nem derul ki mibol, mennyi van benne
Mindenesetre izgi a dolog, bar mint eddig eleg nagy az esely, hogy a meglepetes helyett megint a papirforma jon, sot a 1.2 milliard tranzisztor is inkabb a papirformat erositi.
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
nkmedve
őstag
Végülis lehet, hogy régebbi nyák, vagy direkt csinálhatták igy az ES-t megtévesztésnek (mostanában nagyon szeretnek titkolózni).
A 128bit sehogy se jó.
800SP-vel esetleg kiegyensúlyozott lenne a kártya, de teljesitményben nagy csalódás lenne (szerintem egy ilyen változat jó lenne 5670-nek, legfeljebb 120 dolcsiért).
1120SP-vel a GPU már rendben lenne, de a memó sokszor visszafogná.A 1120SP, 56TMU, 192bit lenne a logikus lépés. Igy jóval olcsóbb lesz a kártyát előállitani, mint a 4870-et, de a megfelelő teljesitményt látva az emberek ki fogják érte fizetni a felárat.
-
Ricco_hun
senior tag
Hát ha tényleg ez a 800sp-s, 128 bites cucc valósul meg, akkor az AMD ássa el magát. És ezt akarják 149 meg 199$-ért adni? Ez lehetetlen. Itt valaminek kell lennie a háttérben, amiről még semmit nem tudunk, mert ez így csak egy dx11-es HD4770 lenne. Pedig a HD5770-nek a HD4890-et kellene leváltani (a HD5750-nek meg a HD4870 1GB-ot). Az meg a számítástechnikában megszokott folyamatos fejlődés megcsúfolása lenne, ha egy lassabb, de mégis drágább vga-val váltanák le a régieket. Jobb lesz ha kifőznek valamit AMD-ék, mert áááá, inkább nem írok semmit na.
(#147) zuchy: Mégis, hogy a bánatban állítanának ilyen gyenge specifikációkkal házon belüli konkurenciát a HD5850-nek? Akkor a HD5850 is házon belüli konkurenciája a HD5870-nek, mert ezek között még kisebb a különbség specifikációban, mint amennyi a 192 bites 56 tmu-s HD5770 és a HD5850 között lenne. <---- kicsit kusza, de remélem érthető a lényeg.
[ Szerkesztve ]
A nyúl ugrik, a pók mászik, de a teve köp; A vészrendszer nneem működik!; ...ráadásul életveszélyes hazugság. Életveszélyes, mert veszélyes az életre.
-
rocket
nagyúr
Barmikor donthetnek ugy a Natal kapcsan, hogy inkabb a Nextgen konzolhoz igazitjak, a Natal X360-on olyan keplekeny project mint a GT5, mint PS3 launch jatek
Sony baromsagait se kell bevenni a 2016-ig szolo PS3 ciklusrol, csak azt mondjak amit a felhasznalok hallani szeretnenek.
PS3 sose lesz nyereseges, ugy fog jarni mint az Xbox1, es ahogy kijon a Nextgen csunyan kirantjak a talajt alola.Ha esetleg meg ugy hozza a sors, hogy az egyikben Larrabbe/Fermi a masikban meg valami DX11-es ATi GPU lesz, akkor megint a PC-s felhasznalok fogjak megszivni a dolgot.
Jovo honap vegen mar 4 eves lesz az X360, az konzol evekben mar kozelit a nyugdij fele
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Med1on
tag
Az tényleg nagyon ütős volt. A 120 dolcsiba kerülő GTS 250 bealázza a HD 5870-et, bár igazából inkább a tesztgépbe lévő cpu-t (asszem I7 volt).
Ki gondolta volna, hogy egy "Next Generation Games" DirectX 9-re támaszkodik.[ Szerkesztve ]
A semmi az a valami, ami azáltal van, hogy nincs.
-
rocket
nagyúr
Melyik bolygon? mert a foldon a csapbol is a Fermi folyt
Ha Black Friday jon tenyleg a GF100 very-very soft launch, akkor csak Battleforge lesz DX11 alatt, mig GPU PhysX cimbol lehet majd talalni jocskan (es biztos legalabb a jatekok fele a tesztekben GPU PhysX jatek lesz + az NFS:Shift), es ott meg olyan kulonbsegek lesznek a tesztekben amivel az atlagfelhasznalokat siman meggyozik, hogy erdemes varni.
Egyelore egyatalan nem az AMD-nek all a zaszlo a DX11 vs PhysX csataban, jovo evben meg milesz az meg majd kiderul, mint a STALKER peldaja mutatja barmelyik jatekot, barmikor elhalaszthatjak, igy egyelore keplekeny az egesz DX11, mig a PhysX itt van mar most is, ha nem is domping szinten, de megindult a hajo, aminek ugye a joslatok szerint sullyednie kellene mert gyarto specifikus.
(NV fele prezentacios slideok jutnak eszembe 2004-bol, amin felvolt sorolva vagy 20 jatek ami 2004 ev vegeig SM3.0 tamogatassal jon, lett belole vagy 2 )AMD sajat fizikaval kapcsolatos megoldasi meg a szines prezentacios slideokon bohockodnak, abbol se lesz mostanaban valos alkalmazasban a felhasznaloknak elonye.
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
nagyúr
hogy a batman mennyire jó játék, az szubjektív, de mindettől függetlenül nem értem, mi a fenét keres a tesztekben (azon kívül, hogy vonzza a tekinteteket) - amikor 4670-től és 9600GT-től kezdve mindenen olyan gyors, mint a szél...
"... and with your wicked wishes we will rise again"
-
rocket
nagyúr
A tesztekben miota szokas minoseg szerint osszevalogatni a jatekokat?
Inkabb azok vannak osszevalogatva amik kedveznek az eppen bemutatni kivant architekturanak (pontosabban inkabb az NV kartyainal tesznek igy, ezert volt, hogy 80+ framek mellett leragadtak megint a 4xAA-nal), de vannak olyan oldalak, akik 1-2 eves jatekokkal tesztelnek meg mindig amiket mar a 99$ alatti VGA-k kozul is van ami full HD-ben visz 8xAA/16xAF mellett 60 frammel.
Jol emlekszem a tesztekre (most hirtelen egyet se talaltam meg) az atlagosnal lassabbak a HD58xx kartyak az NV kartyaihoz kepesz NFS:Shift alatt mint mas jatekokban, igy annyira azert nem fekszik nekik.Mar megint a tavoli jovoben jarsz, en a jelenrol, es az idei evrol beszeltem.
Darkest of Days-t nem irtad soha mint PhysX cim, az a semmibol jott
Egyebkent nem feltetlenul kell GPU PhysX, mivel az AMD driverei jobban terhelik a CPU-t igy a CPU PhysX kapcsan is lehetnek erdekes tortenesek meg.Online jatekokhoz minek DX11? nem sok vizet fognak zavarni azokkal.
F1 2010 es a GRID2 csak a logika alapjan lett a DX11 jatekok koze sorolva, mivel az F1 mar regota fejlesztesben van es a konzol verziokkal egyidoben jon jovo ev elejen igy nem biztos DX11-es lesz, GRID2-ot meg valaki odakepzelte mert meg csak pletykakent sincs egyelore semmi rola.
(Kihagytad a felsorolasbol a Ghengis Kahn-t, annak mar most boritekolnak egy Stormrise szintet )Mafia2 kapcsan vard kia veget, lehet PhysX se kell, igyis hozza igazitottak az NV kartyaihoz.
Szerinted hany embert fog erdekelni egy ~2 eves konzol jatek PC-n?, vagy meg mindig ennyire eros lenne a Star Wars brand?
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
En is tudom mi lenne a legigazsagosabb, de nem ilyen vilagban elunk, hogy ez a mentalitas elterjedjen.
Hiaba az AMD jelentetett meg uj VGA-kat, inkabb a NV fele iranyelvet hasznaltak a tesztek tobbsegeben, jatekok, es beallitasok kapcsan.Akkor rosszul emlekeztem mert full HD-ben 45% a kulonbseg. (lehet masik teszt volt, az tuti nem europai volt, hanem valami azsia mert kriksz-krakszok voltak a tablazaton betuk helyett )
DAD-ra is rosszul emlekeztem akkor behuzok neked 1 hit-et a sok miss melleAttol mert nepszeru a WOW a tobbi nem lesz az, es ott is mar lassan tucat szam jonnek a probalkozasok, tehat akkor az AMD 3 MMORPG melle allt es lesznek DX11-esek.
Az ilyen jatekokat pont ugy lehetett eddig nepszeruve tenni, hogy alacsony igenyeik vannak, es hat 2010Q1-ben a DX11 meg biztos nem az lesz.Mafia2 egy DX9-es TWIMTBP cim amit agyon hypeoltak mar eddig is, biztos lesz a jatekban AMD szeretet csomag, aztan Ian McNaughton megint bloggolhat, hogy elsirja a banatat
Nem tudom, eleg sokat gyengult a Star Wars mint brand az 1-2-3-nak koszonhetoen, engem nem hozott lazba ez a hir az tuti, persze ez nem jelent semmit
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
-
rocket
nagyúr
Elore kellene gondolkodniuk, mert utolag majd max. bloggolni lehet csak a "serelmeket"
Vantage Perlin Noise teszt alapjan mar megint az E0-nal jarunk a HD5750-nel, mar csak akkor az a remeny maradt, hogy valami csoda folytan az ES egy XT orajelein futo PRO volt, es a kartyarol keszult kepekkel ellentetben a JuniperXT 14SIMD es 192bit-tel jon.
Az biztos kaosz az egesz, es fura, hogy azsiaban mindenki 14SIMD-rol irogat, aminek sajat altaluk keszitett teszt sorai kozott ott vannak az ellentmondasok
[ Módosította: Racecam ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
félisten
És a következő Radeon szériáról szeretnék pár dolgot megtudni, ha lehet. Mondjuk, teszteredményekkel.
More next generation Radeon code names surfacing
"The next generation is the first whole new architecture since the introduction of R600..."
Ez tuti kama, vagy akár lehet igaz is?
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
FragMaster
addikt
Na most lettem megkavarva, jöhetnének má'
Szerk.: hát ha több lesz bennük azért a pénzért akkor magam alá rakok, csak meg legyen toldva elegendően gyors gddr5 rammal[ Szerkesztve ]
"FragMaster felhasználónak 11 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon!": http://goo.gl/vYc6Ml
-
nagyúr
Az Evergreen szuperskalár procik jóval okosabbak, mint a régiek.
erről most az nVidia dual issue MUL-ja jut eszembe. volt olyan szintetikus teszt, ahol látszott a hatásuk...
Bár az interpolálás terhe rajuk esik, de ez sok esetben jót jelent, persze néha rosszat
helyesbítek: ez sok esetben rosszat jelent, néha persze jót...
ha tényleg a 800 / 40 / 16 felállás lesz, akkor ezek a kártyák nekem a 8600GTS-hez mérhető kiakadási szintet képviselnek. legalább hívnák akkor őket 56x0-nek...
"... and with your wicked wishes we will rise again"
-
félisten
"sok grafikai effektet tesszellátor csinál"
Komolyan gondoltad, hogy ilyet leírsz komolyabb magyarázat nélkül itt a PH!-n, holott tudod, hogy tudásvágyat reggelizünk, és kiváncsiságot vacsizunk??
Hogy lehet a tesszelátort effektezésre használni? pl. fogok egy alfás diffuse texturát homokszínű apró pöttyökkel, meg egy össze-vissza hegyes-göröngyös displacement map-et, és egy plane-t tesszelálok vele és ebből lesz homokfelhő?
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
rocket
nagyúr
Ezzel nem fogjak megvaltani a vilagot a DIRT2-vel.
Logikusan gondolkodva jatek kozben szerintem senki nem a zaszlokat es a nezoket bamulja, a hullamzast a visszajatszason kivul nem fogod latni, ha csak verseny kozben nem hatra nezegetsz allandoan."A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
Azt gondoltam mert nem a DX11-rol, hanem a tesszalaciorol volt szo
Nem valtjak meg, de a szallingozo PhysX papirok eddig nem autos jatekban voltak, akcio jatekban latod magad elott jatek kozben, de itt ha mesz 100+ km/h-val mit fogsz latni a nezokbol, es a vizfelszin hullamzasabol?
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
tigipuf
senior tag
Jogos Sok múlik az ilyen apró kis effektek minőségén,mert játék közben persze,hogy nem erre koncentrálsz,de ha nincs ott az a kis lebegő zászló,hullámzó víz effekt,(mondjuk átkapcsolsz dx9-be)egyszer csak azt veszed észre,hogy valami hiányzik,mintha nem lenne teljes a játék.(lehet,hogy most baromságot írtam,kavarom a dx9-et,meg a tesszelátor dolgot,de apró kis nüanszok tesznek teljessé egy játékot)
[ Szerkesztve ]
"Ha jól viselkedik akkor gyuszi,ha rosszalkodik akkor Gyula."
-
South Velen
addikt
Hát engem perpill csak a Mafia II, meg a COD MW2 érdekel, ott meg adjak ki 40-et, mikor egy 24K-s kártya is hozza ugyanazt. A fogyasztása impresszív, ennyi. Mondjuk így számomra legvonzóbb a 4890 lenne. De így várhatom, hogy csökken az ára.. Akit érintenek a DX11 játékok, annak megérheti. Én még nem találkoztam olyan DX11 névvel, ami érdekelne. Mondjuk nem is vagyok hácégémer.
(#380) FragMaster: Megnéztem, hogy az 5850 és a 4890 hogyan viszonyul egymáshoz az 5850 jóval nagyobb ereje ellenére. Persze szigorúan DX9-ben.
[ Szerkesztve ]
-
csatahajós
senior tag
Ez még Ok is valahol, érthető, de akkor miért nem lehetett ez az 56xx-as széria? Valahogy így nagyon nagy lyukat hagytak még egy 5830-cal is. Ha mondjuk elméleti síkon azt veszem hogy 5870=2X4890 és 5770=4890 akkor a köztes sávba, aza 100% plusz teljesítmény űrbe össz visz egy kártya van (5850) ami édes kevés. Pont ebbe a szegmensbe kéne a sok kártya, nem pedig a jelenlegi úymond alapszint, a 4850/4870 szintjére és az alá 10 dolláronként.
A döntést tehát értem (ők diktálnak és vedd a drágább kártyát ha teljesítményt akarsz), csak a kivitelezést és a jövőbeni lehetőségek korlátozását nem (no persze 5770 ás 5850 között 10-esével elég sok verzió jöhet még )
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
nem cseszegetni akarlak, de ez a "néhány esetben" pont ua., mint ami a dual issue MUL esetében ment. azt gondolom, hogy egy ilyen végrehajtási módhoz teljesülnie kell néhány érdekes feltételnek, merthogy valószínűleg nem kristálygömbökkel szerelik az ALU-kat. egymás prefetch-ébe leskelődnek?
5-6%-ot a teljes kártya teljesítményéből, ugye Te is erre gondolsz? azé' az nem olyan kevés. szabad kapacitás biztos van, csak többnyire nem szabad SIMD clusterek, hanem szabad skalár alegységek formájában, amit nem tudom, mennyire egyszerű munkára fogni. btw. 1 bilerp = mennyi ALU?
interpolátor-limites motort nem ismerek olyan sokat - a Company of Heroes-ról nem tudtam, hogy az, és van még a Vegas, meg az Assassin's Creed. aláírom, hogy ezekben jó, de nem hiszem, hogy ez a többség...5700=4800 témától már írtam, hogy minden bajom van. de legyen az 5770 is 30e pénz alatt januárra, és akkor mingyá' nem fog annyira fájni
Med1on: ja. van egy a pincében is
[ Szerkesztve ]
"... and with your wicked wishes we will rise again"
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Autós kamerák
- Építő/felújító topik
- Politika
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Autós topik
- Steam topic
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Bezárt atomerőművet indítana újra a Microsoft
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen