Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ren Hoek

    veterán

    válasz távcsőves #2083 üzenetére

    Azt azért szögezzük le, ezek a GPU-k általában első körben compute feladatokra jönnek, szerverekbe, workstation-ökbe stb...nem ám a törpe PC-s gamer piacnak tervezik ezeket. az AMD egy rakás dolgot bennehagy a gamer GPU-kban pl. Ne kérdezd miért. Talán bíztak benne, hogy sokkal több compute-ot fognak használni a játékok, vagy a DX12 előbb jön.

    A kihagyás sem megy csak úgy. Pl kihagyhatod az ACE-ket, Async Engine.. de akkor ez is csak context switch-t fog tudni. Az egész GCN-t le lehetne csupaszítani, mint a Maxwell-t/Pascalt, de visszafejlődés lenne. Épp most, teljesen értelmetlen lenne a low level API-k hajnalán. Főleg, ha bátrabban mernek majd compute futószalagot tervezni async. Lehetne rendes fizika, rombolás, bonyolultabb táj stb. Azzal egyetértek, hogy egy elhibázott lépés volt 4 gen óta húzni ezt a dolgot. Akár csinálhattak volna egy Maxwell szerű GPU-t a nagy GCN-ek mellett, mert semmiféle hátrány nem érte volna őket DX11 alatt mostanáig. Cserébe fele fogyasztás mondjuk.

    Fury X-eken látszik, mennyire sok van még abban a chip-ben, de annak meg lőttek a csonka 4 GB memóval sajnos.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák