Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Karmolka

    újonc

    válasz V/ #24183 üzenetére

    Sziasztok! Új vagyok itt, de pont ott tartok, ahol Zeon.hu.. FULL REFUND-ot kértem egy hibás horgászorsóra április 27-én. Az eladó naponta könyörög, hogy töröljem a Dispute-ot, de a 'hivatalos dispute' felületen nem válaszol, csak üzenetekkel bombáz, pls. dear... A hivatalos megegyezés (estimated time negotiation finished) május 4-én meg kellett volna történjen. Aliexpress nem lép közbe.. Tegnap a Customer service Eva-ja azt írta, hogy megvizsgálnak engem is és az eladót is és közbe fognak lépni, ha szükséges. Arra, hogy mikor, azt hiszem azt írta, hogy legyek türelmes. Nesze semmi.. Soha nem volt dispute-om (70 rendelésem volt már-apróságok), mielőtt nyitottam nálatok olvasgattam.Először message az Eladónak, stb. ahogy kell. Nyilvánvaló, hogy az eladó húzza az időt.(23 USD). Megpróbáltam Expolorer-rel megnyitni, hátha többet látok - ahogy Zeon.hu-nak tanácsoltad, de ugyanazt láttam, mint a Chrome-mal.Várunk...

  • Karmolka

    újonc

    válasz V/ #24197 üzenetére

    Nincs reject gomb. A dispute history-t látom, a Seller nem reagált rá semmit. Ott van a reklamációm, az evidence-k, video is.. A külön - nem hivatalos üzeneteink utsó oldala például az alábbi. Nem kérek semmit, cserét sem, ajánlotta már, hogy javíttassam meg stb. Adja vissza az árát, ez egy vacak, kb. kétnaponta megírom neki, de az Ali, az nem lép közbe sajnos..

    Xianping Zeng
    18/05/08 17:06
    Hello dear friend ,

    Really very sorry about the problems.

    Because the violent Shipping company cause some problems.

    Can we resend you a new one and pack it well for you ,

    Can you pls concel the dispute pls dear friend ?e
    Looking forward to your reply dear friend .

    Xianping Zeng
    18/05/07 05:38
    Pls dear
    (B)Hello, the reel still does not work properly. Please do not ask me to cancel dispute every day. I still ask for full refund. Bye
    (/B)Me

    18/05/06 21:23
    Xianping Zeng
    18/05/06 17:51
    Hello dear frined ?
    Xianping Zeng
    18/05/05 17:28
    pls concel the dispute pls dear friend .
    Xianping Zeng
    18/05/04 17:04
    Hello dear friend ,

    Really very sorry about the problems.

    Because the violent Shipping company cause some problems.

    Can we resend you a new one and pack it well for you ,

    Can you pls concel the dispute pls dear friend ?

    Looking forward to your reply dear friend .
    Xianping Zeng
    18/05/03 19:54
    Hello dear friend ,

    Really very sorry about the problems.

    Because the violent Shipping company cause some problems.

    Can we resend you a new one and pack it well for you ,

    Can you pls concel the dispute pls dear friend ?

    Looking forward to your reply dear friend .
    Xianping Zeng
    18/05/01 17:45
    pls concel the dispute pls dear friend ,
    Xianping Zeng
    18/05/01 17:44
    Hello dear friend ,

    Really very sorry about the problems.

    Because the violent Shipping company cause some problems.

    Can we resend you a new one and pack it well for you ,

    Can you pls concel the dispute pls dear friend ?

    Looking forward to your reply dear friend .
    Xianping Zeng
    18/05/01 17:43
    Pls do not do this pls dear friend ,it will be ok dear friend ,
    previous123next

  • Karmolka

    újonc

    válasz V/ #24200 üzenetére

    Köszönöm, akkor várok még. Azóta megnéztem, az eladó legutolsó feedback-je másoktól (RU) is negatív, szóval nemcsak mi jártunk így...

    ' Bearing Quantity: 14 Spool Capacity: 4000 Series Logistics: China Post Registered Air Mail

    the quality is very poor. defective item. part even seller refused to return money. choose other seller.
    07 May 2018 10:22

  • Karmolka

    újonc

    válasz V/ #24200 üzenetére

    Sziasztok! Április 27-én indított dispute-re május 11-én közbelépett az Ali. Nem kell visszaküldenem a horgászorsót, visszakapom a teljes árat. Ezt láttam tegnap reggel.( Eladó a hivatalos részben nem válaszolt, csak privát üzenetekben szekált, hogy töröljem a dispute-t. Ígért fűt, fát, mellébeszélt.) Ma - vasárnap reggel -csipog a bank, már vissza is jött a pénz. Az Eladót szerintetek minősítsem ezek után (feedback), vagy hagyjam a francba? Nem volt korrekt, a dispute-ra automata válaszokat küldött zsinórban, könyörgött..

Új hozzászólás Aktív témák