- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Flexy90
senior tag
Sziasztok!
Az alis akció akkor kezdődik amikor (GMT-8)-ban is 11.11 lesz, mi GMT+1-ben vagyunk, tehát reggel 9től él majd!Xiaomi Fan
-
Flexy90
senior tag
Sziasztok!
Kérlek segítsetek, nem tudok reklamációt nyitni.
Röviden a történetem:
Rendeltem egy napszemüveget kollégámnak augusztus elején. Nem érkezett meg, de tracking szerint nem sikerült kézbesíteni (RO374886149EE) szinte biztos vagyok benne, hogy fake tracking-ról van szó. Viszont az aliexpress rendszere nem enged reklamációt nyitni, ha arra megyek, hogy nem érkezett meg a termék, mert a tracking szerint nem tudták kézbesíteni..Már 3x írtam az ügyfélszolgálatnak chaten ahol azt írták, hogy 18 óra múlva majd fogok tudni reklamációt nyitni, de már 2x nem történt változás.. Mit lehet ezzel tenni?
Xiaomi Fan
-
-
Flexy90
senior tag
-
Flexy90
senior tag
válasz Flexy90 #25709 üzenetére
Sziasztok!
AliExpress megszívatott.
(Előzmény az előző posztomban, amire válaszoltam.)
Nyitottam egy reklamációt, hogy nem érkezett meg a termék. Ali oldala azt írja, hogy sikertelen kézbesítés, de megnéztem pár tracking oldalon és egy sem ír ilyet! Csináltam képernyő képet, leírtam, hogy mi a problémám, de mintha el se olvasták volna. Visszautasították!
Elvileg most van 3 napom, hogy reagáljak. Ti mit tennének?
[ Szerkesztve ]
Xiaomi Fan
-
Flexy90
senior tag
válasz tomazin #25895 üzenetére
Nem hívtam fel mert a tracking szerint nincs ilyen csomag, ezt írtam le dispute-ban és képernyőmentést is csatoltam. Megpróbálom ma felhívni őket, de nem sok esélyt látok rá..
A vicc az, hogy nem tudom, honnan szedi az Ali a tracking információt mert egy oldalon sem írták azt, hogy sikertelen kézbesítés, csak náluk.Xiaomi Fan
-
Flexy90
senior tag
Szia!
Ez a válasz e-mailben jött, én ezt látom, hogy az eladó semmit nem reagált. Az a baj, hogy amiket írtál azzal nyitottam a vitát, és mégis ezt a választ kaptam. Most frissítettem a komment mezőt, felhívtam közben a postát, persze nincs meg a csomag.
Milyen okot kellett volna választanom?
Xiaomi Fan
-
-
Flexy90
senior tag
Sziasztok!
Alin visszamondtam egy rendelést, az eladó nem sokkal utána el is fogadta, viszont a pénzt még nem kaptam vissza.
Revolut kártyával volt fizetve 17-én. Mennyire reális?Xiaomi Fan
-
Flexy90
senior tag
Sziasztok!
A többször már taglalt esetbe futottam én is bele. Alis csomagot megfogta a posta és a kb 3000 ft értékű áru után még több mint 2000 Ft-ot kellett fizetnem, értesítés persze nem jött, a postán kellett fizetnem. Annak rendje és módja szerint természetesen megreklamáltam a dolgot (már csak azért is ), de december 6. óta semmi reakció... Van bármilyen felület ahol utána lehet érdeklődni a reklamáció státuszának? Mintha 15 napos válaszadási határidőt láttam volna, de az automata emailben nem találtam most.
Xiaomi Fan
-
Flexy90
senior tag
Holland posta: LT913778337NL
Nem tudom ki milyen adatokat kapott vagy nem kapott meg, de ha tudom igazolni az áfa fizetést az aliról letöltött számlával, akkor ez nem is kell, hogy probléma legyen szerintem. Ellenben jött már több Alis csomagom, amit az expressone hozott gond nélkül és még a vámügyintézési díjat sem kellett fizetni a futár pedig mindig hívott, úgyhogy van itt pozitív minta. A posta szolgáltatása és minősége messze alulmúlja az elvárt szintet, ez a három hónapos válaszadási határidő pedig egyenesen nevetséges :(
Mindenesetre köszi az infót!Xiaomi Fan
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!