- Autós kamerák
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Milyen egeret válasszak?
- Projektor topic
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Hirdetés
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz Sumptuous #26919 üzenetére
Szerintem semmit. Nézd meg hogy a szállítási védelem ideje lejár-e december 17-én. Ezt a fajta számú küldeményt nem könyveli a magyar posta és ha vámeljárás alá kerülne akkor értesítenének.
Ha nem könyvelik itt, akkor kiírja be a megérkezést?
Most tesztelem egy már megérkezett ilyen számúval aztán kiderül hogy ad valódi információt vagy nem.
Update: kamu.
Az viszont tény hogy minden küldemény a vámosokon keresztül juthat be az országba, tehát mindegyiket "vámolják".[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Sumptuous #26926 üzenetére
A bejegyzések a kamuk, 5 tételre néztem meg, a beérkezési idő és ami utána van, ha van bejegyzés az valótlan.
A küldemény azonosító z valódi, Kínában addig amíg nem hagyja el az országot ők könyvelik is, pontosabban a vonalkódot beolvassák a munkafolyamatok során.
Nálunk már csinálnak vele semmi ilyet.
A papírmunkás vámolás meg tőled történő adatkéréssel indul, azt 1-5 napon belül kérik a megérkezéstől számolva, persze az igazi megérkezéstől.A másik amire utaltam ha december 17 lenne a várható érkezés, akkor miért 46 napot ír? Aliexpress viszonylatában az a 46 számol, mert december 18-án nem fogsz dispute-t nyitni hogy nem érkezett meg, mert van még 32 nap a szállításra rendelkezésre álló időből.
-
Topikgazda
válasz Sumptuous #27640 üzenetére
Adja el itthon, még haszna is lesz belőle.
Ha visszaküldi mert már nincs rá szüksége akkor lehetne egyezkedni, de a postaköltséget azt nem fizeti ki neki senki sem, az saját rész lesz, ha nem érkezik meg az eladóhoz akkor a pénz sem jár vissza.Abba nem menjünk bele, ha nem veszi át akkor az ő hibája lesz és a pénzt csak akkor kapja meg ha az eladóhoz visszaérkezik az árú, nem biztos hogy visszaküldik, vagy menet közben elveszik, vagy azt mondja az eladó hogy nem kapta meg, semmiféle bizonyíték nem áll rendelkezésre amivel az Aliexpress felé igazolni lehet, hogy az ott van
Megnéztem a nyomkövetést, a 70. napon itt volt Magyarországon. Október 21-én igényelve a szállítás és
2018-12-29 12:43 Nemzetközi Posta Kicserélő Központ, Receive item at office of exchange.
Mégis mikor indította a dispute-t?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Sumptuous #29142 üzenetére
25 $ értékig áfa és vámmentes minden küldemény alapból. Nem a NAV fog el semmit, a postások gondolták úgy hogy ez egy értékesebb csomag.
A Postától kaptál sms-t vagy ajánlott levelet az adatbekérésről? Ha ment levél benne a nyomtatvány, ha sms akkor meg letölthető.
Ha 2 $-t fizettél az egészért és vámeljárás alá kerül, akkor is be kell küldeni mindent, nem csak 200 $-os tételnél. Látják az érétljóket és kész, nem kell fizetzni semmit. Jelen esetben is ez van.Az Összefoglaló 7. Az AliExpressen megvásárolt termékek vámkezelési szabályai résznél minden le van írva. Hogy mit, merre, hogyan.
Idézet az Összefoglalóból, a linkek az Összefoglalóban élnek, ez egy másolat:
Vámeljárás alá került küldemény esetén a teendők
Ha vámeljárás alá kerül a küldeményünk, amelyről kapunk egy sms-t ilyesmi szöveggel: Az ön részére RS××××××NL azonosítóval küldemény érkezett. További információk: magyar posta, vagy ajánlott levelet kapunk ebben a témában, illetve a nyomkövetésnél a Magyar Posta oldalán ez olvasható: Küldemény információ: Vámköteles küldemény NAV regisztráció / Under postal customs procedure (futárcég értesítője jöhet telefon és e-mail-n is) az alábbiakat javasolt beküldeni:
Az AliExpress vásárlás (az Orders listában) View Detail-ja-nak Order és Financial fülére kattintva a mindkét képernyő, olvasható formában, a bankkártyás fizetés tranzakciója, ezek lehetnek képek vagy pdf-ek, Magánszemély Vámkezelési nyilatkozat kitöltve, kinyomtatva, ezután aláírva, személyazonosító igazolványszám megadása kötelező, beszkennelve vagy képként.
Ha a küldemény értéke az Áfa elengedéses kategóriába esik, lásd feljebb, akkor az említett vámmenteskénti eljárás kérelem is csatolandó.Ezeket e-mail-ben postaimport@posta.hu e-mail címre küldeni.
A Posta kitöltési mintája a Egyszeri import vámkezelési megbízás kitöltésére.
Az első keretezett résznél, ha nem a tőlük levélben kapott nyomtatványt alkalmazzuk, akkor csak a Postai azonosítószám szükséges, az ország és feladó neve még esetleg, mert azokat általában tudjuk.
A végén aláírni és ráírni a személyigazolvány számot is, azután elküldeni a felsorolt mellékletekkel.
A tájékoztatójuk az igazolásokról itt tölthető le.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Sumptuous #29148 üzenetére
Az A-t, minden szükséges rovatot ki kell kitölteni, mint a normál eljárás esetén.
Aztán mint írtam látják hogy mire mennyit fizettél és lezárják hogy vám és áfamentes, majd a küldeményt továbbítják. Ha van fizetni való áfa akkor felszámolják az eljárási költséget, ha nincs mit fizetni akkor nincs vámeljárás.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Sumptuous #30038 üzenetére
Ha úgy csináltad ahogy írta és a Seller shipping method-ot választottad 20$-ért akkor küldheti úgy. Szokott ilyen előfordulni, nem átverés. De nézd meg terméknél a visszajelzéseket. Bár nekem az utolsó 30 napra a 90.2% pozitív értékelési arány azt jelenti, hogy nem vásárolok ilyentől.
-
Topikgazda
válasz Sumptuous #30040 üzenetére
Ha nem kapod meg akkor a pénzed visszakapod, ha még is fizetni kell áfá-t (nem valószínű) az viszont a te kontód lesz. De 2 héten belül kiderül.
A minősítési szempontjaiddal nem értek teljesen egyet és azzal sem hogy nem értékelsz ami együtt jár azzal hogy előtte leigazolod a megérkezést. Ha azt sem teszed meg és mondjuk 3 héten belül megkapod a megvett dolgot az eladó csak akkor kapja meg pénzt a 60. nap után ha rendszer lezárja a vásárlást. 40 napig nem rendelkezik felette.
Kereskedő, nem ő gyártja, a hibáért nem ő felel ha hibás és megfelelően rendezi jár neki a 5 *.
A vásárlást értékeled, azt hogy milyen a leírás, az általános érzésed a vásárlási folyamattal, az üzletszolgáltatását és a szállítás idejét ( ami persze nem csak rajta múlik). Ez lenne az alap dolog.
Ezután persze van lehetőség kiegészíteni 150 napig a értékelést, ahol megemlítheted a termékkel kapcsolatos dolgokat, amelyek a használat során érdemleges megjegyezni. Így lehet a többi vásárlót is tájékoztatni, és az eladó rangját befolyásolni.
Ne csak lefelé legyen húzva, akinél meg nincs gond az meg maradjon a szintjén? -
Topikgazda
válasz Sumptuous #30591 üzenetére
Ha Hollandiában van a cégnek raktára és onnan küldték akkor nem, de akkor €-os lenne a vételár.
Ha a küldemény nem EU-n belül lett feladva, még akkor is ha holland postai azonosítója van, akkor vámköteles lesz, pontosabban áfá-t kell fizetni,ha most az értéke meghaladja a 41,48 $-t.
A következő bejegyzés dönti el, vagy felhívod a Posta telefonos ügyfélszolgálatát.
Az hogy vámnak bemutatva nem jelent igazából semmit, mert mindent be kell mutatni a vámnak ami EU-n kívülről jön, itt inkább az gond hogy a direkt holland küldemények nem kapnak ilyen státuszt. -
Topikgazda
válasz Sumptuous #30664 üzenetére
Semmi, kamu nyomkövetési információ, mivel semelyik postának sem kell ezt könyvelni. Amit látsz az a Cainiao logisztikai cég beírogatása, a megérkezés az hazugság. De már többször írtuk hogy ez így működik, egy rakás kamu. Sem a kínai, sem a magyar posta nem könyveli pedig ők szállítják. Úgy 15-20 nap múlva valóban megérkezik. A posták nem vezetik a címzett személyes adatait.
[ Szerkesztve ]
-
fairi
addikt
válasz Sumptuous #30664 üzenetére
Nekem is van ilyen. Ez a 4px express íknai logisztikai cég nyomkövetési adatai.
"your shipment has arrived at the postal operator of the country of destination and will be delivered in the coming days"ez kb azt jelenti, hogy az egységképző csomagot átadták a magyar postának. Ez elvileg mert a magyar posta nem jelzi vissza hivatalosan.
higgyük nem kamu, hogy mikor kerül kezedbe jó kérdés. -
Topikgazda
válasz Sumptuous #30669 üzenetére
Szerintem írtam, a logisztikai cég adatbázisát látod. Jobbra lent a Track with official websites: Cainiao, 4PX Express, Sinoair Sinotrans. Egyik sem posta.
Az igazi könyvelt postás küldemények ennek az adatbázisába kerülnek beés onnan tudják a keresők keresgélni. Itt a hivatalos kereső.
Amikor bemész a postára és feladsz egy levelet hányszor írták már be az címzett adatait? Amikor postaládába adsz fel levelet azt majd miután beviszik akkor beírják?
Nincs ilyen kötelezettségük és felhatalmazásuk.
Az eladód nem a postán adja fel, hanem megbíz egy logisztikai céget a feladással, szállítással, azok könyvelik és adják át a postának. -
Topikgazda
válasz Sumptuous #31582 üzenetére
Akkor sem engedik ki az országból ha meg van sérülve a csomagolás, vagy nem volt jó a kiviteli okmányolással valami, megy vissza a küldőhöz, hogy ez nálad az eladó vagy az akit a logisztikával megbízott azt nem tudom. Írsz neki hogy ezt látod, nézzen már utána, ilyenkor egy másik számmal is elküldheti újból, de lehet hogy tőled tudja meg, ha nem ő indította el.
[ Szerkesztve ]
-
fjudors
aktív tag
válasz Sumptuous #31767 üzenetére
sumákolnak..Ilyenek ezek.az se igaz, amit kérdeznek.valószínűleg másnak megy az a küldemény.
nekem meg az egyik regisztrált küldeménynél 38gramm súly van a nyomkövetésben, daccára annak, hogy az adatlapon 0,095kg szerepel.és egy pénztárca, amitekéi nehezen hihető a 38gr...
a kérdésre persze nincs válasz, hix lehetséges ez..
hát, kíváncsi vagyok, mit is kapok... -
Topikgazda
válasz Sumptuous #31945 üzenetére
Mi lenne ha ezeket a számokat ezen az oldalon leellenőriznéd és akkor esetleg összekötheted a DPD-vel. De ha a kezedbe nyomják és kinyitod a csomagot akkor biztos tudni fogod mi az.
Hol a meglepetés ereje ha előzetesen kideríted hogy mit fogsz kapni?
Ha nemzetközi akkor az nem lehet belföldi.
Gyakorolj karácsonyra.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Sumptuous #32087 üzenetére
Nem védem, onnan indult a dolog hogy ez a keresési anomália hiba és az eladó csinálja. Arra utaltam volna, hogy ez egy tudatos "marketing fogás". De ha ezt az AliExpress keretprogramja biztosítja, mert nem vásárlóbarát, akkor nem az eladót kell cseszegetni. Ő nem fogja az AliExpressnek jelezni hogy a vevők nem ezt igénylik, hiszen így is el tudja adni a dolgait.
Mi vevők kezdeményezhetnénk, de írtam nem igazán hatja meg őket semmi ilyesmi.
Az hogy nem kapjuk az e-maileket a vásárlásról és nem kerül be az Alipay fizetési listára sem a vásárlás, arra azt írták hogy tudnak róla, javítják a hibát, lassan két hónapja és semmi javulás. Ez jobban bosszant, mint az eladási trükkök, amit ha ismerünk nem fognak ránk hatni.
Nem véletlenül hoztam azt a példát a Kínából és Franciaországból történő beszerzéses hirdetésre.
Az sem védelem, ha azt írom hogy eladóként ugyanezt a módszert fogod alkalmazni, mert valahogy a te eladandó termékedre akarod irányítani a figyelmet.[ Szerkesztve ]
-
nyisziati
veterán
válasz Sumptuous #38104 üzenetére
Én már kb. 2 éve csak a drágább postát választom.
Azóta mindig megjön és pontosan látom, hol van. A feladói trükközés is megszűnt, hogy adnak neki hirtelen egy Yanwenes számot, aztán 1-2-3 hétig csak a feladásra kell várni. Miközben azt hiszed, úton van a csomag.Most év elején rendeltem a Wish-ről, ott eljátszották ezt. Ugye ott nem választhatsz postai szolgáltatót. Két csomag nem is jött meg a hétből. Ami pedig megérkezett, az is dupla idő alatt, mint Aliról. Mivel ugyanaznap rendeltem Aliexpressről is, és onnan már rég megjöttek a cuccok, mire a Wish csomagok elkezdtek csordogálni.
Töröltem még az appot is a telómról, többet engem ne szivassanak.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Sumptuous #39276 üzenetére
Senki sem mondta hogy nem lehet indítani, ha zárul a vásárlás vagy azért mert rányomsz megérkezés gombra vagy azért mert lejár a szállítási védelmi idő és zárja a rendszer, lesz 15 napod dispute indításra, ugyan az első képen csak az első verziót írja, de ugyanaz vonatkozik ha az idő telik le.
Azért a hosszabbítási kérést célszerű 2 nappal előbb elküldeni a lejárat előtt.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!