Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz Szasza62 #34785 üzenetére

    Szerintem megfelelő segítség ha ránézel az Összefoglalóban a 3. AliExpress probléma kezelés, dispute indítás részre és ennek végén a leírásra.
    Nem csak te vagy így hogy valahol le van ragadva a csomag. Meg lehet próbálni nyitni a szállítási védelem lejárta előtt is, de van amikor erre az a válasz hogy még szállítják. Ezért is logikusabb megvárni a leteltét és azután megnyitni. Azért erre is még adok pár napot, hiszen a 15 napba belefér.
    Az előbb nyitásnak akkor van értelme, ha egyértelmű hogy az nem fog megérkezni, pl. az eladó azt írja hogy inkább nyisd meg.
    Sajnos az itteni posta is tisztességesen bekavar, tegnap két küldeményt kellett volna kihozniuk mert itt volt Szegeden, de csak egyet hozott a postás, így majd 3 nappal később kapom meg. A tiéd is itt lehet, csak még nem jutottak el a NPKK-ban a konténer felnyitáshoz.

    [ Szerkesztve ]

  • V/

    Topikgazda

    válasz Szasza62 #34844 üzenetére

    Az árfolyam veszteség abból adódik elsősorban hogy a fizetéskor a bankod a deviza eladási árfolyammal számolt ami magasabb a refundként jövő pénz deviza vételi árfolyammal történő elszámolása. Valójában ha ezt is deviza eladásival számolná, akkor most többet kapnál vissza, mert sokat romlott a forint 2 hónap alatt.
    Az hogy mobil app mit ír egy dolog, majd a konkrét könyvelés számít. Én amit decemberben visszakaptam az több volt, mint amit eredetileg fizettem, pedig nálam is a vételi árfolyammal számoltak.
    Értékelni a vásárlás zárásától számolt 30 napig lehet, ha nincs a vásárlásnál a lehetőség akko a My Orders menü és bal oldalt a Manage Feedback menüpont és ott Orders Awaiting My Feedback

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák