Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • stratova

    veterán

    válasz Mahrenburg #3856 üzenetére

    Köszönöm a szívélyes viszontlátást. :) nekem is tetszik a Century konzervatív formavilága. Egy darabig keresgéltem hová rejtették a kazettás autórádiót :D de minimum egy 6 lemezes váltót elbír ez a dizájn. Egyébként tetszik, hogy úgy lett decens sofőrös autó, hogy a kategóriához mérten nem ormótlanul nagy, ellenben például a légbefúvókat a hátul ülők számára is ugyanolyan komfortosan helyezték el, ahogy a legtöbb autóban elől szokás. Szerintem az európai és antarktiszi piac is elbírna több hasonló autót, de sajnos a teszteletlen "innováció" korát éljük.

    Az előbbi toyota taxiról kicsit, a chokito reklám szlogenje jut eszembe. Ronda és finom. És a kilencvenes évek pár szépségével együtt sajnos már a múlt (bár azáltal, hogy a Nestlé megvette a Bocit és a Balatont a Balaton bumm valahol ennek a reinkarnációja is). Nem egy klasszikus szépség, de ekkora helyen normális kilátással és térkínálattal más sem az.

    Szerintem jelenleg a személy/csapatszálítók omegája a Mercedes V-class, de ennek is kell bő 5 méter.

    Nem vagyok rá kimondottan büszke, de tegnap úgy tettem le kis szendvicsesdoboz/guruló családi tároló Lianámat az utcában, hogy előtte/mögötte tán 20 cm maradt. Az előttem és mögöttem állóknak, meg a kocsi másik végén egy fél autónyi hely szabadon... Jó lenne, ha nem a két végletben tudnánk parkolni az utcán és nem a szomszéd utcában kellene helyet keresnem esetleg egy ott lakó elől elhappolva. De a szokásjog szerinti parkolás már csak ilyen. Igazából örüljek, hogy ingyen van, de inkább vennék éves bérletet, cserébe lenne helyem).

    Ha már Putyin-car. Az Antarktiszi gyártól egy köpésre, Pécsett az egyik kút mellett kiállítottak egy Lada Vestát, ami szerintem a Lada első új hullámos és normálisan kinéző autója (francia alapokon). Az extralista valami parádés, 2017-ben külön feltűntették a rozsdavédelemmel ellátott karosszériát. Le kellett volna fotóznom, de csak ott álltam és röhögtem :D Ettől még az első lada ami simán kéne (a 4x4 is csak tankolni ne kelljen és ne csattanjak vele mert az best of 70-80-as évek újracsonagolva, cserébe elnyűhetetlen lehet).

    Látom a tisztelt asztaltársaság is térdre borult a megújult Kodo-design előtt. Tartsa meg a Mazda ezt a jó szokását, hogy formában újabban nem tud hibázni. Bár azt már tényleg nem értem, hogy az elsőre is szépre sikeredett 6-osnak modelváltás előtt miért kell még egy (amúgy nem rossz) CX9/CX8-hoz igazodó facelift. Sebaj aki turbós motor kedvelő és lóerő-vadász jövőre már megveheti 250 LE / 420 Nm kivitelben (újszerű szívós verzióját pedig szívesen átvállalom megőrzésre és használatra ingyen :D ).

    Kicsit olyan húzás ez mint Ford Mondeonál a Vignale, jól mutat ez a felszereltségi szint pláne élőben, de a Titanium fölé pozicionálva, már nem kellene.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák